Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (28822)

Vierailija
1941/28822 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tosin hĂ€nen mielestĂ€ olen ujo, mutta omasta mielestĂ€ni en 

Vierailija
1942/28822 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MeistĂ€ ei kumpikaan ole loukkaantuja, vaan molemmat samaan tyyliin suoria vaikka onkin sensitiivisiĂ€! 

TeillÀ on hyvÀ tilanne. Ja luottamuspuoli taitaa olla kunnossa myös?

K

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1943/28822 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loppujen lopuksi ei voi tÀysin ymmÀrtÀÀ miltÀ toisesta tuntuu tai mitÀ kokee, vaikka kuinka tuntisi ihmisen. Asiat tÀytyy itse kokea, mutta siltikÀÀn ei vÀlttÀmÀttÀ tÀysin ymmÀrrÀ, koska asiat koetaan yksilötasolla edeltÀviin kokemuksiin yms. perustuen.

Komppaan. Kova kuori ei ole aina positiivinen juttu. TÀnÀ pÀivÀnÀ ihmisen on todella hankalaa nÀyttÀÀ heikkoutensa.

K

Ei tuossa kommentissa viitata mitenkÀÀn kovaan kuoreen. Miksi sÀ teet oletuksia? Loukataksesiko?

Vierailija
1944/28822 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loppujen lopuksi ei voi tÀysin ymmÀrtÀÀ miltÀ toisesta tuntuu tai mitÀ kokee, vaikka kuinka tuntisi ihmisen. Asiat tÀytyy itse kokea, mutta siltikÀÀn ei vÀlttÀmÀttÀ tÀysin ymmÀrrÀ, koska asiat koetaan yksilötasolla edeltÀviin kokemuksiin yms. perustuen.

Komppaan. Kova kuori ei ole aina positiivinen juttu. TÀnÀ pÀivÀnÀ ihmisen on todella hankalaa nÀyttÀÀ heikkoutensa.

K

Ei tuossa kommentissa viitata mitenkÀÀn kovaan kuoreen. Miksi sÀ teet oletuksia? Loukataksesiko?

En halua loukata vaan tarkoitan ettÀ harva pÀÀsee tuntemaan toista oikeasti, koska toisen kuoren lÀpi ei pÀÀse nÀkemÀÀn todellisuutta.

K

Vierailija
1945/28822 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MeistĂ€ ei kumpikaan ole loukkaantuja, vaan molemmat samaan tyyliin suoria vaikka onkin sensitiivisiĂ€! 

K

EmmĂ€ tiiĂ€, en suoraan sanottuna ole miettinyt asiaa? Eli ei kai mitÀÀn luottamuspulaakaan, jos ei ole tullut sitĂ€ mietittyĂ€? :D En ehkĂ€ yleensĂ€kÀÀn mieti kauheasti tuota kautta 

Symppis.

Vierailija
1946/28822 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa olettajan omat peilisolut peilaavat vastapuoleen vÀÀristyneesti pelkÀstÀÀn sitÀ mitÀ itse tuntee ja kokee.

Tuo K on varmaan henkisesti vÀsynyt ja kovalla kuorella, kun peilaa tÀtÀ kommenteista.

Olen kyllÀ.

K

Vierailija
1947/28822 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K

EmmĂ€ tiiĂ€, en suoraan sanottuna ole miettinyt asiaa? Eli ei kai mitÀÀn luottamuspulaakaan, jos ei ole tullut sitĂ€ mietittyĂ€? :D En ehkĂ€ yleensĂ€kÀÀn mieti kauheasti tuota kautta 

Symppis.

Noh mulla on vaan silleen oma elĂ€mĂ€ ja omat jalat, ettĂ€ jos joku ihminen ei olisikaan luotettava, niin ei mun maailma siihen kaatuisi :) 

YmmĂ€rrĂ€n toki, ettĂ€ joillain voi olla kasaantunut sellaisia kokemuksia, jotka ajaa miettimÀÀn enempi nuita luottamus-asioita ihmisten kanssa. Ja persoonapiirteetkin varmasti vaikuttaa. 

Vierailija
1948/28822 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ÄÀliömĂ€iset ohispaskalĂ€ssytykset ei minulta👋

No hyvĂ€. 

Vierailija
1949/28822 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HyvÀÀ huomenta! PidĂ€thĂ€n itsestĂ€si huolta? Joskus harmittaa, kun toisen ihmisen identiteetti on pelkkĂ€ työ. Arvostan kyllĂ€, mutta olisit ihan hyvĂ€, vaikka pitĂ€isit joskus vapaan viikonlopun.  

Joillakin aloilla sattuu olemaan viikonloppupainotteista työtĂ€. Tervetuloa todellisuuteen. 

TÀmÀ ei ollutkaan sinulle tai edes randomille vuorotyölÀiselle tarkoitettu. Myös sinulle tervetuloa todellisuuteen! Palsta ei pyöri vain ja ainoastaan sinua varten.

Ap

Vierailija
1950/28822 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

No nyt sun nimi tuli taas mun mieleen, taas epÀsopivalla hetkellÀ.

Antaa olla, toivottavasti ei tulisi enÀÀ ja saisin vain mennÀ vapaasti.

Vierailija
1951/28822 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HyvÀsti.

Vierailija
1952/28822 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Melkein kuollut.

Vierailija
1953/28822 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

99 ongelmaa ja kaikki À m m i À

100% inuiitti

0% todennÀköisyys muutoksille parempaan

Vierailija
1954/28822 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No lÀhde lenkille?

Vierailija
1955/28822 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No lÀhde lenkille?

Excuse me?

Vierailija
1956/28822 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jos sulla on joku uusi niin en lÀhde lÀhestymÀÀn. TiedÀ kuitenkin ettÀ sunkin nimi jÀÀ joskus mieleen.

Vierailija
1957/28822 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla on joku uusi niin en lÀhde lÀhestymÀÀn. TiedÀ kuitenkin ettÀ sunkin nimi jÀÀ joskus mieleen.

Eioooo.

Vierailija
1958/28822 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

***** Johanna đŸ„° 

Vierailija
1959/28822 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

31.12.2025 luovutan sun suhteen romantillisesti toistaiseksi, sen jÀlkeen asia jÀÀ sun kÀsiin. Mulla ei ole voimia elÀÀ tÀssÀ kummallisessa vÀlitilassa jossa jotain on mutta ei kuitenkaan. Ihan sama vaikka rakastaisin seuraavat 50 vuotta, en vaan jaksa enÀÀ tÀtÀ.

Kannattaa jo aiemmin luovuttaa jos on jo kaikkensa tehnyt. Ei rakkautta voi pakottaa.

Okei, voin mĂ€ nyttenkin luovuttaa. Ei tĂ€ssĂ€ kaikkea ole tehty mutta en jaksa yksin enÀÀ yrittÀÀ. Lopetan samalla enimmĂ€kseen tunnisteelliset viestit. Toivon silti et saisin hĂ€net edes ystĂ€vĂ€nĂ€ elĂ€mÀÀni. 

Vierailija
1960/28822 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mukavaa pÀivÀÀ sinulle mies Tampereelle.

Et tunnista, Punakuono

Ketju on lukittu.