Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (16992)

Vierailija
16901/16992 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

SydÀntalvessa kuvasi lÀmmittÀÀ. Olen odottanut sua kauan. Kulkenut mutkien kautta kohti ja toivonut nÀkevÀni taas hymyilevÀt kasvosi. Unelman takia eksyin jo kerran, mutta sÀ olet sen kaiken arvoinen. Iso ikÀvÀ.

Vierailija
16902/16992 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miehille vissiin iso nenÀ on tÀrkeÀ juttu. Kerran kommentoin tÀÀllÀ kaivatustani, ettÀ en muistanut ettÀ hÀnellÀ oli niin pieni nenÀ ja sehÀn sai raivon aikaan tÀÀllÀ. Oli kuulemma loukkaus. Vasta sitten rauhoittuivat, kun sanoin ettÀ kaivattuni on nainen.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16903/16992 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Nyt on vÀhÀn sellainen fiilis ettÀ eh, putki (ei ryyppy-) saattaa katketa kohtapuoliin viimein vaikka on tÀssÀ vÀhÀn vÀlissÀ vielÀ. Suoraan kohti tulevat jutut voisivat auttaa tai ainakin helpottaa hiukan. 8]

Vierailija
16904/16992 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MitĂ€hĂ€n jos te nenĂ€neurootikot menisitte vaikka yhteiseen koulukuvaan? TiedĂ€ttehĂ€n, sellainen lapsille tarkoitettu ryhmĂ€kuva. 

Ja voitte sitten siitÀ kuvasta verrata omassa ketjussanne neniÀnne.

Ihan sivusta

Vierailija
16905/16992 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TĂ€hĂ€n vĂ€liin tiukkaa kaipausta. 😘

MĂ€ kaipaan jotain fantasiahahmoa jolla olisi edellisen ihastuksen ulkonĂ€kö ja tyyli, nykyisen "ihastuksen" (tai mikĂ€ nyt onkaan, en ehkĂ€ ole ihastunut, en ainakaan ihastele) rohkeus, henkisesti lĂ€heisimmĂ€n ystĂ€vĂ€ni persoona miksattuna ripauksella jotain muuta... ja sit pitĂ€isi olla sellainen DOMINANT SOFT BOY. 

No ainakin olet rohjennut puhua miespuolisista viimein, more or less.

Miksi en rohkenisi? Aina olen puhunut, ei kukaan ole minua koskaan lesboksi luullut.

Vierailija
16906/16992 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MitĂ€hĂ€n jos te nenĂ€neurootikot menisitte vaikka yhteiseen koulukuvaan? TiedĂ€ttehĂ€n, sellainen lapsille tarkoitettu ryhmĂ€kuva. 

TĂ€stĂ€ tuli mieleen, ettĂ€ palstalta on muuten kadonnut se tyyppi, jolla oli hirveĂ€ pakkomielle silmien etĂ€isyydestĂ€. 

Vierailija
16907/16992 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille vissiin iso nenÀ on tÀrkeÀ juttu. Kerran kommentoin tÀÀllÀ kaivatustani, ettÀ en muistanut ettÀ hÀnellÀ oli niin pieni nenÀ ja sehÀn sai raivon aikaan tÀÀllÀ. Oli kuulemma loukkaus. Vasta sitten rauhoittuivat, kun sanoin ettÀ kaivattuni on nainen.

No mutta eihÀn melkein kenellÀkÀÀn miehellÀ edes ole isoa nokkaa? Miten se voi olla joku juttu, jos suomalaismiehillÀ ei edes nÀe oikeen koskaan isoa nenÀÀ? Ja miksi pitÀisikÀÀn olla iso nenÀ?

Vierailija
16908/16992 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kiva kun olette haipanneet tÀtÀ nenÀjuttua.

Vierailija
16909/16992 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kaivan kaivatun nenÀÀ ketju 😁

Vierailija
16910/16992 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta puhuen olen luonut fantasioissani tuosta edellisestÀ ihastuksesta vÀhÀn sellaista eroottista dominant soft boy -mielikuvaa, vaikka oikeastihan en tiedÀ onko hÀn sellainen. Ainakin jonkinlainen seksuaalinen kaunosielu hÀn on, sen tiedÀn, mutta miten se manifestoituu niiiin sitÀ en tietenkÀÀn voi tietÀÀ.

