Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (17248)
Saisinpa siut nainen elÀmÀÀni. Toivottavasti voit hyvin. HyvÀÀ yötÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanipöölle hyvÀÀ yötĂ€ ja kauniita unia. đ
Unihaleja ja pusuja sinulle. đ€đ
On tosi kova ikĂ€vĂ€ sinua. đ„ș
Voisinpa vaan olla viekussasi. đ„°
Oon herĂ€nnyt muutaman pĂ€ivĂ€n jo 5-6 aikoihin. Parina iltana nukahtanut jo 9. đ Kiva joku on tehnyt mun puhelin numerolla telegram tilin. Mun watsappiin oli myös yritetty kirjautua. Mun varmaan pitÀÀ tehdĂ€ rikosilmoitus tĂ€stĂ€ poliisille. Taitaa olla numeron vaihto edessĂ€. V*ttu mikĂ€ homma vaihtaa joka paikasta numero. đ Mun numero on salattu joten tekijĂ€ on joku jonka tunnen. Miksi mun elĂ€mĂ€ on tĂ€mmöstĂ€. MĂ€ haluan olla vaan rauhassa.
-M.K.K
Voiko toisen numerolla tehdÀ telegrammiin tilin ? SehÀn vaatii liittymÀltÀ tarkistuskoodin laiton tmv ? Ei kuulosta kyllÀ siltÀ ettÀ noin voi tehdÀ.
Eilen huomasin siitĂ€ kun puhelimeen tulee vaan niitĂ€ koodeja. No kokeilin kirjautua sinne. No siinĂ€ oli salasana. đ
Vierailija kirjoitti:
Naapuritaloon terkkuja.
HyvÀn pÀivÀn tutulle kaverillisia terkkuja naapuritalosta.
Lukematta vielÀ viestit lukemattomat. Jaksaisinko jatkaa toisella puolella puolen yön jÀlkeen.
If I would stay, I would only be in your way, so I'll go, but I'll know, I think of you every step of the way...... And I will allways love you...
Ensikohtaaminen sinusta puskee ajatuksiini. Eteisen kaappien ovissa oli erivĂ€riset nupit ja vieressĂ€ ser- jĂ€tettĂ€, jota pyysin varomaan lĂ€htiessĂ€s. Kumpusi hyvĂ€ tunne. HyvÀÀ yötĂ€... Toivottavasti nĂ€en sut ja voi tulla jutskaa. đ
Nuku hyvin rakas. IkÀvÀ ei hellitÀ. Suukkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapuritaloon terkkuja.
HyvÀn pÀivÀn tutulle kaverillisia terkkuja naapuritalosta.
Vastauksesi oli hyvÀ. Samoilla linjoilla ollaan naapureiden suhteen.
Sivusta
Isolusikka mielessÀ, hellÀ on..
Söpösti hymyilevÀn pusuttelusta haaveilen
Vierailija kirjoitti:
Minulle se oli totta.
Oli? MikÀs nyt on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanipöölle hyvÀÀ yötĂ€ ja kauniita unia. đ
Unihaleja ja pusuja sinulle. đ€đ
On tosi kova ikĂ€vĂ€ sinua. đ„ș
Voisinpa vaan olla viekussasi. đ„°
Oon herĂ€nnyt muutaman pĂ€ivĂ€n jo 5-6 aikoihin. Parina iltana nukahtanut jo 9. đ Kiva joku on tehnyt mun puhelin numerolla telegram tilin. Mun watsappiin oli myös yritetty kirjautua. Mun varmaan pitÀÀ tehdĂ€ rikosilmoitus tĂ€stĂ€ poliisille. Taitaa olla numeron vaihto edessĂ€. V*ttu mikĂ€ homma vaihtaa joka paikasta numero. đ Mun numero on salattu joten tekijĂ€ on joku jonka tunnen. Miksi mun elĂ€mĂ€ on tĂ€mmöstĂ€. MĂ€ haluan olla vaan rauhassa.
-M.K.K
Voiko toisen numerolla tehdÀ telegrammiin tilin ? SehÀn vaatii liittymÀltÀ tarkistuskoodin laiton tmv ? Ei kuulosta kyllÀ siltÀ ettÀ noin voi tehdÀ.
Eilen huomasin siitÀ kun puheli
Eli toisin sanoen menit huijarin kĂ€mmiin kun menit kirjautumaan koodilla, vahvistit sen salasanan sillĂ€ đ€ Ei ehkĂ€ kannata kokeilla kirjautua jos, koodeja tulee. Silloin tiliĂ€ ei voi luoda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle se oli totta.
Oli? MikÀs nyt on?
Ummetus vaivaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle se oli totta.
Oli? MikÀs nyt on?
Se oli kuvitteelliselle kaivatulle
TykkÀÀn sun sinisistÀ kollareista.
Vierailija kirjoitti:
Awesome t.
Tunnistitko mun spĂ€mmit đ vitsi, tuskin minuu tarkoitit. Jatka vaan.
En voi sille mitÀÀn kun viehÀtÀt mua. YritÀn kyllÀ olla nÀyttÀmÀttÀ sitÀ.