Pitäisikö naisen saada orgasmi yhdynnässä?
Naiset saavat saada just miten itse haluavat tai saavat!
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan , että monet miehet tietää paremmin kuun heudän naisensa miten nainen saa orgasnin.
Väärin veikkaat. Te jotkut miehet olette kyllä huvittavia, kun luulette tietävänne kaiken mitä nainen ajattelee, tuntee ja haluaa. Jos nainen kertoo mitä hän ajattelee, tuntee ja haluaa, niin johan pitää sun kaltaisten olla siinä "korjaamassa", että ei kyllä asia oikeasti näin koska minä miehenä tiedän!
En veikkaa. Vaimoni ei tiedä miten saisi orgasmin itselleen aikaiseksi, muuten kuin naimalla päälläni. Siihenkin on vaadittu ensin minun perusteellinen nuoleminen ja pillun sormetus. Muuten hänella ei ole hajuakaan miten saisi orgasmin. Ei ole saanut itse koskaan, eikä ole osannut neuvoa. Minä taasen olen tuottanut hänelle tuhansia ja tiedän tasan tarkkaan miten saan hänet tulemaan. Juuri siksi hän
Älä taas vastaa kaikkien naisten puolesta. Mä olen tiennyt jo ihan esiteinistä asti miten saan orgasmin itselleni aikaiseksi.
En ole missään vastannut kaikkien naisten puolesta, ainoastaan vaimoni puolesta ja sellaisten jotka olisivat samanlaisia, koska heitäkin on. Täälläkin on monesti kirjoittaneet naiset, jotka ei nauti kuin yhdynnästä, eivätkä halua nuolemista tai sormetusta ollenkaan. Sinun mielestä varmaan väärin saatuja orgasmeja. Sitä paitsi miehet on täälläkin valittaneet vaikka kuinka paljon, etteivät naiset itse tiedä, eivätkä osaa neuvoa miehiä jotta saisivat orgasmeja. Ei ole mikään minun keksimä juttu. Sinäkin edustat vain yhtä naista. Sekin on bbsurdi ajatus että toinen nainen tietäisi mitä toinen nainen haluaa vain siksi, että on itse nainen. En minullakaan heteromiehenä ole hajuakaan miten joku toinen mies haluais itseään kiihoitettavan. En siten miehenä edusta ketään muuta miestä kuin itseäni. Mahdoton ajatuskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pate-paska on ainoa joka yrittää kontroilla muita ja määrätä siitä miten naiset tuntee ja ajattelee.
Sä olet kyllä toinen.
Enkä ole. Mä en kontroilloi muita vaan kerron vain tosiasioita ja koitan takoa Pate-paskan päähän, että hän ei voi edelleenkään puhua asioista kaikkien naisten puolesta. Ei voi itse asiassa puhua yhdenkään naisen puolesta koska hän on mies. Se, että vaimonsa on omasta seksuaalisuudestaan tietämätön tollo ei tarkoita sitä, että kaikki naiset ovat samanlaisia.
Mä ainakin tiedän oikein hyvin miten mä saan orgasmin.
Puhut sitten koko ajan kai vaan omasta puolestasi?
Eri olen, mutta miten voi olla vaikeata miehelle, että meillä on sitä terskaa vastaava elin, ja jossa on vielä 2 kertaa enemmän tunoreseptoreja kuin siinä kalussa, ja tekö jotkut väitätte, ettei siää kuitenkaan voi saada orgasmi ilman sitä kalua? Ei oletodellista. Mutta väittäkää vaan saatte, sokeria!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sentään sen ymmärrän, että sinä olet täysi id.ootti Feikki-Liisa.
Voi sua. En ole idiootti enkä feikki-Liisa.
Koskaan en ole teeskennellyt orgasmia enkä aio koskaan teeskennelläkään. Sä lapsellisesti suutuit, kun mä vain kerroin faktoja. Koita kasvaa aikuiseksi ja sitten vasta harrastaa seksiä. Et selvästikään ole vielä valmis, kun et kestä tosiasioita.