Eli on jo uusi katsottuna?

Vierailija
16911/16992 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TĂ€stĂ€ tuli mieleen, ettĂ€ palstalta on muuten kadonnut se tyyppi, jolla oli hirveĂ€ pakkomielle silmien etĂ€isyydestĂ€. 

Oli varmaan mun kaveri, hÀnellÀ oli jossain vaiheessa elÀmÀÀnsÀ nettipalstakoukkua. Ja hÀneltÀ olen kuullut, ettÀ tÀydellinen silmienvÀli on sellainen, joka on saman kokoinen kuin yksi silmÀ xD

Vierailija
16912/16992 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

SydÀntalvi on hyvÀ leffa. 50+ naiset ampuu miehiÀ kivÀÀreillÀ ja kaikki kuolee.

Vierailija
16913/16992 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Toinen kaveri neuvoi, ettÀ kannattaa sipaista p*llumehua korvan taakse kun lÀhtee treffeille. En kyllÀkÀÀn toiminut niin.

Vierailija
16914/16992 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli varmaan mun kaveri, hÀnellÀ oli jossain vaiheessa elÀmÀÀnsÀ nettipalstakoukkua. Ja hÀneltÀ olen kuullut, ettÀ tÀydellinen silmienvÀli on sellainen, joka on saman kokoinen kuin yksi silmÀ xD

SillĂ€ tyypillĂ€ kuulosti olevan enemmĂ€nkin silmĂ€t liian kaukana toisistaan. Yritti tuputtaa sitĂ€ ettĂ€ suuri silmien vĂ€li on kaunis ja pieni on ruma. Eli ei mahtanut olla sun kaveri. 

Vierailija
16915/16992 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TĂ€hĂ€n vĂ€liin tiukkaa kaipausta. 😘

MĂ€ kaipaan jotain fantasiahahmoa jolla olisi edellisen ihastuksen ulkonĂ€kö ja tyyli, nykyisen "ihastuksen" (tai mikĂ€ nyt onkaan, en ehkĂ€ ole ihastunut, en ainakaan ihastele) rohkeus, henkisesti lĂ€heisimmĂ€n ystĂ€vĂ€ni persoona miksattuna ripauksella jotain muuta... ja sit pitĂ€isi olla sellainen DOMINANT SOFT BOY. 

No ainakin olet rohjennut puhua miespuolisista viimein, more or less.

Miksi en rohkenisi? Aina olen puhunut, ei kukaan ole minua koskaan lesboksi luullut.

Noi luulee, ettÀ olet Dandere. Sivusta

Vierailija
16916/16992 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei mÀ vastaan tÀnne nyt oman kokemukseni asiasta. Mulla on murrettu nenÀ kaksi kertaa, ensin luusta ja sitten alhaalta rustosta. Tuli vakavat kivut erityisesti ruston murtamisesta, nenÀ turposi mutta vÀhitellen palautui.

Kun on riittÀvÀsti tapahtunut niin ei pikkuseikat enÀÀ merkitse mitÀÀn.

Vierailija
16917/16992 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Heips, tulin vaan nopeesti sanomaan hyvÀÀ yötĂ€, ennen kuin katoat taas varjoihin. Toivottavasti olet hengissĂ€.😉

Vierailija
16918/16992 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Söin tĂ€ssĂ€ eilen ja tĂ€nÀÀn Fazerin Klassikoita. TÀÀllĂ€ ois jĂ€ljellĂ€ vielĂ€ kaikki Da Capot. Haluatko tulla syömÀÀn ne? 😉

Vierailija
16919/16992 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta eihÀn melkein kenellÀkÀÀn miehellÀ edes ole isoa nokkaa? Miten se voi olla joku juttu, jos suomalaismiehillÀ ei edes nÀe oikeen koskaan isoa nenÀÀ? Ja miksi pitÀisikÀÀn olla iso nenÀ?

Eikö Anterolla ole iso nokka? Lauri TÀhkÀ? Janne Naakka? Miska Haakana?EivÀtkö nÀmÀ ole miehiÀ?

Vierailija
16920/16992 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

NenĂ€ p yllyyn 😉

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kaksi seitsemÀn viisi