Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (5294)

Vierailija
1961/5294 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

31.12.2025 luovutan sun suhteen romantillisesti toistaiseksi, sen jÀlkeen asia jÀÀ sun kÀsiin. Mulla ei ole voimia elÀÀ tÀssÀ kummallisessa vÀlitilassa jossa jotain on mutta ei kuitenkaan. Ihan sama vaikka rakastaisin seuraavat 50 vuotta, en vaan jaksa enÀÀ tÀtÀ.

Kannattaa jo aiemmin luovuttaa jos on jo kaikkensa tehnyt. Ei rakkautta voi pakottaa.

Niin kannattaa. Kun face to face keskustelu kĂ€yty varmaan tĂ€ssĂ€ tapauksessa kun sanotaan ettĂ€ kaikki tehty, jos sekÀÀn ei auttanut, ei auta kuin luovuttaa. 

Vierailija
1962/5294 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

31.12.2025 luovutan sun suhteen romantillisesti toistaiseksi, sen jÀlkeen asia jÀÀ sun kÀsiin. Mulla ei ole voimia elÀÀ tÀssÀ kummallisessa vÀlitilassa jossa jotain on mutta ei kuitenkaan. Ihan sama vaikka rakastaisin seuraavat 50 vuotta, en vaan jaksa enÀÀ tÀtÀ.

Kannattaa jo aiemmin luovuttaa jos on jo kaikkensa tehnyt. Ei rakkautta voi pakottaa.

Niin kannattaa. Kun face to face keskustelu kĂ€yty varmaan tĂ€ssĂ€ tapauksessa kun sanotaan ettĂ€ kaikki tehty, jos sekÀÀn ei auttanut, ei auta kuin luovuttaa. 

Ei ole ftf keskusteltu kun mun keuhkoista.😂😱

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1963/5294 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsepetoksessa elĂ€t. Valehtelet. Jos voisit moisen ratkaisun tehdĂ€, noin niinkuin on / off yhtĂ€kkiĂ€ 31.12. voisit tehdĂ€ sen heti myös. Miks odottaa kaksi viikkoa. Et pysty siihen. 

Vierailija
1964/5294 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ja koska sieltÀ tulee "mistÀ te tiedÀtte mitÀ kuka nönnöö"-vastaus kuitenkin. SiitÀ ettÀ tÀmÀkin ultimatum oli tÀÀllÀ. Jos olisi mitÀÀn muuta meneillÀÀn.. emme seuraisi tÀtÀkin jÀnnittÀvÀÀ kertomusta tÀÀllÀ. Joten "kaikkensa" ei ole mitÀÀn. :0

Vierailija
1965/5294 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

T ei ole tĂ€nÀÀn paikalla, kaappasin sen hoiviini 😜

Vierailija
1966/5294 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Eilen aprikoin, ettĂ€ toivotanko hyvÀÀ viikonloppua. Sen verran reippaasti kĂ€velit ohitseni. Toivotin mutta kaduin sitĂ€ perÀÀn. Sinulle. 

Vierailija
1967/5294 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsepetoksessa elĂ€t. Valehtelet. Jos voisit moisen ratkaisun tehdĂ€, noin niinkuin on / off yhtĂ€kkiĂ€ 31.12. voisit tehdĂ€ sen heti myös. Miks odottaa kaksi viikkoa. Et pysty siihen. 

Itken ehkÀ 3kk mutta pystyn.

Vierailija
1968/5294 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MÀ en haluais, ettÀ kaipaamallani on huono olla. Siksi haluaisin, et hÀn luovuttaa meidÀn suhteen, jos se on hÀnelle parempi. En halua satuttaa ketÀÀn.

Vierailija
1969/5294 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, voin mĂ€ nyttenkin luovuttaa. Ei tĂ€ssĂ€ kaikkea ole tehty mutta en jaksa yksin enÀÀ yrittÀÀ. Lopetan samalla enimmĂ€kseen tunnisteelliset viestit. Toivon silti et saisin hĂ€net edes ystĂ€vĂ€nĂ€ elĂ€mÀÀni. 

