Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (18826)

Vierailija
18701/18826 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

On todella fiksua kirjoitella niitÀnÀitÀ kaipuu- ketjussa. Eiku...

Vierailija
18702/18826 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

SydÀmiÀ mieskaivatulle

Mies

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18703/18826 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vihaa toista, mitÀ tekee ketjussa? Eikös ole ketju, jossa voi lÀhettÀÀ terveisensÀ vihaamalleen?

TÀÀllÀ on usein v*ttuilijoiden kokoontumisajot. Ei ihme ettÀ joutuvat vain kaipaamaan, jos on kova tarve v*ttuilla kaivatuilleen.

Tai on vain tarve v*ttuilla.

Vierailija
18704/18826 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tulisitpa tÀnÀÀn töistÀ kotiin minun luokseni. Avattaisiin pullo kuohuvaa ja pidettÀisiin hauskaa ;)

Vierailija
18705/18826 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No semmottii. Hauskaa iltaa ihmiset. Oli hyvĂ€t keskustelut. Ollaan enkeleitĂ€ toisillemme. đŸ–€

Ja mieluusti hyviĂ€ enkeleitĂ€, iltakin olisi silloin paljon hauskempi ja rattoisampi. 

Vierailija
18706/18826 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus ei mene hukkaan, kun muistaa myös nĂ€yttÀÀ senđŸ€—

Milloin nÀytÀt?

Heti, kun tulet hakemaanđŸ„ł

Ilman muuta tulen. Soudan ensin Atlantin yli, taivallan halki Kanadan ja Alaskan, loikkaan Beringinsalmesta Sipirjan puolelle, hiihdÀn jÀÀkylmÀn maan lÀpi Uralille, jonka ylitÀn kÀvellen, lasken liukumÀkeÀ Moskovaan, valjastan Putinin erikoisjoukot, jotka tulevat kaappaamaan sinut ja toimittavat minulle somassa paketissa. Sitten voit nÀyttÀÀ. Helppoa kuin heinÀn teko.

Vierailija
18707/18826 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Voi J, halusin kirjoittaa sulle, koska nÀin sut yllÀttÀen työpaikallasi (etkÀ enÀÀ työskentele siellÀ). Mut pÀÀtin, ettÀ se oisi liian ilmiselvÀÀ

Vierailija
18708/18826 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No semmottii. Hauskaa iltaa ihmiset. Oli hyvĂ€t keskustelut. Ollaan enkeleitĂ€ toisillemme. đŸ–€

Ja mieluusti hyviĂ€ enkeleitĂ€, iltakin olisi silloin paljon hauskempi ja rattoisampi. 

Juu, nĂ€inhĂ€n se on. EihĂ€n sitĂ€ koskaan tiedĂ€ kuka tĂ€nne eksyy. 

Vierailija
18709/18826 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vasta sanoin yhdelle ihmiselle, ettĂ€ hĂ€n on ollut enkeli minulle. Onneksi lĂ€hipiirissĂ€ni on hirmuisesti tĂ€llaisia kullan arvoisia ihmisiĂ€. PitĂ€isi sanoa se heille useammin. No, itse asiassa olen kyllĂ€ sanonutkin. 🙃

Vierailija
18710/18826 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika vasta sanoin yhdelle ihmiselle, ettĂ€ hĂ€n on ollut enkeli minulle. Onneksi lĂ€hipiirissĂ€ni on hirmuisesti tĂ€llaisia kullan arvoisia ihmisiĂ€. PitĂ€isi sanoa se heille useammin. No, itse asiassa olen kyllĂ€ sanonutkin. 🙃

Kannattaakin arvostaa lÀhimmÀisiÀ silloin kun ovat vielÀ elossa. EipÀ tarvitse ainakaan murehtia kenenkÀÀn lÀhdettyÀ ettÀ tuli tehtyÀ vÀÀrin.

Vierailija
18711/18826 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se dissaaminen ainakaan minua muserra eikÀ pÀivÀÀni pilaa jos se on tarkoitus. Osaan suhtautua elÀmÀÀn ja ymmÀrrÀn ettÀ aina ei vain pysty miellyttÀmÀÀn kaikkia.

Oletko terÀstÀ? MinÀ en, joten minuun vaikuttaa. Pahalla saa useimmiten aikaa pahaa, hyvÀllÀ hyvÀÀ.

No nyt minÀ taidan olla jo terÀstÀ, kaikkeen tottuu elÀmÀssÀ kun on pakko. YmmÀrrÀn ettÀ kaikki eivÀt ole samanlaisia eikÀ ilkeily tietenkÀÀn koskaan ole varmasti kenestÀkÀÀn mukavaa. Harjoitus tekee mestarin, tÀytyy vain kÀsitellÀ tÀmÀ raaka todellisuus.

Kunhan sillÀ ei oikeuta huonoa kÀytöstÀ, ei omaansa eikÀ toisten.

Vierailija
18712/18826 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Silittelisin poskiasi, suutelisin kaulaasi ja kutittelisin jalkapohjiasi😍

Vierailija
18713/18826 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vihaa toista, mitÀ tekee ketjussa? Eikös ole ketju, jossa voi lÀhettÀÀ terveisensÀ vihaamalleen?

TÀÀllÀ on usein v*ttuilijoiden kokoontumisajot. Ei ihme ettÀ joutuvat vain kaipaamaan, jos on kova tarve v*ttuilla kaivatuilleen.

Tai on vain tarve v*ttuilla.

Olet sivusta.

Vierailija
18714/18826 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Puppua vain.

Vierailija
18715/18826 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Otan nyt sellasen asenteen, ettĂ€ no ainakin on testot kunnossa ja flĂ€tti maha. 

Kumpikaan ei vissiin ole nykyÀÀn itsestÀÀnselvyyksiÀ!

Vierailija
18716/18826 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se dissaaminen ainakaan minua muserra eikÀ pÀivÀÀni pilaa jos se on tarkoitus. Osaan suhtautua elÀmÀÀn ja ymmÀrrÀn ettÀ aina ei vain pysty miellyttÀmÀÀn kaikkia.

Oletko terÀstÀ? MinÀ en, joten minuun vaikuttaa. Pahalla saa useimmiten aikaa pahaa, hyvÀllÀ hyvÀÀ.

No nyt minÀ taidan olla jo terÀstÀ, kaikkeen tottuu elÀmÀssÀ kun on pakko. YmmÀrrÀn ettÀ kaikki eivÀt ole samanlaisia eikÀ ilkeily tietenkÀÀn koskaan ole varmasti kenestÀkÀÀn mukavaa. Harjoitus tekee mestarin, tÀytyy vain kÀsitellÀ tÀmÀ raaka todellisuus.

Kunhan sillÀ ei oikeuta huonoa kÀytöstÀ, ei omaansa eikÀ toisten.

SehÀn on sanomattakin selvÀ asia.

Vierailija
18717/18826 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silittelisin poskiasi, suutelisin kaulaasi ja kutittelisin jalkapohjiasi😍

Kaksi ensimmÀistÀ, kiitos! Jalkapohjien kuluttaminen on hirveÀÀ. Voisi tulla selkÀrankareaktio.

Vierailija
18718/18826 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

"kutittaminen

Vierailija
18719/18826 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi J, halusin kirjoittaa sulle, koska nÀin sut yllÀttÀen työpaikallasi (etkÀ enÀÀ työskentele siellÀ). Mut pÀÀtin, ettÀ se oisi liian ilmiselvÀÀ

Vauva olet.

Vierailija
18720/18826 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MikÀ mieli?

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kolme kaksi yksi