Löysitkö kumppanisi sattumalta vai pitikö etsimällä etsiä?
Rakkaus ei löydy etsimällä vaan se löytyy kun sitä vähiten odottaa.
Pitääkö väite paikkansa?
Kuinkas se teillä meni?
Kommentit (176)
Koko kesä oli pyöritty samoissa kapakoissa mutta syyskuussa sitten jotenkin osuin hakemaan tanssimaan. Siitä on nyt yli 50 vuotta. Kolme lasta ehti tulla. En vaihtaisi vaimoa.
Sattuman sanelema juttu.Pakko oli 0 päästä yhdestä paikasta pois ja muuta mahdollisuutta ei ollut kuin hänen kyyti. Hän oli puolituttu poika. Sitten tapasimme parin päivän päästä taas ja kipinät sinkoili.Olimme aviossa 54vuotta,OLEN VIELÄKIN SITÄ MIELTÄ ETTÄ SARTTUMA KORJAA SATOA-
Miten sen nyt ottaa, sattumaako vai tarkoituksellista. Kyllä minulla haku päällä oli, mutta aikaisemmasta tiesin ettei pyyn pivoon koppaaminen niin helppoa ole, vaikka pari vakavampaa suhdetta olikin takana. Sitten yhteisen ystävän luona illanvietossa tapasin ujon, ihanan aidon oloisen tytön ja istahdin hänen viereensä juttelemaan. Illan päätteeksi kupsahdimme vierekkäin siskonpedille nukkumaan, taidettiin siinä jo halailla ja pussailla mutta ei sen enempää. Aamulla kyyditsin hänet kotiinsa. Siitä se lähti, kohta napsahtaa 40. vuosi aviossa.
Sattumalta. Kumppani löytyi opiskelujen yhteydessä eli Helsingin Yliopistolta. Seuraava kumppani löytyi harrastuspiireistä. Ja sitä seuraava löytyi ulkomaanmatkalta. Kaveri asui Lontoossa ja hän esitteli minut paikalliselle miehelle. Fiksu mies olikin ja ammatiltaan hammaslääkäri.
Kavereiden kanssa lähdettiin baariin, jossa oli hänen uusi hoitonsa. Hoidolla oli mukana kaveri, jonka kanssa päädyin tanssimaan viimeiset hitaat. Kuskina kun olin, heitin kotiinsa ja sain numeron Nokia 3110:aani.
Tavattiin sattumalta baaritiskillä. Mies halusi tarjota drinkin. Siitä se lähti, ja ilta kului kuin siivillä. Kiinnostus oli onneksi molemminpuolista, ja nyt olemme olleet yhdessä jo 8 vuotta.
Piti etsimällä etsiä. Laitoin deitti-ilmoituksen, sain yli sata vastausta. Yhden vastanneen kanssa olen naimisissa. Hänkin halusi löytää puolison ja perustaa perheen.
Ravintolasta löytyi sattumalta vappuna. Piti mennä hänen pöytäänsä, kun ei ollut muualla tilaa. Olin tosin nähnyt hänet pari vuotta aiemmin erässä oppilaitoksessa ja kiinnitin huomion hänen erikoisiin housuihinsa.
Vierailija kirjoitti:
Sattuman sanelema juttu.Pakko oli 0 päästä yhdestä paikasta pois ja muuta mahdollisuutta ei ollut kuin hänen kyyti. Hän oli puolituttu poika. Sitten tapasimme parin päivän päästä taas ja kipinät sinkoili.Olimme aviossa 54vuotta,OLEN VIELÄKIN SITÄ MIELTÄ ETTÄ SARTTUMA KORJAA SATOA-
Niinhän tuo sattuma korjaa satoa.
Itsellä tanssijalka vipattaa ja kesäaikaan tuli kierettyä tanssilavoja siinä mielessä.
Joskus joku sattui lähtemään mukaan, mutta ei sen kummempaa. Kunnes kerran iskin silmäni naisten rivin päässä olevaan leidiin. Tungoksessa oli hävinnyt kun ehdin kohdalle.
Myöhemmin illalla hän oli jonkun karpaasin kanssa kahvion puolella! Kyllä harmitti!
Kunnes seitsemän vuotta myöhemmin olin autoa tankkaamassa ja toiselle tankille ajoi pakettiauto.
Silmistäni loppui räpsy kun huomasin hänen olevan juuri kyseinen leidi seitsemän vuoden takaa.
Ehdotin heti kahvikupposta baarin puolella. Siitä se sitten lähti kun hän oli jälleen vapaa.
Yli seitsemän vuotta kesti kunnes ymmärsimme ettei kannata jatkaa.
Nykyisen vaimoni kanssa on menossa 25 vuosi yhdessä.
