Pitäisikö naisen saada orgasmi yhdynnässä?
Naiset saavat saada just miten itse haluavat tai saavat!
Kommentit (229)
Tottakai pitää saada. Mitään lahnaa halua panna. Naisen orkku on vaan niin kiihottava!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On pareja, joissa nainen on vahvampi, vastuuntuntoisempi ja asioita hoitavampi kuin miehensä. Nainen kantaa näissä suhteissa miehen roolia tehtävienhoitokykynsä ja -halunsa takia. Silloin ainakin naiselle kuuluu orgasmi, onhan hän parin "mies". Kuuluuko miehelle, joka on parin "nainen"?
Minä olen elättänyt mieheni vuoskymmenet, ja tehnyt kaiken, ja olen pitkälle koulutettu. Mies ...en jaksa edes kertoa...olkoot. Täällähän kaikki muunneetaan kuitenkin miesten mieleisiksi.
Olet ilmeisesti suhteessanne sekä nainen että mies, ja "miehesi" on lapsi, joka ei pysty tuomaan suhteeseen mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On pareja, joissa nainen on vahvampi, vastuuntuntoisempi ja asioita hoitavampi kuin miehensä. Nainen kantaa näissä suhteissa miehen roolia tehtävienhoitokykynsä ja -halunsa takia. Silloin ainakin naiselle kuuluu orgasmi, onhan hän parin "mies". Kuuluuko miehelle, joka on parin "nainen"?
Minä olen elättänyt mieheni vuoskymmenet, ja tehnyt kaiken, ja olen pitkälle koulutettu. Mies ...en jaksa edes kertoa...olkoot. Täällähän kaikki muunneetaan kuitenkin miesten mieleisiksi.
Olet ilmeisesti suhteessanne sekä nainen että mies, ja "miehesi" on lapsi, joka ei pysty tuomaan suhteeseen mitään.
Kyllä se seksiä on tuonut, paitsi mulle, myös muillekkin. Just vietämme viimisimmän panon juhlapäivää..miellyttävä ilmapiiri. Onneksi maksoin potut pottuina.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai pitää saada. Mitään lahnaa halua panna. Naisen orkku on vaan niin kiihottava!
Siinä taas mies joka ei tiedä mistään mitään. Se, että nainen ei saa orgasmia yhdynnällä ei tarkoita sitä, että nainen on lahna. Vaikka nainen ei saisi lainkaan orgasmia miehen kanssa, niin se ei tarkoita sitä, että nainen on lahna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä taas mies joka ei tiedä mistään mitään. Se, että nainen ei saa orgasmia yhdynnällä ei tarkoita sitä, että nainen on lahna. Vaikka nainen ei saisi lainkaan orgasmia miehen kanssa, niin se ei tarkoita sitä, että nainen on lahna.
Aivan. En ihan käsitä tät lahna-jeesustelua. Miten sinä nainen sen 90 kilosen miehen alla iloittelet? No et juuri mitenkään.! Eri asia on sitä ennen, ja voihan siinä alla vaikka hihkua tai esittää jotain raapimista tai jotain miehen mieliksi..eikö? Kertokaa nyt vihdoin miehet, mitä se lahnailu tarkoittaa. Miehethän vain panevat ja siinä kaikki. Ovatko miehet sitten pilkkijöitä? Vetuttaa tuo ainainen lahnaksi väittäminen. Kyllä siinä voi hiukan tyäntää takaisin jne mutta ei siinä kovin pysty muuhun.
Naisen ei pitäisi saada edes seksiä, se on tasa-arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan. En ihan käsitä tät lahna-jeesustelua. Miten sinä nainen sen 90 kilosen miehen alla iloittelet? No et juuri mitenkään.! Eri asia on sitä ennen, ja voihan siinä alla vaikka hihkua tai esittää jotain raapimista tai jotain miehen mieliksi..eikö? Kertokaa nyt vihdoin miehet, mitä se lahnailu tarkoittaa. Miehethän vain panevat ja siinä kaikki. Ovatko miehet sitten pilkkijöitä? Vetuttaa tuo ainainen lahnaksi väittäminen. Kyllä siinä voi hiukan tyäntää tak
Nainen on lahna = toisten miesten käyttämä kiertoilmaisu siitä, ettei mies itse saa naisen kiimaa heräämään. Kiimainen nainen ei ole koskaan lahna ja liikkumaton.
No jos akka haluaa orkkunsa on kahta eri vaihtoehtojoko ennen kuin tulen kassien tyhjennys retriitille sänkyyn on hän jo hangannut itsensä hyväksi viimeistä kliimaksi vaille.kun lykinnomaa orkkuani esiin tulee se siinä NS sivutuotteena minulle