Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haukkuja saa haukkua mielin määrin ja vuosikausia, mutta jos haukkujaa sanoi ilkeäksi, siitä haukkuja loukkaantuu ja kääntää homman niin, että minä olen ilkeä. Upeaa.
Katso sinne peiliin.
Niinpä. Katso sinä muutama viesti ylemmäs.
Samallekko luulet kirjoittavas? Tossa on ainakin pari mukana.
Tänään on ollut todella viihdyttävää 🤣🤣🤣
Se, jota todeksi luulin, kaunista valhetta on.
Vierailija kirjoitti:
Tänään on ollut todella viihdyttävää 🤣🤣🤣
Pimpelipom-ihmisillä on sellaiset huvit.
Kun näkee toisissa katkeruuden, kateuden ja uhriutumisen, ihmiskäsitys on varsin myönteinen ja hyväntahtoinen. Noilla voi aina lyödä, kun ei enää keksi järkeviä argumentteja.
Hukkaan meni hyvä rakkaus.
On lähdettävä ulos täältä tauolle etsimään pimeältä taivaalta edes sitä yhtä tähteä.
- Kävelen tähtiin päin, sanaa en saa, kaikki sisälläin tyytyy seuraamaan...
sun valon sätees saa, sielun kukkimaan, ja kiireen rauhoittaa..
Bakkanaalit Bacchanaliassa kaivatun kyljessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolle pitäis laittaa ketipinoria 200mg menemään joka päivä. Tai hevosten rauhoitusaineita. Sais pään nuokkumaan.
Kyllä se nukkuu jo nytkin. Onnistuit tavoitteessasi. Musertaminen on taitolaji.
Nuo antipsykoottiset lääkkeet ovat ihan kamalia. Vauvauttavat ihmisen. Tekevät toimintakyvyttömäksi. Sivusta
Joo, vaikka voivat joillekin varmasti toimiakin. En kuitenkaan itse ole alkanut maistamaan (uneen taidettiin joskus määrätä) enkä antaisi lapselleni tai antaisi vaikkapa ihastukseni syödä niitä - jos siis voisin asiaan ylipäätään vaikuttaa :D
Toki jos joku on oikeasti todella vakavasti sekaisin ja vaarallinen itselleen/muille, niin varmasti jonkinlaiset tainnuttavat lääkkeet voivat toimia. Tai jos psykoosi pitkittyy, ja ihminen yksinään kökkii kämpillään peljäten maailmaa ja kuukaudet -jopa vuodet- vain kuluu.
Mulla on niinkin hassu toistuva fantasia, että istuttaisiin pienen pöydän ääressä mökissä ja syötäisiin vispipuuroa. Sen pituinen se.
Mietin, mitä jos sullakin on tämä fantasia?
Rakkaus ei mene hukkaan, kun muistaa myös näyttää sen🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpikohan olen: typerä vai fiksu mies? Epäkelpo ainakin.
Fiksut tietävät itse olevansa fiksuja, jos kysyy muilta niin saa yleensä valheellisen vastauksen. Luota itseesi eniten.
Turhan moni vain kuvittelee olevansa fiksu. Itsepetosta.
No sekin on totta.
Voitaskos laittaa tälle älykkyys, fiksuus ja tyhmyys keskustelulle loppu, kun jokainen sen tietää, ettei täällä mitään ruudinkeksijöitä pyöri ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpikohan olen: typerä vai fiksu mies? Epäkelpo ainakin.
Fiksut tietävät itse olevansa fiksuja, jos kysyy muilta niin saa yleensä valheellisen vastauksen. Luota itseesi eniten.
Kuulemma osaan ajatella luovasti ongelmia ratkoen. Psykologin tutkimuksissa tämä havaittiin. Voi liittyä estyneisyydestä johtuvaan aistitiedon käsittelyn syvyyteen. Kokoajanhan mun pää on täynnä ajatuksia ja dia-/monologia. En tarvitse ulkoista ärsykettä juurikaan stimuloidakseni itseäni.
Kyllä sinä itsekin tiedät millainen olet. On aina hyvä ettei tarvitse itseensä ulkopuolelta yhtään mitään. Jos ajatusmaailma ja käytös on fiksua niin monet kyllä pitävät fiksuna ihmisenä. Ole rohkeasti juuri omanlaisesi ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin sanojen ja kuvittelun assosiatiatiivinen kauneus pitää mun psyykeen hyvässä kunnossa. Tykkäsin jo koulussa sananselitystehtävistä kokeissa. Mitä mutkikkaampi termi, sitä pidempi vastaukseni oli.
Lähinnä kyseessä on varmasti mieluinen tekeminen, asia, joku josta pidät. Kun elää omanlaista elämää jossa on tyytyväinen ja onnellinen, on varmasti onnellisempi ja hyvävointisempi ihan kokonaisvaltaisesti.
vetäkää nyt jo vehje päähänne näiden ohisten kanssa
Haluaisin olla turvassa kanssasi. Sinun kanssasi koin rauhan ja turvan.
Jos hetkessä eläminen, pysähtyminen syvällisesti kuvittelemaan ja kiitollisuus kääntyvät tuoksi, niin sitten ei voi mitään. Olen ymmärtänyt nuo introverttien ja etenkin intuitiivisten sellaisten ominaisuudeksi. Sitä vastoin, nämä ovat juurikin terveiseni. Terveisiä on yhtä monia kuin on Telluksella tallaajia ja signaloijia.