Pitäisikö naisen saada orgasmi yhdynnässä?
Naiset saavat saada just miten itse haluavat tai saavat!
Kommentit (229)
Tietenkin. Aina naiselle ensin orgasmi ja sitten vasta oma vuoro.
Vierailija kirjoitti:
Ja ketkä niitä paineita naisille luovat, no miehet typerillä puheillaan, miten luokitellaan naiset orgasmien saannin mukaan hyvästä huonoon.
Kysymys 2: Pitääkö miesten saada orgasmi? Olisko kysymys hyvä? Ei kukaan edes kysy tuollaista.
Varmaan tuo olis hyvä kysymys. Kyllähän täällä useat miehet valittelevat sitä,etteivät saa riittävän hyvää puristustuntumaa yhdynnässä ja niin ilmeisesti eivät orkkua saa omasta mielestään.. Minulla nyt ei ole noita vaatimuksia
Vierailija kirjoitti:
Ja ketkä niitä paineita naisille luovat, no miehet typerillä puheillaan, miten luokitellaan naiset orgasmien saannin mukaan hyvästä huonoon.
Kysymys 2: Pitääkö miesten saada orgasmi? Olisko kysymys hyvä? Ei kukaan edes kysy tuollaista.
Ei se nyt ihan niinkään mene. Jos naiseni ei saisi orgasmeja olenkaan, niin syyttäisin kyllä enemmän itseäni ja sitä, ettei meidän kemiat sovi keskenään. Jos naisen orgasmikyky häviäsi parisuhteen aikana pyrkisin selvittämään miksi, miksen hän enää kiihoitu tai pitäiskö minun keksiä joku uusi keino. Yhdeistyöllä naisen orgasmit tulee, jos on tullakseem, silloin "vikaa" on molemmissa jos ei saa. Jos olisi uusi suhde heittäisin pyyhkeen kehään aika nopeasti, jos en keksisi keinoja millä saisin hänet tulemaan. Joku muu todnnäköisesti onnistuisi paremmin, siksi vaihtoon. Itse en ainakaan usko, että kukaan nainen haluaa pidemmän päälle pajon seksiä, jos ei ikinä laukea millään tavalla. En siksi myöskään ottaisi riskiä.
Vierailija kirjoitti:
Molempien pitää saada orgasmi. Miksi ryhtyä seksiin, jos tämä ei toteudu. Tai ottaa kumppania, joka ei saa sitten millään. Miksi vaivautua tähän?
Tiukka pilluisen naisen orgasmi on miehelle yhtä nautintoa. Sellainen lypsävä ja supisteleva. Tällöin orgasmin saaminen yhdynnässä olisi ihan hyvä bonus.
Sitten taas löysä ja lypsämötön pillu, niin on aivan sama saako nainen yhdynnässä vai ei.
Tietäjät kyllä taas tietää.
Mitään laillista pakkoa ei ainakaan ole, siis toistaiseksi mies ei joudu linnaan vaikka nainen sellaisen r-ilmon sepittäisi - orgasmittomuus pahoinpitely.
Mutta, nainen on viallinen jos ei saa.
Kysymykseen "Onko mahdollista, että naisten orgasmihäiriöt voivat aiheutua vuosia kestäneestä selibaatista, joka heidän on lain mukaan siedettävä, ennen kuin he voivat harjoittaa seksiä?" vastaa ChatGPT näin: "Pitkittynyt selibaatti, joko henkilökohtaisista valinnoista, kulttuurisista normeista tai lakisääteisistä rajoituksista johtuen, voi aiheuttaa seksuaalisia vaikeuksia, mukaan lukien naisten orgasmihäiriöt."
Jos olisin kokematon sinkku, saattaisin palstan perusteella kehittää mieskammon 😳
Mulla on ilmeisesti käynyt aivan ilmiömäinen tuuri miesten kanssa kun molemmat joista ollut kokemusta on osanneet ja halunneet koskea muhun ja sellainen pelkällä peniksellä yhdyntäorgasmi ollut vain kiva bonus. En oo joutunut ikinä seksin aikana kuuleen mitään arvostelua ja mies lopettaa vaikka kesken ja jää viereen paijaamaan jos mua alkaa kesken yhdynnän ahdistaa tai sattua.
