Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö naisen saada orgasmi yhdynnässä?

Vierailija
09.12.2025 |

Naiset saavat saada just miten itse haluavat tai saavat!

Kommentit (152)

Vierailija
101/152 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pate-paska on ainoa joka yrittää kontroilla muita ja määrätä siitä miten naiset tuntee ja ajattelee. 

Sä olet kyllä toinen.

Enkä ole. Mä en kontroilloi muita vaan kerron vain tosiasioita ja koitan takoa Pate-paskan päähän, että hän ei voi edelleenkään puhua asioista kaikkien naisten puolesta. Ei voi itse asiassa puhua yhdenkään naisen puolesta koska hän on mies. Se, että vaimonsa on omasta seksuaalisuudestaan tietämätön tollo ei tarkoita sitä, että kaikki naiset ovat samanlaisia. 

Mä ainakin tiedän oikein hyvin miten mä saan orgasmin. 

Puhut sitten koko ajan kai vaan omasta puolestasi?

Eri olen, mutta miten voi olla vaikeata miehelle, että meillä on sitä terskaa vastaava elin, ja jossa on vielä 2 kertaa enemmän tunoreseptoreja kuin siinä kalussa, ja tekö jotkut väitätte, ettei siää kuitenkaan voi saada orgasmi ilman sitä kalua? Ei oletodellista. Mutta väittäkää vaan saatte, sokeria!

Et sitten ole sen vertaa perehtynyt naisen anatomiaan, että 80% naisen klitoriksesta on emättimens SISÄLLÄ. Joten vähemmistö niistä hermoista on nakyvässä osassa ja enemmistö emättimessä. Ei ole käynyt mielessä,että toisen naiset voisivat tarvita suurimman osan hermoista kiihoittamista saadakseen orgasminsa. Senkin on useat naiset jo täälläkin kertoneet, että heidän klitorikset tulee kiihoittuneena niin herkiksi, ettei siihen saa koskea. Mutta naisthan toki itetävät miten toiset saa ja miten orgasmeja saadaan. Ei nyt oikein vakuuta. 

Vierailija
102/152 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä polku on kivetty; ei auta miehen kanssa väitellä. Kyllä he tietävät kaiken paremmin, ihan siitäkin, miltä pillussa missäkin kohta ja missä ei, tuntuu.

Lisäksi väittämä, että se klitoris on niin iso elin, että se nyt vaan pitää tuntua ihanalle siellä emättimessä. MUtta sitten kun se vaihtuu se klitoris siksi ulkopuoliseksi, se muuttuukin yhtäkkiä täysin tunnottomaksi, johon ei ole syytä koskea, Jännää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/152 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen luuseri pitää jotakin tukkimiehen kirjanpitoa panokerroista?

Ei ole mitään tukkimiehen kirjanpitoa, mutta kohtuu helppo arvioida, kun seksiä ollut viikoittaan vuosikymmeniä. Ekat 4 vuosikymmentä vain sai ja halusi saada lähinnä yhdynnöissä. Vasta viimeisen vuosikymmen vaihtui hiljalleen suuseksiin. Viikoittaiset seksimäärät taasen ollut aina hyvin muistissa. Voi olla, että  on ollut enemmäkin, kun toisinaan vaimo innostunut, varsinkin raskausaikoia. 

Vierailija
104/152 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan ole koskaan väittänyt tietäväni miten jokainen nainen saa orgasmin. Naisten orgasmeista on ihan tutkittua tietoa eikä noista tuloksista tarvitse suuttua. Naiset ovat erilaisia. Jotkut saa orgasmin todella helposti ja pelkällä yhdynnällä, jotkut saa suu- ja tai sormihoidolla, osa saa lelun avulla, osa saa vain yksin ollessa ja osaa ei saa koskaan orgasmia millään tavalla.

Mä olen aina nauttinut seksistä vaikka en ole saanut orgasmia. Ihan olen ollut kahdessa pitkässä parisuhteessakin rakastamieni miesten kanssa, mutta en vain saanut orgasmia seksissä heidän kanssaan. Kuitenkin halusin seksiä ja himoitsin näitä miehiä. Yksin ollessa olen aina saanut helposti. Saatan myös unissani saada pienen orgasmin ilman mitään kosketusta.

