Pitäisikö naisen saada orgasmi yhdynnässä?
Naiset saavat saada just miten itse haluavat tai saavat!
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä ole kukaan mies niin väittänyt. Ihan tänän erään keksimä juttu miehistä yleistyksenä. Sitä ruokkinut joku troilli joka väittänyt että piuhat poikki. Uskoisin että enemmistö miehi
Toisen naisen orgasmi on vaikeampi asia toiselle naiselle, kun yhdellekään miehelle.
Täällä on vastikään monikin sanonut, että nainen on huono jos ei naimalla saa orgasmia.
Ja KUKAAN ei ole sanonut, että toisen naisen orgasmi olisi huono juttu, päinvastoin.
Tällä palstalla on momestikin haukuttu naista, joka on kertonut saavansa yhdynnässä, pitävänsä panemisesta ja kullista. Monesti epäilty jopa mieheksi.
Nainen, joka ei saa yhdynnässä, ei o
Mulla on sama juttu. Seksi on parasta takaapäin ja vieläpä niin, että mies panee korkeassa polviasennossa tai kyykyssä. Oikealla rytmillä ja riittävän pitkään naituna saan aivan varmasti. Niissä puristuksissa saa taatusti mieskin. N25
Niin, sen voi opetella. Se on fakta.
Erään kumppanini kanssa tein seuraavaa. Vähensin klitoriksen hyväilyä asteittain ja lisäsin g-pisteen hyväilyä. Jonkin ajan kulttua orkku tulikin pelkästään g-pistettä sormilla hyväilemällä. Sen jälkeen nainen hakeutui naidessa asentoon, jossa kalu osui ns. oikeisiin paikkoihin ja yllätys yllätys, tulikin orkku ilman klitorikseen koskematta sormilla tai millään muullakaan paitsi kalulla sisältä päin.
Ne jotka ei jaksa opetella (laiskat) ja ne joilla on haasteita henkisen tasapainon kanssa tuskin saa. Vaikka kuinka ja kuka yrittäisi.
Helpointa kuitenkin on valita kumppani, joka saa jo valmiiksi. Elämä on valintoja.
Vierailija kirjoitti:
Niin, sen voi opetella. Se on fakta.
Erään kumppanini kanssa tein seuraavaa. Vähensin klitoriksen hyväilyä asteittain ja lisäsin g-pisteen hyväilyä. Jonkin ajan kulttua orkku tulikin pelkästään g-pistettä sormilla hyväilemällä. Sen jälkeen nainen hakeutui naidessa asentoon, jossa kalu osui ns. oikeisiin paikkoihin ja yllätys yllätys, tulikin orkku ilman klitorikseen koskematta sormilla tai millään muullakaan paitsi kalulla sisältä päin.
Ne jotka ei jaksa opetella (laiskat) ja ne joilla on haasteita henkisen tasapainon kanssa tuskin saa. Vaikka kuinka ja kuka yrittäisi.
Helpointa kuitenkin on valita kumppani, joka saa jo valmiiksi. Elämä on valintoja.
Pian saamattomat alapeukuttaa tätä.
Pakko ja pakko. Jos mies haluaa enemmänkin seksiä ja pitää naisen niin kannattaa panistaa siihen, että nainen saa orgasmeja yhdtnnässä. Näyttävät olevan kuulemma niin harvinaisia, että nainen osaa varmasti arvostaa sitä ja sen suomaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä ole kukaan mies niin väittänyt. Ihan tänän erään keksimä juttu miehistä yleistyksenä. Sitä ruokkinut joku troilli joka väittänyt että piuhat poikki. Uskoisin että enemmistö miehi
Toisen naisen orgasmi on vaikeampi asia toiselle naiselle, kun yhdellekään miehelle.
Täällä on vastikään monikin sanonut, että nainen on huono jos ei naimalla saa orgasmia.
Ja KUKAAN ei ole sanonut, että toisen naisen orgasmi olisi huono juttu, päinvastoin.
Tällä palstalla on momestikin haukuttu naista, joka on kertonut saavansa yhdynnässä, pitävänsä panemisesta ja kullista. Monesti epäilty jopa mieheksi.
Nainen, joka ei saa yhdynnässä, ei ole huono. Mutta silti itse olen valinnut naisen joka saa. Elämä on valintoja. Sitä paitsi nainen pyst
Niin, sinä et pysty opettelemmaan etkä varsinkaan halua. Siksi et edes oppisi vaikka yrittäisit. Onneksi osa naisista haluaa ja pystyy.
