Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö naisen saada orgasmi yhdynnässä?

Vierailija
09.12.2025 |

Naiset saavat saada just miten itse haluavat tai saavat!

Kommentit (145)

Vierailija
121/145 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma vaimoni saa joka kerta yhdynnässä orgasmin.

Tip tap tip tap nyt taputtakaa kaikki!

Vierailija
122/145 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tännt kaikki ilmoittamaan, kuinka moni mies saa aina yhdynnässä....ja kuinka moni heistä jättää sitten naisensa ilman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/145 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pate-paska on ainoa joka yrittää kontroilla muita ja määrätä siitä miten naiset tuntee ja ajattelee. 

Sä olet kyllä toinen.

Enkä ole. Mä en kontroilloi muita vaan kerron vain tosiasioita ja koitan takoa Pate-paskan päähän, että hän ei voi edelleenkään puhua asioista kaikkien naisten puolesta. Ei voi itse asiassa puhua yhdenkään naisen puolesta koska hän on mies. Se, että vaimonsa on omasta seksuaalisuudestaan tietämätön tollo ei tarkoita sitä, että kaikki naiset ovat samanlaisia. 

Mä ainakin tiedän oikein hyvin miten mä saan orgasmin. 

No sinun mielestäsi naiset tietävät miten saavat orgasminsa ja

Seli seli Pate. Seli seli.

Vierailija
124/145 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

s

Näyttää siltä että nm miehet ihan oikeasti eivät välitä naisesta hevon paskaakaan, eivät sitten varmaan omistaankaan.

Parempi oliskin olla ilman mtään miehen hakua jne, mitä itse  en teekkään, koska mulla on mies jokaantaa mulle seksi ja kaikkea muutakin mitä haluan.

Mutta olishan se kiva puhua järkevi seksistä miesten kanssa mutta mahdotonta.

Sanoin joskus alussa, että omalla alallani olen maailman huipulla, ja se on totta. Tätäkin mun jootenkin nujertamiseksi on tällä sanottu. olen mt potilas ja hullu. Voi näitä raasuja miehiä! 

Kaikkensa yrittävät, jotta jotenkin, edes hetken saisivat tuntea olevansa ylempänä. mutta voi raasut, noin se ei vain onnistu. lylihaksi siihen tarvittais. Joillakin on,  monilla ei sinne päinkään.

Ja viis kirjoitusvirheistä, en jaksa moisella palstalla oikolukea. Jos äly riittää "selviydytte" lukemastanne, jos  ette ei voi mitään.

Noin kirjoitustaidoton ja maailman huipulla. Teksti kun humalaisella. No koettakaa selviytyä. Koeta sinä selvitä. Pelkkä trolli sinä vaan olet.

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
125/145 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma vaimoni saa joka kerta yhdynnässä orgasmin.

Samoin mun. Ja nautimme siitä suunnattomasti. Molemmat.

Vierailija
126/145 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotkut haluaa lyödä joidenkin naisten itsetuntoa alas sanomalla, että nainen on viallinen jos ei saa orgasmia yhdynnässä? Tai jos ei saa ollenkaan miehen kanssa? 

Seksistä voi nauttia ja sitä voi haluta vaikka ei saisi orgasmia. En mä ainakaan seksiin suostuisi, jos en siitä nauttisi. Nykyisen petikumppanin kanssa saa orgasmeja, mutta aikansa sekin vaati, että aloin niitä saada. 

Mä olen jopa joskus itkenyt, kun olen tältä palstalta lukenut olevani viallinen, kun en saa orgasmeja noin vain. 

Ei täällä ole kukaan mies niin väittänyt.  Ihan tänän erään keksimä juttu miehistä yleistyksenä. Sitä ruokkinut joku troilli joka väittänyt että piuhat poikki. Uskoisin että enemmistö miehi

Toisen naisen orgasmi on vaikeampi asia toiselle naiselle, kun yhdellekään miehelle.

