Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (17226)

Vierailija
16881/17226 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso nenÀ, iso varvas.

đŸ«

Vierailija
16882/17226 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomasin sen hÀnen nenÀn kyllÀ heti, sivuprofiili jÀi mieleen. En siis ajatellut mitÀÀn, pistin vain merkille ja jÀlkeenpÀin huomasin, ettÀ se kuva jÀi mieleen.

En tiedĂ€ miksi ongelmoin mielessĂ€ni tĂ€tĂ€ nenĂ€-asiaa. Minun nenĂ€stĂ€ni on joo pari kertaa sanottu, mutta vain pari kertaa! Ei se ole ollut elĂ€mĂ€ssĂ€ni mikÀÀn juttu :D 

Hei voitteko jo lopettaa? Toivottavasti kaivattu ei luule, ettÀ nÀmÀ nenÀ jutut ovat minulta. En töllistellyt sitÀ vaan hÀnen eyelineriaan!!

Mulla myös tuli x tuosta avautumisesta. MinĂ€ tykkÀÀn, ettĂ€ miehellĂ€ on kunnon nenĂ€ eikĂ€ mikÀÀn pieni nöpönenĂ€. 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16883/17226 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso nenÀ, iso varvas.

HĂ€nellĂ€ on ihan hyvĂ€n kokoinen, mutta ei liian iso eikĂ€ mikÀÀn hirveĂ€ mötikkĂ€. 

Vierailija
16884/17226 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta aukko on karannut ja kiitÀÀ avaruudessa hurjaa nopeutta kohti aurinkokuntaa.

EikÀ hetkeÀkÀÀn liian aikaisin.

Vierailija
16885/17226 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomasin sen hÀnen nenÀn kyllÀ heti, sivuprofiili jÀi mieleen. En siis ajatellut mitÀÀn, pistin vain merkille ja jÀlkeenpÀin huomasin, ettÀ se kuva jÀi mieleen.

En tiedĂ€ miksi ongelmoin mielessĂ€ni tĂ€tĂ€ nenĂ€-asiaa. Minun nenĂ€stĂ€ni on joo pari kertaa sanottu, mutta vain pari kertaa! Ei se ole ollut elĂ€mĂ€ssĂ€ni mikÀÀn juttu :D 

Hei voitteko jo lopettaa? Toivottavasti kaivattu ei luule, ettÀ nÀmÀ nenÀ jutut ovat minulta. En töllistellyt sitÀ vaan hÀnen eyelineriaan!!

Mulla myös tuli x tuosta avautumisesta. MinĂ€ tykkÀÀn, ettĂ€ miehellĂ€ on kunnon nenĂ€ eikĂ€ mikÀÀn pieni nöpönenĂ€. 

MinĂ€kÀÀn en ole nöpönokkien fani - vaikka nöpönokat ovat toki söpöjĂ€, ei siinĂ€. Kaikilla ihastuksillani on tainnut olla ihan vaan keskikokoinen nokka, eli ei erityisen iso, mutta ei pienikÀÀn. 

Vierailija
16886/17226 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HyvÀÀ iltapÀivÀÀ tummalle sinisilmÀlle.

eikö punapÀÀ harmaasinitĂ€htisilmĂ€lle? 

Ei tÀssÀ tapauksessa, toivottavasti tavoitat oman rakkaasi.

Vierailija
16887/17226 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

HyvÀÀ yötÀ kaivatulleni !

Vierailija
16888/17226 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Patee harmittaa nyt kyllÀ.

Vierailija
16889/17226 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun oli naiselta naiselle

Vierailija
16890/17226 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

JĂ€i tosi ahdistava olotila kun en tiedĂ€ mitĂ€ meinaat. Eikö me voitais silti jutella vaikka et vielĂ€ ole valmis nĂ€kemÀÀn. YmmĂ€rrĂ€n sen kyllĂ€ jos tarvit aikaa mutta tĂ€tĂ€ en ymmĂ€rrĂ€ ettĂ€ jĂ€tĂ€t minut kylmĂ€sti kitumaan 

Vierailija
16891/17226 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhutko Heluna Koivun isosta klyyvarista?

KĂ€vin googlettamassa, ja ei ole kyseessĂ€ tuollainen nenĂ€ eikĂ€ tuollaiset kasvonpiirteet. Ei tuon Helenan nenĂ€ edes ole mitenkÀÀn ihmeellinen, en ollut koskaan edes kiinnittĂ€nyt huomiota. 

Kuvasta vaikea sanoa. MielestĂ€ni on joissain kuvissa kuitenkin yhtĂ€ leviĂ€ kuin Antero Mertarannalla. 

Vierailija
16892/17226 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mun exÀllÀ ja ex kaivatulla oli pienehkö nöpönenÀ. Kiinnitin aina niihin huomiota, koska tykkÀÀn isommista kolveista!

Vierailija
16893/17226 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun oli naiselta naiselle

Ja ap on heter0nainenn, eikÀ se mies ole tÀÀllÀ.

Vierailija
16894/17226 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Patee harmittaa nyt kyllÀ.

Ihan hyvĂ€ nenĂ€ sulla on! ÄlĂ€ murehdi! Tuo yks vaan jauhaa mitĂ€ sylki suuhun tuo.

Vierailija
16895/17226 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija
16896/17226 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TĂ€hĂ€n vĂ€liin tiukkaa kaipausta. 😘

MĂ€ kaipaan jotain fantasiahahmoa jolla olisi edellisen ihastuksen ulkonĂ€kö ja tyyli, nykyisen "ihastuksen" (tai mikĂ€ nyt onkaan, en ehkĂ€ ole ihastunut, en ainakaan ihastele) rohkeus, henkisesti lĂ€heisimmĂ€n ystĂ€vĂ€ni persoona miksattuna ripauksella jotain muuta... ja sit pitĂ€isi olla sellainen DOMINANT SOFT BOY. 

No ainakin olet rohjennut puhua miespuolisista viimein, more or less.

Vierailija
16897/17226 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhutko Heluna Koivun isosta klyyvarista?

KĂ€vin googlettamassa, ja ei ole kyseessĂ€ tuollainen nenĂ€ eikĂ€ tuollaiset kasvonpiirteet. Ei tuon Helenan nenĂ€ edes ole mitenkÀÀn ihmeellinen, en ollut koskaan edes kiinnittĂ€nyt huomiota. 

Kuvasta vaikea sanoa. MielestĂ€ni on joissain kuvissa kuitenkin yhtĂ€ leviĂ€ kuin Antero Mertarannalla. 

Jaa no en tiedÀ, kummankaan ulkonÀkö ei ole kiinnostava enkÀ ole kiinnittÀnyt huomiota. EivÀtkÀ muutenkaan ole ollenkaan minua kiinnostavia tyyppejÀ.

Vierailija
16898/17226 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MitĂ€hĂ€n jos te nenĂ€neurootikot menisitte vaikka yhteiseen koulukuvaan? TiedĂ€ttehĂ€n, sellainen lapsille tarkoitettu ryhmĂ€kuva. 

Vierailija
16899/17226 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mun exĂ€llĂ€ oli pieni mutta pysty nenĂ€. 

P

Vierailija
16900/17226 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Heeeeeiiiii, ukko! rakas ja ihana, olis taas ikÀvÀ mahoton. vaan sitÀ ihanampaa kun taas nÀhdÀÀn. odotan ja rakastan..ikuisesti. sÀ oot vaan niin paras

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kaksi yhdeksÀn kahdeksan