Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (18826)

Vierailija
18681/18826 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen tottunut niin sekalaiseen seurakuntaan ettĂ€ ei mikÀÀn enÀÀ yllĂ€tĂ€. TĂ€mĂ€ on tuonut myös rentoutta enkĂ€ ole jĂ€ykistynyt liiaksi joten kai tĂ€mĂ€ kokonaisuus hĂ€mmentÀÀ monia. Olen kuullut myös joiltakin etten nĂ€ytĂ€ fiksulta ihmiseltĂ€, ensivaikutelma saattaa siis pettÀÀ. Ihmistuntemus varmasti vaikuttanee asiaan. 

Vierailija
18682/18826 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tottunut niin sekalaiseen seurakuntaan ettĂ€ ei mikÀÀn enÀÀ yllĂ€tĂ€. TĂ€mĂ€ on tuonut myös rentoutta enkĂ€ ole jĂ€ykistynyt liiaksi joten kai tĂ€mĂ€ kokonaisuus hĂ€mmentÀÀ monia. Olen kuullut myös joiltakin etten nĂ€ytĂ€ fiksulta ihmiseltĂ€, ensivaikutelma saattaa siis pettÀÀ. Ihmistuntemus varmasti vaikuttanee asiaan. 

Ja todistelu jatkuu đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18683/18826 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se dissaaminen ainakaan minua muserra eikÀ pÀivÀÀni pilaa jos se on tarkoitus. Osaan suhtautua elÀmÀÀn ja ymmÀrrÀn ettÀ aina ei vain pysty miellyttÀmÀÀn kaikkia.

Oletko terÀstÀ? MinÀ en, joten minuun vaikuttaa. Pahalla saa useimmiten aikaa pahaa, hyvÀllÀ hyvÀÀ.

Vierailija
18684/18826 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vihaat mua 😣

Vierailija
18685/18826 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Useimmiten fiksun ihmisen ei tarvitse toitottaa fiksuuttaan. EikĂ€ varsinkaan perustella sitĂ€ kaipausketjussađŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł

Sinulla oli vÀhÀn tilanne hukassa. Ei minun tarvitse nytkÀÀn sitÀ toitottaa mutta silloin kun puhutaan aiheesta niin silloin sitÀ puhutaan ÀÀneen. Se on keskustelua, vaikka nyt sitten tÀssÀ ketjussa kun tÀÀllÀ kerran ollaan keskustelemassa aiheesta.

Vierailija
18686/18826 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaat mua 😣

Jep.

Vierailija
18687/18826 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MistÀ lÀhtien keskustelu tai puhelu on todistelua? Toisaalta sitÀhÀn te itse oikein vaaditte. Ja todellisuutta on kyllÀ sekin ettÀ itsevarma ihminen pystyy perustelemaan tarvittaessa eikÀ mitÀtöidy ilkeiden ihmisten alle.

Vierailija
18688/18826 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmiten fiksun ihmisen ei tarvitse toitottaa fiksuuttaan. EikĂ€ varsinkaan perustella sitĂ€ kaipausketjussađŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł

Sinulla oli vÀhÀn tilanne hukassa. Ei minun tarvitse nytkÀÀn sitÀ toitottaa mutta silloin kun puhutaan aiheesta niin silloin sitÀ puhutaan ÀÀneen. Se on keskustelua, vaikka nyt sitten tÀssÀ ketjussa kun tÀÀllÀ kerran ollaan keskustelemassa aiheesta.

Oletko huomannut olevasi ainoa keskustelija aiheesta?  Trollin kanssa keskustelua ei lasketa.

Vierailija
18689/18826 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Aina vĂ€lillĂ€ havahtuu taas siihen, ettĂ€ ei tÀÀllĂ€ voi haikailla harhaisena kun pian taas tulee negatiivisia juttuja puolin ja toisin 😅

Vierailija
18690/18826 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se dissaaminen ainakaan minua muserra eikÀ pÀivÀÀni pilaa jos se on tarkoitus. Osaan suhtautua elÀmÀÀn ja ymmÀrrÀn ettÀ aina ei vain pysty miellyttÀmÀÀn kaikkia.

