Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (18969)

Vierailija
18721/18969 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Rotukissa 😘

Vierailija
18722/18969 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haukkuja saa haukkua mielin mÀÀrin ja vuosikausia, mutta jos haukkujaa sanoi ilkeÀksi, siitÀ haukkuja loukkaantuu ja kÀÀntÀÀ homman niin, ettÀ minÀ olen ilkeÀ. Upeaa.

Nyt on vÀhÀn niin, ettÀ olin tÀÀllÀ eilen ja en nÀhnyt mitÀÀn haukkumisviestejÀ, poislukien minun ja erÀÀn toisen vÀlinen tilanne, jonka jÀlkeen pyysimme toisiltamme anteeksi, hÀnen aloitteestaan. Vai tarkoittaako tÀmÀ nyt irl haukkumista ?

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18723/18969 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan nyt sellasen asenteen, ettĂ€ no ainakin on testot kunnossa ja flĂ€tti maha. 

Kumpikaan ei vissiin ole nykyÀÀn itsestÀÀnselvyyksiÀ!

mullakin on perse ja tissit kunnossa, ei ole nykyÀÀn itsestÀÀnselvÀÀ!

Vierailija
18724/18969 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haukkuja saa haukkua mielin mÀÀrin ja vuosikausia, mutta jos haukkujaa sanoi ilkeÀksi, siitÀ haukkuja loukkaantuu ja kÀÀntÀÀ homman niin, ettÀ minÀ olen ilkeÀ. Upeaa.

Nyt on vÀhÀn niin, ettÀ olin tÀÀllÀ eilen ja en nÀhnyt mitÀÀn haukkumisviestejÀ, poislukien minun ja erÀÀn toisen vÀlinen tilanne, jonka jÀlkeen pyysimme toisiltamme anteeksi, hÀnen aloitteestaan. Vai tarkoittaako tÀmÀ nyt irl haukkumista ?

Unohda. Mulle tuli eilen monen monta ikÀvÀÀ vastausta. Pahasti voi sanoa monella tapaa, ja sellainen valitettavasti tuntuu myös pahalta. HyvÀ, ettÀ sinÀ osaat pyytÀÀ anteeksi.

Vierailija
18725/18969 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan nyt sellasen asenteen, ettĂ€ no ainakin on testot kunnossa ja flĂ€tti maha. 

Lasketaan ainoastaan, jos on normaalipainoinen tai hoikka. 

Vierailija
18726/18969 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olit halittavampi kun olit +100kg

Vierailija
18727/18969 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mĂ€ en tiedĂ€ onko mulla, mutta hĂ€n puolijuoksi takaapĂ€in minut kiinni silloin kun tuli ekaa kertaa juttelemaan ja mulla oli silloin housut jalassa, niin tuskin ois tullut jos ois ajatellut, ettĂ€ on kyllĂ€ kamalan nĂ€könen p er se? :D 

Ei mulla siis mikÀÀn ns. hyvÀ peppukaan ole, vaan varmaan aika perus. Ei iso eikÀ pieni, ei pallo eikÀ lÀttÀ.

Vierailija
18728/18969 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olit halittavampi kun olit +100kg

No en ole koskaan tuollaisia lukemia painanut tai lÀhellekÀÀn sinnepÀin, enkÀ pidÀ tuon kokoisista miehistÀ. HÀnellÀ on flÀtti maha ja hoikka kroppa, mikÀ on jees.

Vierailija
18729/18969 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tottunut niin sekalaiseen seurakuntaan ettĂ€ ei mikÀÀn enÀÀ yllĂ€tĂ€. TĂ€mĂ€ on tuonut myös rentoutta enkĂ€ ole jĂ€ykistynyt liiaksi joten kai tĂ€mĂ€ kokonaisuus hĂ€mmentÀÀ monia. Olen kuullut myös joiltakin etten nĂ€ytĂ€ fiksulta ihmiseltĂ€, ensivaikutelma saattaa siis pettÀÀ. Ihmistuntemus varmasti vaikuttanee asiaan. 

Ja todistelu jatkuu đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł

MistÀ lÀhtien keskustelu tai puhelu on todistelua? Toisaalta sitÀhÀn te itse oikein vaaditte. Ja todellisuutta on kyllÀ sekin ettÀ itsevarma ihminen pystyy perustelemaan tarvittaessa eikÀ mitÀtöidy ilkeiden ihmisten alle.

