Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (16421)
Vierailija kirjoitti:
Olen ottanut hÀneen yhteyttÀ rohkeammin ja hullummin kuin varmaan kukaan tÀÀllÀ. Sen hÀn tietÀÀ. Se oli huono ajoitus ja konteksti. SiinÀ oli muuttujia, jotka kÀytÀnnössÀ nollasivat koko touhun.
MinÀ myös. SillÀ sinetöityi kaipaus, jolle ei ole loppua. Tosin eipÀ asia olisi muuksi muuttunut, vaikka tapa olisi ollut tolkullisempi. Lopputulos olisi ollut sama.
Huomenta mammoille. TÀnÀÀn ei urheilla kun on kova pakkanen. Jokainen velvollisuuden tuntuinen uros tyhjentÀÀ tilaisuuden tullessa mammojen pyörien renkaat, etteivÀt mammat pÀÀse kylmettymÀÀn pakkasessa.
Jos valaiset lamppua jollekin toiselle, se valaisee myös omaa polkuasi. Buddha
Vierailija kirjoitti:
Huomenta mammoille. TÀnÀÀn ei urheilla kun on kova pakkanen. Jokainen velvollisuuden tuntuinen uros tyhjentÀÀ tilaisuuden tullessa mammojen pyörien renkaat, etteivÀt mammat pÀÀse kylmettymÀÀn pakkasessa.
Ok, lÀhden Prisman parkkikselle ja tyhjennÀn naistenpyöristÀ kumit. En kyllÀ tunnu velvollisuudelta mutta kiitsa vinkistÀ silti.
Vierailija kirjoitti:
Vain harvat pystyvÀt tÀhÀn.
Keskustelu on palstalla kiellettyÀ joten olen siirtynyt jo muualle keskustelemaan aikuisten kanssa. Toivon mukaan tÀmÀkin palsta aikuistuu vielÀ joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, lÀhden Prisman parkkikselle ja tyhjennÀn naistenpyöristÀ kumit. En kyllÀ tunnu velvollisuudelta mutta kiitsa vinkistÀ silti.
Ei kiittÀmistÀ. HyvÀ teko palkitsee tekijÀnsÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain harvat pystyvÀt tÀhÀn.
Keskustelu on palstalla kiellettyÀ joten olen siirtynyt jo muualle keskustelemaan aikuisten kanssa. Toivon mukaan tÀmÀkin palsta aikuistuu vielÀ joskus.
Kuja tÀmÀn sitten kirjoitti? Mamma voi lÀhteÀ viidakosta, mutta viidakko ei lÀhde mammasta.
EhkÀ kaipaamani ihminen on harhaa eikÀ vastaa sitÀ mitÀ olen kokenut, mutta kokemus on todellinen ja vastaa jotakin olemassaolevaa tÀssÀ maailmankaikkeudessa. EhkÀ tÀmÀ henkilö oli vain yksi tapa, yksi muoto tÀmÀn olemassaolevan viestiÀ energiaansa, mutta ei lopullinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ottanut hÀneen yhteyttÀ rohkeammin ja hullummin kuin varmaan kukaan tÀÀllÀ. Sen hÀn tietÀÀ. Se oli huono ajoitus ja konteksti. SiinÀ oli muuttujia, jotka kÀytÀnnössÀ nollasivat koko touhun.
MinÀ myös. SillÀ sinetöityi kaipaus, jolle ei ole loppua. Tosin eipÀ asia olisi muuksi muuttunut, vaikka tapa olisi ollut tolkullisempi. Lopputulos olisi ollut sama.
MinÀ en tuosta lopputuloksesta tiedÀ, jos aika, tapa ja konteksti olisi ollut toinen.
Puppy face <3 valvotit mua.
Haluaisin hilseillÀ lakanoihisi
Vierailija kirjoitti:
Ellei sohi laserilla silmiin.
Laulusta tulee sellainen, millaisena itsesi minulle nÀytÀt tai esitÀt.
Vierailija kirjoitti:
Lopetit yhteydenpidon tuosta vaan. SitÀ ihmettelen.
Ei varmaankaan kannata ihmetellÀ suoraan sille, joka sen yhteydenpidon lopetti.
Vierailija kirjoitti:
TÀÀhÀn se ois.
Vihaan ja rakastan sua samanaikaisesti tajuutko?
Aurinkoista aamupÀivÀÀ kaivatulleni !
Oot edelleen niinku peura ajovaloissa aina kun meidÀn silmÀt osuu yhteen. Tulisin jutteleen sulle, jos vaan nÀyttÀisit haluavasi sitÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vihaan ja rakastan sua samanaikaisesti tajuutko?
Varsin hyvin.
Huomenta đ