Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (16928)
No mitÀ nyt taas sanoin? Aitous on kadehdittavaa eikÀ sitÀ pysty manipuloimaan.
NÀin luodaan yhdessÀ uutta maailmaa vaikka emme tietÀisi toisistamme yhtÀÀn mitÀÀn, luoja tietÀÀ missÀ kukin menee ja mitÀ nyt tarvitaan.
HyvÀÀ perjantaita kaikille.
Fantasiointi/pÀivÀunelmointi kannattelevat minua. NiissÀ turvasatamissa on hyvÀ herkÀn olla.
Vierailija kirjoitti:
Vihaan ja rakastan sua samanaikaisesti tajuutko?
Miksi ihmeessÀ vihaat?
MikÀ mussa on vikana etten kelpaa naisille?
Vierailija kirjoitti:
M <3 J
Ei ikinÀ.
Laulun eka versio on viime silausta vaille valmis. TÀnne en halua sitÀ laittaa, koska siitÀ tuli aika kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Ei vÀlttÀmÀttÀ mitÀÀn vikaa, ehkÀ et ole vain vielÀ tavannut niitÀ oikeita naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vÀlttÀmÀttÀ mitÀÀn vikaa, ehkÀ et ole vain vielÀ tavannut niitÀ oikeita naisia.
MÀ oon kokoaika töissÀ. MistÀ mÀ revin aikaa tÀhÀn.
Voi ettÀ kun sitÀ voisikin kertoa miten outoja tilanteita maailma on heittÀnyt eteeni vÀlillÀ ihan puun takaa. SiinÀ sit nieleskellyt ikÀvÀÀ ja kyyneliÀ ihan ihme tilanteissa. Vannon ettÀ yks tuollainen tilanne tuli ihan tÀysin sattumalta jopa hÀÀpÀivÀnÀni pari vuotta sit. Universumilla oli selvÀsti viestiÀ viestittÀvÀnÀ.
Vierailija kirjoitti:
Voi ettÀ kun sitÀ voisikin kertoa miten outoja tilanteita maailma on heittÀnyt eteeni vÀlillÀ ihan puun takaa. SiinÀ sit nieleskellyt ikÀvÀÀ ja kyyneliÀ ihan ihme tilanteissa. Vannon ettÀ yks tuollainen tilanne tuli ihan tÀysin sattumalta jopa hÀÀpÀivÀnÀni pari vuotta sit. Universumilla oli selvÀsti viestiÀ viestittÀvÀnÀ.
Millainen tilanne?
Kaipaan sinua, nĂ€kymĂ€tön puoliskoni. đ
Kaipuu on vilpoisaa kuin vesi talven jÀljiltÀ. Minulla on ikÀvÀ ihmistÀ, lÀmpöÀ ja lÀheisyyttÀ.
Sinulla on lÀmmönlÀhteesi, kamiinasi kylmÀssÀ ja patterisi pakkasessa, toiveidesi takkatuli, lemmen leivinuunisi.
Mulla on ikÀvÀ ja vituttaa ja ja ja. Oispa mulla joku sun kaltainen, joka vaikka kuuntelis vartin kitinÀÀ ja hieroisi samalla niskoja ja sitten mulla olisi hyvÀ olla.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ikÀvÀ ja vituttaa ja ja ja. Oispa mulla joku sun kaltainen, joka vaikka kuuntelis vartin kitinÀÀ ja hieroisi samalla niskoja ja sitten mulla olisi hyvÀ olla.
Mun kaivattu on sellainen.
En oikeasti tiedÀ, mikÀ on ketutuksen tunne. Siis jos se on jokin ikÀvÀ kyllÀstymisen ja pÀÀhÀn ottamisen tunne ilman syytÀ. Mulle ei ole sellaista koskaan vaan jos joku ottaa pÀÀhÀn tai ÀrsyttÀÀ, sille on syy.
Vierailija kirjoitti:
Millainen viesti?
Vierailija kirjoitti:
MikÀ se viesti mielestÀsi on?
Kiitos. Voimaantuminen on lÀhtenyt hyvin kÀyntiin ja tiedÀn ettÀ ratkaisu oli oikea