Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (16929)

Vierailija
16021/16929 |
09.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ettÀ kun sitÀ voisikin kertoa miten outoja tilanteita maailma on heittÀnyt eteeni vÀlillÀ ihan puun takaa. SiinÀ sit nieleskellyt ikÀvÀÀ ja kyyneliÀ ihan ihme tilanteissa. Vannon ettÀ yks tuollainen tilanne tuli ihan tÀysin sattumalta jopa hÀÀpÀivÀnÀni pari vuotta sit. Universumilla oli selvÀsti viestiÀ viestittÀvÀnÀ.

Siis menitkÀ naimisiin jonkun kanssa vaikka kaipaat toista?

Vierailija
16022/16929 |
09.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MikÀ mussa on vikana etten kelpaa naisille?

Ei vÀlttÀmÀttÀ mitÀÀn vikaa, ehkÀ et ole vain vielÀ tavannut niitÀ oikeita naisia.

MÀ oon kokoaika töissÀ. MistÀ mÀ revin aikaa tÀhÀn.

KĂ€y töissĂ€ ja elĂ€ elĂ€mÀÀsi onnellisena, et koskaan tiedĂ€ kuka tulee vastaan milloinkin. LĂ€hesty rohkeasti kun aidosti kiinnostaa ja muista ettĂ€ pakit eivĂ€t ole huonouden merkki vaan merkki jatkaa eteenpĂ€in. TsemppiĂ€. đŸ–€

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16023/16929 |
09.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ÄlĂ€ sure, minĂ€kin olen saanut potkut persiille kahdelta mieheltĂ€ hiljattain.

Vierailija
16024/16929 |
09.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipuu on vilpoisaa kuin vesi talven jÀljiltÀ. Minulla on ikÀvÀ ihmistÀ, lÀmpöÀ ja lÀheisyyttÀ.

Mietin joskus, auttaisiko avantouinti kaipuun kipuiluihin. Ensin kuuma sauna ja sitten kylmÀÀn veteen kastautumaan.  SiinĂ€ ainakin voittaisi itsensĂ€.

Vierailija
16025/16929 |
09.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipuu on vilpoisaa kuin vesi talven jÀljiltÀ. Minulla on ikÀvÀ ihmistÀ, lÀmpöÀ ja lÀheisyyttÀ.

Mietin joskus, auttaisiko avantouinti kaipuun kipuiluihin. Ensin kuuma sauna ja sitten kylmÀÀn veteen kastautumaan.  SiinĂ€ ainakin voittaisi itsensĂ€.

Ei auta. Kokeile lumiuintia alasti kotipihalla. 😜

Vierailija
16026/16929 |
09.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vÀlttÀmÀttÀ mitÀÀn vikaa, ehkÀ et ole vain vielÀ tavannut niitÀ oikeita naisia.

MÀ oon kokoaika töissÀ. MistÀ mÀ revin aikaa tÀhÀn.

KĂ€y töissĂ€ ja elĂ€ elĂ€mÀÀsi onnellisena, et koskaan tiedĂ€ kuka tulee vastaan milloinkin. LĂ€hesty rohkeasti kun aidosti kiinnostaa ja muista ettĂ€ pakit eivĂ€t ole huonouden merkki vaan merkki jatkaa eteenpĂ€in. TsemppiĂ€. đŸ–€

Kiitos <3

Vierailija
16027/16929 |
09.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fantasiointi/pÀivÀunelmointi kannattelevat minua. NiissÀ turvasatamissa on hyvÀ herkÀn olla.

Sama tilanne tÀÀllĂ€kin. Unelmointi on ainakin vaaratonta, eikĂ€ haavoitu tai vahingoita muita.  Saa leijailla tunteissaan vapaasti, eikĂ€ kukaan tuomitse tai paheksu rakkautta.  Se sĂ€ilyy vain omassa sydĂ€messĂ€. 

Vierailija
16028/16929 |
09.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EhkÀ kaipaamani ihminen on harhaa eikÀ vastaa sitÀ mitÀ olen kokenut, mutta kokemus on todellinen ja vastaa jotakin olemassaolevaa tÀssÀ maailmankaikkeudessa. EhkÀ tÀmÀ henkilö oli vain yksi tapa, yksi muoto tÀmÀn olemassaolevan viestiÀ energiaansa, mutta ei lopullinen.

