Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (18744)
SyvÀ rauhallisuus ihan vaan ajatuksesta ettÀ olet. Ei minua varten, ihan noin muuten, ja tÀysin itsesuggestiota tietenkin, mutta se riittÀÀ. Kiitos siitÀ ja toivottavasti sinullakin on hyvÀ olla!
(*)(*) <-Kato mitkÀ puskurit
Kaipaan punaisia poskia ja viileitÀ sormiasi.
Kaivattu on varmasti patterimpi kuin mitÀ. Ei ne varastot mene hukkaan.
``Suukon hellÀn painan poskelles
Ja syliin suljen sinut nÀin
On hyvÀ olla kanssas lÀhekkÀin
Sun vain
Sinun omasi ain oon
Kai olla saan...``
Vierailija kirjoitti:
Kun nÀkee toisissa katkeruuden, kateuden ja uhriutumisen, ihmiskÀsitys on varsin myönteinen ja hyvÀntahtoinen. Noilla voi aina lyödÀ, kun ei enÀÀ keksi jÀrkeviÀ argumentteja.
ĂlĂ€ jaksa enÀÀ đ€Š tosta kommentista paistaa noi kaikki luettelemasi lĂ€pi. Koita löytÀÀ apua ongelmiisi, tÀÀltĂ€ palstalta et sitĂ€ löydĂ€.
Te ette pidÀ fiksuista ihmisistÀ koska nÀemme teidÀt. MitÀs se haittaa? Eikös se ole ihan tarkoituskin? Ei jÀÀ sitten nÀkymÀttömÀksi.
Ei se dissaaminen ainakaan minua muserra eikÀ pÀivÀÀni pilaa jos se on tarkoitus. Osaan suhtautua elÀmÀÀn ja ymmÀrrÀn ettÀ aina ei vain pysty miellyttÀmÀÀn kaikkia.
Kultakutri reippailemassa pyramidissađ
Vierailija kirjoitti:
Ketjun aihe oli ?
Kerro katkeruudestasi mahdollisimman monelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitaskos laittaa tÀlle Àlykkyys, fiksuus ja tyhmyys keskustelulle loppu, kun jokainen sen tietÀÀ, ettei tÀÀllÀ mitÀÀn ruudinkeksijöitÀ pyöri ?
No minÀ olen ainakin aika fiksu ihminen, olen aina ollut. Jos ei teitÀ haittaa niin heikkolahjaistenkin kanssa tulen kyllÀ toimeen ja joskus osaavat olla ihan fiksuja hekin. On tÀÀllÀ joskus ollut joitakin hieman ÀlykkÀÀmpiÀkin paikalla, eihÀn sitÀ koskaan tiedÀ ketÀ tÀÀllÀ kÀy.
Oho đ€Łđ€Łđ€Ł
Vierailija kirjoitti:
Kultakutri reippailemassa pyramidissađ
đ Saan sen vielĂ€ kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitaskos laittaa tÀlle Àlykkyys, fiksuus ja tyhmyys keskustelulle loppu, kun jokainen sen tietÀÀ, ettei tÀÀllÀ mitÀÀn ruudinkeksijöitÀ pyöri ?
No minÀ olen ainakin aika fiksu ihminen, olen aina ollut. Jos ei teitÀ haittaa niin heikkolahjaistenkin kanssa tulen kyllÀ toimeen ja joskus osaavat olla ihan fiksuja hekin. On tÀÀllÀ joskus ollut joitakin hieman ÀlykkÀÀmpiÀkin paikalla, eihÀn sitÀ koskaan tiedÀ ketÀ tÀÀllÀ kÀy.
Oho đ€Łđ€Łđ€Ł
Aina jotenkin hupaisa aihe. Ovatko fiksut ihmiset nÀin harvinaisia vai mikÀ naurattaa asiassa? On ihan tavallista olla fiksu ihminen mielestÀni ja jo nuoruudessani fiksuus oli arvostettavaa kaikin puolin. Olen saanut tunnustustakin asian suhteen ihan kaikkialla.
VielĂ€kin SinĂ€ đ€ ( vaikka aikaisemmasta pari randomia mielensĂ€ pahoittikin)
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu on varmasti patterimpi kuin mitÀ. Ei ne varastot mene hukkaan.
LÀmpöÀ kyllÀ riittÀÀ kuin pienellÀ kamiinalla. Mutta illan tullen alkaa Duracell-pupunkin varaukset tökkiÀ ja sitten ÀkkiÀ simahtaa hÀn maate.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho đ€Łđ€Łđ€Ł
Aina jotenkin hupaisa aihe. Ovatko fiksut ihmiset nÀin harvinaisia vai mikÀ naurattaa asiassa? On ihan tavallista olla fiksu ihminen mielestÀni ja jo nuoruudessani fiksuus oli arvostettavaa kaikin puolin. Olen saanut tunnustustakin asian suhteen ihan kaikkialla.
Useimmiten fiksun ihmisen ei tarvitse toitottaa fiksuuttaan. EikĂ€ varsinkaan perustella sitĂ€ kaipausketjussađ€Łđ€Łđ€Ł
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus ei mene hukkaan, kun muistaa myös nĂ€yttÀÀ senđ€
Milloin nÀytÀt?