Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (17248)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mini-MILF mielessÀ. Harmi kun en voi katsella sua estottomasti, jutella sulle tai tehdÀ mitÀÀn muutakaan mitÀ haluaisin. Vilkuilusta ja vuorotellen veden juomisesta samaan aikaan tulee vaan jano.
Mikset voi katsella estottomasti tai jutella?
Me molemmat tiedetÀÀn miksi.
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ yötĂ€ rakas nainen kun menet. đ§Ą
Samoin. Arvostan menemisiÀsi myös pois tulppana.
Vierailija kirjoitti:
MitÀhÀn teet nyt? Parin kilometrin pÀÀssÀ olet ja silti niin kaukana.
TÀÀllÀ pyörin.
Vierailija kirjoitti:
Aina tÀÀ lopuksi. No ei siinÀ mitÀÀn hissikoppi
MikÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin, ettÀ jaettiin kieli, jota muut eivÀt puhuneet. Oikeasti sitÀ puhuin vain minÀ. MinÀ ja mun mielikuvitus.
Miten pÀÀdyit tÀhÀn ajatukseen?
Mulla on hyvÀ mielikuvitus.
Vierailija kirjoitti:
"kysyn sen kysymyksen kun keksin sen ensin"
NĂ€ytit kyllĂ€ tĂ€nÀÀn just tuolta đ
Vierailija kirjoitti:
Hanipöölle hyvÀÀ yötĂ€ ja kauniita unia. đ
Unihaleja ja pusuja sinulle. đ€đ
On tosi kova ikĂ€vĂ€ sinua. đ„ș
Voisinpa vaan olla viekussasi. đ„°
Oon herĂ€nnyt muutaman pĂ€ivĂ€n jo 5-6 aikoihin. Parina iltana nukahtanut jo 9. đ Kiva joku on tehnyt mun puhelin numerolla telegram tilin. Mun watsappiin oli myös yritetty kirjautua. Mun varmaan pitÀÀ tehdĂ€ rikosilmoitus tĂ€stĂ€ poliisille. Taitaa olla numeron vaihto edessĂ€. V*ttu mikĂ€ homma vaihtaa joka paikasta numero. đ Mun numero on salattu joten tekijĂ€ on joku jonka tunnen. Miksi mun elĂ€mĂ€ on tĂ€mmöstĂ€. MĂ€ haluan olla vaan rauhassa.
-M.K.K
Voiko toisen numerolla tehdÀ telegrammiin tilin ? SehÀn vaatii liittymÀltÀ tarkistuskoodin laiton tmv ? Ei kuulosta kyllÀ siltÀ ettÀ noin voi tehdÀ.
Kivalle iskÀlle naapuriin hyvÀÀ yötÀ.
Niin kypsÀnÀ feikkeihin yhteydenottajiin, ettÀ estÀnyt tÀnÀÀn kaikki ihmiset, jotka saatan tuntea.
Hah đđœđ
HyvÀÀ yötĂ€. Halit..-Anneli đ
H, joka ilta olen laittamassa sulle viestiÀ, mutta poistan sen lopulta. En vain enÀÀ keksi miten saisin keskustelumme luontevasti alkuun, koska lopetat (et enÀÀ vastaa) viimeistÀÀn toisen vastauksesi jÀlkeen. EhkÀ alan ymmÀrtÀÀ vihjeen.
t. se jolla on sama nimi kuin sun kumppanillasi
Vierailija kirjoitti:
Opelle tiukka hali.
𧥠(leikin, ettÀ tÀhÀn osoitteeseen).
Aitoa rakkautta syntyy harvojen vÀlille.
Kaipaan sinua đ
M-miehelle
T. M-Nainen
Aina tÀÀ lopuksi. No ei siinÀ mitÀÀn hissikoppi