Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysitkö kumppanisi sattumalta vai pitikö etsimällä etsiä?

Vierailija
08.12.2025 |

Rakkaus ei löydy etsimällä vaan se löytyy kun sitä vähiten odottaa. 

Pitääkö väite paikkansa? 

Kuinkas se teillä meni? 

Kommentit (232)

Vierailija
201/232 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin siskoni lehteä ja kirjeenvaihtopalstalta löytyi pari ilmoitusta joihin vastasin. Toisen kanssa vain muutama kirje vaihdettiin. Toisen kanssa muutama kuukausi kirjoiteltiin ja sitten tavattiin. Sillä. tiellä 40 vuotta.

Voitko auttaa. Nadia

Vierailija
202/232 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on tullut tavallaan sattumalta. Olen ollut sinkku, valmis suhteeseen, mutta en etsimällä etsinyt tai Tindereissä. Olen baareissa, keikoilla, kavereitten kautta jne tavannut kumppaneita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/232 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattumaa

alkaen siitä mihin vanhemmat on sattuneet muuttamaan, mihin pääsee opiskelemaan, lähteekö tiettynä iltana viihteelle tai treeneihin...

Aika stalkkeri saa olla jos näkee esimerkiksi lehdessä naisen/miehen ja alkaa aktiivisesti jahtaamaan tätä. Ja silloinkin voi pohtia, oliko se sattumaa että luki ko. lehden 

Vierailija
204/232 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me molemmat etsimme toisiamme siellä sadantuhannen ihmisen tapahtumassa ja lopulta löydyimme ja näimme vain toisemme.

Ei se ollut sattumaa vaan tähdissä ennustetun toteutuminen.

Vierailija
205/232 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 39v mies enkä vieläkään ole löytänyt. Baareista aikoinaan löytyi vain yhden illan juttuja, eikä muualtakaan ole löytynyt. Kyllä mä numeroa tyrkytin ja vaihdoin, mutta aina yleensä naisen toimesta loppunut kun ghostaavat. Naisia aina piirittää niin moni mies, että heti kun löytävät ulkoisesti paremman, niin jättävät muut kuin nallin kalliolle. Olen satavarma, että naisena olisin pariutunut jo ajat sitten. En ole lihava, käyn salilla säännöllisesti yms.

Sä oot liian ulkonäkökeskeinen. Tarvii olla myös henkistä yhteyttä. Sulla jää se henkinen puoli tavoittamatta. 

Vierailija
206/232 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. ja 2. ja 3. seurustelukumppani löytyivät teini-iässä kaverin kautta. 

4. löytyi nuorena aikuisena yhteisen harrastuksen kautta.

Sitten olenkin ollut sinkkuna kohta 20 vuotta. 

Vierailija
207/232 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistään ei nähtävästi löydä jos ei kiinnostele tinderit tai muutkaan nettifoorumit. Baarit ja harrastuksetkaan ei kiinnostele kun oon tällänen kotihiiri ja tykkään puuhailla himas. Niin aika vähissä on resurssit löytää miestä koskaan 😓

Vierailija
208/232 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole tullut kotoa hakemaan, joten ihmisten ilmoilla on pitänyt liikkua....

Missä ne ihmisten ilmat sitten oikein ovat?? 

Vierailija
209/232 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin kun aloitettiin samassa lukiossa. Ystävystyttiin, ja 4 vuotta tapaamisesta alettiin seurustella. Siitä on nyt 23 vuotta aikaa.

Vierailija
210/232 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 39v mies enkä vieläkään ole löytänyt. Baareista aikoinaan löytyi vain yhden illan juttuja, eikä muualtakaan ole löytynyt. Kyllä mä numeroa tyrkytin ja vaihdoin, mutta aina yleensä naisen toimesta loppunut kun ghostaavat. Naisia aina piirittää niin moni mies, että heti kun löytävät ulkoisesti paremman, niin jättävät muut kuin nallin kalliolle. Olen satavarma, että naisena olisin pariutunut jo ajat sitten. En ole lihava, käyn salilla säännöllisesti yms.

Miesten suurimmat kilpailijat deittimarkkinoilla eivät ole toiset miehet, vaan naisten hyvä ja rauhallinen elämä, johon eivät kaipaa häiriötä.

Tuo saattaa olla totta jossain 50+ ikäluokassa, mutta kokonaisuutena naiset kyllä deittailevat vähintään lyhyempiä jaksoja (joskus vain tunteja) halutessaan ja siihen väliin on kyllä jonoa, jos nainen hyödyntää nykyajan viestivälineitä seuranhaussaan. Sitten pitäisi pitää mielenkiinto yllä, ettei kukaan muu vie huomiota muualle. Jos nainen yhtään kyllästyy, kuten yleensä käy, niin kyllähän se huomio siirtyy seuraavaan kiinnostukseen.