Vierailija
127/145 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen mies täällä kertoo "naisensa puolesta" ett ain saa orgasmin. Miksei nämä naiset itse tule kertomaan.

Luepa ketjua uudestaan ihan alusta asti ja ymmärrä mitä luet. Voit yllättyä.

Vierailija
128/145 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä ole kukaan mies niin väittänyt.  Ihan tänän erään keksimä juttu miehistä yleistyksenä. Sitä ruokkinut joku troilli joka väittänyt että piuhat poikki. Uskoisin että enemmistö miehi

Toisen naisen orgasmi on vaikeampi asia toiselle naiselle, kun yhdellekään miehelle.

Täällä on vastikään monikin sanonut, että nainen on huono jos ei naimalla saa orgasmia.

Ja KUKAAN ei ole sanonut, että toisen naisen orgasmi olisi huono juttu, päinvastoin.

Vierailija
129/145 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

s

Näyttää siltä että nm miehet ihan oikeasti eivät välitä naisesta hevon paskaakaan, eivät sitten varmaan omistaankaan.

Parempi oliskin olla ilman mtään miehen hakua jne, mitä itse  en teekkään, koska mulla on mies jokaantaa mulle seksi ja kaikkea muutakin mitä haluan.

Mutta olishan se kiva puhua järkevi seksistä miesten kanssa mutta mahdotonta.

Sanoin joskus alussa, että omalla alallani olen maailman huipulla, ja se on totta. Tätäkin mun jootenkin nujertamiseksi on tällä sanottu. olen mt potilas ja hullu. Voi näitä raasuja miehiä! 

Kaikkensa yrittävät, jotta jotenkin, edes hetken saisivat tuntea olevansa ylempänä. mutta voi raasut, noin se ei vain onnistu. lylihaksi siihen tarvittais. Joillakin on,  monilla ei sinne päinkään.

Ja viis kirjoitusvirheistä, en jaksa moisella palstalla oikolukea. Jos äly riittää "selviydytte" lukemastanne, jos  ette ei voi mitään.

Sun jutut alkaa jo hipoa lähes sen yhden kullisankarin tasoa. Mutta se sentään osaa kirjoittaa. Ei tarvitse arvailla, mistä puhutaan. Tulee viesti selväksi. Sun kanssasi on hiukan vaikeampaa.

Vierailija
130/145 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on vastikään monikin sanonut, että nainen on huono jos ei naimalla saa orgasmia.

Ja KUKAAN ei ole sanonut, että toisen naisen orgasmi olisi huono juttu, päinvastoin.

Tällä palstalla on momestikin haukuttu naista, joka on kertonut saavansa yhdynnässä, pitävänsä panemisesta ja kullista. Monesti epäilty jopa mieheksi.

Nainen, joka ei saa yhdynnässä, ei ole huono. Mutta silti itse olen valinnut naisen joka saa. Elämä on valintoja. Sitä paitsi nainen pystyy opettelemaan sen orgasmin saamisen, jos halua siihen riittää. Tosin se edellyttää henkistä tasapainoa.

Vierailija
131/145 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän pitkä ketju yksinkertaiseen kysymykseen. No vastaan. Ei tietenkään pidä. Ei siitä silti varmaan haittaakaan ole. Paitsi jos toiveena on olla saamatta orgasmia. Silloin ei varmaan kannata olla yhdynnässä.

Vierailija
132/145 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ylempänä joku kertoi käyttävänsä vibraattoria yhdynnässä. Tuota kannattaisi varmasti kokeilla, koska minäkin vain äärimmäisen harvoin onnistun saamaan orgasmin mieheni kanssa. Minkälainen vibraattori kannattaisi hankkia nimenomaan yhdyntöihin?

Vierailija
133/145 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla on momestikin haukuttu naista, joka on kertonut saavansa yhdynnässä, pitävänsä panemisesta ja kullista. Monesti epäilty jopa mieheksi.

