Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (12008)
Vierailija kirjoitti:
Paljonko tÀytÀt tÀnÀ vuonna?
Kerron, kun sÀ kerrot ensin
Vierailija kirjoitti:
Testing
Rakas tyttö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko tÀytÀt tÀnÀ vuonna?
Kerron, kun sÀ kerrot ensin
Ei tÀmÀkÀÀn multa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas mietin kuka olet, millainen olet ja mitÀ tunnet.
Ei oo multa tÀmÀ
Ei, kun se on lannoitesÀkki
Vierailija kirjoitti:
14.10 sun viesti <3
Ja siinÀ sanottiin mitÀ ?
Vierailija kirjoitti:
Kalleimmalle kauneimmat
đ
Rakkain M(n), anna mÀ halin, paijaan, silittelen ja suojelen kaikki pahat asiat ja surut pois sulta.
Vierailija kirjoitti:
Tarpeeksi levÀnnyt, nyt taas kaikki ikÀvÀ vyöryy ja minÀ jÀÀn sen alle.
Saitkohan sÀ mun DM viime vuonna? Oli pakko viimein kertoa tunteistani.
Vierailija kirjoitti:
Rakkain M(n), anna mÀ halin, paijaan, silittelen ja suojelen kaikki pahat asiat ja surut pois sulta.
Ei mulla oo hirveĂ€sti suruja tsi onkohan asioita. Joskus oli, mutta oon niin đȘ
Vierailija kirjoitti:
MinĂ€ ainakin olen sinut sen asian kanssa, ettĂ€ herĂ€tĂ€n miehissĂ€ p*nohaluja. Olen ollut miesten mieleen sen 20 vuotta. Milloin olen upea, seksikĂ€s, hottis, milloin mitĂ€kin. Mun vastuulle jÀÀ, panenko vai en, ja millaisiin lĂ€hestymisiin tartun ja mihin en. Olen vaan otettu miestennihastumisista, ja siitĂ€kin, jos mies kĂ€y ihan kuumana ja sanoo haluavansa panna mua đ„°đ đ„ Huolestuttavampaa olis jos ei haluais.
On hyvÀ ,ettÀ olet sinut, koska usein sinunlaiset naiset ovat vaan pantavia, ei pahemmin muuten iske.
TÀÀllĂ€ on pĂ€ivĂ€ mennyt. TreenejĂ€ lukuunottamatta. EipĂ€ kiva pĂ€ivĂ€ sitten tĂ€nÀÀn. Sais edes joku tÀÀllĂ€ kaivata mua niin piristyis đ€
Vierailija kirjoitti:
Taas mietin kuka olet, millainen olet ja mitÀ tunnet.
Sama kundi kun sillon kun tutustuttiin ja sulle haluan olla vain paras versio itsestÀni.
Meinasin laittaa viestin irl ettÀ saako soittaa nyt mut en uskaltanut. Sulle joka sait viestin 20.12. Tiedoksi ettÀ mulla ei ole enÀÀ mitÀÀn mikÀ pidÀttelee. Molemmat ollaan tehty tahoillamme tilaa sille ettÀ voitais olla yhdessÀ. Eikö siis olis aika nÀhdÀ? Vastaa mulle irl. PÀÀ meinaa rÀjÀhtÀÀ kun pitÀis pÀÀstÀ puhumaan sulle
Vierailija kirjoitti:
TÀstÀ lÀhtien rukoilen vain sitÀ, ettÀ pÀÀsen nÀistÀ tunteista.
EihÀn tapeta mitÀÀn nÀin kaunista kun meidÀn juttu.
Vierailija kirjoitti:
TerveisiÀ ketjuun. Kuinkas on vuoden ensimmÀinen sujunut?
IkÀvöidessÀ ja ajatellessa hÀntÀ mutta tÀhÀn toki on jo tottunut.
Niin minÀkin. Eilen taas mietin tÀtÀ, kun vilkaisin silmiisi.
-Sivusta