Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löysitkö kumppanisi sattumalta vai pitikö etsimällä etsiä?

Vierailija
08.12.2025 |

Rakkaus ei löydy etsimällä vaan se löytyy kun sitä vähiten odottaa. 

Pitääkö väite paikkansa? 

Kuinkas se teillä meni? 

Kommentit (176)

Vierailija
161/176 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fb sinkkuryhmästä 

Vierailija
162/176 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattumalta sattui kohdalle. En etsinyt. En odottanut, enkä toivonut rakkautta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/176 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei löydy pian haen väkisin! Niin se tehtiin silloin aikoinaan ja miksei nykyäänkin ihan hyvä tapa.

Vierailija
164/176 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhutaan rakkaudesta, niin se harvoin löytyy etsimällä. Koska jos on tarve etsiä jotain, sitä melko varmasti tarrautuu johonkin mikä ei ole rakkautta. Ja just sen takia se rakkaus ei löydy etsimällä.

Vierailija
165/176 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin mieheni Tinderistä. Meillä takana lapsiperheliitot ja likaiset avioerot. 

Jossain vaiheessa eron jälkeen tein Tinderiin profiilin ja käytin sitä tosi laiskasti pari vuotta. Tuntui ettei siellä ole mitään minulle, joka etsii pitkää tavallista suhdetta. No sitten mätsäsin mieheni kanssa ja kuukauden tapailun jälkeen tiesi että tässä on jotain erityistä. 

Ollaan tosi onnellisia ja yhteistä elämää takana vuosi. Lapset on jo maailmalla, joten tämä on aikuisten suhde.

Vierailija
166/176 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin opiskelija ja menin harjoitteluun. Mieheni oli tässä harjoittelupaikassa.

Joten "sattumalta" kohtasimme.

Tosin enemmän se tuntuu kohtalolta, sillä heti synkkasi <3

Nyt yhdessä 15 vuotta.

N42

Vierailija
167/176 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se varmaan löytyy sekuntia ennen kuolemaa. "Vihdoinkaargh...

Vierailija
168/176 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulusta löytyi, viereisestä pulpetista.

Vierailija
169/176 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten sen nyt ottaa. Etsin seksiseuraa (siis ei ketä tahansa, ajattelin lähinnä että löytyisi sellainen aikuinen kaveri mutta en etsinyt rakkautta), löytyikin aviopuoliso.

Vierailija
170/176 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miten sen nyt ottaa. Etsin seksiseuraa (siis ei ketä tahansa, ajattelin lähinnä että löytyisi sellainen aikuinen kaveri mutta en etsinyt rakkautta), löytyikin aviopuoliso.

Sama juttu. Oli niin paha puute että piti seksiä saada ja kävi sitten niin että panokaveri oli niin hyvä että hänestä tuli vaimo.

Vierailija
171/176 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2005 alkuvuodesta loppui pitkä ja todella kuluttava suhde jota kaduin raskaasti. Ajattelin, että jos ne suhteet ovat tälläisiä niin yhtä hyvin voin olla loppuelämäni yksin.

Puoli vuotta jaksoin pyöriä baareissa ja sitten alkoi kypsyttää. Olin kahden vaiheilla lähdenkö firman pikkujouluihin vai en, muistan olleen hyvin pienestä kiinni, että jäisin kotiin. Menin kuitenkin ja siitä lähti liikkeelle jotain joka jatkuu vielä 20 v jälkeen.

Vierailija
172/176 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattumalta. Molemmat pitkät suhteet. Ja ne vähemmän vakavat heilatkin.

Vierailija
173/176 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen kumppanin? Miehen joka yrittää parasitoida minua vai? Kyllä ne tulevat ihan kutsumatta, ei tarvitse etsiä eikä nähdä vaivaa

Vierailija
174/176 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei löydy pian haen väkisin! Niin se tehtiin silloin aikoinaan ja miksei nykyäänkin ihan hyvä tapa.

Jaaha, jos palataan viidakon lakeihin niin varaudu siihen ettet ehkä itse palaa hengissä takaisin tuolta hakumatkalta ja kaikki lapsesikin saattavat kokea karun ja erikoisen kohtalon.

Vierailija
175/176 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen etsimällä etsinyt jo vuosia, mutta eipä löydy. Samaan aikaan kavereilla on kaikilla mies, ja jos he ovat matkan varrella eronneet, niin uusi löytyi saman tien. 

Vierailija
176/176 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattumalta löytyi töiden kautta. Kumpikaan ei ollut etsimässä mitään, mutta rakkaus kolahtikin sitten kerralla ja kunnolla ja se oli menoa sen jälkeen. Muutimme käytännössä yhteen jo ensitreffeiltä ja vuosien avioliiton ja yhteisen lapsen jälkeenkään huuma ei ole haihtunut.