Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Olisit tekemÀssÀ meille pastaa ruuaksi.
Tein tÀnÀÀn kinkkupastaa? uunissa. Kai se sama asia vÀhÀn on.
IkÀvÀ. Olet rakas. Olen tosi vÀsynyt. VieressÀsi olisi hyvÀ nukkua.
HyvÀÀ yötÀ, tÀrkeÀ<3
Saako kysyÀ yhden kysymyksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"you hate the fkng load..."
"you hate the fkng loss..."
"you hate the fkng love..."
" i love everything, so don't it make you feel sad?"
"it's a song"
To a composer, everything is.
Tell it to her.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein tÀnÀÀn kinkkupastaa? uunissa. Kai se sama asia vÀhÀn on.
Sopis mulle just nyt oikein hyvin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No saa toki laittaa alanuoltakin, tÀytyyhÀn sekin suvaita.
Olen myös sitÀ mieltÀ ettÀ olen tehnyt jotakin oikein koska laskelmieni mukaan minusta ennemmin ei pidetÀ kuin pidetÀÀn. TÀtÀkin voi pitÀÀ saavutuksena.
On minulla muitakin saavutuksia elÀmÀssÀni, kaikista en ole niin ylpeÀ mutta kaikki tÀytyy laskea.
MinÀ pidÀn kaltaisistasi ajattelijoista. TÀÀllÀ nyt ihmiset hermostuvat ohiaiheen kommentoinnista yleisesti ja toisaalta moni kanavoi henkilökohtaisia ongelmiaan toisiin. Ei kannata ottaa henkilökohtaisesti.
t. toinen ajattelija
Kiitos ja ihan on jo tuttua kaikki. Nyt osaan toimia kaikenlaisten suomalaisten kanssa.
Kiitos kaikille, olette opettaneet paljon.
PidÀn ajattelijoista joten pidetÀÀn toisistamme ja ollaan enemmÀn.
Olen saanut nauttia teidÀnkin hyvistÀ ajatuksista. Monesti olen huomannut ettÀ en itse ole osannut ajatella vÀlttÀmÀttÀ yhtÀÀn samalla tavalla kuin joku toinen. Persoonallisuus kunniaan ehdottomasti.
Hanipöölle hyvÀÀ yötĂ€ ja kauniita unia. đ
Unihaleja ja pusuja sinulle. đ€đ
On tosi kova ikĂ€vĂ€ sinua. đ„ș
Voisinpa vaan olla viekussasi. đ„°
Oon herĂ€nnyt muutaman pĂ€ivĂ€n jo 5-6 aikoihin. Parina iltana nukahtanut jo 9. đ Kiva joku on tehnyt mun puhelin numerolla telegram tilin. Mun watsappiin oli myös yritetty kirjautua. Mun varmaan pitÀÀ tehdĂ€ rikosilmoitus tĂ€stĂ€ poliisille. Taitaa olla numeron vaihto edessĂ€. V*ttu mikĂ€ homma vaihtaa joka paikasta numero. đ Mun numero on salattu joten tekijĂ€ on joku jonka tunnen. Miksi mun elĂ€mĂ€ on tĂ€mmöstĂ€. MĂ€ haluan olla vaan rauhassa.
-M.K.K
Vierailija kirjoitti:
Saako kysyÀ yhden kysymyksen?
Juu
Toivottavasti et lÀhtenyt, koska en ollut paikalla tuossa suuttumisvÀnkytyksessÀ. TiedÀt, mitÀ ajattelen asiasta.
Mini-MILF mielessÀ. Harmi kun en voi katsella sua estottomasti, jutella sulle tai tehdÀ mitÀÀn muutakaan mitÀ haluaisin. Vilkuilusta ja vuorotellen veden juomisesta samaan aikaan tulee vaan jano.
Iltamusiikkia kun tuli niin ponnekkaasti mieleen.
Vierailija kirjoitti:
MitÀ olisi levylautasella kaivattu? ;)
đš pieni nainen varoitus đš
Pieni nainen liikkuu lÀhistöllÀsi. SyliinhyppÀÀmisen vaara.
..suloisesti suukottaisin
Nuku hyvin
Vierailija kirjoitti:
jotain sen tapaista tein, hyvÀÀ tuli đđ
Vierailija kirjoitti:
MitÀ olisi levylautasella kaivattu? ;)
Sekavat tunnelmat. Nyt ei jaksa.
Kokeilun haluinen olen mutta lempeÀsti. Roisius ja mitkÀÀn vÀkivaltajutut eivÀt innosta.