Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (18969)
Vierailija kirjoitti:
Haukkuja saa haukkua mielin mÀÀrin ja vuosikausia, mutta jos haukkujaa sanoi ilkeÀksi, siitÀ haukkuja loukkaantuu ja kÀÀntÀÀ homman niin, ettÀ minÀ olen ilkeÀ. Upeaa.
Nyt on vÀhÀn niin, ettÀ olin tÀÀllÀ eilen ja en nÀhnyt mitÀÀn haukkumisviestejÀ, poislukien minun ja erÀÀn toisen vÀlinen tilanne, jonka jÀlkeen pyysimme toisiltamme anteeksi, hÀnen aloitteestaan. Vai tarkoittaako tÀmÀ nyt irl haukkumista ?
Vierailija kirjoitti:
Otan nyt sellasen asenteen, ettÀ no ainakin on testot kunnossa ja flÀtti maha.
Kumpikaan ei vissiin ole nykyÀÀn itsestÀÀnselvyyksiÀ!
mullakin on perse ja tissit kunnossa, ei ole nykyÀÀn itsestÀÀnselvÀÀ!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haukkuja saa haukkua mielin mÀÀrin ja vuosikausia, mutta jos haukkujaa sanoi ilkeÀksi, siitÀ haukkuja loukkaantuu ja kÀÀntÀÀ homman niin, ettÀ minÀ olen ilkeÀ. Upeaa.
Nyt on vÀhÀn niin, ettÀ olin tÀÀllÀ eilen ja en nÀhnyt mitÀÀn haukkumisviestejÀ, poislukien minun ja erÀÀn toisen vÀlinen tilanne, jonka jÀlkeen pyysimme toisiltamme anteeksi, hÀnen aloitteestaan. Vai tarkoittaako tÀmÀ nyt irl haukkumista ?
Unohda. Mulle tuli eilen monen monta ikÀvÀÀ vastausta. Pahasti voi sanoa monella tapaa, ja sellainen valitettavasti tuntuu myös pahalta. HyvÀ, ettÀ sinÀ osaat pyytÀÀ anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasketaan ainoastaan, jos on normaalipainoinen tai hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Olit halittavampi kun olit +100kg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mÀ en tiedÀ onko mulla, mutta hÀn puolijuoksi takaapÀin minut kiinni silloin kun tuli ekaa kertaa juttelemaan ja mulla oli silloin housut jalassa, niin tuskin ois tullut jos ois ajatellut, ettÀ on kyllÀ kamalan nÀkönen p er se? :D
Ei mulla siis mikÀÀn ns. hyvÀ peppukaan ole, vaan varmaan aika perus. Ei iso eikÀ pieni, ei pallo eikÀ lÀttÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olit halittavampi kun olit +100kg
No en ole koskaan tuollaisia lukemia painanut tai lÀhellekÀÀn sinnepÀin, enkÀ pidÀ tuon kokoisista miehistÀ. HÀnellÀ on flÀtti maha ja hoikka kroppa, mikÀ on jees.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tottunut niin sekalaiseen seurakuntaan ettÀ ei mikÀÀn enÀÀ yllÀtÀ. TÀmÀ on tuonut myös rentoutta enkÀ ole jÀykistynyt liiaksi joten kai tÀmÀ kokonaisuus hÀmmentÀÀ monia. Olen kuullut myös joiltakin etten nÀytÀ fiksulta ihmiseltÀ, ensivaikutelma saattaa siis pettÀÀ. Ihmistuntemus varmasti vaikuttanee asiaan.
Ja todistelu jatkuu đ€Łđ€Łđ€Ł
MistÀ lÀhtien keskustelu tai puhelu on todistelua? Toisaalta sitÀhÀn te itse oikein vaaditte. Ja todellisuutta on kyllÀ sekin ettÀ itsevarma ihminen pystyy perustelemaan tarvittaessa eikÀ mitÀtöidy ilkeiden ihmisten alle.
