Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (17573)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TĂ€hĂ€n vĂ€liin tiukkaa kaipausta. đ
Ja majoneesia.
TeetÀ.
EipÀs leikitÀ Àidin kaapeilla!
NeniÀ hierotaan vastakkain next
KÀvin tÀnÀÀn halaamassa puuta kun en tohdi lÀhestyÀ sua. Taisin saada tikun sydÀmeen.
Kauniita unia naiselle đ
Yhden hymyÀ vain muistellut tÀssÀ muutsman pÀivÀn, mutta taisin olla vaan nolo tuijotellessa ettÀ hymyilytti.
Totta puhuen olen luonut fantasioissani tuosta edellisestÀ ihastuksesta vÀhÀn sellaista eroottista dominant soft boy -mielikuvaa, vaikka oikeastihan en tiedÀ onko hÀn sellainen. Ainakin jonkinlainen seksuaalinen kaunosielu hÀn on, sen tiedÀn, mutta miten se manifestoituu niiiin sitÀ en tietenkÀÀn voi tietÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
PelkÀstÀÀn sun kuva nÀkeminen saa mut heikoksi.
Samoin. đ„
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TĂ€hĂ€n vĂ€liin tiukkaa kaipausta. đ
MÀ kaipaan jotain fantasiahahmoa jolla olisi edellisen ihastuksen ulkonÀkö ja tyyli, nykyisen "ihastuksen" (tai mikÀ nyt onkaan, en ehkÀ ole ihastunut, en ainakaan ihastele) rohkeus, henkisesti lÀheisimmÀn ystÀvÀni persoona miksattuna ripauksella jotain muuta... ja sit pitÀisi olla sellainen DOMINANT SOFT BOY.
Jumalauta. :D sivusta
Puiden halaaminen on terveellistÀ puuhaa. Auttaa rauhoittumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MinÀ nÀytÀn vÀhÀn alle neljÀkymmentÀ vuotiaana edelleenkin siltÀ, kuin minÀ olisin vain kaksikymmentÀ vuotias. MitenkÀ tÀmÀ liittyi kaipausketjuun? En tiedÀ, mutta piti tÀmÀkin nyt tuoda esille.
Nyt oli liikaa tunnisteita trollailussa D: :DDD
Tuo ei ollut kuitenkaan Jonnalta eikÀ Kaisalta. MinÀ vannon :DDDD
Kaisa? Kerro lisÀÀ. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
KÀvin tÀnÀÀn halaamassa puuta kun en tohdi lÀhestyÀ sua. Taisin saada tikun sydÀmeen.
Kauniita unia naiselle đ
Tohtisit vain. Lupaan olla olematta yhtÀ pökkelö kuin puu. HyvÀÀ yötÀ.
Vierailija kirjoitti:
Puiden halaaminen on terveellistÀ puuhaa. Auttaa rauhoittumaan.
EhkÀ kaupunkilaisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Murtunut nenÀ ja vÀliseinÀn vinous voi aiheuttaa optisen harhan, jossa nenÀ voi nÀyttÀÀ isommalta kuin mitÀ on. t. LÀÀkÀrs.
HÀnellÀ ON iso nenÀ, mutta sitÀ ei huomaa edestÀ, vaan sivusta. EikÀ nÀytÀ murtuneelta.
Minunkin nenÀ on sellainen, ettÀ sivusta aika pitkÀ ja varmaan edestÀkin, mutta ei leveyssuunnassa mitenkÀÀn erityisen mojova. EikÀ mun nenÀ ole siis ollenkaan silleen iso, kuin hÀnen. Mun nenÀ on vain vÀhÀn pitkÀhkö ja nokkaluu on sinne ihan loppuun asti.
Katsoppas nenĂ€n rakenne vaikka googlaamalla. KENELLĂKĂĂN ei ole mikÀÀn "nenĂ€n nokkaluu loppuun asti" đ€Łđ€Łđ€Šđ» Puhut vaan puhuakses sulla mitÀÀn kriisiĂ€ mistÀÀn nenĂ€stĂ€ ole! Ja jos on, oot vaan idiootti joka ei ole miettinyt asiaa loppuun asti ennen kuin suunsa on aukaissut. KetĂ€ kiinnostaa kenenkÀÀn nenĂ€!
Luulin vĂ€lihyypiötĂ€ naiseksiđ
Vierailija kirjoitti:
Kauniita unia naiselle đ
Et arvaa kuinka paljon olen assosioinut sinua puihin. Ja miten minulle on universumi puhunut, sinusta, puiden muodossa. En tohdi selittÀÀ, mutta sinÀ olet erityinen.
Sivusta nainen
Vierailija kirjoitti:
Luulin vĂ€lihyypiötĂ€ naiseksiđ
En nyt hyypiöksi sanoisi, mutta sama ja sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Murtunut nenÀ ja vÀliseinÀn vinous voi aiheuttaa optisen harhan, jossa nenÀ voi nÀyttÀÀ isommalta kuin mitÀ on. t. LÀÀkÀrs.
HÀnellÀ ON iso nenÀ, mutta sitÀ ei huomaa edestÀ, vaan sivusta. EikÀ nÀytÀ murtuneelta.
Minunkin nenÀ on sellainen, ettÀ sivusta aika pitkÀ ja varmaan edestÀkin, mutta ei leveyssuunnassa mitenkÀÀn erityisen mojova. EikÀ mun nenÀ ole siis ollenkaan silleen iso, kuin hÀnen. Mun nenÀ on vain vÀhÀn pitkÀhkö ja nokkaluu on sinne ihan loppuun asti.
Katsoppas nenĂ€n rakenne vaikka googlaamalla. KENELLĂKĂĂN ei ole mikÀÀn "nenĂ€n nokkaluu loppuun asti" đ€Łđ€Łđ€Šđ» Puhut vaan puhuakses sulla mitÀÀn kriisiĂ€ mistÀÀn nenĂ€stĂ€ ole! Ja jos on, oot vaan idiootti joka ei ole miettinyt asiaa loppuun asti ennen kuin suunsa on aukaissut. KetĂ€ ki
KyllÀhÀn toisilla on lyhyempi nokkaluu kuin toisilla. Ja joillain jÀÀ löysÀÀ sinne nenÀn pÀÀhÀn luun loppumisen jÀlkeen ja joillain ei.
TyhmÀ juttu tÀmÀ kyllÀ on.
Vierailija kirjoitti:
ENPĂ SANO MITĂĂN
Niin
Tunnisteellisia? Laitathan?
Keskustellaanko tÀÀllÀ taas mun aristokraattisesta nenÀstÀ?