Millaisen rakkauden voi luovuttaa napista painamalla? Itse en ainakaan siihen pystyisi, toki ei ole halujakaan, vaan on vahva usko ettÀ kaikki jÀrjestyy ja selviÀÀ. sivu

Vierailija
1970/5294 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei siitÀ rakkaudesta pystykÀÀn luopumaan, mutta mulle ei riitÀ etÀsuhde. PitÀÀ olla muutakin tai edes jotain tietoa ja toivoa ettÀ muuta on tulossa.

Vierailija
1971/5294 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

YritĂ€n unohtaa. Ne jotka yrittĂ€vĂ€t unohtaa minut. 

Tulos: romanttinen joulu uni.

wlw

Vierailija
1972/5294 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei ole yritystÀ unohtaa hÀntÀ, vaan toivon et saan hÀnet elÀmÀÀni. Luovutan vaan toistaiseksi siitÀ toivosta, ettÀ saisin tÀstÀ oikean parisuhteen. Liian raskasta tÀllÀ tavalla.

Vierailija
1973/5294 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tuletko kanssani lenkille huomenna aamulla klo 9?

Vierailija
1974/5294 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, voin mĂ€ nyttenkin luovuttaa. Ei tĂ€ssĂ€ kaikkea ole tehty mutta en jaksa yksin enÀÀ yrittÀÀ. Lopetan samalla enimmĂ€kseen tunnisteelliset viestit. Toivon silti et saisin hĂ€net edes ystĂ€vĂ€nĂ€ elĂ€mÀÀni. 

Vau, hienosti pystyt sÀÀtelemÀÀn tunteitasi. Osaat pitÀÀ toisen ystÀvÀnÀ elÀmÀssÀsi, mutta tukahduttaa romanttiset tunteet tosta noin vaan. Osaispa itsekin!

Vierailija
1975/5294 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Uni oli niin vahva etten pystykÀÀn luovuttamaan. Miten mieli tuottaa tuollaista sontaa? 

Vierailija
1976/5294 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HÀnen kanss kyllÀ. MissÀ nÀhÀÀn?

Vierailija
1977/5294 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Face to face eli kasvotusten kannattaa jutella, siinĂ€hĂ€n ei mitÀÀn ongelmia ja loukkaantumisia yleensĂ€ tulekaan ainakaan mulla ja muilla. 

Ja ihastuksen kanssa kun on tottunut puhumaan nimenomaan kasvotusten ja nimenomaan lĂ€hekkĂ€in eikĂ€ minkÀÀn fyysisen etĂ€isyyden pÀÀstĂ€, niin joku tekstailu kiinnostaa vielĂ€ normaaliakin vĂ€hemmĂ€n eli ei yhtÀÀn. 

Vierailija
1978/5294 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vau, hienosti pystyt sÀÀtelemÀÀn tunteitasi. Osaat pitÀÀ toisen ystÀvÀnÀ elÀmÀssÀsi, mutta tukahduttaa romanttiset tunteet tosta noin vaan. Osaispa itsekin!

En mÀ pystykÀÀn. Pystyn kuitenkin pakottamaan itseni hyvÀksymÀÀn sen, etten toistaiseksi odota tÀstÀ parisuhdetta. Jotain muutosta pitÀisi tapahtua. En voi kÀyttÀÀ seuraavaa kymmentÀ vuotta toivoen, ettÀ jotain tapahtuisi.

Vierailija
1979/5294 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HÀnen kanss kyllÀ. MissÀ nÀhÀÀn?

Vesistön ÀÀrellÀ. Tutussa paikassa.

Vierailija
1980/5294 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vau, hienosti pystyt sÀÀtelemÀÀn tunteitasi. Osaat pitÀÀ toisen ystÀvÀnÀ elÀmÀssÀsi, mutta tukahduttaa romanttiset

KĂ€ytĂ€ pieni hetki ja kysy siltĂ€đŸ€Š