Niin, sinun faktojasi. Uskoisitpa sinä minun faktojani. Mua ei kiinnosta mitä useat naiset vaan naiset, joiden kanssa olen ollut sängyssä. Ja he ovat kyllä orkkunsa saaneet kulli sisällään.
Tietäjät tietää ja osaajat osaa.
Voi lapsellisuus sua. Nyt on kyse tutkitusta tiedosta eikä sun mutuilusta. Tässä keskustellaan yleisellä tasolla naisten orgasmeista.
Sen kun keskustelet yleisellä tasolla. Minä annan niitä ihan käytännössä ja siksi tiedän niistä sinua enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskaan en ole teeskennellyt orgasmia enkä aio koskaan teeskennelläkään. Sä lapsellisesti suutuit, kun mä vain kerroin faktoja. Koita kasvaa aikuiseksi ja sitten vasta harrastaa seksiä. Et selvästikään ole vielä valmis, kun et kestä tosiasioita.
Niin, sinun faktojasi. Uskoisitpa sinä minun faktojani. Mua ei kiinnosta mitä useat naiset vaan naiset, joiden kanssa olen ollut sängyssä. Ja he ovat kyllä orkkunsa saaneet kulli sisällään.
Kyllä mäkin saan orgasmin kulli sisällä, mutta se pelkkä kulli ei riitä vaan samalla pitää hieroa klitorista.
Lopeta jo tuo lapsellinen jankutus tietäjä
Kuten jo aiemmin kirjoitin, minua ei kiinnosta, mitä suurin osa naisista. Minua on kiinnostanut naiset, joiden kanssa olen ollut sängyssä. Se, että sinä et usko, ei ole minun ongelmani.
Tiedän ja osaan, koska naiset ovat saaneet omansa. Siihen ei sun kiukuttelusi vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mäkin saan orgasmin kulli sisällä, mutta se pelkkä kulli ei riitä vaan samalla pitää hieroa klitorista.
Uskottele mitä tahdot. Aivan varmasti osa noista naisista on feikannut koska ovat halunneet homman loppuvan, että lopetat sen hinkuttamisen. Yhdelläkään miehellä tässä maailmassa ei ole sellaista taitoa, että saisi jokaisen petiinsä saadun naisen laukeamaan. Se on ihan kylmä tosiasia.
Tai sitten sulla on ollu seksiä vain parin naisen kans.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pate-paska on ainoa joka yrittää kontroilla muita ja määrätä siitä miten naiset tuntee ja ajattelee.
Sä olet kyllä toinen.
Enkä ole. Mä en kontroilloi muita vaan kerron vain tosiasioita ja koitan takoa Pate-paskan päähän, että hän ei voi edelleenkään puhua asioista kaikkien naisten puolesta. Ei voi itse asiassa puhua yhdenkään naisen puolesta koska hän on mies. Se, että vaimonsa on omasta seksuaalisuudestaan tietämätön tollo ei tarkoita sitä, että kaikki naiset ovat samanlaisia.
Puhut sitten koko ajan kai vaan omasta puolestasi?
Eri olen, mutta miten voi olla vaikeata m
Eikö mihillä muka ole tunoreseptoreja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta jo tuo lapsellinen jankutus tietäjä
Onpa hyvä, että palstalla on sun kaltainen faktojen hallitsja. Monesti ne tietääkin lähes kaiken. Yksikin luuli kerran olevansa väärässä, mutta huomasi erehtyneensä.
On tuetysti, niinhän sanoin, mutta naisen kliroiksessa on TUPLASTI enemmän, ja silti se joidenkin mukaan on suurinpiirtein tunnoton. Lue kuten kirjoitettu.
