Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (28822)
No mitä nyt taas sanoin? Aitous on kadehdittavaa eikä sitä pysty manipuloimaan.
Näin luodaan yhdessä uutta maailmaa vaikka emme tietäisi toisistamme yhtään mitään, luoja tietää missä kukin menee ja mitä nyt tarvitaan.
Hyvää perjantaita kaikille.
Fantasiointi/päiväunelmointi kannattelevat minua. Niissä turvasatamissa on hyvä herkän olla.
Vierailija kirjoitti:
Vihaan ja rakastan sua samanaikaisesti tajuutko?
Miksi ihmeessä vihaat?
Laulun eka versio on viime silausta vaille valmis. Tänne en halua sitä laittaa, koska siitä tuli aika kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Mikä mussa on vikana etten kelpaa naisille?
Ei välttämättä mitään vikaa, ehkä et ole vain vielä tavannut niitä oikeita naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä mussa on vikana etten kelpaa naisille?
Ei välttämättä mitään vikaa, ehkä et ole vain vielä tavannut niitä oikeita naisia.
Mä oon kokoaika töissä. Mistä mä revin aikaa tähän.
Voi että kun sitä voisikin kertoa miten outoja tilanteita maailma on heittänyt eteeni välillä ihan puun takaa. Siinä sit nieleskellyt ikävää ja kyyneliä ihan ihme tilanteissa. Vannon että yks tuollainen tilanne tuli ihan täysin sattumalta jopa hääpäivänäni pari vuotta sit. Universumilla oli selvästi viestiä viestittävänä.
Vierailija kirjoitti:
Voi että kun sitä voisikin kertoa miten outoja tilanteita maailma on heittänyt eteeni välillä ihan puun takaa. Siinä sit nieleskellyt ikävää ja kyyneliä ihan ihme tilanteissa. Vannon että yks tuollainen tilanne tuli ihan täysin sattumalta jopa hääpäivänäni pari vuotta sit. Universumilla oli selvästi viestiä viestittävänä.
Millainen tilanne?
Kaipuu on vilpoisaa kuin vesi talven jäljiltä. Minulla on ikävä ihmistä, lämpöä ja läheisyyttä.
Sinulla on lämmönlähteesi, kamiinasi kylmässä ja patterisi pakkasessa, toiveidesi takkatuli, lemmen leivinuunisi.
Mulla on ikävä ja vituttaa ja ja ja. Oispa mulla joku sun kaltainen, joka vaikka kuuntelis vartin kitinää ja hieroisi samalla niskoja ja sitten mulla olisi hyvä olla.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ikävä ja vituttaa ja ja ja. Oispa mulla joku sun kaltainen, joka vaikka kuuntelis vartin kitinää ja hieroisi samalla niskoja ja sitten mulla olisi hyvä olla.
Mun kaivattu on sellainen.
En oikeasti tiedä, mikä on ketutuksen tunne. Siis jos se on jokin ikävä kyllästymisen ja päähän ottamisen tunne ilman syytä. Mulle ei ole sellaista koskaan vaan jos joku ottaa päähän tai ärsyttää, sille on syy.
Vierailija kirjoitti:
Millainen viesti?
Vierailija kirjoitti:
Mikä se viesti mielestäsi on?
Kiitos. Voimaantuminen on lähtenyt hyvin käyntiin ja tiedän että ratkaisu oli oikea