Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (5294)

Vierailija
1941/5294 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin hänen mielestä olen ujo, mutta omasta mielestäni en 

Vierailija
1942/5294 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meistä ei kumpikaan ole loukkaantuja, vaan molemmat samaan tyyliin suoria vaikka onkin sensitiivisiä! 

Teillä on hyvä tilanne. Ja luottamuspuoli taitaa olla kunnossa myös?

K

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1943/5294 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loppujen lopuksi ei voi täysin ymmärtää miltä toisesta tuntuu tai mitä kokee, vaikka kuinka tuntisi ihmisen. Asiat täytyy itse kokea, mutta siltikään ei välttämättä täysin ymmärrä, koska asiat koetaan yksilötasolla edeltäviin kokemuksiin yms. perustuen.

Komppaan. Kova kuori ei ole aina positiivinen juttu. Tänä päivänä ihmisen on todella hankalaa näyttää heikkoutensa.

K

Ei tuossa kommentissa viitata mitenkään kovaan kuoreen. Miksi sä teet oletuksia? Loukataksesiko?

Vierailija
1944/5294 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loppujen lopuksi ei voi täysin ymmärtää miltä toisesta tuntuu tai mitä kokee, vaikka kuinka tuntisi ihmisen. Asiat täytyy itse kokea, mutta siltikään ei välttämättä täysin ymmärrä, koska asiat koetaan yksilötasolla edeltäviin kokemuksiin yms. perustuen.

Komppaan. Kova kuori ei ole aina positiivinen juttu. Tänä päivänä ihmisen on todella hankalaa näyttää heikkoutensa.

K

Ei tuossa kommentissa viitata mitenkään kovaan kuoreen. Miksi sä teet oletuksia? Loukataksesiko?

En halua loukata vaan tarkoitan että harva pääsee tuntemaan toista oikeasti, koska toisen kuoren läpi ei pääse näkemään todellisuutta.

K

Vierailija
1945/5294 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meistä ei kumpikaan ole loukkaantuja, vaan molemmat samaan tyyliin suoria vaikka onkin sensitiivisiä! 

K

Emmä tiiä, en suoraan sanottuna ole miettinyt asiaa? Eli ei kai mitään luottamuspulaakaan, jos ei ole tullut sitä mietittyä? :D En ehkä yleensäkään mieti kauheasti tuota kautta 

Symppis.

Vierailija
1946/5294 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa olettajan omat peilisolut peilaavat vastapuoleen vääristyneesti pelkästään sitä mitä itse tuntee ja kokee.

Tuo K on varmaan henkisesti väsynyt ja kovalla kuorella, kun peilaa tätä kommenteista.

Olen kyllä.

K

Vierailija
1947/5294 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K

Emmä tiiä, en suoraan sanottuna ole miettinyt asiaa? Eli ei kai mitään luottamuspulaakaan, jos ei ole tullut sitä mietittyä? :D En ehkä yleensäkään mieti kauheasti tuota kautta 

Symppis.

Noh mulla on vaan silleen oma elämä ja omat jalat, että jos joku ihminen ei olisikaan luotettava, niin ei mun maailma siihen kaatuisi :) 

Ymmärrän toki, että joillain voi olla kasaantunut sellaisia kokemuksia, jotka ajaa miettimään enempi nuita luottamus-asioita ihmisten kanssa. Ja persoonapiirteetkin varmasti vaikuttaa. 

Vierailija
1948/5294 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääliömäiset ohispaskalässytykset ei minulta👋

No hyvä. 

Vierailija
1949/5294 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää huomenta! Pidäthän itsestäsi huolta? Joskus harmittaa, kun toisen ihmisen identiteetti on pelkkä työ. Arvostan kyllä, mutta olisit ihan hyvä, vaikka pitäisit joskus vapaan viikonlopun.  

Joillakin aloilla sattuu olemaan viikonloppupainotteista työtä. Tervetuloa todellisuuteen. 

Tämä ei ollutkaan sinulle tai edes randomille vuorotyöläiselle tarkoitettu. Myös sinulle tervetuloa todellisuuteen! Palsta ei pyöri vain ja ainoastaan sinua varten.

Ap

Vierailija
1950/5294 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt sun nimi tuli taas mun mieleen, taas epäsopivalla hetkellä.

Antaa olla, toivottavasti ei tulisi enää ja saisin vain mennä vapaasti.

Vierailija
1951/5294 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvästi.

Vierailija
1952/5294 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kuollut.

Vierailija
1953/5294 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

99 ongelmaa ja kaikki ä m m i ä

100% inuiitti

0% todennäköisyys muutoksille parempaan

Vierailija
1954/5294 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No lähde lenkille?

Vierailija
1955/5294 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No lähde lenkille?

Excuse me?

Vierailija
1956/5294 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on joku uusi niin en lähde lähestymään. Tiedä kuitenkin että sunkin nimi jää joskus mieleen.

Vierailija
1957/5294 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla on joku uusi niin en lähde lähestymään. Tiedä kuitenkin että sunkin nimi jää joskus mieleen.

Eioooo.

Vierailija
1958/5294 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

***** Johanna 🥰 

Vierailija
1959/5294 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

31.12.2025 luovutan sun suhteen romantillisesti toistaiseksi, sen jälkeen asia jää sun käsiin. Mulla ei ole voimia elää tässä kummallisessa välitilassa jossa jotain on mutta ei kuitenkaan. Ihan sama vaikka rakastaisin seuraavat 50 vuotta, en vaan jaksa enää tätä.

Kannattaa jo aiemmin luovuttaa jos on jo kaikkensa tehnyt. Ei rakkautta voi pakottaa.

Okei, voin mä nyttenkin luovuttaa. Ei tässä kaikkea ole tehty mutta en jaksa yksin enää yrittää. Lopetan samalla enimmäkseen tunnisteelliset viestit. Toivon silti et saisin hänet edes ystävänä elämääni. 

Vierailija
1960/5294 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa päivää sinulle mies Tampereelle.

Et tunnista, Punakuono