Pitäisikö naisen saada orgasmi yhdynnässä?
Naiset saavat saada just miten itse haluavat tai saavat!
Kommentit (229)
Öö tyhjensinnäsken kassit muijaa ku lapset oli kylppärissä.just ehdin tilata kiireessä
Hyvä kun ehti hoitaa omat orkut saatikka pitää huolta muiden orkuista
Vierailija kirjoitti:
Heilutelkaa vaan miehet aivojanne, jos sill keinoin saatta orgasmin. Ihan vapaasti. Jokainenhän on itse vastuussa, eikös se niin mene.
Tämä palsta on väärä paikka hoitaa mielenterveysongelmaasi. Ammattiauttaja olisi oikea vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heilutelkaa vaan miehet aivojanne, jos sill keinoin saatta orgasmin. Ihan vapaasti. Jokainenhän on itse vastuussa, eikös se niin mene.
Tämä palsta on väärä paikka hoitaa mielenterveysongelmaasi. Ammattiauttaja olisi oikea vaihtoehto.
Ei ole ongelmaa mielenterveydessä, mutta yllä jollain on, jos väittää että nainen saa aivoillaan kun mies sillä kalullaan, jossa kuitenkin puolet vähemmän tuntoa kuin klitoriksessa. Just äsken mies hoiteli tällä mulle ison Oon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ongelmaa mielenterveydessä, mutta yllä jollain on, jos väittää että nainen saa aivoillaan kun mies sillä kalullaan, jossa kuitenkin puolet vähemmän tuntoa kuin klitoriksessa. Just äsken mies hoiteli tällä mulle ison Oon!
Sinun älysi ei ilmeisesti riitä siihen, että ottaisit asiasta selvää, kuukeloisit ja huomaisit olevasi väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun älysi ei ilmeisesti riitä siihen, että ottaisit asiasta selvää, kuukeloisit ja huomaisit olevasi väärässä.
Kuules, olenkin kokemusasiantuntija, eli nainen! Ja kun mies nuolee tai sormettaa tai nai ja samalla sormettaa, minä vain nautin, aivot narikassa, kuten kuuluukin!!! Mene sinne googles mukaan, guugl ei olekkaan ihminen joten ei tiedä.. ja sinä olet ääliö!
Ei pidä mitenkään pakonomaisesti jos ei joka kerta syystä tai toisesta saa niin ei saa, seksi voi olla kivaa muutenkin. Mutta en huolisi vällyjen väliin miestä joka ajattelee että yhdessä harrastettu seksi on vain hänen nautintoaan varten.
Nimenomaan, ne aivot todellakin pitä jättää narikkaan, eikä ajatella vaikka kauppalaskua. Miluummin vaikka ajattelee ihanaa miestä!
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan, ne aivot todellakin pitä jättää narikkaan, eikä ajatella vaikka kauppalaskua. Miluummin vaikka ajattelee ihanaa miestä!
Niin, sen rakkaan miehen pitää saada naisen aivot siihen tilaan, että rakkaus ja kiimaa saa naisen avautumaan ja heittämään kontrollin ja järjenkäytön narikkaan. Jos ei saa, niin ei saa nainen orgasmejakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meillä nainen saa aina orgasmin yhdynnässä, mutta ei takaa päin. Voisiko joku kertoa millaisia kikkoja siinä kannattaa koittaa ? Ja viekö se sitten pitemmän yhdyntäajan. Hän kun ei suostu siinä asennossa kauan edes koittamaan.
Kävi aivan kuten oletinkin : Ei nainen kykene saamaan orkkuja takaa päin. Turhaan täällä jotkut leuhkii.
Ei pidä mutta ei siitä haittaakaan ole jos saa
Olettaisin, että harva mies edes kykenee antamaan naiselleen orkun yhdynnässä, tai pelkässä yhdynnässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meillä nainen saa aina orgasmin yhdynnässä, mutta ei takaa päin. Voisiko joku kertoa millaisia kikkoja siinä kannattaa koittaa ? Ja viekö se sitten pitemmän yhdyntäajan. Hän kun ei suostu siinä asennossa kauan edes koittamaan.
Kävi aivan kuten oletinkin : Ei nainen kykene saamaan orkkuja takaa päin. Turhaan täällä jotkut leuhkii.
Oletko sä oikeasti noin tyhmä? Ei me voida sun naista pakottaa tuohon asentoon ja naiset ovat erilaisia sen suhteen missä asennossa saavat. Eikä suurin osa naisista saa pelkällä yhdynnällä.
Mun mielestä kulli tuntuu parhaimmalta takaapäin. Orgasmin saan kun käytän klitoriskiihotinta apuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävi aivan kuten oletinkin : Ei nainen kykene saamaan orkkuja takaa päin. Turhaan täällä jotkut leuhkii.Oletko sä oikeasti noin tyhmä? Ei me voida sun naista pakottaa tuohon asentoon ja naiset ovat erilaisia sen suhteen missä asennossa saavat. Eikä suurin osa naisista saa pelkällä yhdynnällä.
Mun mielestä kulli tuntuu parhaimmalta takaapäin. Orgasmin saan kun käytän klitoriskiihotinta apuna.
Kiitos , niin ajattelinkin , että jotain apukonsteja siihen tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävi aivan kuten oletinkin : Ei nainen kykene saamaan orkkuja takaa päin. Turhaan täällä jotkut leuhkii.Oletko sä oikeasti noin tyhmä? Ei me voida sun naista pakottaa tuohon asentoon ja naiset ovat erilaisia sen suhteen missä asennossa saavat. Eikä suurin osa naisista saa pelkällä yhdynnällä.
Kiitos , niin ajattelinkin , että jotain apukonsteja siihen
Niin mä en saa pelkällä yhdynnällä missään asennossa. Kulli kuitenkin tuntuu parhaimmalta takaapäin saatuna.
Täällä jo hieman raihnainen M68 joka ei tabujenkaan avulla pysty penetraatioon eikä se puolisonkaan värkki ole nuoruuden kunnossa.
Mutta molemmat tiedostamme tilanteen ja yhteistyössä hoidamme toisemme, hänet ensin ja minut sitten. Tämä toimii ja tällä mennään.
Naisilla näyttäisi olevan paineita miehensä tähden saada orkut yhdynnässä. Kehuvatpa vielä toisillekin vaikka eivät ole orkkua saaneetkaan
Ja ketkä niitä paineita naisille luovat, no miehet typerillä puheillaan, miten luokitellaan naiset orgasmien saannin mukaan hyvästä huonoon.
Kysymys 2: Pitääkö miesten saada orgasmi? Olisko kysymys hyvä? Ei kukaan edes kysy tuollaista.
Se on helppo uskoa!