Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Haukkuja saa haukkua mielin määrin ja vuosikausia, mutta jos haukkujaa sanoi ilkeäksi, siitä haukkuja loukkaantuu ja kääntää homman niin, että minä olen ilkeä. Upeaa.
Narsisti toimii kääntäen uhrin syyksi kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin sanojen ja kuvittelun assosiatiatiivinen kauneus pitää mun psyykeen hyvässä kunnossa. Tykkäsin jo koulussa sananselitystehtävistä kokeissa. Mitä mutkikkaampi termi, sitä pidempi vastaukseni oli.
Ongelmasi on yksityiskohtiin takertuminen ja laajan kokonaisuuden ymmärtämättömyys. Huomasitko edes langan aihetta ?
Vierailija kirjoitti:
Vaikka minne paratiisiin matkustaisin, sinä pysyt mukana. Voitaisiin selvittää tämä mess.
En usko että sinusta on selvittämään. Valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylmä, julma, sydämetön, ilkeä, paha, paholainen? Vieläkö keksit lisää ja roikut silti. 🤯
Hän on haukkunut minua vuosikausia milloin miksikin. En listaa niitä tähän. Mainitsemillesi attribuuteille on vastinetta mm. eilisillalta. Haluatko, että listaan viestit tähän? On eri asia haukkua haukkumisen iloista kuin sanoa, mitä tai millaista jokin toiminta on tai miltä se näyttää. Jos toimii ilkeästi, se on ilkeää, vaikka kuinka yrittäisi kääntää mustaa valkoiseksi.
Ja jatkuu 🤣🤣🤣
Minä olen pian jo valmiina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin sanojen ja kuvittelun assosiatiatiivinen kauneus pitää mun psyykeen hyvässä kunnossa. Tykkäsin jo koulussa sananselitystehtävistä kokeissa. Mitä mutkikkaampi termi, sitä pidempi vastaukseni oli.
Ongelmasi on yksityiskohtiin takertuminen ja laajan kokonaisuuden ymmärtämättömyys. Huomasitko edes langan aihetta ?
Langat on käsittääkseni ylilaudalla. Tämä on keskustelufoorumi. Sivusta.
Täydellisessä maailmassa olisin juuri tällä minuutilla seisomassa sinun vieressäsi. Ehkä uskaltaisin katsoa sinua silmiin ja hymyillä🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohi meni. Eikä kannata ruikuttaa jollain palstalla, jos ei kestä kommentteja 🤦
Vain kylmä ja sydämetön vastaa, kuten sinä mulle vastasit. Lyötyjen lyöjät ovat paholaisesta seuraavia.
Itse niin kauniisti kirjoittelet? No, et. Katso peiliin, sieltä katsoo takaisin ongelmien aiheuttaja. Ja tolla katkeruudella, sun sydän on jo mätä.
Se, että laittaa toiminnalle nimen, ei tee kenestäkään ilkeää. Jos sanon purkavani kipuani, yleensä siihen ei reagoida kylmästi ja ikävästi, kuten vastaaja teki. Jos ei edes näe sitä, miten toisen kohtaa, on aika kyttyrässä itsensä kanssa. Sydämeni ei ole mätä, se on vain hajalle tallottu.
Mätä se on. Katkeruuden kovertama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolle pitäis laittaa ketipinoria 200mg menemään joka päivä. Tai hevosten rauhoitusaineita. Sais pään nuokkumaan.
Kyllä se nukkuu jo nytkin. Onnistuit tavoitteessasi. Musertaminen on taitolaji.
Nuo antipsykoottiset lääkkeet ovat ihan kamalia. Vauvauttavat ihmisen. Tekevät toimintakyvyttömäksi. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Haukkuja saa haukkua mielin määrin ja vuosikausia, mutta jos haukkujaa sanoi ilkeäksi, siitä haukkuja loukkaantuu ja kääntää homman niin, että minä olen ilkeä. Upeaa.
Katso sinne peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylmä, julma, sydämetön, ilkeä, paha, paholainen? Vieläkö keksit lisää ja roikut silti. 🤯
Hän on haukkunut minua vuosikausia milloin miksikin. En listaa niitä tähän. Mainitsemillesi attribuuteille on vastinetta mm. eilisillalta. Haluatko, että listaan viestit tähän? On eri asia haukkua haukkumisen iloista kuin sanoa, mitä tai millaista jokin toiminta on tai miltä se näyttää. Jos toimii ilkeästi, se on ilkeää, vaikka kuinka yrittäisi kääntää mustaa valkoiseksi.
Miksi lässytät tätä kaipausketjussa? Käsittämättömän huomiohakuista horinaa! Ai koska sä voit, sinä ylimielinen lapsi aikuinen!
Tämä 👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain kylmä ja sydämetön vastaa, kuten sinä mulle vastasit. Lyötyjen lyöjät ovat paholaisesta seuraavia.
Itse niin kauniisti kirjoittelet? No, et. Katso peiliin, sieltä katsoo takaisin ongelmien aiheuttaja. Ja tolla katkeruudella, sun sydän on jo mätä.
Se, että laittaa toiminnalle nimen, ei tee kenestäkään ilkeää. Jos sanon purkavani kipuani, yleensä siihen ei reagoida kylmästi ja ikävästi, kuten vastaaja teki. Jos ei edes näe sitä, miten toisen kohtaa, on aika kyttyrässä itsensä kanssa. Sydämeni ei ole mätä, se on vain hajalle tallottu.
Kuulostaa siltä, että omasi on kultainen. Näkyy myös. Minäkin aloin kukoistaa, kun vaikutuspiiriisi jouduin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolle pitäis laittaa ketipinoria 200mg menemään joka päivä. Tai hevosten rauhoitusaineita. Sais pään nuokkumaan.
Kyllä se nukkuu jo nytkin. Onnistuit tavoitteessasi. Musertaminen on taitolaji.
Hyvää duunia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli väsyksissä vaan. Eikä edes itse asiaan. Muusta käyvän tilan rajalla jännästäkin voi tulla kuormittavaa ja vaikka asian ydin kantaisikin oikeasti heikoilla olemisen yli, ei puitteissa pääse siihen juurikaan nojaamaan. Sitä vaan koittaa edustaa, pointin puolesta. :P
Just niinku samaa ajattelin. Tai jotain sinne päin, ehkä en kumminkaan. Mutta silti. 🤔
Ei ihan oikeasti ole mitään epäselvää tai edestakaista tuossa. Ihan helvetin yksinkertainen ihminen pitää olla että sekoittaa kontekstin puutteen asian itsensä selkeyteen. Vaan näkyyhän se nyt kaikessa tätä nykyä. Kauppalistallisesta tekstiä tulee migreeni jne.
Niinhän mä sanoin 🤦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katso sinne peiliin.
Niinpä. Katso sinä muutama viesti ylemmäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsisti toimii kääntäen uhrin syyksi kaiken.
Jess 🤣🤣🤣
Mies on naisen pää ja nainen saapi tehdä päänsä kanssa miten tahtoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuul
Niin en ole väittänyt. Ja onnekseni en tunne noin katkeria ihmisiä.
Ei ihan oikeasti ole mitään epäselvää tai edestakaista tuossa. Ihan helvetin yksinkertainen ihminen pitää olla että sekoittaa kontekstin puutteen asian itsensä selkeyteen. Vaan näkyyhän se nyt kaikessa tätä nykyä. Kauppalistallisesta tekstiä tulee migreeni jne.