Piippaileeko teidän kännykkä vaikkei tule viestiä tai muuta ilmoitusta
Onko sellaisia puhelimia, jotka piippaavat vaikkei ole viestiä tullut?
Kommentit (18)
Joo, mulla ei ole ääniä niin pitää pienen pärinän. Ärsyttävää
Vierailija kirjoitti:
Joo mun isän luuri! Ootko keksiny mikä piippaa?
En ole, mutta melko erikoista. Jos puhelin on pöydällä ja kuulee merkkiäänen ja menee katsomaan, viestiä tai jotain muuta, niin mitään ei kuitenkaan näy ruudulla, eikä viestiä ole tullut. Nimesin sen kummituspuhelimeksi!
Androidit tekee tätä. Niin ärsyttävää!
Iphone ei koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole, mutta melko erikoista. Jos puhelin on pöydällä ja kuulee merkkiäänen ja menee katsomaan, viestiä tai jotain muuta, niin mitään ei kuitenkaan näy ruudulla, eikä viestiä ole tullut. Nimesin sen kummituspuhelimeksi!
Eihän ole lompakon vieressä NFC päällä?
Joo, joskus yölläkin vaikka puhelin on lentotilassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla piippaa ja ärsyttää. Olen todennut sen olevan google joka esittelee jotain vanhoja valokuvia joita en ole poistanut. Yäk.
Joo. Lähettää kaikkia hölmöjä ilmoituksia. Viikkoraportteja yms
Sellainen jännä, että WA:n viestit ovat muuten äänettömiä, mutta jos kännykkä on latauksessa, tulee viestistä äänimerkki 🤨 En tiedä onko joku asetus juttu vai mikä.
Itselläni oli yksi puhelin, josta ei käsittääkseni mitenkään saanut akun varaustason alenemisen merkkiääntä pois. Oli siinä vielä samanlainen kuin muut viestiäänet, jos laittoi äänettömällä ilman värinää, niin tämä varoitusääni jäi värinälle. Oli pikkuisen ärsyttävä ominaisuus muuten hyvässä puhelimessa. No toisaalta tuon vältti sillä, ettei koskaan päästänyt akun varausta liian alas.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Lähettää kaikkia hölmöjä ilmoituksia. Viikkoraportteja yms
Ne kyllä yleensä saa asetuksista pois päältä.
Kannattaa käydä kaikkien puhelimessa olevien sovellusten ilmoitusasetukset läpi.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen jännä, että WA:n viestit ovat muuten äänettömiä, mutta jos kännykkä on latauksessa, tulee viestistä äänimerkki 🤨 En tiedä onko joku asetus juttu vai mikä.
Ai jaa, tällaistakin? Täällä puhelin piippailee jos sillä on netissä, katsoo videoita, lukee uutisia tai jos se on pöydällä pimeenä, mutta päällä, samoin jos se on taskussa tai autonpenkillä, eli piippailee itsekseen eikä minkään muun vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa käydä kaikkien puhelimessa olevien sovellusten ilmoitusasetukset läpi.
Kiitti, joo tällaistakin kuulin, muutin asetuksia, piippailee siitä huolimatta.
Kyseessä varmaan Android-puhelimet? Ihan normaalia. Joku ilmoitusasetus kierossa tai jotain paskaa asentunut puhelimeen. Ihan vittuilematta tai provoilematta, iPhonet harvemmin tuollaista tekee. Itsellä ollut pelkkiä iPhoneja se 12v, vierestä ja ihan työn puolesta, katsonut muiden tappelua Androidien kanssa...
Aikoinaan prepaid liittymät teki tätä. Tuli tyhjä viesti kavereilta. Oliskohan noita jotenkin operaattorit lähetelly..🤔
Samsung Galaxy A10 2020 pippaili jatkuvasti enkä keksinnyt syytä eli tämä korjaus käy kaikkin Samsung Android puhelimin eli pidin puhelin kädessä kun se pippasi ja tuli ilmoitus synkronoi Samsung tili menin asetuksin tilit Samsung tili synkronoi tili tuli ilmoitus päivitä Samsung Cloud piti mennä Galaxy Store ja päivittä Galaxy Storeja ja Galaxy Galleria ja sielttä päivittä kaikki tehdas asennetut Samsung Sovellukset ja mennä google ja etsiä Samsung Cloud apk ja ladata se ja asenta se puhelimen jonka jälken Samsung Cloud päivitys onnistui ja sen jälken synkronida Samsung Cloud sykronointi asetuksista mutta juu turha pimputus loppui puhelin on hilja äänet pällä aiemmin se pimputti joka toinen minutti että tällainen korjaus.