Oletko terÀstÀ? MinÀ en, joten minuun vaikuttaa. Pahalla saa useimmiten aikaa pahaa, hyvÀllÀ hyvÀÀ.

No nyt minÀ taidan olla jo terÀstÀ, kaikkeen tottuu elÀmÀssÀ kun on pakko. YmmÀrrÀn ettÀ kaikki eivÀt ole samanlaisia eikÀ ilkeily tietenkÀÀn koskaan ole varmasti kenestÀkÀÀn mukavaa. Harjoitus tekee mestarin, tÀytyy vain kÀsitellÀ tÀmÀ raaka todellisuus.

Vierailija
18691/18826 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaat mua 😣

En vihaa. MinÀ en vain ole potkupallo.

Vierailija
18692/18826 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MistÀ lÀhtien keskustelu tai puhelu on todistelua? Toisaalta sitÀhÀn te itse oikein vaaditte. Ja todellisuutta on kyllÀ sekin ettÀ itsevarma ihminen pystyy perustelemaan tarvittaessa eikÀ mitÀtöidy ilkeiden ihmisten alle.

Vautsi vau đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł

Vierailija
18693/18826 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko huomannut olevasi ainoa keskustelija aiheesta?  Trollin kanssa keskustelua ei lasketa.

En taida olla ainoa kun kommenttia pukkaa. En ole niin tyhmÀ minÀ yritÀt minua pitÀÀ.

Vierailija
18694/18826 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin sanojen ja kuvittelun assosiatiatiivinen kauneus pitÀÀ mun psyykeen hyvÀssÀ kunnossa. TykkÀsin jo koulussa sananselitystehtÀvistÀ kokeissa. MitÀ mutkikkaampi termi, sitÀ pidempi vastaukseni oli.

LĂ€hinnĂ€ kyseessĂ€ on varmasti mieluinen tekeminen, asia, joku josta pidĂ€t. Kun elÀÀ omanlaista elĂ€mÀÀ jossa on tyytyvĂ€inen ja onnellinen, on varmasti onnellisempi ja hyvĂ€vointisempi ihan kokonaisvaltaisesti. 

Niin. SiksipĂ€ se runous herĂ€ttÀÀ pohdintoja. No, nyt vaan nautin enkĂ€ suorita. Jaksa enÀÀ tulostavoitteellisuutta ja epĂ€onnen pyörĂ€ssĂ€ juoksua. Kutina suhteesta löytyy ja koko etelĂ€inen niemi on kukkuroillaan pimuleita. Olisi hyvĂ€ löytÀÀ sellainen daami, kuka a) haluaa minut b) on vapaa ja c) on rakkauttani vailla. 

Poeetta sielukainen, sanaetanainen, mielikuvapilveilijÀ odottaa neitoaan <333333

Vierailija
18695/18826 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En taida olla ainoa kun kommenttia pukkaa. En ole niin tyhmÀ minÀ yritÀt minua pitÀÀ.

đŸ€Š

Vierailija
18696/18826 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

No semmottii. Hauskaa iltaa ihmiset. Oli hyvĂ€t keskustelut. Ollaan enkeleitĂ€ toisillemme. đŸ–€

Vierailija
18697/18826 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus ei mene hukkaan, kun muistaa myös nĂ€yttÀÀ senđŸ€—

Milloin nÀytÀt?

Heti, kun tulet hakemaanđŸ„ł

Vierailija
18698/18826 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jos vihaa toista, mitÀ tekee ketjussa? Eikös ole ketju, jossa voi lÀhettÀÀ terveisensÀ vihaamalleen?

Vierailija
18699/18826 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ellen nÀillÀ voittanut niin sitten hÀvisin...

Vierailija
18700/18826 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vihaa toista, mitÀ tekee ketjussa? Eikös ole ketju, jossa voi lÀhettÀÀ terveisensÀ vihaamalleen?

TÀÀllÀ on usein v*ttuilijoiden kokoontumisajot. Ei ihme ettÀ joutuvat vain kaipaamaan, jos on kova tarve v*ttuilla kaivatuilleen.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kolme kaksi kaksi