En ole nyt parisuhteessa, mutta seksisuhde on erään miehen kanssa. Kyllä meni pitkään tämänkin miehen kanssa, että sain orgasmin hänen kanssaan ja siinä apuna oli klitoriskiihotin. Saan orgasmin. kun mies panee takaapäin ja mä käytän klitoriskiihotinta. Olen tämän jo tässä ketjussa kertonutkin. Sitä ei vain jotkut halua hyväksyä, että asia mun kohdalla näin. Väitetään, että mies on kädetön. Mies on kaikkea muuta kuin kädetön. Mä saan häneltä elämäni parasta seksiä eikä pitäisi kiukuttaa muita miten mä saan orgasmini hänen kanssaan. Mies osaa tuottaa kyllä mulle nautintoa. Mä kuitenkin haluan, että kun mä käytän klitoriskiihotinta, niin mies keskittyy panemaan mua. Mä haluan, että mua pannaan kunnolla eikä hiljaa hipsutella.

Vierailija
105/152 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä polku on kivetty; ei auta miehen kanssa väitellä. Kyllä he tietävät kaiken paremmin, ihan siitäkin, miltä pillussa missäkin kohta ja missä ei, tuntuu.

Lisäksi väittämä, että se klitoris on niin iso elin, että se nyt vaan pitää tuntua ihanalle siellä emättimessä. MUtta sitten kun se vaihtuu se klitoris siksi ulkopuoliseksi, se muuttuukin yhtäkkiä täysin tunnottomaksi, johon ei ole syytä koskea, Jännää.

No eihän se muutu, mutta jollain naisella voi ne sisäpuoliset osat olla tärkeämmät kuin pienempi ulkopuolinen osa. Onko käynyt sinulle edes mielessä??  Joillakin naisilla voi olla, että pitää hyväillä koko klitorista kaikkialta ennen kuin saa orgasmin. Oletko edes sitä miettinyt??  Mutku sinä.....

Vierailija
106/152 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

. Oletko edes sitä miettinyt??  Mutku sinä.....

Mun miettimiset ei auta ketään naista orgasmiin. Minä tiedän miten saan ja se riittää minulle. Ei mun tarvitse miestenkään orgasmeja miettiä, kaikki ovat kanssani saaneet, monin eri tavoin. 

Miksi pitäs miettiä "että joku saa jotenkin muuten" siitä vaan saamaan, ihan hieno jos onnistuu!

Vierailija
107/152 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän se muutu, mutta jollain naisella voi ne sisäpuoliset osat olla tärkeämmät kuin pienempi ulkopuolinen osa. Onko käynyt sinulle edes mielessä??  Joillakin naisilla voi olla, että pitää hyväillä koko klitorista kaikkialta ennen kuin saa orgasmin. Oletko edes sitä miettinyt??  Mutku sinä.....

Eipä tarvitse minulle noin monimutkaista  tehdä - saan niin helposti ilmankin.

Vierailija
108/152 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasiahan on että kassit saa tyhjennettyä, lirputtakoot akka vaikka kumimulkulla loput.

t. matkarakastaja

Vierailija
109/152 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pate-paska on ainoa joka yrittää kontroilla muita ja määrätä siitä miten naiset tuntee ja ajattelee. 

Sä olet kyllä toinen.

Enkä ole. Mä en kontroilloi muita vaan kerron vain tosiasioita ja koitan takoa Pate-paskan päähän, että hän ei voi edelleenkään puhua asioista kaikkien naisten puolesta. Ei voi itse asiassa puhua yhdenkään naisen puolesta koska hän on mies. Se, että vaimonsa on omasta seksuaalisuudestaan tietämätön tollo ei tarkoita sitä, että kaikki naiset ovat samanlaisia. 

No sinun mielestäsi naiset tietävät miten saavat orgasminsa ja miehet ei voi tietää. Vastaa sitten miksi naiset jäävät ilman orgasmeja, eivätkä saa vaikka halu

Puhut taas paskaa. Vaimosi ei ole saanut joka kerta.

Vierailija
110/152 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääasiahan on että kassit saa tyhjennettyä, lirputtakoot akka vaikka kumimulkulla loput.

t. matkarakastaja

Jep. Pääasia, että molemmat nauttivat. Mies sekä muna.

Vierailija
111/152 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kivaa olla mies, kun saa niin helposti.

Nyt saatte alkaa taas huutamaan.

Vierailija
112/152 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut haluaa lyödä joidenkin naisten itsetuntoa alas sanomalla, että nainen on viallinen jos ei saa orgasmia yhdynnässä? Tai jos ei saa ollenkaan miehen kanssa? 

Seksistä voi nauttia ja sitä voi haluta vaikka ei saisi orgasmia. En mä ainakaan seksiin suostuisi, jos en siitä nauttisi. Nykyisen petikumppanin kanssa saa orgasmeja, mutta aikansa sekin vaati, että aloin niitä saada. 

