Kysymys naapureille:
Että mitähän v*****a te oikein kolaatte, huudatte, tappelette, tömistelette ja metelöitte siellä kämpässänne yötä päivää? Ehkä vielä ymmärrän sen, että äiti ja murrosikäinen poika tappelee viikoittain keskellä yötä, tai että ala-asteikäinen tyttö kiroaa kuin turkkilainen, eikä osaa puhua, kommunikoi ainoastaan huutamalla. Mutta miksi ihmeessä niitä huonekaluja pitää siirtää huoneesta toiseen kymmeniä kertoja päivässä, yöstä puhumattakaan? Tai miksi teillä on koira, jota ulkoilutetaan vain öisin? Ja miksei koiraa koskaan oteta mukaan, vaan se jätetään tuntikausiksi yksin ulvomaan tyhjään asuntoon? Ja mitä tulee siihen isännöitsijän (joka asuntoon) jakamaan tiedotteeseen järjestyssäännöistä: jos kukaan teillä ei ole lukutaitoinen, voin kyllä lukea tiedotteen teille ääneen vaikka tänä iltana?
Kommentit (16)
Kuvitteletko saavasi naapureihisi yhteyden tätä kautta?
Vierailija kirjoitti:
Miksi kitiset?
Mikset asu omakotitalossa?
Koska olen asunut monta kymmentä vuotta omakotitalossa, enkä enää jaksanut pitää siitä huolta. Luulin kerrostaloelämän olevan helpompaa. Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteletko saavasi naapureihisi yhteyden tätä kautta?
En. Kunhan puran kiukkua ja toivon, että joku muu ottaisi tästä opikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kitiset?
Koska olen asunut monta kymmentä vuotta omakotitalossa, enkä enää jaksanut pitää siitä huolta. Luulin kerrostaloelämän olevan helpompaa. Ei ole.
Mikä on se yhteinen tekijä näissä molemmissa asunnoissa?
Sinä olet.
ei ole olemassakaan semmoista tapaa elää mitä ei pilais iteltään takakireällä niuhoamisella.
Muuta, kommunikoi ongelmasi kuin aikuinen, opettele sietään ääniä/hommaa äänieristys, sopeudu ja ole onnellinen.
Joko sinä jouduit äipän rintamamiestalosta muuttamaan omillesi?
Tuo kaluston hilaaminen keittiön kautta makuuhuoneeseen ja sieltä takaisin olkkariin ja mieluusti aina keskellä yötä, sitä ihmettelen minäkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kitiset?
Mikä on se yhteinen tekijä näissä molemmissa asunnoissa?
Sinä olet.
ei ole olemassakaan semmoista tapaa elää mitä ei pilais iteltään takakireällä niuhoamisella.
Muuta, kommunikoi ongelmasi kuin aikuinen, opettele sietään ääniä/hommaa äänieristys, sopeudu ja ole onnellinen.
Liikaa vastuuta, minusta minun naapurit on vastuussa minun hyvinvoinnista.
Meillä hullut naapurit kirkuvat ja huutavat ilmeisesti huumepäissään öisin, koiralle heittelevät palloa yöllä ja uudestaan aamupäivällä, tunteja kerrallaan. Aiemmin tuolla asui eräs julkisuuden herra perheineen, oli 5 pikkulasta, ei ikinä mitään häiriötä, ihan normaali perhe. Sen jälkeen siihen muutti yksilapsinen perhe, jonka isä lähti läisikimään, tilalle tuli toinen mies, aikuinen poika asuu siellä tyttöystävineen, ovat aina siellä, öisin sitä pallon heittelyä koiralle, tunteja ja kirkunakohtauksia, juostaan portaissa, paiskotaan ovia, aamupäivät nukutaan, sitten taas pallon heittelyä koiralle jne.
Siis joka ikinen päivä ja varsinkin yö. Aiemmin haukuttivat koiraansa pihalla joka yö, koputtelivat ikkunoihin ja potkivat talonnurkkaa.
Häiriintynyttä sakkia. Kyllä on lapsiperhettä ikävä.
Just tuon vuoksi asunnot pitäisi suunnitella erilleen ja väliin paljon tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kitiset?
Teit siis virheen. Nyt voit korjata sen muuttamalla takaisin omakotitaloonö
Lisäisin tuhon tupakoinnin kun selkeästi taloyhtiön säännöt sen kieltää kiinteistössä ja kiinteistön alueella. Sitäkään en ymmärrä miksi aikuinen mies karjuu monta kertaa päivässä kurkku suorana. Ei edes sano mitään. Huutaa vaan. Aamusta iltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kitiset?
Teit siis virheen. Nyt voit korjata sen muuttamalla takaisin omakotitaloonö
Olen liian vanha. Toivon, että menetän kuuloni.
Kuuntelen Avaruusoopperan uusinta demoa. Naapurit tykkää.
Snoopy in Space.
T: Urpo
Meidänkin yläkerrassa asuu joku yh-äiti muutaman tenavansa kanssa. Äiti on harvemmin kotona, pennut on paljon keskenään, suurimman osan ajasta tappelevat. Teinipoika vissiin pelaa aamusta yöhön, ei taida kanssa koulu kiinnostaa. Kiva kuunnella öistä huutoa, kun pelit ei onnistu. Onneksi enää pari kuukautta tätä kämppää, sitten muutto 🥳
Miksi kitiset?