Siis miksi sen naisen pitää saada yhdynnässä jos ei halua tai pysty? Ja puhutaanko jopa että pitää saada yhdyntäorgasmi koskematta klittaan? :o siihen ei kaikki pysty vaikka miten harjoittelisi.
Olisi kyllä ihan jännä päästä arvioimaan tätä toitottavia miehiä, siis että pääsisi livenä katsomaan millainen ukonkäppänä tätä toitottaa ja haastatella vähän että mikä logiikka.
Saan yhdyntäorgasmin ihan helposti mutta en kyllä ole onneksi oikeassa elämässä törmännyt tällaisiin kullihulluus_ukkoihin. Eli koska preferoin hitaasta sormetusta ja montaa muuta asiaa yhdynnän edelle niin saan ja olen saanut niitä.
Saati että eksä olisi suoltanut jotain baskea että olisi hänen ansiotaan tai minun erinomaisen opettelun asia että sain jo ekassa yhdynnässä kun olin 21v ja aloitettiin seksielämä. Mun anatomia vaan toimii niin että voin aika helposti saada peniksellä tai dildolla kun vain olen kiihottunut.
Ja jos ainoat vaihtoehdot seksiin olisi tämän palstan laiskat munaukot (joo tiedän että täällä on muunkinlaisia miehiä mutta puhun nyt just näistä) niin valkkaisin kyllä dildon ja sormet koska se voittaisi huonon seksin.
N33
Tuolla faktaa taas niin saa sitten jotkut kiukutella taas.
https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00395
Suuri osa naisista saavuttaa orgasmin helpoiten itsetyydytyksellä. Yhdyntäseksin yhteydessä orgasmin saaminen voi olla epäsäännöllisempää, tai nainen ei saavuta sitä lainkaan. Oleellista naisten orgasmin kokemiselle on riittävä klitoriksen stimulaatio. Pelkkä emätinyhdyntä riittää vain harvoille naisille tuottamaan orgasmin. Orgasmiongelmiin heteroparisuhteissa vaikuttaa paljon historiallinen kiistely klitorisorgasmin ja emätinorgasmin paremmuudesta. Tutkimusten mukaan kuitenkin suuri osa naisista kertoo saavansa orgasmin nimenomaan klitoriksen stimulaation kautta, tai ainakin niin, että emätinstimulaation lisäksi stimuloidaan klitorista. Klitoris on todettu aiemmin luultua isommaksi elimeksi, ja osaa siitä voidaan stimuloida myös emättimen kautta.
Jos nainen antaa minulle sen mitä minä haluan, silloin annan naiselle sen mitä nainen haluaa.
Minäkin annan miehelleni mitä hän haluaa, ja hän myös minulle. Ei vaatimuksia, vaan pitkä suhde ja tieto siitä mit kumpikin haluaa ja myös saa.
Sitä on hyvä parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin annan miehelleni mitä hän haluaa, ja hän myös minulle. Ei vaatimuksia, vaan pitkä suhde ja tieto siitä mit kumpikin haluaa ja myös saa.
Sitä on hyvä parisuhde.
Noin se toimii, ja sitten kun ei enää toimi, etsitään parempi kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Mitään laillista pakkoa ei ainakaan ole, siis toistaiseksi mies ei joudu linnaan vaikka nainen sellaisen r-ilmon sepittäisi - orgasmittomuus pahoinpitely.
Mutta, nainen on viallinen jos ei saa.
Kysymykseen "Onko mahdollista, että naisten orgasmihäiriöt voivat aiheutua vuosia kestäneestä selibaatista, joka heidän on lain mukaan siedettävä, ennen kuin he voivat harjoittaa seksiä?" vastaa ChatGPT näin: "Pitkittynyt selibaatti, joko henkilökohtaisista valinnoista, kulttuurisista normeista tai lakisääteisistä rajoituksista johtuen, voi aiheuttaa seksuaalisia vaikeuksia, mukaan lukien naisten orgasmihäiriöt."
On todennäköisempää, ettei mies osaa vaan on epäpätevä. Toinen asia on, jos nainen ei tahdo edes yrittää. Molempien haluista ne on kiinni ja suhteesta.
Ja sulla ei ole mitään missään päässä, paitsi se nakki jalkovälissäs, ja silä se ajatuskin toimii, jos joskus toimii. Olet yököttävä.