Naisen orgasmi. Takuuvarma tappelun aihe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mäkin saan orgasmin kulli sisällä, mutta se pelkkä kulli ei rii
Sä saat uskoa ihan mitä haluat ja feikata loput. On tää nyt sulle jotenkin kauhean kova pala purtavaksi.
Puhu sä vaan kylmistä faktoista, mä tarjoan kuumia orgasmeja. Taidat rakastella Excelin kanssa. Se tarjoaa aina faktoja, jos käyttäjä ei tee virhettä. Mutta sinähän oletkin aina oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sua sieppaa noin paljon tutkittu tieto?
Sä saat uskoa ihan mitä haluat ja feikata loput. On tää nyt sulle jotenkin kauhean kova pala purtavaksi.
Puhu sä vaan kylmistä faktoista, mä tarjoan kuumia orgasmeja. Taidat rakastella Excelin kanssa. Se tarjoaa aina faktoja, jos käyttäjä ei tee virhettä. Mutta sinähän oletkin aina oikeassa.
Olet säälittävä ja lapsellinen kiukuttelija. Ainoa jolle olet orgasmeja tarjonnut olet sä itse.
Vierailija kirjoitti:
Naisen orgasmi on toiselle naisella kova paikka. Miehille pelkästään nautinto.
Vierailija kirjoitti:
Olet säälittävä ja lapsellinen kiukuttelija. Ainoa jolle olet orgasmeja tarjonnut olet sä itse.
Sivusta, kukahan se täällä oikein kiukuttelee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet kyllä toinen.
No sinun mielestäsi naiset tietävät miten saavat orgasminsa ja miehet ei voi tietää. Vastaa sitten miksi naiset jäävät ilman orgasmeja, eivätkä saa vaikka haluaisivat. Toiset ei saa koskaan mitenkään. Mutta voivat sitten saadakin oikean miehen kanssa. Tämäkin on faktaa.
Ai mun vaimon tietämätön tollo. Kiva haukkua vaikke et tunne. Mutta on osannut ottaa itselleen naidessa joku tuhat orgsmia kullillani. Teepä perässä kun kerran osaat.
Mulla on kokemusta vaimoni orgasmeista n. 7000:nestä, Yhtä monta kertaan on seksiä harrastettu. Enemmänkin olisi saanut, jos ei olisi ollut kerran ja kovaa laukeavaa sorttia. Suuseksillä annetuista vain joku 2500 kertaa. Mutta kyllähän fakta on, että vaimo osannut niitä myös ottaa, joten ei kaikki kunnia mulle kuulu. Jos ei noissa määrissä opi tuntemaan miten oma nainen saa, niin ei sitten koskaan. Siitä vaan laskemaan omia kertoja. Voitte toki miettiä mikä ollut toteutumisprosentti per seksikerta, vaimolla se on 98-99% ja mulla taitaa olla 100%, kun ei ole ollut koskaan vaikeaa. Siihen riittänyt halukas nainen.
Vierailija kirjoitti:
Niin, siitä tappeleekin miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, siitä tappeleekin miehet.
Eikä usko mitä naiset kertoo omia kokemuksiaan. Miehet vain vähättelee ja väittää, että ei voi olla noin. Lisäksi pahimmat väittää naisen olevan viallinen, jos ei saa orgasmia yhdynnässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet kyllä toinen.
No sinun mielestäsi naiset tietävät miten saavat orgasminsa ja miehet ei voi tietää. Vastaa sitten miksi naiset jäävät ilman orgasmeja, eivätkä saa vaikka halu
Minkälainen luuseri pitää jotakin tukkimiehen kirjanpitoa panokerroista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta, kukahan se täällä oikein kiukuttelee?
En mä mitään kiukuttele. Muahan tässä solvataan koko ajan, kun kerroin vain tosiasioita. En ymmärrä miksi pitää kiukutella tutkittua tietoa vastaan.
No sä voitkin sitten jatkaa runkkailua.