Täällä saisi sen kuvan että iso osa miehistä on ihan tunnevammaisia ja suunnilleen raivoissaan naisille koko ajan
Täällä saisi sen kuvan että iso osa miehistä on ihan tunnevammaisia ja suunnilleen raivoissaan naisille koko ajan.
Olet oikeassa, aika moni mies täällä onkin tunnevammainen ja naisvihaaja, tai ainakin vaan ajattelee naista käyttökaluna.
Jokainen nainen päättää itse, pitääkö saada orgasmi vai ei. Siinä se. Hitto millainen mies edes kysyy tuollaisia.
Vierailija kirjoitti:
Tiukka pilluisen naisen orgasmi on miehelle yhtä nautintoa. Sellainen lypsävä ja supisteleva. Tällöin orgasmin saaminen yhdynnässä olisi ihan hyvä bonus.
Sitten taas löysä ja lypsämötön pillu, niin on aivan sama saako nainen yhdynnässä vai ei.
Niin, tietää ettet osaa yhdyssanoja.
Perussuomalaisten puolueohjelmassa ei ole mainintaa naisen oikeudesta orgasmiin yhdynnän aikana. Puolueen miesjäsenten kannanotot kuitenkin kertovat pelosta, että suomalainaiset olisivat halukkaampia yhdyntöihin maahanmuuttajamiesten kanssa kuin kantasuomalaisten. Tämä asettaa paineita kahteen suuntaan: puolueohjelmaa uudistettaessa tulisi lisätä maininta naisten oikeuteen orgasmiin kantasuomalaismiesten kanssa yhdynnässä oltaessa, mutta rajoittaa orgasmioikeutta muiden miesten kyseessä ollessa. Myöhemmissä puolueohjelman uudistuksissa voidaan kaventaa orgasmioikeutta vain oikean puolueen jäseniä koskevaksi, jos tähän nähdään tarvetta ja puoluepoliittinen tilanne sen sallii.
Tässä kohtaamme heti valvonnan vaikeuteen. Mistä löydämme henkilöstöä valvomaan ja raportoimaan, onko nainen saanut luvattoman orgasmin vääränlaisen miehen kanssa, tai luvallisen kantasuomalaismiehen kanssa?
Seuraamuspuoli on sentään kunnossa. Kirkonkylien ja muiden taajamien huoltoasemaparlamenteissa voidaan aamuisin jakaa ja verrata edellisöisiä havaintoja valvontapiireittäin ja yhdessä paheksua tai kehua havaittuja orgasmitapahtumia. Tämä vauva-palsta toimia myös samassa tarkoituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, tietää ettet osaa yhdyssanoja.
Toivottavasti saa kuulat joulupukilta.
Itsekkäänä miehenä suurin toiveeni seksissä on, että nainen saa orgasmin juuri yhdynnässä. Silloin kaluni saa sellaista puristelua ja lypsyä, että tulen samalla ja saan ruiskia siemeneni luonnolliseen kohteeseen. Parin Donnan kanssa tämä on ollut vakio. Vahinko vain, he ovat varattuja.
Jokainen on oman onnensa seppä. Jos ei saanut, niin turha syyttää muita. Ottaisi mallia miehestään, joka sai.
Onko miehen pakko saada orgasmi? Eipä ole.
Vastauksena alkuperäiseen kysymykseen, mun naiseni kyllä pitää saada yhdynnässä, ja oikeastaan vaatii että munkin pitää saada yhdynnässä. Itseäni kiinnostaisivat enemmän orgasmit kaikilla muilla tavoin.
Mutta näillä mennään.
On pareja, joissa nainen on vahvampi, vastuuntuntoisempi ja asioita hoitavampi kuin miehensä. Nainen kantaa näissä suhteissa miehen roolia tehtävienhoitokykynsä ja -halunsa takia. Silloin ainakin naiselle kuuluu orgasmi, onhan hän parin "mies". Kuuluuko miehelle, joka on parin "nainen"?
Oma vaimo saa joka kerta. Sormetan samalla. Sitten on minun vuoro. M40
Se on terveen naisen ominaisuus hedemällisen elämänjaksonsa aikana.
Ei, tuo paine naisella näyttäisi olevan vähän saman tyyppinen kuin miehellä kun mies ylvästelee hienolla autollaan.