Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (16992)
Haluun ton ison piilolesbon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀhÀn jos te nenÀneurootikot menisitte vaikka yhteiseen koulukuvaan? TiedÀttehÀn, sellainen lapsille tarkoitettu ryhmÀkuva.
TÀstÀ tuli mieleen, ettÀ palstalta on muuten kadonnut se tyyppi, jolla oli hirveÀ pakkomielle silmien etÀisyydestÀ.
Oli varmaan mun kaveri, hÀnellÀ oli jossain vaiheessa elÀmÀÀnsÀ nettipalstakoukkua. Ja hÀneltÀ olen kuullut, ettÀ tÀydellinen silmienvÀli on sellainen, joka on saman kokoinen kuin yksi silmÀ xD
SillÀ tyypillÀ kuulosti olevan enemmÀnkin silmÀt liian kaukana toisistaan. Yritti tuputtaa sitÀ ettÀ suuri silmien vÀli on kaunis ja pieni on ruma. Eli ei mahtanut olla sun kaveri.
Suuri silmienvÀli on sellainen Anya Taylor-Joy ja Kate Moss -tyyppinen Cosmic Girl -piirre, nÀtti sekin.
Vierailija kirjoitti:
Toinen kaveri neuvoi, ettÀ kannattaa sipaista p*llumehua korvan taakse kun lÀhtee treffeille. En kyllÀkÀÀn toiminut niin.
TĂ€ytyypĂ€ kokeilla ihan muuten vain. đ€Ł
Vierailija kirjoitti:
Kai sÀ vielÀ tuut?
Minne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TĂ€hĂ€n vĂ€liin tiukkaa kaipausta. đ
MÀ kaipaan jotain fantasiahahmoa jolla olisi edellisen ihastuksen ulkonÀkö ja tyyli, nykyisen "ihastuksen" (tai mikÀ nyt onkaan, en ehkÀ ole ihastunut, en ainakaan ihastele) rohkeus, henkisesti lÀheisimmÀn ystÀvÀni persoona miksattuna ripauksella jotain muuta... ja sit pitÀisi olla sellainen DOMINANT SOFT BOY.
No ainakin olet rohjennut puhua miespuolisista viimein, more or less.
Miksi en rohkenisi? Aina olen puhunut, ei kukaan ole minua koskaan lesboksi luullut.
Noi luulee, ettÀ olet Dandere. Sivusta
What? Ei? :D No, sama kai se mitÀ luulevat, mutta huvittava juttu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀhÀn jos te nenÀneurootikot menisitte vaikka yhteiseen koulukuvaan? TiedÀttehÀn, sellainen lapsille tarkoitettu ryhmÀkuva.
Hei mÀ vastaan tÀnne nyt oman kokemukseni asiasta. Mulla on murrettu nenÀ kaksi kertaa, ensin luusta ja sitten alhaalta rustosta. Tuli vakavat kivut erityisesti ruston murtamisesta, nenÀ turposi mutta vÀhitellen palautui.
Kun on riittÀvÀsti tapahtunut niin ei pikkuseikat enÀÀ merkitse mitÀÀn.
Ok mulla on synnnynnÀisesti pieni nenÀ joten asiat muuttuivat vain hieman oikeammankokoisiksi. :D
En tykkÀÀ ajatuksesta, jossa kaivattu on toisen naisen kimpussa.
Vierailija kirjoitti:
Haluun ton ison piilolesbon.
TÀssÀ olis yksi iso.
Vierailija kirjoitti:
Mun exÀllÀ oli pieni mutta pysty nenÀ.
P
Kiitos tiedosta, mutta en usko, ettÀ ketÀÀn kiinnostaa tÀÀllÀ exÀn nenÀ tms...
Sivusta
Olisitpa nenÀn mitan pÀÀssÀ. <3
Vierailija kirjoitti:
En tykkÀÀ ajatuksesta, jossa kaivattu on toisen naisen kimpussa.
