Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
ĂĂ€rimmĂ€isen lapsellista.
Jos olen oikein ymmÀrtÀnyt, meitÀ ei voi tulla nÀillÀ nÀkymin, koska olet sitoutunut liittoosi. Siksi mietin, mitÀ haluat minusta tai mikÀ on ajatuksesi tulevaisuudesta? Rehellisesti.
Vierailija kirjoitti:
ĂĂ€rimmĂ€isen lapsellista.
MikÀ?
Vierailija kirjoitti:
Mini-MILF mielessÀ. Harmi kun en voi katsella sua estottomasti, jutella sulle tai tehdÀ mitÀÀn muutakaan mitÀ haluaisin. Vilkuilusta ja vuorotellen veden juomisesta samaan aikaan tulee vaan jano.
Mikset voi katsella estottomasti tai jutella?
"kysyn sen kysymyksen kun keksin sen ensin"
HyvÀÀ yötĂ€ rakas nainen kun menet. đ§Ą
Luulin, ettÀ jaettiin kieli, jota muut eivÀt puhuneet. Oikeasti sitÀ puhuin vain minÀ. MinÀ ja mun mielikuvitus.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole enÀÀ kaivattua.
Mene pois!
Vierailija kirjoitti:
"kysyn sen kysymyksen kun keksin sen ensin"
Ihan oli kysymys valmiina. Ei tarvinnut keksimÀllÀ keksiÀ.
MitÀhÀn teet nyt? Parin kilometrin pÀÀssÀ olet ja silti niin kaukana.
HyvÀÀ yötÀ kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Luulin, ettÀ jaettiin kieli, jota muut eivÀt puhuneet. Oikeasti sitÀ puhuin vain minÀ. MinÀ ja mun mielikuvitus.
Miten pÀÀdyit tÀhÀn ajatukseen?
Vierailija kirjoitti:
MitÀhÀn teet nyt? Parin kilometrin pÀÀssÀ olet ja silti niin kaukana.
katoin tÀn
Vierailija kirjoitti:
đŠ on luova elĂ€in. Ujous on suurinta luovuutta, sillĂ€ ujo olento muistaa ja oppii virheistÀÀn eli löytÀÀ uusia toimintatapoja, ajattelee myönteisesti, kuuntelee itseÀÀn ja kĂ€yttÀÀ mielikuvitusta.
Jep, kukaan ei arvaa kuka olet siellÀ. :P
Heh, törmĂ€sin deiteissĂ€ mieheen, puhuu haluavansa vakavan suhteen, vaimon. Sit tovin juteltua alkaa puhumaan seksistĂ€, ja fantasiastaan. Kolmen kimpasta. Eli haluais harrastaa seksiĂ€ siten ettĂ€ olis vaimo, hĂ€n+ joku mies. Just joo nĂ€itĂ€ taas. Ajantuhlausta. Laittaisvat profiiliinsa jo suoraan ettĂ€ haluaa vakavan suhteen ja kolmenkimppaa. MinĂ€ en sellasta halua. Vakavaa siis. Edes kaivatun kanssa. Ja jos hĂ€n haluais niin sit joutuisin vakavasti miettimÀÀn tuliko seinĂ€ vastaan. Mut sitĂ€ pelkoa ei taida olla edes đ€Łđ soriohislöpinĂ€
ĂitĂ€, kauniita unia! đ§Ąđ€
NÀhdÀÀnhÀn huomenna? On jo ikÀvÀ.
Sinua, tai oikeastaan sitÀ tunnetta, minkÀ saat minussa aikaan. EihÀn me edes tunneta.
đ