Vautsi vau đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł

Paljonko sun Ă€lykkyysosamÀÀrĂ€ on? Meinaan, ettĂ€ se ei ihan vakuuta, ettĂ€ " ihmiset on sanoneet fiksuksi". On nimittĂ€in myös tyhmiĂ€ ihmisiĂ€ olemassa Ă€o ~ 69.  Jos tĂ€mmöinen kehuu sinuu fiksuks, sun Ă€o voi olla alhainenkin. Sivusta

Vierailija
18730/18969 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silittelisin poskiasi, suutelisin kaulaasi ja kutittelisin jalkapohjiasi😍

Kaksi ensimmÀistÀ, kiitos! Jalkapohjien kuluttaminen on hirveÀÀ. Voisi tulla selkÀrankareaktio.

Okei, ei sit 😱

Vierailija
18731/18969 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tai okei saattaa mun peppu olla pieni ja lÀttÀ. En tiedÀ, en osaa omaani arvioida mutta joka tapauksessa hyvÀnnÀköiset miehet ovat tulleet silmÀpelin jÀlkeen rannalla juttelemaan ja muutenkin olen saanut silleen huomiota, ettei sen yhden vartalonosan eli pepun pitÀisi ihan deal breaker -tason kötöstys kuitenkaan olla.

Vierailija
18732/18969 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Timo <3

Vierailija
18733/18969 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silittelisin poskiasi, suutelisin kaulaasi ja kutittelisin jalkapohjiasi😍

Saa kutittaa. Oon niitĂ€ harvoja, jotka kestÀÀ jalkahoitoja ilmeisesti! 😏💚

Vierailija
18734/18969 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vihaa toista, mitÀ tekee ketjussa? Eikös ole ketju, jossa voi lÀhettÀÀ terveisensÀ vihaamalleen?

TÀÀllÀ on usein v*ttuilijoiden kokoontumisajot. Ei ihme ettÀ joutuvat vain kaipaamaan, jos on kova tarve v*ttuilla kaivatuilleen.

Tai on vain tarve v*ttuilla.

Olet sivusta.

NiinpĂ€, ja niin taitaa olla suurin osa tÀÀllĂ€. Vai oliko toi tĂ€smĂ€kommentti just sulle? đŸ€Š

Vierailija
18735/18969 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tottunut niin sekalaiseen seurakuntaan ettĂ€ ei mikÀÀn enÀÀ yllĂ€tĂ€. TĂ€mĂ€ on tuonut myös rentoutta enkĂ€ ole jĂ€ykistynyt liiaksi joten kai tĂ€mĂ€ kokonaisuus hĂ€mmentÀÀ monia. Olen kuullut myös joiltakin etten nĂ€ytĂ€ fiksulta ihmiseltĂ€, ensivaikutelma saattaa siis pettÀÀ. Ihmistuntemus varmasti vaikuttanee asiaan. 

Ja todistelu jatkuu đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł

MistÀ lÀhtien keskustelu tai puhelu on todistelua? Toisaalta sitÀhÀn te itse oikein vaaditte. Ja todellisuutta on kyllÀ sekin ettÀ itsevarma ihminen pystyy perustelemaan tarvittaessa eikÀ mitÀtöidy ilkeiden ihmisten alle.

Vautsi vau đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł

Paljonko sun ÀlykkyysosamÀÀrÀ on? Meinaan, et

Paljon sun?

Vierailija
18736/18969 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai okei saattaa mun peppu olla pieni ja lÀttÀ. En tiedÀ, en osaa omaani arvioida mutta joka tapauksessa hyvÀnnÀköiset miehet ovat tulleet silmÀpelin jÀlkeen rannalla juttelemaan ja muutenkin olen saanut silleen huomiota, ettei sen yhden vartalonosan eli pepun pitÀisi ihan deal breaker -tason kötöstys kuitenkaan olla.

Tosi paljon kiinnostaa sun perse. No, oikeesti ei kyl yhtÀÀn. Ja jatka haaveilua, se on ilmaista. 

Vierailija
18737/18969 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MikÀ mieli?

HyvÀ= odottava,kaipaava,haaveileva,toivova jne.

Vierailija
18738/18969 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TĂ€hĂ€n vĂ€liin kaipausta jĂ€lleen. Rakastan sua. 😘

Vierailija
18739/18969 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi paljon kiinnostaa sun perse. No, oikeesti ei kyl yhtÀÀn. Ja jatka haaveilua, se on ilmaista. 

En mÀ haaveile tÀllÀ hetkellÀ oikein mistÀÀn, mutta voisin hankkia jotain haaveita kyllÀ!

Vierailija
18740/18969 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Taikaa đŸ’«đŸ€

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kaksi kahdeksan kuusi