Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (17226)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin sen hÀnen nenÀn kyllÀ heti, sivuprofiili jÀi mieleen. En siis ajatellut mitÀÀn, pistin vain merkille ja jÀlkeenpÀin huomasin, ettÀ se kuva jÀi mieleen.
En tiedÀ miksi ongelmoin mielessÀni tÀtÀ nenÀ-asiaa. Minun nenÀstÀni on joo pari kertaa sanottu, mutta vain pari kertaa! Ei se ole ollut elÀmÀssÀni mikÀÀn juttu :D
Hei voitteko jo lopettaa? Toivottavasti kaivattu ei luule, ettÀ nÀmÀ nenÀ jutut ovat minulta. En töllistellyt sitÀ vaan hÀnen eyelineriaan!!
Mulla myös tuli x tuosta avautumisesta. MinÀ tykkÀÀn, ettÀ miehellÀ on kunnon nenÀ eikÀ mikÀÀn pieni nöpönenÀ.
Vierailija kirjoitti:
Iso nenÀ, iso varvas.
HÀnellÀ on ihan hyvÀn kokoinen, mutta ei liian iso eikÀ mikÀÀn hirveÀ mötikkÀ.
Vierailija kirjoitti:
Musta aukko on karannut ja kiitÀÀ avaruudessa hurjaa nopeutta kohti aurinkokuntaa.
EikÀ hetkeÀkÀÀn liian aikaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin sen hÀnen nenÀn kyllÀ heti, sivuprofiili jÀi mieleen. En siis ajatellut mitÀÀn, pistin vain merkille ja jÀlkeenpÀin huomasin, ettÀ se kuva jÀi mieleen.
En tiedÀ miksi ongelmoin mielessÀni tÀtÀ nenÀ-asiaa. Minun nenÀstÀni on joo pari kertaa sanottu, mutta vain pari kertaa! Ei se ole ollut elÀmÀssÀni mikÀÀn juttu :D
Hei voitteko jo lopettaa? Toivottavasti kaivattu ei luule, ettÀ nÀmÀ nenÀ jutut ovat minulta. En töllistellyt sitÀ vaan hÀnen eyelineriaan!!
Mulla myös tuli x tuosta avautumisesta. MinÀ tykkÀÀn, ettÀ miehellÀ on kunnon nenÀ eikÀ mikÀÀn pieni nöpönenÀ.
MinÀkÀÀn en ole nöpönokkien fani - vaikka nöpönokat ovat toki söpöjÀ, ei siinÀ. Kaikilla ihastuksillani on tainnut olla ihan vaan keskikokoinen nokka, eli ei erityisen iso, mutta ei pienikÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ iltapÀivÀÀ tummalle sinisilmÀlle.
eikö punapÀÀ harmaasinitÀhtisilmÀlle?Ei tÀssÀ tapauksessa, toivottavasti tavoitat oman rakkaasi.
HyvÀÀ yötÀ kaivatulleni !
Patee harmittaa nyt kyllÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun oli naiselta naiselle
JÀi tosi ahdistava olotila kun en tiedÀ mitÀ meinaat. Eikö me voitais silti jutella vaikka et vielÀ ole valmis nÀkemÀÀn. YmmÀrrÀn sen kyllÀ jos tarvit aikaa mutta tÀtÀ en ymmÀrrÀ ettÀ jÀtÀt minut kylmÀsti kitumaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutko Heluna Koivun isosta klyyvarista?
KÀvin googlettamassa, ja ei ole kyseessÀ tuollainen nenÀ eikÀ tuollaiset kasvonpiirteet. Ei tuon Helenan nenÀ edes ole mitenkÀÀn ihmeellinen, en ollut koskaan edes kiinnittÀnyt huomiota.
Kuvasta vaikea sanoa. MielestÀni on joissain kuvissa kuitenkin yhtÀ leviÀ kuin Antero Mertarannalla.
Mun exÀllÀ ja ex kaivatulla oli pienehkö nöpönenÀ. Kiinnitin aina niihin huomiota, koska tykkÀÀn isommista kolveista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun oli naiselta naiselle
Ja ap on heter0nainenn, eikÀ se mies ole tÀÀllÀ.
Vierailija kirjoitti:
Patee harmittaa nyt kyllÀ.
Ihan hyvĂ€ nenĂ€ sulla on! ĂlĂ€ murehdi! Tuo yks vaan jauhaa mitĂ€ sylki suuhun tuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TĂ€hĂ€n vĂ€liin tiukkaa kaipausta. đ
MÀ kaipaan jotain fantasiahahmoa jolla olisi edellisen ihastuksen ulkonÀkö ja tyyli, nykyisen "ihastuksen" (tai mikÀ nyt onkaan, en ehkÀ ole ihastunut, en ainakaan ihastele) rohkeus, henkisesti lÀheisimmÀn ystÀvÀni persoona miksattuna ripauksella jotain muuta... ja sit pitÀisi olla sellainen DOMINANT SOFT BOY.
No ainakin olet rohjennut puhua miespuolisista viimein, more or less.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutko Heluna Koivun isosta klyyvarista?
KÀvin googlettamassa, ja ei ole kyseessÀ tuollainen nenÀ eikÀ tuollaiset kasvonpiirteet. Ei tuon Helenan nenÀ edes ole mitenkÀÀn ihmeellinen, en ollut koskaan edes kiinnittÀnyt huomiota.
Kuvasta vaikea sanoa. MielestÀni on joissain kuvissa kuitenkin yhtÀ leviÀ kuin Antero Mertarannalla.
Jaa no en tiedÀ, kummankaan ulkonÀkö ei ole kiinnostava enkÀ ole kiinnittÀnyt huomiota. EivÀtkÀ muutenkaan ole ollenkaan minua kiinnostavia tyyppejÀ.
MitÀhÀn jos te nenÀneurootikot menisitte vaikka yhteiseen koulukuvaan? TiedÀttehÀn, sellainen lapsille tarkoitettu ryhmÀkuva.
Mun exÀllÀ oli pieni mutta pysty nenÀ.
P
Heeeeeiiiii, ukko! rakas ja ihana, olis taas ikÀvÀ mahoton. vaan sitÀ ihanampaa kun taas nÀhdÀÀn. odotan ja rakastan..ikuisesti. sÀ oot vaan niin paras
đ«