Vautsi vau đ€Łđ€Łđ€Ł
Paljonko sun ÀlykkyysosamÀÀrÀ on? Meinaan, ettÀ se ei ihan vakuuta, ettÀ " ihmiset on sanoneet fiksuksi". On nimittÀin myös tyhmiÀ ihmisiÀ olemassa Ào ~ 69. Jos tÀmmöinen kehuu sinuu fiksuks, sun Ào voi olla alhainenkin. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silittelisin poskiasi, suutelisin kaulaasi ja kutittelisin jalkapohjiasiđ
Kaksi ensimmÀistÀ, kiitos! Jalkapohjien kuluttaminen on hirveÀÀ. Voisi tulla selkÀrankareaktio.
Okei, ei sit đą
Tai okei saattaa mun peppu olla pieni ja lÀttÀ. En tiedÀ, en osaa omaani arvioida mutta joka tapauksessa hyvÀnnÀköiset miehet ovat tulleet silmÀpelin jÀlkeen rannalla juttelemaan ja muutenkin olen saanut silleen huomiota, ettei sen yhden vartalonosan eli pepun pitÀisi ihan deal breaker -tason kötöstys kuitenkaan olla.
Vierailija kirjoitti:
Silittelisin poskiasi, suutelisin kaulaasi ja kutittelisin jalkapohjiasiđ
Saa kutittaa. Oon niitĂ€ harvoja, jotka kestÀÀ jalkahoitoja ilmeisesti! đđ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vihaa toista, mitÀ tekee ketjussa? Eikös ole ketju, jossa voi lÀhettÀÀ terveisensÀ vihaamalleen?
TÀÀllÀ on usein v*ttuilijoiden kokoontumisajot. Ei ihme ettÀ joutuvat vain kaipaamaan, jos on kova tarve v*ttuilla kaivatuilleen.
Tai on vain tarve v*ttuilla.
Olet sivusta.
NiinpĂ€, ja niin taitaa olla suurin osa tÀÀllĂ€. Vai oliko toi tĂ€smĂ€kommentti just sulle? đ€Š
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tottunut niin sekalaiseen seurakuntaan ettÀ ei mikÀÀn enÀÀ yllÀtÀ. TÀmÀ on tuonut myös rentoutta enkÀ ole jÀykistynyt liiaksi joten kai tÀmÀ kokonaisuus hÀmmentÀÀ monia. Olen kuullut myös joiltakin etten nÀytÀ fiksulta ihmiseltÀ, ensivaikutelma saattaa siis pettÀÀ. Ihmistuntemus varmasti vaikuttanee asiaan.
Ja todistelu jatkuu đ€Łđ€Łđ€Ł
MistÀ lÀhtien keskustelu tai puhelu on todistelua? Toisaalta sitÀhÀn te itse oikein vaaditte. Ja todellisuutta on kyllÀ sekin ettÀ itsevarma ihminen pystyy perustelemaan tarvittaessa eikÀ mitÀtöidy ilkeiden ihmisten alle.
Vautsi vau đ€Łđ€Łđ€Ł
Paljonko sun ÀlykkyysosamÀÀrÀ on? Meinaan, et
Paljon sun?
Vierailija kirjoitti:
Tai okei saattaa mun peppu olla pieni ja lÀttÀ. En tiedÀ, en osaa omaani arvioida mutta joka tapauksessa hyvÀnnÀköiset miehet ovat tulleet silmÀpelin jÀlkeen rannalla juttelemaan ja muutenkin olen saanut silleen huomiota, ettei sen yhden vartalonosan eli pepun pitÀisi ihan deal breaker -tason kötöstys kuitenkaan olla.
Tosi paljon kiinnostaa sun perse. No, oikeesti ei kyl yhtÀÀn. Ja jatka haaveilua, se on ilmaista.
Vierailija kirjoitti:
MikÀ mieli?
HyvÀ= odottava,kaipaava,haaveileva,toivova jne.
TĂ€hĂ€n vĂ€liin kaipausta jĂ€lleen. Rakastan sua. đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi paljon kiinnostaa sun perse. No, oikeesti ei kyl yhtÀÀn. Ja jatka haaveilua, se on ilmaista.
En mÀ haaveile tÀllÀ hetkellÀ oikein mistÀÀn, mutta voisin hankkia jotain haaveita kyllÀ!
Rotukissa đ