Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (18744)

Vierailija
18641/18744 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin sanojen ja kuvittelun assosiatiatiivinen kauneus pitÀÀ mun psyykeen hyvÀssÀ kunnossa. TykkÀsin jo koulussa sananselitystehtÀvistÀ kokeissa. MitÀ mutkikkaampi termi, sitÀ pidempi vastaukseni oli.

Ongelmasi on yksityiskohtiin takertuminen ja laajan kokonaisuuden ymmÀrtÀmÀttömyys. Huomasitko edes langan aihetta ?

Jos hetkessÀ elÀminen, pysÀhtyminen syvÀllisesti kuvittelemaan ja kiitollisuus kÀÀntyvÀt tuoksi, niin sitten ei voi mitÀÀn. Olen ymmÀrtÀnyt nuo introverttien ja etenkin intuitiivisten sellaisten ominaisuudeksi. SitÀ vastoin, nÀmÀ ovat juurikin terveiseni. TerveisiÀ on yhtÀ monia kuin on Telluksella tallaajia ja signaloijia.

Vierailija
18642/18744 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haukkuja saa haukkua mielin mÀÀrin ja vuosikausia, mutta jos haukkujaa sanoi ilkeÀksi, siitÀ haukkuja loukkaantuu ja kÀÀntÀÀ homman niin, ettÀ minÀ olen ilkeÀ. Upeaa.

Katso sinne peiliin.

NiinpÀ. Katso sinÀ muutama viesti ylemmÀs.

Samallekko luulet kirjoittavas? Tossa on ainakin pari mukana.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18643/18744 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TĂ€nÀÀn on ollut todella viihdyttĂ€vÀÀ đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł

Vierailija
18644/18744 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Se, jota todeksi luulin, kaunista valhetta on.

Vierailija
18645/18744 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TĂ€nÀÀn on ollut todella viihdyttĂ€vÀÀ đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł

Pimpelipom-ihmisillÀ on sellaiset huvit.

Vierailija
18646/18744 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kun nÀkee toisissa katkeruuden, kateuden ja uhriutumisen, ihmiskÀsitys on varsin myönteinen ja hyvÀntahtoinen. Noilla voi aina lyödÀ, kun ei enÀÀ keksi jÀrkeviÀ argumentteja.

Vierailija
18647/18744 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Hukkaan meni hyvÀ rakkaus.

Vierailija
18648/18744 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

On lĂ€hdettĂ€vĂ€ ulos tÀÀltĂ€ tauolle etsimÀÀn pimeĂ€ltĂ€ taivaalta edes sitĂ€ yhtĂ€ tĂ€hteĂ€.  

- KÀvelen tÀhtiin pÀin, sanaa en saa, kaikki sisÀllÀin tyytyy seuraamaan...

sun valon sÀtees saa, sielun kukkimaan, ja kiireen rauhoittaa..

Vierailija
18649/18744 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Bakkanaalit Bacchanaliassa kaivatun kyljessĂ€. 

Vierailija
18650/18744 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolle pitÀis laittaa ketipinoria 200mg menemÀÀn joka pÀivÀ. Tai hevosten rauhoitusaineita. Sais pÀÀn nuokkumaan.

KyllÀ se nukkuu jo nytkin. Onnistuit tavoitteessasi. Musertaminen on taitolaji.

Nuo antipsykoottiset lÀÀkkeet ovat ihan kamalia. Vauvauttavat ihmisen. TekevÀt toimintakyvyttömÀksi. Sivusta

Joo, vaikka voivat joillekin varmasti toimiakin. En kuitenkaan itse ole alkanut maistamaan (uneen taidettiin joskus mÀÀrÀtÀ) enkÀ antaisi lapselleni tai antaisi vaikkapa ihastukseni syödÀ niitÀ - jos siis voisin asiaan ylipÀÀtÀÀn vaikuttaa :D

Toki jos joku on oikeasti todella vakavasti sekaisin ja vaarallinen itselleen/muille, niin varmasti jonkinlaiset tainnuttavat lÀÀkkeet voivat toimia. Tai jos psykoosi pitkittyy, ja ihminen yksinÀÀn kökkii kÀmpillÀÀn peljÀten maailmaa ja kuukaudet -jopa vuodet- vain kuluu.

Vierailija
18651/18744 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mulla on niinkin hassu toistuva fantasia, ettÀ istuttaisiin pienen pöydÀn ÀÀressÀ mökissÀ ja syötÀisiin vispipuuroa. Sen pituinen se.

Mietin, mitÀ jos sullakin on tÀmÀ fantasia?

Vierailija
18652/18744 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Rakkaus ei mene hukkaan, kun muistaa myös nĂ€yttÀÀ senđŸ€—

Vierailija
18653/18744 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpikohan olen: typerÀ vai fiksu mies? EpÀkelpo ainakin.

Fiksut tietÀvÀt itse olevansa fiksuja, jos kysyy muilta niin saa yleensÀ valheellisen vastauksen. Luota itseesi eniten.

Turhan moni vain kuvittelee olevansa fiksu. Itsepetosta.

No sekin on totta. 

Vierailija
18654/18744 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Voitaskos laittaa tÀlle Àlykkyys, fiksuus ja tyhmyys keskustelulle loppu, kun jokainen sen tietÀÀ, ettei tÀÀllÀ mitÀÀn ruudinkeksijöitÀ pyöri ?

Vierailija
18655/18744 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpikohan olen: typerÀ vai fiksu mies? EpÀkelpo ainakin.

Fiksut tietÀvÀt itse olevansa fiksuja, jos kysyy muilta niin saa yleensÀ valheellisen vastauksen. Luota itseesi eniten.

Kuulemma osaan ajatella luovasti ongelmia ratkoen. Psykologin tutkimuksissa tÀmÀ havaittiin. Voi liittyÀ estyneisyydestÀ johtuvaan aistitiedon kÀsittelyn syvyyteen. Kokoajanhan mun pÀÀ on tÀynnÀ ajatuksia ja dia-/monologia. En tarvitse ulkoista ÀrsykettÀ juurikaan stimuloidakseni itseÀni.

KyllÀ sinÀ itsekin tiedÀt millainen olet. On aina hyvÀ ettei tarvitse itseensÀ ulkopuolelta yhtÀÀn mitÀÀn. Jos ajatusmaailma ja kÀytös on fiksua niin monet kyllÀ pitÀvÀt fiksuna ihmisenÀ. Ole rohkeasti juuri omanlaisesi ihminen.

Vierailija
18656/18744 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin sanojen ja kuvittelun assosiatiatiivinen kauneus pitÀÀ mun psyykeen hyvÀssÀ kunnossa. TykkÀsin jo koulussa sananselitystehtÀvistÀ kokeissa. MitÀ mutkikkaampi termi, sitÀ pidempi vastaukseni oli.

LĂ€hinnĂ€ kyseessĂ€ on varmasti mieluinen tekeminen, asia, joku josta pidĂ€t. Kun elÀÀ omanlaista elĂ€mÀÀ jossa on tyytyvĂ€inen ja onnellinen, on varmasti onnellisempi ja hyvĂ€vointisempi ihan kokonaisvaltaisesti. 

Vierailija
18657/18744 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

vetÀkÀÀ nyt jo vehje pÀÀhÀnne nÀiden ohisten kanssa

Vierailija
18658/18744 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ketjun aihe oli ?

Vierailija
18659/18744 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Haluaisin olla turvassa kanssasi. Sinun kanssasi koin rauhan ja turvan. 

Vierailija
18660/18744 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Oot kyllÀ söpöliini.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: viisi seitsemÀn seitsemÀn