Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (18744)

Vierailija
18661/18744 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitaskos laittaa tÀlle Àlykkyys, fiksuus ja tyhmyys keskustelulle loppu, kun jokainen sen tietÀÀ, ettei tÀÀllÀ mitÀÀn ruudinkeksijöitÀ pyöri ?

No minÀ olen ainakin aika fiksu ihminen, olen aina ollut. Jos ei teitÀ haittaa niin heikkolahjaistenkin kanssa tulen kyllÀ toimeen ja joskus osaavat olla ihan fiksuja hekin. On tÀÀllÀ joskus ollut joitakin hieman ÀlykkÀÀmpiÀkin paikalla, eihÀn sitÀ koskaan tiedÀ ketÀ tÀÀllÀ kÀy.

Vierailija
18662/18744 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

SyvĂ€ rauhallisuus ihan vaan ajatuksesta ettĂ€ olet.  Ei minua varten, ihan noin muuten, ja tĂ€ysin itsesuggestiota tietenkin, mutta se riittÀÀ. Kiitos siitĂ€ ja toivottavasti sinullakin on hyvĂ€ olla!

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18663/18744 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen tÀÀllÀ...

Vierailija
18664/18744 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

(*)(*) <-Kato mitkÀ puskurit

Vierailija
18665/18744 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kaipaan punaisia poskia ja viileitÀ sormiasi.

Vierailija
18666/18744 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kaivattu on varmasti patterimpi kuin mitÀ. Ei ne varastot mene hukkaan.

Vierailija
18667/18744 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

minÀ*

Vierailija
18668/18744 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

``Suukon hellÀn painan poskelles
Ja syliin suljen sinut nÀin
On hyvÀ olla kanssas lÀhekkÀin
Sun vain
Sinun omasi ain oon
Kai olla saan...``

Vierailija
18669/18744 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun nÀkee toisissa katkeruuden, kateuden ja uhriutumisen, ihmiskÀsitys on varsin myönteinen ja hyvÀntahtoinen. Noilla voi aina lyödÀ, kun ei enÀÀ keksi jÀrkeviÀ argumentteja.

ÄlĂ€ jaksa enÀÀ đŸ€Š tosta kommentista paistaa noi kaikki luettelemasi lĂ€pi. Koita löytÀÀ apua ongelmiisi, tÀÀltĂ€ palstalta et sitĂ€ löydĂ€.

Vierailija
18670/18744 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Te ette pidÀ fiksuista ihmisistÀ koska nÀemme teidÀt. MitÀs se haittaa? Eikös se ole ihan tarkoituskin? Ei jÀÀ sitten nÀkymÀttömÀksi.

Vierailija
18671/18744 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei se dissaaminen ainakaan minua muserra eikÀ pÀivÀÀni pilaa jos se on tarkoitus. Osaan suhtautua elÀmÀÀn ja ymmÀrrÀn ettÀ aina ei vain pysty miellyttÀmÀÀn kaikkia.

Vierailija
18672/18744 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kultakutri reippailemassa pyramidissa😘

Vierailija
18673/18744 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjun aihe oli ?

Kerro katkeruudestasi mahdollisimman monelle?

Vierailija
18674/18744 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitaskos laittaa tÀlle Àlykkyys, fiksuus ja tyhmyys keskustelulle loppu, kun jokainen sen tietÀÀ, ettei tÀÀllÀ mitÀÀn ruudinkeksijöitÀ pyöri ?

No minÀ olen ainakin aika fiksu ihminen, olen aina ollut. Jos ei teitÀ haittaa niin heikkolahjaistenkin kanssa tulen kyllÀ toimeen ja joskus osaavat olla ihan fiksuja hekin. On tÀÀllÀ joskus ollut joitakin hieman ÀlykkÀÀmpiÀkin paikalla, eihÀn sitÀ koskaan tiedÀ ketÀ tÀÀllÀ kÀy.

Oho đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł

Vierailija
18675/18744 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kultakutri reippailemassa pyramidissa😘

👁 Saan sen vielĂ€ kiinni.

Vierailija
18676/18744 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł

Aina jotenkin hupaisa aihe. Ovatko fiksut ihmiset nÀin harvinaisia vai mikÀ naurattaa asiassa? On ihan tavallista olla fiksu ihminen mielestÀni ja jo nuoruudessani fiksuus oli arvostettavaa kaikin puolin. Olen saanut tunnustustakin asian suhteen ihan kaikkialla.

Vierailija
18677/18744 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

VielĂ€kin SinĂ€ đŸ€ ( vaikka aikaisemmasta pari randomia mielensĂ€ pahoittikin)

Vierailija
18678/18744 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivattu on varmasti patterimpi kuin mitÀ. Ei ne varastot mene hukkaan.

LĂ€mpöÀ kyllĂ€ riittÀÀ kuin pienellĂ€ kamiinalla. Mutta illan tullen alkaa Duracell-pupunkin varaukset tökkiĂ€ ja sitten Ă€kkiĂ€ simahtaa hĂ€n maate. 

Vierailija
18679/18744 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł

Aina jotenkin hupaisa aihe. Ovatko fiksut ihmiset nÀin harvinaisia vai mikÀ naurattaa asiassa? On ihan tavallista olla fiksu ihminen mielestÀni ja jo nuoruudessani fiksuus oli arvostettavaa kaikin puolin. Olen saanut tunnustustakin asian suhteen ihan kaikkialla.

Useimmiten fiksun ihmisen ei tarvitse toitottaa fiksuuttaan. EikĂ€ varsinkaan perustella sitĂ€ kaipausketjussađŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł

Vierailija
18680/18744 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus ei mene hukkaan, kun muistaa myös nĂ€yttÀÀ senđŸ€—

Milloin nÀytÀt?

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: yksi yksi neljÀ