Se on sen vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehille vissiin iso nenÀ on tÀrkeÀ juttu. Kerran kommentoin tÀÀllÀ kaivatustani, ettÀ en muistanut ettÀ hÀnellÀ oli niin pieni nenÀ ja sehÀn sai raivon aikaan tÀÀllÀ. Oli kuulemma loukkaus. Vasta sitten rauhoittuivat, kun sanoin ettÀ kaivattuni on nainen.
No mutta eihÀn melkein kenellÀkÀÀn miehellÀ edes ole isoa nokkaa? Miten se voi olla joku juttu, jos suomalaismiehillÀ ei edes nÀe oikeen koskaan isoa nenÀÀ? Ja miksi pitÀisikÀÀn olla iso nenÀ?
Eikö Anterolla ole iso nokka? Lauri TÀhkÀ? Janne Naakka? Miska Haakana?EivÀtkö nÀmÀ ole miehiÀ?
En jaksa mennÀ googlettamaan, mutta jos muistelen vaikkapa Lauri TÀhkÀn kasvoja niin ei ole iso nokka.
Mietin lÀhinnÀ ihmisiÀ joita tapaan elÀmÀssÀni ja suomalaisia eri ympÀristöissÀ joissa olen ollut, ettÀ ei ole jÀÀnyt oikein ketÀÀn mieleen isonokkaisena. Tai en ole kiinnittÀnyt huomiota, ettÀ jollain olisi oikein iso nokka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TĂ€hĂ€n vĂ€liin tiukkaa kaipausta. đ
MÀ kaipaan jotain fantasiahahmoa jolla olisi edellisen ihastuksen ulkonÀkö ja tyyli, nykyisen "ihastuksen" (tai mikÀ nyt onkaan, en ehkÀ ole ihastunut, en ainakaan ihastele) rohkeus, henkisesti lÀheisimmÀn ystÀvÀni persoona miksattuna ripauksella jotain muuta... ja sit pitÀisi olla sellainen DOMINANT SOFT BOY.
No ainakin olet rohjennut puhua miespuolisista viimein, more or less.
Miksi en rohkenisi? Aina olen puhunut, ei kukaan ole minua koskaan lesboksi luullut.
Noi luulee, ettÀ olet Dandere. Sivusta
MiksiköhÀn hÀn muuten aktivoitui? Oli pitkÀÀn hiljaa ja yhtÀkkiÀ ilmeistyi. MitÀ nyt silloin vuoden alussa, uudella nikillÀ jotain tÀÀllÀ sekoili. TÀnÀÀnkin jossain matalalattiabussi psykooseissa, kirjoitti ettÀ kaupunki on naisia tÀynnÀ. Danderehan on muuten mies.
Mulla on sit kaikki isoa. NenÀ, silmÀt, takatukka, hinkit, maha, etu- ja takapylly. Pini ei sentÀÀn ole. Haha
Vierailija kirjoitti:
Kai sÀ vielÀ tuut?
En tuu. PÀÀtin jo. Jos saan vihiÀ et olet maisemissa, en tuu. TÀÀ oli ohi jo heti sun 31.10 laittaman viestin jÀlkeen. Vaikka jonkun aikaa tekstailtiinkin.
Tulen takaisin. đ Olen vain ollut noroviruksen kourissa lomien jĂ€lkeen.
Vierailija kirjoitti:
Heips, tulin vaan nopeesti sanomaan hyvÀÀ yötĂ€, ennen kuin katoat taas varjoihin. Toivottavasti olet hengissĂ€.đ
Toistaiseksi ainakin. VÀhÀn hassua miten vÀhÀn vaatii ettÀ moisia alkaa miettimÀÀn kun ei yleensÀ ole ta..pana juurikaan. MistÀ lie vÀlistÀ luikahti, varmaan tuli availtua liikaa luukkuja vasta. MikÀ sitten on minkÀkin vÀÀrtiÀ tosiaan. No, eiköhÀn se siitÀ. Ellei niin, tsekatkaa uusittu corner, ihan piruuttaan vaikka siinÀ kohtaa. :P
Olen kuoleman vÀsynyt, nukuin liian vÀhÀn ja lÀÀkekuorma vÀsyttÀÀ. Ajattelen sinua. Kauniita unia naiselle.
Kai sÀ vielÀ tuut?