Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvottaa tämä koko harha. Kuvottaa. Olisit sanonut jotain, jos todella olit täällä ja huomasit. nn
Selvitä asia irl
En voi. Ei ole yhteyttä ja sen luominen johtaisi vaikeuksiin. Olen sekaisin ja tämä on ihan perseestä. Ehkä huudan tyhjiöön ja lopetan lopulta. Oli vain niin erilainen kuvitelma...
Harmittaa, kun kaivattu kilahti viikonloppuna. Liikaa temperamenttia, tuli riitaa jo puhelimessa.
Vierailija kirjoitti:
Totuus on se, että
rakastan sinua.
Onko se kylmä
vai palava,
raaka vai kypsä, hyvä vai huono,
sen saat sinä päättää
ja tehdä tiedolla, mitä haluat. Siitä tiedän, mitä asia sinulle merkitsee. Kun rakkaus löytää perille, se tuntee kyllä tulleensa kotiin. Jos se jää harhailemaan eikä löydä oikeaa sydämen ovea, silloin totuus on kylmä kuin jäätävä tihku.
Kenelle kirjoitat?
Kukas toinen lienee ku ei oo yhtäkään;) puhuu mitä puhuu jokunen
Ällöttävää ne mun jutut kun laittaa tähän kontekstiin. ARGHH miten miten äh oma syy kun oletan voi perkele.
Vierailija kirjoitti:
Olen niin vihainen.
Mikäs hätänä?
En ole mielikuvitusolento, mutta olen törmännyt asioihin, joille on vaikea löytää selitystä tästä todellisuudesta. Ehkä todellisuus on moniulotteisempi, kuin kaikki kuvitelmamme siitä. Silti tykkään konkretiasta hyvin paljon vaikka mieleni vaelteleekin toisinaan pilvilinnoissa.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa, kun kaivattu kilahti viikonloppuna. Liikaa temperamenttia, tuli riitaa jo puhelimessa.
Ja edelleen miehet haluaa tempperamenttisen naisen. Ja ihailee sellasta. Tempperamentin miehet käsittää juurikin väärin. Riidanhakua/halua tuo on jos ajautuu konfliktiin, eikä mitään tempperamenttia.
Vierailija kirjoitti:
Jos hän olisi nyt tässä, niin voisi vetää jalkani erilleen ja työntyä sisään :P
Aivan niin, Arto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja edelleen miehet haluaa tempperamenttisen naisen. Ja ihailee sellasta. Tempperamentin miehet käsittää juurikin väärin. Riidanhakua/halua tuo on jos ajautuu konfliktiin, eikä mitään tempperamenttia.
Olen melko rauhallinen nainen. Kaivatulla palaa käpy herkästi, jos on ottanut alkoholia, eikä kaikki suju sillä tavalla kuin hän haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
En ole mielikuvitusolento, mutta olen törmännyt asioihin, joille on vaikea löytää selitystä tästä todellisuudesta. Ehkä todellisuus on moniulotteisempi, kuin kaikki kuvitelmamme siitä. Silti tykkään konkretiasta hyvin paljon vaikka mieleni vaelteleekin toisinaan pilvilinnoissa.
Kaikkea pitää olla. Tärkeintä on säilyttää realismi eli järki joka pitää jalat maassa tukevasti.
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävää ne mun jutut kun laittaa tähän kontekstiin. ARGHH miten miten äh oma syy kun oletan voi perkele.
Mitä väliä jos yhteyttä ei kerran ole. Ei hän sun ajatuksista tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Jumala on läsnä jokaisen sielussa ja siellä se mielikuvitus on koodattuna. Jumalan sana ja tahto on kuvitelmissamme ja ne voi vapauttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvottaa tämä koko harha. Kuvottaa. Olisit sanonut jotain, jos todella olit täällä ja huomasit. nn
Selvitä asia irl
En voi. Ei ole yhteyttä ja sen luominen johtaisi vaikeuksiin. Olen sekaisin ja tämä on ihan perseestä. Ehkä huudan tyhjiöön ja lopetan lopulta. Oli vain niin erilainen kuvitelma...
Selvitä yhteys ja ota yhteyttä. Mulla samanlainem tilanne ja toivoisin sitä yhteydenottoa. Vastaan varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Jotain outoa tässä "mestassa" (universumi) todella on. Lahjakkaasti onnistui ainakin ruokkimaan monenmoisia harhojani erilaisilla todella osuvilla, suorastaan pelottavillakin, sattumilla. Tai sitten olen vain tyhmä.
On yksi asia jos nuo johtaisivat johonkin, mutta kun kaikki lopulta nollaantuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuus on se, että
rakastan sinua.
Onko se kylmä
vai palava,
raaka vai kypsä, hyvä vai huono,
sen saat sinä päättää
ja tehdä tiedolla, mitä haluat. Siitä tiedän, mitä asia sinulle merkitsee. Kun rakkaus löytää perille, se tuntee kyllä tulleensa kotiin. Jos se jää harhailemaan eikä löydä oikeaa sydämen ovea, silloin totuus on kylmä kuin jäätävä tihku.
Kenelle kirjoitat?
Lempilinnulle (mies hän)
Jos hän olisi nyt tässä, niin voisi vetää jalkani erilleen ja työntyä sisään :P