Tee kunollinen aloite niin ei tarvi jossitella.

Vierailija
16029/16929 |
09.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En tykkÀÀ avannosta, mutta kÀyn silti muutaman kerran talvessa.

Vierailija
16030/16929 |
09.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ottanut hÀneen yhteyttÀ rohkeammin ja hullummin kuin varmaan kukaan tÀÀllÀ. Sen hÀn tietÀÀ. Se oli huono ajoitus ja konteksti. SiinÀ oli muuttujia, jotka kÀytÀnnössÀ nollasivat koko touhun.

MinÀ myös. SillÀ sinetöityi kaipaus, jolle ei ole loppua. Tosin eipÀ asia olisi muuksi muuttunut, vaikka tapa olisi ollut tolkullisempi. Lopputulos olisi ollut sama.

MinĂ€ en tuosta lopputuloksesta tiedĂ€, jos aika, tapa ja konteksti olisi ollut toinen. 

Kokeile uudestaan. 

Vierailija
16031/16929 |
09.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot edelleen niinku peura ajovaloissa aina kun meidÀn silmÀt osuu yhteen. Tulisin jutteleen sulle, jos vaan nÀyttÀisit haluavasi sitÀ.

Hymyilisit niin hymyilen takaisin

Vierailija
16032/16929 |
09.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fantasiointi/pÀivÀunelmointi kannattelevat minua. NiissÀ turvasatamissa on hyvÀ herkÀn olla.

Sama tilanne tÀÀllĂ€kin. Unelmointi on ainakin vaaratonta, eikĂ€ haavoitu tai vahingoita muita.  Saa leijailla tunteissaan vapaasti, eikĂ€ kukaan tuomitse tai paheksu rakkautta.  Se sĂ€ilyy vain omassa sydĂ€messĂ€. 

ItselÀÀkinnÀllinen huume, jolla on myös sivuvaikutuksia. LÀheiset saattavat silti huomata.

Sivu

Vierailija
16033/16929 |
09.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei auta. Kokeile lumiuintia alasti kotipihalla. 😜

Voisihan tuota yrittÀÀ pimeÀÀn aikaan, etteivÀt naapurit jÀrkyty lumiveenuksesta.

Vierailija
16034/16929 |
09.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noista aamun viesteistÀ tuli mieleen, ettÀ ehkÀ se kaivattu oli mulle vÀhÀn kuin henkinen opas. Oli tukena silloin kun mulla oli vaikeaa ja antoi energiaa ihan tietÀmÀttÀÀn. Nyt oon ollu hetken tyhjÀn pÀÀllÀ ja yrittÀnyt kuumeisesti keksiÀ, millÀ tÀyttÀÀ sen tyhjiön. EhkÀ tÀÀ pitÀÀ vaan kÀÀntÀÀ voitoksi, ettÀ oon ylipÀÀtÀÀn saanut kokea jotain tuollaista.

Miksi se on ohi?

Vierailija
16035/16929 |
09.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaan ja rakastan sua samanaikaisesti tajuutko?

Oletko joku kuumakalle đŸ€š

Vierailija
16036/16929 |
09.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihaan ja rakastan sua samanaikaisesti tajuutko?

Oletko joku kuumakalle đŸ€š

En vaan kylmÀkalle.

Sivusta.

Vierailija
16037/16929 |
09.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

RiittÀÀkö siihen yksipuolinen haaveilu?

Vierailija
16038/16929 |
09.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sivusta edellinen!

Vierailija
16039/16929 |
09.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olis edes terÀvÀ puukko. SillÀ saisi köyden poikki.

Vierailija
16040/16929 |
09.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Nuorena kaipuu oli toiveikasta. Vaikka rakasta ihmistÀ ei silloin vierellÀ ollutkaan, tiesi, ettÀ todennÀköisesti joskus on. Nyt tietÀÀ, ettÀ ei tule olemaan.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kaksi kolme kaksi