Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Olen ottanut häneen yhteyttä rohkeammin ja hullummin kuin varmaan kukaan täällä. Sen hän tietää. Se oli huono ajoitus ja konteksti. Siinä oli muuttujia, jotka käytännössä nollasivat koko touhun.
Minä myös. Sillä sinetöityi kaipaus, jolle ei ole loppua. Tosin eipä asia olisi muuksi muuttunut, vaikka tapa olisi ollut tolkullisempi. Lopputulos olisi ollut sama.
Huomenta mammoille. Tänään ei urheilla kun on kova pakkanen. Jokainen velvollisuuden tuntuinen uros tyhjentää tilaisuuden tullessa mammojen pyörien renkaat, etteivät mammat pääse kylmettymään pakkasessa.
Jos valaiset lamppua jollekin toiselle, se valaisee myös omaa polkuasi. Buddha
Vierailija kirjoitti:
Huomenta mammoille. Tänään ei urheilla kun on kova pakkanen. Jokainen velvollisuuden tuntuinen uros tyhjentää tilaisuuden tullessa mammojen pyörien renkaat, etteivät mammat pääse kylmettymään pakkasessa.
Ok, lähden Prisman parkkikselle ja tyhjennän naistenpyöristä kumit. En kyllä tunnu velvollisuudelta mutta kiitsa vinkistä silti.
Vierailija kirjoitti:
Vain harvat pystyvät tähän.
Keskustelu on palstalla kiellettyä joten olen siirtynyt jo muualle keskustelemaan aikuisten kanssa. Toivon mukaan tämäkin palsta aikuistuu vielä joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, lähden Prisman parkkikselle ja tyhjennän naistenpyöristä kumit. En kyllä tunnu velvollisuudelta mutta kiitsa vinkistä silti.
Ei kiittämistä. Hyvä teko palkitsee tekijänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain harvat pystyvät tähän.
Keskustelu on palstalla kiellettyä joten olen siirtynyt jo muualle keskustelemaan aikuisten kanssa. Toivon mukaan tämäkin palsta aikuistuu vielä joskus.
Kuja tämän sitten kirjoitti? Mamma voi lähteä viidakosta, mutta viidakko ei lähde mammasta.
Ehkä kaipaamani ihminen on harhaa eikä vastaa sitä mitä olen kokenut, mutta kokemus on todellinen ja vastaa jotakin olemassaolevaa tässä maailmankaikkeudessa. Ehkä tämä henkilö oli vain yksi tapa, yksi muoto tämän olemassaolevan viestiä energiaansa, mutta ei lopullinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ottanut häneen yhteyttä rohkeammin ja hullummin kuin varmaan kukaan täällä. Sen hän tietää. Se oli huono ajoitus ja konteksti. Siinä oli muuttujia, jotka käytännössä nollasivat koko touhun.
Minä myös. Sillä sinetöityi kaipaus, jolle ei ole loppua. Tosin eipä asia olisi muuksi muuttunut, vaikka tapa olisi ollut tolkullisempi. Lopputulos olisi ollut sama.
Minä en tuosta lopputuloksesta tiedä, jos aika, tapa ja konteksti olisi ollut toinen.
Vierailija kirjoitti:
Ellei sohi laserilla silmiin.
Laulusta tulee sellainen, millaisena itsesi minulle näytät tai esität.
Vierailija kirjoitti:
Lopetit yhteydenpidon tuosta vaan. Sitä ihmettelen.
Ei varmaankaan kannata ihmetellä suoraan sille, joka sen yhteydenpidon lopetti.
Vierailija kirjoitti:
Täähän se ois.
Oot edelleen niinku peura ajovaloissa aina kun meidän silmät osuu yhteen. Tulisin jutteleen sulle, jos vaan näyttäisit haluavasi sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vihaan ja rakastan sua samanaikaisesti tajuutko?
Varsin hyvin.
Huomenta 🎀