Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (18826)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vihaa toista, mitÀ tekee ketjussa? Eikös ole ketju, jossa voi lÀhettÀÀ terveisensÀ vihaamalleen?
TÀÀllÀ on usein v*ttuilijoiden kokoontumisajot. Ei ihme ettÀ joutuvat vain kaipaamaan, jos on kova tarve v*ttuilla kaivatuilleen.
Tai on vain tarve v*ttuilla.
Olet sivusta.
NiinpĂ€, ja niin taitaa olla suurin osa tÀÀllĂ€. Vai oliko toi tĂ€smĂ€kommentti just sulle? đ€Š
Vain sivustakatsojia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MikÀ mieli?
HyvÀ= odottava,kaipaava,haaveileva,toivova jne.
KenestÀ haaveilet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan nyt sellasen asenteen, ettÀ no ainakin on testot kunnossa ja flÀtti maha.
Kumpikaan ei vissiin ole nykyÀÀn itsestÀÀnselvyyksiÀ!
Olit halittavampi kun olit +100kg
No en ole koskaan tuollaisia lukemia painanut tai lÀhellekÀÀn sinnepÀin, enkÀ pidÀ tuon kokoisista miehistÀ. HÀnellÀ on flÀtti maha ja hoikka kroppa, mikÀ on jees.
Miehen paino 100kg ei ole mitÀÀn, jos mies on pitkÀ. Kerran yks 190cm kertoi painavansa 100kg, olin ihan kauhuissani, aattelin, et liikaa mun makuun. En siis ollut nÀhnyt miestÀ vielÀ. Ja kun nÀin niin timmissÀ kunnossa, ei yhtÀÀn ylimÀÀrÀistÀ, lihakset nÀkyi kivasti, hoikka oli. Enempikin olis saanut olla. MinÀ en enÀÀ miehen painosta pÀÀttele yhtÀÀn mitÀÀn. Tietysti jos kertoo painavansa 140kg niin ehkÀ silloin on ylipainoa.... Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai okei saattaa mun peppu olla pieni ja lÀttÀ. En tiedÀ, en osaa omaani arvioida mutta joka tapauksessa hyvÀnnÀköiset miehet ovat tulleet silmÀpelin jÀlkeen rannalla juttelemaan ja muutenkin olen saanut silleen huomiota, ettei sen yhden vartalonosan eli pepun pitÀisi ihan deal breaker -tason kötöstys kuitenkaan olla.
Tosi paljon kiinnostaa sun perse. No, oikeesti ei kyl yhtÀÀn. Ja jatka haaveilua, se on ilmaista.
En mÀ haaveile tÀllÀ hetkellÀ oikein mistÀÀn, mutta voisin hankkia jotain haaveita kyllÀ!
Jatka pÀivÀunia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan nyt sellasen asenteen, ettÀ no ainakin on testot kunnossa ja flÀtti maha.
Kumpikaan ei vissiin ole nykyÀÀn itsestÀÀnselvyyksiÀ!
Olit halittavampi kun olit +100kg
No en ole koskaan tuollaisia lukemia painanut tai lÀhellekÀÀn sinnepÀin, enkÀ pidÀ tuon kokoisista miehistÀ. HÀnellÀ on flÀtti maha ja hoikka kroppa, mikÀ on jees.
Miehen paino 100kg ei ole mitÀÀn, jos mies on pitkÀ. Kerran yks 190cm kertoi painavansa 100kg, olin ihan kauhuissani, aattelin, et liikaa mun makuun. En siis ollut nÀhnyt miestÀ vielÀ. Ja kun nÀin niin timmissÀ kunnossa, ei yhtÀÀn ylimÀÀrÀistÀ, lihakset nÀkyi kivasti, hoikka oli. Enempikin olis saanut olla. MinÀ en enÀÀ miehen painosta pÀÀttele yh
IhmisillÀ on erilaisia makuja ja erittÀin hyvÀ niin. Olen edelleen tuota mieltÀ mitÀ kirjoitin, etten pidÀ tuon kokoisista miehistÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai okei saattaa mun peppu olla pieni ja lÀttÀ. En tiedÀ, en osaa omaani arvioida mutta joka tapauksessa hyvÀnnÀköiset miehet ovat tulleet silmÀpelin jÀlkeen rannalla juttelemaan ja muutenkin olen saanut silleen huomiota, ettei sen yhden vartalonosan eli pepun pitÀisi ihan deal breaker -tason kötöstys kuitenkaan olla.
Tosi paljon kiinnostaa sun perse. No, oikeesti ei kyl yhtÀÀn. Ja jatka haaveilua, se on ilmaista.
En mÀ haaveile tÀllÀ hetkellÀ oikein mistÀÀn, mutta voisin hankkia jotain haaveita kyllÀ!
Jatka pÀivÀunia.
En niitĂ€kÀÀn nuku koskaan. ĂrsyttÀÀkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MikÀ mieli?
KenestÀ haaveilet?
Erityisesti x-kaivatusta ja mitÀ jos ja kuinka...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MikÀ mieli?
KenestÀ haaveilet?
Monta kaivattua?
Vierailija kirjoitti:
Rotukissa đ
Onko ihan nÀyttelyssÀ ollut ja palkittu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatka pÀivÀunia.
En niitĂ€kÀÀn nuku koskaan. ĂrsyttÀÀkö?
Ei. Et vaan tainnut tajuta. ĂrsyttÀÀkö?
Ei oikeestaan oo enÀÀ mitÀÀn sanottavaa. Kaiken oon jo sanonu.
Ei lainaus toimi, joten sille, joka kysyi ÀlykkyysosamÀÀrÀÀni : Eka osuus oli jo todella korkea, ilman matemaattista osuutta. Ja sain jo sillÀ luokituksen ryhmÀÀn harvinaisen ÀlykkÀÀt. (=RyhmÀ johon kuuluu 2 prosenttia koko maailman vÀestöstÀ) Silti olen ÀÀrettömÀn tyhmÀ vÀlillÀ.
Vierailija kirjoitti:
Ei oikeestaan oo enÀÀ mitÀÀn sanottavaa. Kaiken oon jo sanonu.
Paitsi ÀÀneen ja minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MikÀ mieli?
KenestÀ haaveilet?
Monta kaivattua?
Vain yksi tietty erityinen kaipuukohde, johon jÀin kiikkiin.
"Et vain tainnut tajuta"
:D Oi ei.. no, tsemppiÀ vaan sinulle ja kaikille katkerille mielille joita tuollainen ÀrsyttÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Ei lainaus toimi, joten sille, joka kysyi ÀlykkyysosamÀÀrÀÀni : Eka osuus oli jo todella korkea, ilman matemaattista osuutta. Ja sain jo sillÀ luokituksen ryhmÀÀn harvinaisen ÀlykkÀÀt. (=RyhmÀ johon kuuluu 2 prosenttia koko maailman vÀestöstÀ) Silti olen ÀÀrettömÀn tyhmÀ vÀlillÀ.
No, tietysti đ€Łđ€Łđ€Ł
Vierailija kirjoitti:
"Et vain tainnut tajuta"
:D Oi ei.. no, tsemppiÀ vaan sinulle ja kaikille katkerille mielille joita tuollainen ÀrsyttÀÀ.
đ€Š
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MikÀ mieli?
KenestÀ haaveilet?
Monta kaivattua?
Vain yksi tietty erityinen kaipuukohde, johon jÀin kiikkiin.
Tultaisiinko toimeen?
Ei kahta ilman kolmatta? Tuo kutittaminen tuntuu kuin kivulta.