Nainen, joka ei saa yhdynnässä, ei ole huono. Mutta silti itse olen valinnut naisen joka saa. Elämä on valintoja. Sitä paitsi nainen pystyy opettelemaan sen orgasmin saamisen, jos halua sii

Väitän pitkällä kokemuksellani, ettei sitä orgasmia pelkällä yhdynnällä voi opetella...ja miksi pitäisikään., jos saa muullakeinoin tai yhdistelmällä. Annetaan ymmärtää, että et halua opetella...

Vierailija
134/145 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa ylempänä joku kertoi käyttävänsä vibraattoria yhdynnässä. Tuota kannattaisi varmasti kokeilla, koska minäkin vain äärimmäisen harvoin onnistun saamaan orgasmin mieheni kanssa. Minkälainen vibraattori kannattaisi hankkia nimenomaan yhdyntöihin?

Mulla on sellainen pieni muutaman sentin pituinen pötkylä. On ladattava ja muutama eri toiminto värinälle. 

Vierailija
135/145 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen, joka ei saa yhdynnässä, ei ole huono. Mutta silti itse olen valinnut naisen joka saa. Elämä on valintoja. Sitä paitsi nainen pyst

Väitän pitkällä kokemuksellani, ettei sitä orgasmia pelkällä yhdynnällä voi opetella...ja miksi pitäisikään., jos saa muullakeinoin tai yhdistelmällä. Annetaan ymmärtää, että et halua opetella...

Sen kun väität. Vaimoni ainakin opetteli itse samaan orgasminsa päällä ollessaan. Tai sitten vain osasi ottaa  luonnostaan,  hakeutua ja liikkua niin että sai, vaikkei ennen minua ollut sitä edes  kokeillut. Toiset naiset oppii kun haluavat saada yhdynnässä. Nainen päällä mies on lähinnä sivustaseuraaja. Sama juttu nainen sylissä sohvalla. Siinäkin vaimo osasi ottaa itse omansa.

Vierailija
136/145 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis naisena en voi tajuta tällaisia pitäisi sitä ja tätä. Se on TÄYSIN jokaisen oma asia ja halu. Miehet, tajutkaa tämä.

Vierailija
137/145 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis naisena en voi tajuta tällaisia pitäisi sitä ja tätä. Se on TÄYSIN jokaisen oma asia ja halu. Miehet, tajutkaa tämä.

Avaus koskettelee heteroparin suhdetta. Parisuhteessa ihan kaikki asiat ovat kummankin asioita.

Vierailija
138/145 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta Pate jo. Miten sinä yhden naisen kokemuksella tiedät että voi opetella! Ja sitäpaitsi eihän sun vaimos tarvinnut opetella, sanojesi mukaan, kun sai jo heti ensikerralla.

Vai onko hänellä ollut joku muu opettaja?'

Oletks niin torvi, ettet tajua, että jos ei saa niin ei sitten saa, ja se on hyväksyttävä SINUNKIN. Et sinä muista naisita ja heidn saamisistaan tieä tuon taivaallista.

Vierailija
139/145 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen, joka ei saa yhdynnässä, ei ole huono. Mutta silti itse olen valinnut naisen joka saa. Elämä on valintoja. Sitä paitsi nainen pystyy opettelemaan sen orgasmin saamisen, jos halua siihen riittää. Tosin se edellyttää henkistä tasapainoa.

Aika ristiriitaista. Ensin sanot että nainen joka ei saa yhdynnässä ei ole huono. Sitten kuitenkin jatkat että sen voi opetella, ja jos ei onnistu niin on joko laiska tai päässä vikaa. Eli lopputulema on että huono se on kuitenkin (paitsi ehkä jos sattuu olemaan nuori puhtoinen neitonen joka vielä ehtii pelastaa itsensä opettelemalla oikein.. mutta riittävän nopeasti?).

Vierailija
140/145 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen, joka ei saa yhdynnässä, ei ole huono. Mutta silti itse olen valinnut naisen joka

Mä taas en saa kunnolla irti seksistä, kun olen päällä. Mä haluan, että mua pannaan takaapäin ja kunnolla. 

Katsos, kun edelleen naiset ovat erilaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi