Kontulan kritisoijat, teilläkö ei ole menneisyydessä mitään hävettävää?
Itselläni ainakin on. Olin nuorena todella naiivi ja hain hyväksyntää vääriltä miehiltä. Siksi ymmärrän myös Annaa.
Kommentit (47)
Kyllä, mutta en jakaisi niitä kaikelle kansalle.
Mokaamisessa on melkoisia aste-eroja. Asteikko voisi olla logaritminen itsensä nolaamisen ja itsensä myymisen välillä.
Tuohan ovelasti koettaa puffata seksibisneksen normalisointia. Se on se mikä tekee hänestä vastenmielisen.
Samalla oikein hyvä että nämä "autistit" astuvat kaapeistaan. Sehän oli just vastikään Halla-aho kun julisti olevansa neurokirjoa. Voi vtu nämä poliitikkolierot osaavat pelinsä, siis tällä nyt sitten heruttelevat ymmärrystä (miksi muuten tämä tieto jaettaisiin??)
Ikään kuin varmuuden vuoksi. Ja nyt kun puoli Suomea on jo neurokirjoisia, onhan, onhan?!
En ainakaan ole h u o r a n n u t, niin kuin hän!!
Tulin triidiin luullen, että täällä puhutaan Kontulasta asuinalueena.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, mutta en jakaisi niitä kaikelle kansalle.
Luulee varmasti voittavansa tällä paljastuksellaan jotakin.
On sillä ainakin meijerit heilunu eestaas.
Vaikuttaako siltä, että Kontula häpeää?
Saa ääniä kaikilta itsensä myyjiltä.
Vierailija kirjoitti:
Saa ääniä kaikilta itsensä myyjiltä.
Varmaan melkoinen äänivyöry.
Mä en kritisoi olen vain pettynyt. Ehdin jo toivoa, että Kontula olisi viimein kasvanut aikuiseksi, mutta ei uusi päivä, uusi hölmöily.
Tieteelliset tutkimukset osoittavat kiistatta että tuo johtaa suurella todennäköisyydellä vakaviin psyykkisiin ongelmiin.
Mutta varmaan löytyy sellaisiakin laitavasemmiston miehiä jotka suosittelisivat jopa omille tyttölapsilleen vapautumisen nimissä tuota. Hyi s**tana sentään näitä!
Vierailija kirjoitti:
Tieteelliset tutkimukset osoittavat kiistatta että tuo johtaa suurella todennäköisyydellä vakaviin psyykkisiin ongelmiin.
Mutta varmaan löytyy sellaisiakin laitavasemmiston miehiä jotka suosittelisivat jopa omille tyttölapsilleen vapautumisen nimissä tuota. Hyi s**tana sentään näitä!
Eiköhän laitavasemmistosta monet parita omia tyttäriään.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaako siltä, että Kontula häpeää?
Samaa olin tulossa kysymään. Olen joskus tuntenut Kontulan (en hyvin, mutta useamman kerran tavannut kuitenkin), eikä hän vaikuta tyypiltä jota hävettää kovin helposti. Ja vielä vähemmän häntä todennäköisenä kiinnostaa, mikä muiden mielestä on noloa.
Vastenmielistä on, että levitetään aatteita jotka lopullisesti särkevät suomalaisen yhteiskunnan. Ensin huumeet ja nyt h u o raaminen
Miehiä on tullut deittailtua, mutta ei yhtä aikaa eikä rahasta.
Me sinniteltiin opintotuella. Meitäkin yritettiin joskus hvoritella ja ostaa sen takia, että aina on näitä kontuloita, jotka väittää kiven kovaa, että kaikki on kaupan ja opiskelija ei voi tulla toimeen pelkällä tuella ja rehellisellä työllä. On siinäkin vassari. Hävetköön.
Kenenkään ei ole pakko myydä itseään tässä maassa. Ahneus saa nämä naiset myymään kehonsa.
Aloittaja on antanut jännille ja nyt kiinnostaisi löytää loppuelämäksi joku insinööri elättäjäksi?
En luota vasemmistolaisiin, enkä erityisesti kommunisteihin. ( en ole persu)
Pitäisi hävetä sitä että on kommunisti.