Mä olen jopa joskus itkenyt, kun olen tältä palstalta lukenut olevani viallinen, kun en saa orgasmeja noin vain. 

Vierailija
113/152 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotkut haluaa lyödä joidenkin naisten itsetuntoa alas sanomalla, että nainen on viallinen jos ei saa orgasmia yhdynnässä? Tai jos ei saa ollenkaan miehen kanssa? 

Seksistä voi nauttia ja sitä voi haluta vaikka ei saisi orgasmia. En mä ainakaan seksiin suostuisi, jos en siitä nauttisi. Nykyisen petikumppanin kanssa saa orgasmeja, mutta aikansa sekin vaati, että aloin niitä saada. 

Mä olen jopa joskus itkenyt, kun olen tältä palstalta lukenut olevani viallinen, kun en saa orgasmeja noin vain. 

Ei täällä ole kukaan mies niin väittänyt.  Ihan tänän erään keksimä juttu miehistä yleistyksenä. Sitä ruokkinut joku troilli joka väittänyt että piuhat poikki. Uskoisin että enemmistö miehistä haluaa tydyyttää naisen sillä konstilla millä se kellekin onnistuu. 

Vierailija
114/152 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä olet kyllä toinen.

No sinun mielestäsi naiset tietävät miten saavat orgasminsa ja miehet ei voi tietää. Vastaa sitten miksi naiset

Puhut taas paskaa. Vaimosi ei ole saanut joka kerta.

Jos hän on saanut liki 50v otannalla 98-99% aina, niin käytässä on saanut aina. Eli sadasta kerrasta yksi tai kaksi jäänyt väliin. Joinakin vuosina ei tainnut jäädä kertaakaan. Meillä on harrastettu seksiä kun vaimo ollut halukas, siksi rosentitkin on korkeita, varsinkin kun hänen saamiseen on panostettu. 

Vierailija
115/152 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

s

Näyttää siltä että nm miehet ihan oikeasti eivät välitä naisesta hevon paskaakaan, eivät sitten varmaan omistaankaan.

Parempi oliskin olla ilman mtään miehen hakua jne, mitä itse  en teekkään, koska mulla on mies jokaantaa mulle seksi ja kaikkea muutakin mitä haluan.

Mutta olishan se kiva puhua järkevi seksistä miesten kanssa mutta mahdotonta.

Sanoin joskus alussa, että omalla alallani olen maailman huipulla, ja se on totta. Tätäkin mun jootenkin nujertamiseksi on tällä sanottu. olen mt potilas ja hullu. Voi näitä raasuja miehiä! 

Kaikkensa yrittävät, jotta jotenkin, edes hetken saisivat tuntea olevansa ylempänä. mutta voi raasut, noin se ei vain onnistu. lylihaksi siihen tarvittais. Joillakin on,  monilla ei sinne päinkään.

Ja viis kirjoitusvirheistä, en jaksa moisella palstalla oikolukea. Jos äly riittää "selviydytte" lukemastanne, jos  ette ei voi mitään.

Vierailija
116/152 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä ole kukaan mies niin väittänyt.  Ihan tänän erään keksimä juttu miehistä yleistyksenä. Sitä ruokkinut joku troilli joka väittänyt että piuhat poikki. Uskoisin että enemmistö miehistä haluaa tydyyttää naisen sillä konstilla millä se kellekin onnistuu. 

Niin, mutta jos nainen ei saa orgasmia miehen kanssa niin se on joidenkin mielestä väärin. 

Vierailija
117/152 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mutta jos nainen ei saa orgasmia miehen kanssa niin se on joidenkin mielestä väärin. 

Jos tähän saittiin on uskominen, niin se se vasta väärin on, jos joku nainen sanoo saavansa vain yhdynnässä orgasmit. miehen kanssa. 

Vierailija
118/152 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vaimoni saa joka kerta yhdynnässä orgasmin.

Vierailija
119/152 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä ole kukaan mies niin väittänyt.  Ihan tänän erään keksimä juttu miehistä yleistyksenä. Sitä ruokkinut joku troilli joka väittänyt että piuhat poikki. Uskoisin että enemmistö miehistä haluaa tydyyttää naisen sillä konstilla mill

Haista nyt oikeasti paska. Mä kerron, että olen itkenyt tämän palstan paskojen vuoksi koska mua on sanottu vialliseksi joten mitä luulet kiinnostaako mua vittujakaan ne naiset jotka niitä orgasmeja saa helposti?!!?!?!?!?

Vierailija
120/152 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen mies täällä kertoo "naisensa puolesta" ett ain saa orgasmin. Miksei nämä naiset itse tule kertomaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan