Pitäisikö naisen saada orgasmi yhdynnässä?
Naiset saavat saada just miten itse haluavat tai saavat!
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä Feikki-Liisat kun ei itse saa, niin ne kuvittelee, että muutkin feikkaa.
Koskaan en ole orgasmia feikannut. Silti tiedän, että on täysin fakta, että suurin osa naisista ei saa pelkällä yhdynnällä orgasmia. Se, että yhdelle miehelle olisi jokaisen naisen kanssa onnistunut tämä on silkka mahdottomuus.
Ihan turhaan kiukuttelette faktoja vastaan.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tutkijat-selvittivat-nain-nainen-sa…
Osaajat osaa ja tietäjät tietää.
Kommentistasi huomaa, että sä et ymmärrä mitään. Lapsellisesti kiukuttelet faktoja vastaan.
No sentään sen ymmärrän, että sinä olet täysi id.ootti Feikki-Liisa.
Vierailija kirjoitti:
Mun on pakko nyt sanoa, että miksi minun pitäisi hieroa vatkuttaa kietoutua ja sätkytellä ja ties mitä, kun saan hekumallisen orgasmin paljonkin helpommalla ja takuuvarmasti ihan monellakin tapaa: kielihoidolla, käsipelillä, ja sitten sillä panolla yhdistettynä jotenkin siihen klitoriksen hyväilyyn. Aivan loistavaa eik vaadi mitään ihme tekniikoita.
Mieskin saa panna miten haluaa, ja kaikki toimii loistavasti.
Eiköhän naiset itse tiedä miten parhaiten saa ja haluaa. Ja jokainen saakoon tavallaan, se ei miehille ainakaan vieraille kuulu pätkän vertaa.
No eipä näytä monesti tietävän ja sitten jäävät ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan , että monet miehet tietää paremmin kuun heudän naisensa miten nainen saa orgasnin.
Väärin veikkaat. Te jotkut miehet olette kyllä huvittavia, kun luulette tietävänne kaiken mitä nainen ajattelee, tuntee ja haluaa. Jos nainen kertoo mitä hän ajattelee, tuntee ja haluaa, niin johan pitää sun kaltaisten olla siinä "korjaamassa", että ei kyllä asia oikeasti näin koska minä miehenä tiedän!
En veikkaa. Vaimoni ei tiedä miten saisi orgasmin itselleen aikaiseksi, muuten kuin naimalla päälläni. Siihenkin on vaadittu ensin minun perusteellinen nuoleminen ja pillun sormetus. Muuten hänella ei ole hajuakaan miten saisi orgasmin. Ei ole saanut itse koskaan, eikä ole osannut neuvoa. Minä taasen olen tuottanut hänelle tuhansia ja tiedän tasan tarkkaan miten saan hänet tulemaan. Juuri siksi hän ulkoisti orgasminsa minulle jo nuorena.
Sinä, vaimosi, vapaat kädet, aivot narikkaan ja orkut vain nuolemalla sormet pillussa.
Oliskohan sulla kuitenkin enemmän kirjoitettuja kommentteja, kun nuoltuja orkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Pate-paska on ainoa joka yrittää kontroilla muita ja määrätä siitä miten naiset tuntee ja ajattelee.
Sä olet kyllä toinen.
Nyt menee kyllä jo yli hilseen..
Pyydän anteeksi, mutta joo sinä olet despootti ja päätät naisesi puolesta mistä hänen TULEE pitää, tai sitten vaimosi on oikeasti hiukan tyhmä.
Eikö mihet tiedä mistä pitävät?Samat genitaalit ne on naisillakin, sii terska ja klitoris, jos tämä pitää taas mainita.
Jokainen nuori varmasti itseään joskus kosketellut ja ihmetellyt. Jos ei, on kyllä hiukan..
Reilut sata vuotta sitten keskusteltiin siitä onko naisella sielua. Ei se matka ole pitkä ollut tähän päivään.
Vierailija kirjoitti:
Nyt menee kyllä jo yli hilseen..
Pyydän anteeksi, mutta joo sinä olet despootti ja päätät naisesi puolesta mistä hänen TULEE pitää, tai sitten vaimosi on oikeasti hiukan tyhmä.
Eikö mihet tiedä mistä pitävät?Samat genitaalit ne on naisillakin, sii terska ja klitoris, jos tämä pitää taas mainita.
Jokainen nuori varmasti itseään joskus kosketellut ja ihmetellyt. Jos ei, on kyllä hiukan..
Taas noi mihet. Ne on kyllä sikoja!
Nykyäänhän sukupuoli on joo vaan ilmoitusasia ja sen vuoksi naisillakin voi olla terska. Ennen vanhaan niillä oli klitoris.
Voi sua. En ole idiootti enkä feikki-Liisa.
Koskaan en ole teeskennellyt orgasmia enkä aio koskaan teeskennelläkään. Sä lapsellisesti suutuit, kun mä vain kerroin faktoja. Koita kasvaa aikuiseksi ja sitten vasta harrastaa seksiä. Et selvästikään ole vielä valmis, kun et kestä tosiasioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pate-paska on ainoa joka yrittää kontroilla muita ja määrätä siitä miten naiset tuntee ja ajattelee.
Sä olet kyllä toinen.
Enkä ole. Mä en kontroilloi muita vaan kerron vain tosiasioita ja koitan takoa Pate-paskan päähän, että hän ei voi edelleenkään puhua asioista kaikkien naisten puolesta. Ei voi itse asiassa puhua yhdenkään naisen puolesta koska hän on mies. Se, että vaimonsa on omasta seksuaalisuudestaan tietämätön tollo ei tarkoita sitä, että kaikki naiset ovat samanlaisia.
Mä ainakin tiedän oikein hyvin miten mä saan orgasmin.
Miksi tästä pitää taas vääntää? Naiset ovat yksilöitä.
Minä itse olen sanonut täällä monta kertaa että omassa suhteessani se on ollut arkiseksin pelastus että saan orgasmin helposti myös yhdynnässä. Se muutaman minuutin yhdyntä joka päättyy molempien tulemiseen kun on arjessa näin ruuhkavuosina ainut mihin meillä on aikaa ja jaksamista.
Enkä puhu kenenkään muun puolesta. Voin omastani, ja ehkä vähän miehenikin puolesta. Käsittääkseni hänkin on aivan tyytyväinen vallitsevaan tilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä Feikki-Liisat kun ei itse saa, niin ne kuvittelee, että muutkin feikkaa.
Koskaan en ole orgasmia feikannut. Silti tiedän, että on täysin fakta, että suurin osa naisista ei saa pelkällä yhdynnällä orgasmia. Se, että yhdelle miehelle olisi jokaisen naisen kanssa onnistunut tämä on silkka mahdottomuus.
Ihan turhaan kiukuttelette faktoja vastaan.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tutkijat-selvittivat-nain-nainen-sa…
Sivusta. Ei ole mahdottomuus. Jos on pannut nollaa naista, niin silloin jokainen niistä on saanut orgasmin. Muutenkin, jos on vain pari seksikumppania, on mahdollista että ne naiset on saaneet orgasmin.
Vierailija kirjoitti:
Koskaan en ole teeskennellyt orgasmia enkä aio koskaan teeskennelläkään. Sä lapsellisesti suutuit, kun mä vain kerroin faktoja. Koita kasvaa aikuiseksi ja sitten vasta harrastaa seksiä. Et selvästikään ole vielä valmis, kun et kestä tosiasioita.
Niin, sinun faktojasi. Uskoisitpa sinä minun faktojani. Mua ei kiinnosta mitä useat naiset vaan naiset, joiden kanssa olen ollut sängyssä. Ja he ovat kyllä orkkunsa saaneet kulli sisällään.
Tietäjät tietää ja osaajat osaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tästä pitää taas vääntää? Naiset ovat yksilöitä.
Minä itse olen sanonut täällä monta kertaa että omassa suhteessani se on ollut arkiseksin pelastus että saan orgasmin helposti myös yhdynnässä. Se muutaman minuutin yhdyntä joka päättyy molempien tulemiseen kun on arjessa näin ruuhkavuosina ainut mihin meillä on aikaa ja jaksamista.
Enkä puhu kenenkään muun puolesta. Voin omastani, ja ehkä vähän miehenikin puolesta. Käsittääkseni hänkin on aivan tyytyväinen vallitsevaan tilanteeseen.
Mutta kun ne tutkimukset ja artikkelit...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet kyllä toinen.
Enkä ole. Mä en kontroilloi muita vaan kerron vain tosiasioita ja koitan takoa Pate-paskan päähän, että hän ei voi edelleenkään puhua asioista kaikkien naisten puolesta. Ei voi itse asiassa puhua yhdenkään naisen puolesta koska hän on mies. Se, että vaimonsa on omasta seksuaalisuudestaan tietämätön tollo ei tarkoita sitä, että kaikki naiset ovat samanlaisia.
Puhut sitten koko ajan kai vaan omasta puolestasi?
Päättäkää itse. En enää tähän tunkioon talikkoani likaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet kyllä toinen.
Puhut sitten koko ajan kai vaan omasta puolestasi?
Huoh. En puhu. Kerron tosiasioita naisista ja heidän orgasmeistaan sekä kerron oman kokemuksen. Nyt oikeasti järkeä tuohon ajatteluun kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, sinun faktojasi. Uskoisitpa sinä minun faktojani. Mua ei kiinnosta mitä useat naiset vaan naiset, joiden kanssa olen ollut sängyssä. Ja he ovat kyllä orkkunsa saaneet kulli sisällään.
Voi lapsellisuus sua. Nyt on kyse tutkitusta tiedosta eikä sun mutuilusta. Tässä keskustellaan yleisellä tasolla naisten orgasmeista.
Minulle ihan sama saataji ei pääasia että minä saan, se on ainut mikä kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mäkin saan orgasmin kulli sisällä, mutta se pelkkä kulli ei riitä vaan samalla pitää hieroa klitorista.
Lopeta jo tuo lapsellinen jankutus tietäjät tietää ja osaajat osaa. Sä et todellakaan tiedä ja osaa. Sen kertoo jo tuo sun kommentointi. Oikeasti aikuinen ja osaava mies ymmärtäisi, että naiset ovat erilaisia ja suurin osa naisista ei saa orgasmia pelkällä yhdynnällä. Mies joka kuvittelee pystyvänsä kullillaan antamaan orgasmin kenelle tahansa naiselle on mies joka kuvittelee itsestään helvetin paljon liikoja.