Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (4953)
En pystynyt olemaan kaivatun kanssa enÀÀ lÀheisissÀ tekemisissÀ. Tajusin, ettei meistÀ voi tulla mitÀÀn, joten etÀÀnnytin itseni ja rupesin seurustelemaan toisen ihmisen kanssa. On vain itsensÀ kiusaamista yrittÀÀ olla lÀheisiÀ ystÀviÀ, jos on romanttisia tunteita.
Pieni- ja jÀÀrĂ€pĂ€iselle naiselleđ
Vierailija kirjoitti:
Ei mulleđ
Kerran yksi lapsi huusi kaupassa minut nĂ€htyÀÀn "isi, isi, katso miten iso pÀÀ tuolla naisella on!" IsĂ€nsĂ€ vastasi hĂ€nelle niiden olevan hiuksetđ
Vierailija kirjoitti:
En pystynyt olemaan kaivatun kanssa enÀÀ lÀheisissÀ tekemisissÀ. Tajusin, ettei meistÀ voi tulla mitÀÀn, joten etÀÀnnytin itseni ja rupesin seurustelemaan toisen ihmisen kanssa. On vain itsensÀ kiusaamista yrittÀÀ olla lÀheisiÀ ystÀviÀ, jos on romanttisia tunteita.
NÀppÀrÀÀ toimintaa. MinÀ en osaisi. Korkeintaan onnistuisin pitÀmÀÀn toista laastarina. Ja sellaista en harrasta. Olen salassa oikea itkupilli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulleđ
Kerran yksi lapsi huusi kaupassa minut nĂ€htyÀÀn "isi, isi, katso miten iso pÀÀ tuolla naisella on!" IsĂ€nsĂ€ vastasi hĂ€nelle niiden olevan hiuksetđ
Lapset osaa olla joskus niin hassuja.
MinÀ olin joskus menossa bussiin, kun pieni lapsi katsoi minua hyvin innostuneena ja tokaisi Àidilleen: Àiti katso, herra Tossavainen!
Ja tyyliin just edellisellÀ viikolla kÀvelytien liikennevaloissa joku pikkutyttö katseli minua hieman haltioituneen nÀköisenÀ ja sanoi Àidilleen: Àiti katso, tuossa on prinsessa!
EttÀ nÀÀ vÀhÀn vaihtelee joskus :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NÀppÀrÀÀ toimintaa. MinÀ en osaisi. Korkeintaan onnistuisin pitÀmÀÀn toista laastarina. Ja sellaista en harrasta. Olen salassa oikea itkupilli.
Ihminen voi rakastua monta kertaa elÀmÀnsÀ aikana, mutta you do you.
Vierailija kirjoitti:
hemmetin tÀti-ihmiset!!
Teini-ikÀinen pikkusiskoni mietti ÀÀneen, ettÀ minÀ (tÀmÀn viestin kirjoittaja siis) olen niin kummallinen, kun toisaalta olen tosi nuorekas ja toisaalta sit kumminkin boomeri.
Vastasin, ettÀ en ole vielÀ sen ikÀinen jotta voisin olla nuorekas, mutta boomerin hyvÀksyn, sillÀ jokainen vÀhÀnkÀÀn fiksu mun ikÀinen on vÀhÀn boomeri!
Vierailija kirjoitti:
Itkupillit ovat rasittavia. Itse en muista nÀhneeni Àitini itkevÀn kuin ehkÀ 3 - 4 kertaa elÀmÀni aikana ja jokainen kerta on ollut hautajaisissa. IsÀni en ole nÀhnyt itkevÀn koskaan.
MÀ itken aika helposti, vaikka oon tavallaan aika vahva ihminen, usein se myös sellasta liikutusta.
Vierailija kirjoitti:
En nyt tiedÀ mitÀ sanoisin, mutta olipa mukavaaaaa :))
Jaa ettÀ mitÀ missÀ milloin? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastuksen kanssa :)
Vierailija kirjoitti:
Jouluna yhdessÀ?
Sulla on valtakunnan avaimet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kiva kun oli kivaa. Toivottavasti tunne oli molemminpuolinen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kiva kun oli kivaa. Toivottavasti tunne oli molemminpuolinen :)
En mene yksityiskohtiin, mutta kaikesta pÀÀtellen eiköhÀn ;)
Millainen olis meidĂ€n joulu, rakas? TĂ€ynnĂ€ lĂ€mpöÀ, rakkautta ja lĂ€heisyyttĂ€, niin toivoisin. MĂ€ vielĂ€ elĂ€ttelen toiveita meistĂ€. đ
Suositelkaa hyviÀ romanttisia leffoja kaipaukseen
Vierailija kirjoitti:
MistÀ "tajusit", ehkÀ tajusit vÀÀrin?
Rantaraitti?