Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
MeistÀ ei kumpikaan ole loukkaantuja, vaan molemmat samaan tyyliin suoria vaikka onkin sensitiivisiÀ!
TeillÀ on hyvÀ tilanne. Ja luottamuspuoli taitaa olla kunnossa myös?
K
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loppujen lopuksi ei voi tÀysin ymmÀrtÀÀ miltÀ toisesta tuntuu tai mitÀ kokee, vaikka kuinka tuntisi ihmisen. Asiat tÀytyy itse kokea, mutta siltikÀÀn ei vÀlttÀmÀttÀ tÀysin ymmÀrrÀ, koska asiat koetaan yksilötasolla edeltÀviin kokemuksiin yms. perustuen.
Komppaan. Kova kuori ei ole aina positiivinen juttu. TÀnÀ pÀivÀnÀ ihmisen on todella hankalaa nÀyttÀÀ heikkoutensa.
K
Ei tuossa kommentissa viitata mitenkÀÀn kovaan kuoreen. Miksi sÀ teet oletuksia? Loukataksesiko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loppujen lopuksi ei voi tÀysin ymmÀrtÀÀ miltÀ toisesta tuntuu tai mitÀ kokee, vaikka kuinka tuntisi ihmisen. Asiat tÀytyy itse kokea, mutta siltikÀÀn ei vÀlttÀmÀttÀ tÀysin ymmÀrrÀ, koska asiat koetaan yksilötasolla edeltÀviin kokemuksiin yms. perustuen.
Komppaan. Kova kuori ei ole aina positiivinen juttu. TÀnÀ pÀivÀnÀ ihmisen on todella hankalaa nÀyttÀÀ heikkoutensa.
K
Ei tuossa kommentissa viitata mitenkÀÀn kovaan kuoreen. Miksi sÀ teet oletuksia? Loukataksesiko?
En halua loukata vaan tarkoitan ettÀ harva pÀÀsee tuntemaan toista oikeasti, koska toisen kuoren lÀpi ei pÀÀse nÀkemÀÀn todellisuutta.
K
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MeistÀ ei kumpikaan ole loukkaantuja, vaan molemmat samaan tyyliin suoria vaikka onkin sensitiivisiÀ!
K
EmmÀ tiiÀ, en suoraan sanottuna ole miettinyt asiaa? Eli ei kai mitÀÀn luottamuspulaakaan, jos ei ole tullut sitÀ mietittyÀ? :D En ehkÀ yleensÀkÀÀn mieti kauheasti tuota kautta
Symppis.
Vierailija kirjoitti:
Jospa olettajan omat peilisolut peilaavat vastapuoleen vÀÀristyneesti pelkÀstÀÀn sitÀ mitÀ itse tuntee ja kokee.
Tuo K on varmaan henkisesti vÀsynyt ja kovalla kuorella, kun peilaa tÀtÀ kommenteista.
Olen kyllÀ.
K
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K
EmmÀ tiiÀ, en suoraan sanottuna ole miettinyt asiaa? Eli ei kai mitÀÀn luottamuspulaakaan, jos ei ole tullut sitÀ mietittyÀ? :D En ehkÀ yleensÀkÀÀn mieti kauheasti tuota kautta
Symppis.
Noh mulla on vaan silleen oma elÀmÀ ja omat jalat, ettÀ jos joku ihminen ei olisikaan luotettava, niin ei mun maailma siihen kaatuisi :)
YmmÀrrÀn toki, ettÀ joillain voi olla kasaantunut sellaisia kokemuksia, jotka ajaa miettimÀÀn enempi nuita luottamus-asioita ihmisten kanssa. Ja persoonapiirteetkin varmasti vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
ĂĂ€liömĂ€iset ohispaskalĂ€ssytykset ei minultađ
No hyvÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ huomenta! PidÀthÀn itsestÀsi huolta? Joskus harmittaa, kun toisen ihmisen identiteetti on pelkkÀ työ. Arvostan kyllÀ, mutta olisit ihan hyvÀ, vaikka pitÀisit joskus vapaan viikonlopun.
Joillakin aloilla sattuu olemaan viikonloppupainotteista työtÀ. Tervetuloa todellisuuteen.
TÀmÀ ei ollutkaan sinulle tai edes randomille vuorotyölÀiselle tarkoitettu. Myös sinulle tervetuloa todellisuuteen! Palsta ei pyöri vain ja ainoastaan sinua varten.
Ap
No nyt sun nimi tuli taas mun mieleen, taas epÀsopivalla hetkellÀ.
Antaa olla, toivottavasti ei tulisi enÀÀ ja saisin vain mennÀ vapaasti.
Vierailija kirjoitti:
HyvÀsti.
99 ongelmaa ja kaikki À m m i À
100% inuiitti
0% todennÀköisyys muutoksille parempaan
Vierailija kirjoitti:
No lÀhde lenkille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No lÀhde lenkille?
Excuse me?
Jos sulla on joku uusi niin en lÀhde lÀhestymÀÀn. TiedÀ kuitenkin ettÀ sunkin nimi jÀÀ joskus mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on joku uusi niin en lÀhde lÀhestymÀÀn. TiedÀ kuitenkin ettÀ sunkin nimi jÀÀ joskus mieleen.
Eioooo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
31.12.2025 luovutan sun suhteen romantillisesti toistaiseksi, sen jÀlkeen asia jÀÀ sun kÀsiin. Mulla ei ole voimia elÀÀ tÀssÀ kummallisessa vÀlitilassa jossa jotain on mutta ei kuitenkaan. Ihan sama vaikka rakastaisin seuraavat 50 vuotta, en vaan jaksa enÀÀ tÀtÀ.
Kannattaa jo aiemmin luovuttaa jos on jo kaikkensa tehnyt. Ei rakkautta voi pakottaa.
Okei, voin mÀ nyttenkin luovuttaa. Ei tÀssÀ kaikkea ole tehty mutta en jaksa yksin enÀÀ yrittÀÀ. Lopetan samalla enimmÀkseen tunnisteelliset viestit. Toivon silti et saisin hÀnet edes ystÀvÀnÀ elÀmÀÀni.
Mukavaa pÀivÀÀ sinulle mies Tampereelle.
Et tunnista, Punakuono
Tosin hÀnen mielestÀ olen ujo, mutta omasta mielestÀni en