Hänet löysin kirpputorilta ;)
Piti etsiä vuosia mutta lopulta sattuman kautta tavattiin
Ennustajalla kävin kun 2 miestä mielessä, oikean valitsin, nyt yhdessä 25vEi todella helppoa aina mut sit on aivan loistavat hetket. Upeet muistot, ollaan rakasteltu 40 kertaa pväs,lennetty helikopteilla, ajettu limolla, kuuma ilmapallolla, mutta ollaan ollaan eletty myös kädestä suuhun, joskus meni rahallisesti hyvin ja nyt ei mennyt kun mies jäi työttömäksi 4v sitten itse käyn töissä mut pienempi palkka, paljon vastoin käymistä ja kituuttelua kun jouduin 3 hlöstä ja kisusta huolehtimaanNyt vihdoin kolmen kk taisteluiden jälkeen sai Kelalta takautuvat rahat, itse joutunut ottamaan velkaa
Tapasin miehen sattumalta silloisessa työpaikassani, hän oli jonkinlaisena huoltomiehenä siellä ja pyysin häntä kerran asentamaan säleverhot asuntooni. Tuli muitakin hommia ja huomasin että hän on tosi mukava ja antaa minulle omaa tilaa. Siitä se alkoi, nyt on oltu jo 15 v yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Tapasin miehen sattumalta silloisessa työpaikassani, hän oli jonkinlaisena huoltomiehenä siellä ja pyysin häntä kerran asentamaan säleverhot asuntooni. Tuli muitakin hommia ja huomasin että hän on tosi mukava ja antaa minulle omaa tilaa. Siitä se alkoi, nyt on oltu jo 15 v yhdessä.
Huoltomies antoi sulle omaa tilaa? No sepä mukavaa, tosin ehkä vähintä mitä voi toivoa 😀
Sattumalta. Miespuolinen kaverini tunnusti mulle rakkautensa, halusi alkaa seurustella. Minä en, en ollut hänestä kiinnostunut sillä tavalla lainkaan. Otti asian raskaasti, jonka vuoksi huolestuin hänestä ja kävin hänen kaveriltaan pyytämässä, että katsoo vähän perään.
No, parin viikon kuluttua aloin seurustella tuon kaverini kaverin kanssa.......
Näin kaupassa, vaihdettiin pari sanaa myynnissä olevasta tuotteesta. Ihastuin, menin kotiin ja aloin etsiä Tinderistä ja kuinka ollakaan, tuli hänen kanssaan matchi. Nyt asuttu yhdessä reilu vuosi ja tuntuu oikealta :)
No minä kai ihan "etsimällä etsin", kun halusin parisuhteen ja päätin kokeilla deittiappeja. Latasin tinderin, ehdin olla siellä pari päivää kun tuli matchi mielenkiintoiselta vaikuttavan miehen kanssa, juteltiin viikko yötä päivää ja sitten sovittiin treffit. Nyt ollaan onnellisesti naimisissa ja odotetaan esikoista.
Yllätyin kyllä siitä, miten hyvä munkki kävi että sattumalta matchasin heti sopivan tyypin kanssa. Meillä on samankaltaiset arvot, huumorintaju, tulevaisuudentoiveet ym. Kaverini taas on käyttänyt tinderiä jo pari vuotta eikä ole löytänyt sieltä sopivaa.
Vierailija kirjoitti:
Sattumalta. Miespuolinen kaverini tunnusti mulle rakkautensa, halusi alkaa seurustella. Minä en, en ollut hänestä kiinnostunut sillä tavalla lainkaan. Otti asian raskaasti, jonka vuoksi huolestuin hänestä ja kävin hänen kaveriltaan pyytämässä, että katsoo vähän perään.
No, parin viikon kuluttua aloin seurustella tuon kaverini kaverin kanssa.......
Lisään vielä että olin joitain kuukausia aiemmin lopettanut huonon parisuhteen ja päättänyt, etten ala seurustella pitkään, pitkään aikaan. Toisin sitten vaan kävi 😅
1. seurustelukumppani 1,5v oli samalta pikku paikkakunnalta, mutta kaverini "järjesti" meidät vähän niinku yhteen koska en tuntenut sitä 4v vanhempaa tyyppiä joka oli kuulemma huomannut minut ha kysellyt kuka olen.
2. Edelleen samalta pikku paikkakunnalta se ihana pitkä vaalea leveästi hymyilevä komistus joka katsoi minua aina silmiin hymyillen, tähän tyyppiin ihadtuin heti kun opin pojista mitään ymmärtämään. Seurusteltiin ja suttiinki jo yhdessä 2,5 v. Hän teki aloitteen. Mutta valiteetavasti hajotti sieluni sopukoita myöten minut joten hänen jälkeensä kaikki ovatkin olleet vain laastsreita.
3. Edellisen tuttu tyyppi, kostosuhde löytyi baarista ja tein todella itse aloitteen jotta saan kostosuhteen kaipaamalleni tyypille2.
4. - 10. 11.12. ....... baarista, harrastuksista
13. Deittisovelluksesta
14 en oo vieläkän löytäny, kun en enää etsi. Ei jaksa enää hakata päätä seinään. On ollut kyllä ihastuksia, nytkin duunissa yksi, mut kaikki hyvät on varattuja. Ja kaipaan yhä nro 2:sta.