Vierailija
211/232 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdalla ei pitänyt etsiä. Kahdesti olen rakastunut ja molemmilla kerroilla olimme ensin ystäviä, kunnes mies kertoi suuremmista tunteista ja suhde syveni. Ensimmäinen suhde päättyi, koska mies halusi lapsia, paljon rahaa ja omakotitalon, minä en. Nykyinen suhde voi oikein hyvin ja on mukava muistella, miten tapaamisemme oli ihan sattumaa ja miten luonnollisesti ystävyys alkoi ja syveni sitten romanttiseksi rakkaudeksi.  

Vierailija
212/232 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuo saattaa olla totta jossain 50+ ikäluokassa, mutta kokonaisuutena naiset kyllä deittailevat vähintään lyhyempiä jaksoja (joskus vain tunteja) halutessaan ja siihen väliin on kyllä jonoa, jos nainen hyödyntää nykyajan viestivälineitä seuranhaussaan. Sitten pitäisi pitää mielenkiinto yllä, ettei kukaan muu vie huomiota muualle. Jos nainen yhtään kyllästyy, kuten yleensä käy, niin kyllähän se huomio siirtyy seuraavaan kiinnostukseen."

No osa ihmisistä on tuollaisia helposti kyllästyviä, niin miehistä kuin naisistakin. Muunkinlaisia on. 

Itse ahdistun miehistä jotka eivät kestä mitään suvantovaiheita tutustumisessa. Tapasin pari kuukautta sitten miehen jolla on omakin elämä, samoin kuin itselläni. Ei tarvitse hätääntyä jos viesteihin ei tule heti vastausta eikä ottaa itsekään paineita vastailusta. Tapaamme noin kerran viikossa, alkuvaiheessa harvemmin. Kumpikin on toisesta ehdottoman kiinnostunut, siinä ei ole mitään epäselvää. Poistuin sovelluksista melko pian koska ei tosiaankaan kiinnosta selata siellä random profiileja kun elämässäni on näin valtavan ihana tyyppi.

Ethän mene siihen lankaan että kuvittelet kaikkien naisten olevan toistensa kopioita. Ja vielä huonolla tavalla.

Vierailija
213/232 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitin taustat,varallisuudet ja velat,entiset suhteet yhteisötoiminnat, rikostaustat jne. Sitten testasin ruuanlaittotaidot, seksikyvyt,luonteen. Pisteytin kaikki excelliin Kepner-Tregoe menetelmällä ja valitsin parhaat pisteet saaneen. Joitain puutteita oli,mutta ne sai olla.

Vierailija
214/232 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se menee vähän molemmilla tavoilla. Sattumalta löytyy useammin käytösongelmaisia, joilla on vetovoimaa.

Vierailija
215/232 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reppana oli helppo löytää.

Vierailija
216/232 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo! Jippii.fi sivisolla pelasin joskus.. Olin muuttanut omilleni opiskelupaikkakunnalle, eikä minulla ollut heti uusia (koulu)kavereita.. Niin tapoin aikaa pelaamalla.. Samalla tuli chattailtua pelikavereitten kanssa mm. Musiikista, opiskelusta ja ihan "normi" jutuista.

Alkoi muodostua "suosikki pelikaverit" kerran yksi kysyi.. Että saisiko tulla luokseni yökylään.. Kun halusi käydä keikalla  mutta ei ollut rahaa hotelliin.. ikää oli 19v.. 

Siinä se sit kolahti, kun livenä nähtiin ja viikonloppu vietettiin.. 24 vuotta yhdessä, näistä 18 naimisissa.. 2 lasta ja asuntolaina.. Mikä on kohta maksettu.. :D

En usko, että olisin löytänyt 300km päästä mun vaimoa. <3 

Tätä ennen yritin löytää tyttöystävää baarista.. En löytänyt.. Yritys oli kyllä kova.. Piti vain lakata yrittämästä, sillä ne "sutturat" ei ollut minulle oikeita. :)

Vierailija
217/232 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuo saattaa olla totta jossain 50+ ikäluokassa, mutta kokonaisuutena naiset kyllä deittailevat vähintään lyhyempiä jaksoja (joskus vain tunteja) halutessaan ja siihen väliin on kyllä jonoa, jos nainen hyödyntää nykyajan viestivälineitä seuranhaussaan"

Sinulta on nyt jäänyt ymmärtämättä että ei nuoremmistakaan naisista läheskään jokainen halua mitään pikadeittailua ja koko ajan vaihtuvia kumppaneita. Iso osa naisista toivoo löytävänsä hyvän pitkäaikaisen parisuhteen sellaisen miehen kanssa jonka kanssa on kaikin puolin onnellinen. Jos sellaista ei löydy niin sitten ollaan mielummin yksin.

Vierailija
218/232 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsimällä ei löydä joten itse odotan passiivisesti että työpaikka, rahaa ja nainen vain ilmestyy eteeni.

Oikea asenne. Arvostan!

Vierailija
219/232 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsimällä etsin mutta sattumalta netistä löytyi elämänkumppani.

Vierailija
220/232 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin Suomi24:stä, etsimällä etsittiin toisiamme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä