Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (5294)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
31.12.2025 luovutan sun suhteen romantillisesti toistaiseksi, sen jÀlkeen asia jÀÀ sun kÀsiin. Mulla ei ole voimia elÀÀ tÀssÀ kummallisessa vÀlitilassa jossa jotain on mutta ei kuitenkaan. Ihan sama vaikka rakastaisin seuraavat 50 vuotta, en vaan jaksa enÀÀ tÀtÀ.
Kannattaa jo aiemmin luovuttaa jos on jo kaikkensa tehnyt. Ei rakkautta voi pakottaa.
Niin kannattaa. Kun face to face keskustelu kÀyty varmaan tÀssÀ tapauksessa kun sanotaan ettÀ kaikki tehty, jos sekÀÀn ei auttanut, ei auta kuin luovuttaa.
Ei ole ftf keskusteltu kun mun keuhkoista.đđą
Vierailija kirjoitti:
31.12.2025 luovutan sun suhteen romantillisesti toistaiseksi, sen jÀlkeen asia jÀÀ sun kÀsiin. Mulla ei ole voimia elÀÀ tÀssÀ kummallisessa vÀlitilassa jossa jotain on mutta ei kuitenkaan. Ihan sama vaikka rakastaisin seuraavat 50 vuotta, en vaan jaksa enÀÀ tÀtÀ.
Itsepetoksessa elÀt. Valehtelet. Jos voisit moisen ratkaisun tehdÀ, noin niinkuin on / off yhtÀkkiÀ 31.12. voisit tehdÀ sen heti myös. Miks odottaa kaksi viikkoa. Et pysty siihen.
Ja koska sieltÀ tulee "mistÀ te tiedÀtte mitÀ kuka nönnöö"-vastaus kuitenkin. SiitÀ ettÀ tÀmÀkin ultimatum oli tÀÀllÀ. Jos olisi mitÀÀn muuta meneillÀÀn.. emme seuraisi tÀtÀkin jÀnnittÀvÀÀ kertomusta tÀÀllÀ. Joten "kaikkensa" ei ole mitÀÀn. :0
Eilen aprikoin, ettÀ toivotanko hyvÀÀ viikonloppua. Sen verran reippaasti kÀvelit ohitseni. Toivotin mutta kaduin sitÀ perÀÀn. Sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsepetoksessa elÀt. Valehtelet. Jos voisit moisen ratkaisun tehdÀ, noin niinkuin on / off yhtÀkkiÀ 31.12. voisit tehdÀ sen heti myös. Miks odottaa kaksi viikkoa. Et pysty siihen.
Itken ehkÀ 3kk mutta pystyn.
MÀ en haluais, ettÀ kaipaamallani on huono olla. Siksi haluaisin, et hÀn luovuttaa meidÀn suhteen, jos se on hÀnelle parempi. En halua satuttaa ketÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa jo aiemmin luovuttaa jos on jo kaikkensa tehnyt. Ei rakkautta voi pakottaa.
Okei, voin mÀ nyttenkin luovuttaa. Ei tÀssÀ kaikkea ole tehty mutta en jaksa yksin enÀÀ yrittÀÀ. Lopetan samalla enimmÀkseen tunnisteelliset viestit. Toivon silti et saisin hÀnet edes ystÀvÀnÀ elÀmÀÀni.
Millaisen rakkauden voi luovuttaa napista painamalla? Itse en ainakaan siihen pystyisi, toki ei ole halujakaan, vaan on vahva usko ettÀ kaikki jÀrjestyy ja selviÀÀ. sivu
Ei siitÀ rakkaudesta pystykÀÀn luopumaan, mutta mulle ei riitÀ etÀsuhde. PitÀÀ olla muutakin tai edes jotain tietoa ja toivoa ettÀ muuta on tulossa.
YritÀn unohtaa. Ne jotka yrittÀvÀt unohtaa minut.
Tulos: romanttinen joulu uni.
wlw
Ei ole yritystÀ unohtaa hÀntÀ, vaan toivon et saan hÀnet elÀmÀÀni. Luovutan vaan toistaiseksi siitÀ toivosta, ettÀ saisin tÀstÀ oikean parisuhteen. Liian raskasta tÀllÀ tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, voin mÀ nyttenkin luovuttaa. Ei tÀssÀ kaikkea ole tehty mutta en jaksa yksin enÀÀ yrittÀÀ. Lopetan samalla enimmÀkseen tunnisteelliset viestit. Toivon silti et saisin hÀnet edes ystÀvÀnÀ elÀmÀÀni.
Vau, hienosti pystyt sÀÀtelemÀÀn tunteitasi. Osaat pitÀÀ toisen ystÀvÀnÀ elÀmÀssÀsi, mutta tukahduttaa romanttiset tunteet tosta noin vaan. Osaispa itsekin!
Uni oli niin vahva etten pystykÀÀn luovuttamaan. Miten mieli tuottaa tuollaista sontaa?
Vierailija kirjoitti:
Tuletko kanssani lenkille huomenna aamulla klo 9?
HÀnen kanss kyllÀ. MissÀ nÀhÀÀn?
Face to face eli kasvotusten kannattaa jutella, siinÀhÀn ei mitÀÀn ongelmia ja loukkaantumisia yleensÀ tulekaan ainakaan mulla ja muilla.
Ja ihastuksen kanssa kun on tottunut puhumaan nimenomaan kasvotusten ja nimenomaan lÀhekkÀin eikÀ minkÀÀn fyysisen etÀisyyden pÀÀstÀ, niin joku tekstailu kiinnostaa vielÀ normaaliakin vÀhemmÀn eli ei yhtÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vau, hienosti pystyt sÀÀtelemÀÀn tunteitasi. Osaat pitÀÀ toisen ystÀvÀnÀ elÀmÀssÀsi, mutta tukahduttaa romanttiset tunteet tosta noin vaan. Osaispa itsekin!
En mÀ pystykÀÀn. Pystyn kuitenkin pakottamaan itseni hyvÀksymÀÀn sen, etten toistaiseksi odota tÀstÀ parisuhdetta. Jotain muutosta pitÀisi tapahtua. En voi kÀyttÀÀ seuraavaa kymmentÀ vuotta toivoen, ettÀ jotain tapahtuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuletko kanssani lenkille huomenna aamulla klo 9?
HÀnen kanss kyllÀ. MissÀ nÀhÀÀn?
Vesistön ÀÀrellÀ. Tutussa paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vau, hienosti pystyt sÀÀtelemÀÀn tunteitasi. Osaat pitÀÀ toisen ystÀvÀnÀ elÀmÀssÀsi, mutta tukahduttaa romanttiset
KĂ€ytĂ€ pieni hetki ja kysy siltĂ€đ€Š
Niin kannattaa. Kun face to face keskustelu kÀyty varmaan tÀssÀ tapauksessa kun sanotaan ettÀ kaikki tehty, jos sekÀÀn ei auttanut, ei auta kuin luovuttaa.