Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (18826)
Vierailija kirjoitti:
Olen tottunut niin sekalaiseen seurakuntaan ettÀ ei mikÀÀn enÀÀ yllÀtÀ. TÀmÀ on tuonut myös rentoutta enkÀ ole jÀykistynyt liiaksi joten kai tÀmÀ kokonaisuus hÀmmentÀÀ monia. Olen kuullut myös joiltakin etten nÀytÀ fiksulta ihmiseltÀ, ensivaikutelma saattaa siis pettÀÀ. Ihmistuntemus varmasti vaikuttanee asiaan.
Ja todistelu jatkuu đ€Łđ€Łđ€Ł
Vierailija kirjoitti:
Ei se dissaaminen ainakaan minua muserra eikÀ pÀivÀÀni pilaa jos se on tarkoitus. Osaan suhtautua elÀmÀÀn ja ymmÀrrÀn ettÀ aina ei vain pysty miellyttÀmÀÀn kaikkia.
Oletko terÀstÀ? MinÀ en, joten minuun vaikuttaa. Pahalla saa useimmiten aikaa pahaa, hyvÀllÀ hyvÀÀ.
Useimmiten fiksun ihmisen ei tarvitse toitottaa fiksuuttaan. EikĂ€ varsinkaan perustella sitĂ€ kaipausketjussađ€Łđ€Łđ€Ł
Sinulla oli vÀhÀn tilanne hukassa. Ei minun tarvitse nytkÀÀn sitÀ toitottaa mutta silloin kun puhutaan aiheesta niin silloin sitÀ puhutaan ÀÀneen. Se on keskustelua, vaikka nyt sitten tÀssÀ ketjussa kun tÀÀllÀ kerran ollaan keskustelemassa aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Vihaat mua đŁ
Jep.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tottunut niin sekalaiseen seurakuntaan ettÀ ei mikÀÀn enÀÀ yllÀtÀ. TÀmÀ on tuonut myös rentoutta enkÀ ole jÀykistynyt liiaksi joten kai tÀmÀ kokonaisuus hÀmmentÀÀ monia. Olen kuullut myös joiltakin etten nÀytÀ fiksulta ihmiseltÀ, ensivaikutelma saattaa siis pettÀÀ. Ihmistuntemus varmasti vaikuttanee asiaan.
MistÀ lÀhtien keskustelu tai puhelu on todistelua? Toisaalta sitÀhÀn te itse oikein vaaditte. Ja todellisuutta on kyllÀ sekin ettÀ itsevarma ihminen pystyy perustelemaan tarvittaessa eikÀ mitÀtöidy ilkeiden ihmisten alle.
Vierailija kirjoitti:
Useimmiten fiksun ihmisen ei tarvitse toitottaa fiksuuttaan. EikĂ€ varsinkaan perustella sitĂ€ kaipausketjussađ€Łđ€Łđ€Ł
Sinulla oli vÀhÀn tilanne hukassa. Ei minun tarvitse nytkÀÀn sitÀ toitottaa mutta silloin kun puhutaan aiheesta niin silloin sitÀ puhutaan ÀÀneen. Se on keskustelua, vaikka nyt sitten tÀssÀ ketjussa kun tÀÀllÀ kerran ollaan keskustelemassa aiheesta.
Oletko huomannut olevasi ainoa keskustelija aiheesta? Trollin kanssa keskustelua ei lasketa.
Aina vĂ€lillĂ€ havahtuu taas siihen, ettĂ€ ei tÀÀllĂ€ voi haikailla harhaisena kun pian taas tulee negatiivisia juttuja puolin ja toisin đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se dissaaminen ainakaan minua muserra eikÀ pÀivÀÀni pilaa jos se on tarkoitus. Osaan suhtautua elÀmÀÀn ja ymmÀrrÀn ettÀ aina ei vain pysty miellyttÀmÀÀn kaikkia.
Oletko terÀstÀ? MinÀ en, joten minuun vaikuttaa. Pahalla saa useimmiten aikaa pahaa, hyvÀllÀ hyvÀÀ.
No nyt minÀ taidan olla jo terÀstÀ, kaikkeen tottuu elÀmÀssÀ kun on pakko. YmmÀrrÀn ettÀ kaikki eivÀt ole samanlaisia eikÀ ilkeily tietenkÀÀn koskaan ole varmasti kenestÀkÀÀn mukavaa. Harjoitus tekee mestarin, tÀytyy vain kÀsitellÀ tÀmÀ raaka todellisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vihaat mua đŁ
En vihaa. MinÀ en vain ole potkupallo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MistÀ lÀhtien keskustelu tai puhelu on todistelua? Toisaalta sitÀhÀn te itse oikein vaaditte. Ja todellisuutta on kyllÀ sekin ettÀ itsevarma ihminen pystyy perustelemaan tarvittaessa eikÀ mitÀtöidy ilkeiden ihmisten alle.
Vautsi vau đ€Łđ€Łđ€Ł
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko huomannut olevasi ainoa keskustelija aiheesta? Trollin kanssa keskustelua ei lasketa.
En taida olla ainoa kun kommenttia pukkaa. En ole niin tyhmÀ minÀ yritÀt minua pitÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin sanojen ja kuvittelun assosiatiatiivinen kauneus pitÀÀ mun psyykeen hyvÀssÀ kunnossa. TykkÀsin jo koulussa sananselitystehtÀvistÀ kokeissa. MitÀ mutkikkaampi termi, sitÀ pidempi vastaukseni oli.
LÀhinnÀ kyseessÀ on varmasti mieluinen tekeminen, asia, joku josta pidÀt. Kun elÀÀ omanlaista elÀmÀÀ jossa on tyytyvÀinen ja onnellinen, on varmasti onnellisempi ja hyvÀvointisempi ihan kokonaisvaltaisesti.
Niin. SiksipÀ se runous herÀttÀÀ pohdintoja. No, nyt vaan nautin enkÀ suorita. Jaksa enÀÀ tulostavoitteellisuutta ja epÀonnen pyörÀssÀ juoksua. Kutina suhteesta löytyy ja koko etelÀinen niemi on kukkuroillaan pimuleita. Olisi hyvÀ löytÀÀ sellainen daami, kuka a) haluaa minut b) on vapaa ja c) on rakkauttani vailla.
Poeetta sielukainen, sanaetanainen, mielikuvapilveilijÀ odottaa neitoaan <333333
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En taida olla ainoa kun kommenttia pukkaa. En ole niin tyhmÀ minÀ yritÀt minua pitÀÀ.
đ€Š
No semmottii. Hauskaa iltaa ihmiset. Oli hyvĂ€t keskustelut. Ollaan enkeleitĂ€ toisillemme. đ€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus ei mene hukkaan, kun muistaa myös nĂ€yttÀÀ senđ€
Milloin nÀytÀt?
Heti, kun tulet hakemaanđ„ł
Jos vihaa toista, mitÀ tekee ketjussa? Eikös ole ketju, jossa voi lÀhettÀÀ terveisensÀ vihaamalleen?
Ellen nÀillÀ voittanut niin sitten hÀvisin...
Vierailija kirjoitti:
Jos vihaa toista, mitÀ tekee ketjussa? Eikös ole ketju, jossa voi lÀhettÀÀ terveisensÀ vihaamalleen?
TÀÀllÀ on usein v*ttuilijoiden kokoontumisajot. Ei ihme ettÀ joutuvat vain kaipaamaan, jos on kova tarve v*ttuilla kaivatuilleen.