Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (17706)
Vierailija kirjoitti:
MitÀ olisi levylautasella kaivattu? ;)
arvaat kyllÀ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aion hakkeroida tuon lopputuloksen.
Et onnistu.
MistÀ tiedÀt? T. Se, joka lopputuloksesta puhui
Sivusta, alkuperÀisestÀ kommentista tuo. MinÀ tiedÀn onnistuvani. En voi onnistua ellen ajattele kuin omahyvÀinen mielipuoli.
MikÀ onkaan hakkeroinnin lopputulos?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. rakas. đ
Meneekö miehelle ?
Juu
Vierailija kirjoitti:
MitÀ olisi levylautasella kaivattu? ;)
Kultaisia auringonnousuja :) <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aion hakkeroida tuon lopputuloksen.
Et onnistu.
MistÀ tiedÀt? T. Se, joka lopputuloksesta puhui
Sivusta, alkuperÀisestÀ kommentista tuo. MinÀ tiedÀn onnistuvani. En voi onnistua ellen ajattele kuin omahyvÀinen mielipuoli.
MikÀ onkaan hakkeroinnin lopputulos?
Jokaisen onnellisuus. t. VihreÀsilmÀinen idiootti eli minÀ
Vierailija kirjoitti:
Yhdelle Olle đ Oot mielessĂ€ usein edelleen. Millonkohan taas törmĂ€ttĂ€is, samassa kaupungissa asutaan.
Olisi kiva joskus nÀhdÀ sut jossain vahingossa.
Pupu, katselin kuvaasi, oot ÀlyttömÀn söpö! Oisitpa tÀÀllÀ höpöttelemÀssÀ, en sais silmiÀ irti sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"you hate the fkng load..."
"you hate the fkng loss..."
"you hate the fkng love..."
" i love everything, so don't it make you feel sad?"
"it's a song"
To a composer, everything is.
Vierailija kirjoitti:
Rakasteluttas.
Ilman rihman kiertÀmÀÀn vielÀ. Voi olla, ettÀ hÀmÀhÀkit ehtii ennen sua rihmoineen.
No saa toki laittaa alanuoltakin, tÀytyyhÀn sekin suvaita.
Olen myös sitÀ mieltÀ ettÀ olen tehnyt jotakin oikein koska laskelmieni mukaan minusta ennemmin ei pidetÀ kuin pidetÀÀn. TÀtÀkin voi pitÀÀ saavutuksena.
On minulla muitakin saavutuksia elÀmÀssÀni, kaikista en ole niin ylpeÀ mutta kaikki tÀytyy laskea.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. No iltakahvihan se sitten olisi. NÀkijÀkin saa juoda kahvia ja polttaa tupakkaa. Silti on ihan puhdas kanava. TÀmÀ tieto pelasti elÀmÀni sen lisÀksi ettÀ sain kuuloyhteyden nÀkymÀttömÀÀn. Uskokaa tai ÀlkÀÀ mutta tÀssÀ yhteiskunnassa saa kÀrsiÀ monenmoisesta, hÀpeÀstÀkin.
Btw. Systeri kysyi erÀÀn kerran koronan alkuaikoina ettÀ lopettaisinko tupakan polttamisen miehen takia, miehen vaatimuksesta. Vastasin painokkaasti ettÀ no en todellakaan. TÀtÀ olen nyttemmin pohtinut, oivallinen kysymyshÀn tuo tietenkin oli.
Hyi. Tuhma nÀkijÀ!
Olisit tekemÀssÀ meille pastaa ruuaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et varmasti olisi seksuaalisesti rajoittunut ja ahdasmielinen kuten puolisoni.
Millaista ahdasmielisyyttÀ?
Ja kuka sen puolison sulle valitsi?
Olet sivusta.
TÀdilleni Orivedelle terveisiÀ. Oli hyvÀ kun silloin kohtasimme. Henkimaailma on todellakin todellinen. Voi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. No iltakahvihan se sitten olisi. NÀkijÀkin saa juoda kahvia ja polttaa tupakkaa. Silti on ihan puhdas kanava. TÀmÀ tieto pelasti elÀmÀni sen lisÀksi ettÀ sain kuuloyhteyden nÀkymÀttömÀÀn. Uskokaa tai ÀlkÀÀ mutta tÀssÀ yhteiskunnassa saa kÀrsiÀ monenmoisesta, hÀpeÀstÀkin.
Btw. Systeri kysyi erÀÀn kerran koronan alkuaikoina ettÀ lopettaisinko tupakan polttamisen miehen takia, miehen vaatimuksesta. Vastasin painokkaasti ettÀ no en todellakaan. TÀtÀ olen nyttemmin pohtinut, oivallinen kysymyshÀn tuo tietenkin oli.
Hyi. Tuhma nÀkijÀ!
KyllÀ, aina se tuhmin ja alhaisin henkilö.
Vierailija kirjoitti:
No saa toki laittaa alanuoltakin, tÀytyyhÀn sekin suvaita.
Olen myös sitÀ mieltÀ ettÀ olen tehnyt jotakin oikein koska laskelmieni mukaan minusta ennemmin ei pidetÀ kuin pidetÀÀn. TÀtÀkin voi pitÀÀ saavutuksena.
On minulla muitakin saavutuksia elÀmÀssÀni, kaikista en ole niin ylpeÀ mutta kaikki tÀytyy laskea.
MinÀ pidÀn kaltaisistasi ajattelijoista. TÀÀllÀ nyt ihmiset hermostuvat ohiaiheen kommentoinnista yleisesti ja toisaalta moni kanavoi henkilökohtaisia ongelmiaan toisiin. Ei kannata ottaa henkilökohtaisesti.
t. toinen ajattelija
Et ole ainut.