Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
ElÀmÀÀni mÀÀrittÀvÀt tÀnÀÀnkin sÀÀ ja sÀhkön hinta. Ne katson ensimmÀisenÀ herÀttyÀni.
PörssisÀhkön sijaan sÀhköyhtiöt myyvÀt myös mÀÀrÀaikaista sÀhköÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivo ylittÀÀ tiedon rajat. Tuohon pitkÀÀn nn-viestiin sivusta ja omasta kokemuksesta.
Kun totuus paljastuu, se on kuitenkin erittÀin vahvaa lÀÀkettÀ.
Kumpaan suuntaan?
Mökkihöperöitymiseni saavutti huippunsa.
Ilmiö on todellinen. Olen elÀvÀ todiste.
Vierailija kirjoitti:
Totuus on niin kylmÀ, ettÀ ulkoilmaan voisi mennÀ lÀmmittelemÀÀn.
đ„¶ Se on sitten vissiin myös raaka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivo ylittÀÀ tiedon rajat. Tuohon pitkÀÀn nn-viestiin sivusta ja omasta kokemuksesta.
Kumpaan suuntaan?
Irti pÀÀstÀmiseen.
Totuus on se, ettÀ
rakastan sinua.
Onko se kylmÀ
vai palava,
raaka vai kypsÀ, hyvÀ vai huono,
sen saat sinÀ pÀÀttÀÀ
ja tehdÀ tiedolla, mitÀ haluat. SiitÀ tiedÀn, mitÀ asia sinulle merkitsee. Kun rakkaus löytÀÀ perille, se tuntee kyllÀ tulleensa kotiin. Jos se jÀÀ harhailemaan eikÀ löydÀ oikeaa sydÀmen ovea, silloin totuus on kylmÀ kuin jÀÀtÀvÀ tihku.
En tiedÀ kenelle tai mille tÀmÀ on tarkoitettu, mutta laitanpa kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpaan suuntaan?
Irti pÀÀstÀmiseen.
nn, nm, mn, mm?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi henkilön joka inhoaa lÀÀkÀreitÀ yli kaiken pitÀs hankkia lÀÀkÀrintodistus? Vaadit liikaa. En hanki.
Ei panoa paljaalla ilman lÀÀkÀrintodistusta - eikö tuo ole ihan normaali kÀytÀntö seksisuhteissa ns. löyhÀmoraalisten keskuudessa?
Kannattaa myös kokeilla parisuhdetta manipuloivan patologisen pettÀjÀn kanssa niin saa kokea miltÀ tuntuu kun ei saa itse tehdÀ minkÀÀnlaista valintaa liittyen asiaan. Oppiipahan 'se ei pelaa joka pelkÀÀ' -asenteen. Sivusta
Mieti miksi teet sitĂ€ mitĂ€ teet. ĂlĂ€ tee mitÀÀn turhaa. Vapauta aikaa. Ajalla on merkitystĂ€. KĂ€ytĂ€ sitĂ€ hyvĂ€ksesi. ElĂ€ tullaksesi vain onnellisemmaksi. Onnellisuus toimii suojelijanasi. Onnellisempana olet vahvemmillasi. Vahvuus on kestĂ€vyyttĂ€. KestĂ€vĂ€mpi jaksaa paremmin. Parempi on huonoa hyvempi. HyvĂ€ on onnellista. Onnellisuus on viisasta. Viisaus asuu meissĂ€. Me olemme osana maailman viisautta. Viisaus on meitĂ€ korkeampi voima. MeitĂ€ korkeampi voima omistaa meidĂ€t. MeidĂ€t omistetaan turvaan kun elĂ€mĂ€mme pÀÀttyy. PÀÀttyminen on uuden alku. Alussa meidĂ€t luotiin. Luoja on lopussa vastuussa. Vastuu on ikuista. Ikuista on myös elĂ€mĂ€. ElĂ€mĂ€ ei pÀÀty koskaan. Koskaan et tiedĂ€ milloin elĂ€mĂ€si pÀÀttyy. PÀÀttyy tĂ€mĂ€ tarina. Tarina kertoo elĂ€mĂ€stĂ€. ElĂ€mĂ€stĂ€hĂ€n ei koskaan tiedĂ€. TiedĂ€ ettĂ€ kannattaa elÀÀ. ElÀÀ ikuisesti jokainen. Jokainen on elĂ€misen arvoinen. Arvosta elĂ€mÀÀ. ElĂ€mĂ€ arvostaa sinua. Sinua hĂ€nkin rakastaa. Rakasta sinĂ€kin hĂ€ntĂ€. HĂ€n olet sinĂ€. SinĂ€ olet elĂ€mĂ€. ElĂ€mĂ€ jatkuu. Jatka tarinaa. Kiitos kun luit.
Mukavaa pÀivÀÀ kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi henkilön joka inhoaa lÀÀkÀreitÀ yli kaiken pitÀs hankkia lÀÀkÀrintodistus? Vaadit liikaa. En hanki.
Ei panoa paljaalla ilman lÀÀkÀrintodistusta - eikö tuo ole ihan normaali kÀytÀntö seksisuhteissa ns. löyhÀmoraalisten keskuudessa?
Kannattaa myös kokeilla parisuhdetta manipuloivan patologisen pettÀjÀn kanssa niin saa kokea miltÀ tuntuu kun ei saa itse tehdÀ minkÀÀnlaista valintaa liittyen asiaan. Oppiipahan 'se ei pelaa joka pelkÀÀ' -asenteen. Sivusta
Hienoa jos kantaa vastuunsa omista valinnoista kun liian useasti kuulee vain valittamista ja uhriutumista omien valintojen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpaan suuntaan?
Irti pÀÀstÀmiseen.
nn, nm, mn, mm?
Se samainen nn-horisija olen. IkÀero myös.
Ihan Àhky. Söin sua silmillÀni jÀlkiruoaksi. Ens kerralla alkupalaksi. Kiitos lounaasta :*
Tyttö 18 tÀnÀÀn. Ihan kÀsittÀmÀtöntÀ ettÀ nyt sekin tilanne on saapunut. Olen kÀsitellyt tÀtÀ asiaa ja kaikki on hyvin. Muistelin juuri ajatuksiani asiasta niiltÀ ajoilta kun tyttö syntyi ja ajoilta tuossa vÀlissÀ. Ihan hyvin menee.
Vierailija kirjoitti:
Tyttö 18 tÀnÀÀn. Ihan kÀsittÀmÀtöntÀ ettÀ nyt sekin tilanne on saapunut. Olen kÀsitellyt tÀtÀ asiaa ja kaikki on hyvin. Muistelin juuri ajatuksiani asiasta niiltÀ ajoilta kun tyttö syntyi ja ajoilta tuossa vÀlissÀ. Ihan hyvin menee.
Ja poikakin niin fiksu koulun aloittanut lapsi. Ensi kuussa jo 8 vuotta. Olen hÀnestÀkin hyvin ylpeÀ.
Olin nuori Àiti mutta tuntuu etten ole juurikaan vanhentunut. Nyt alkaa uusi elÀmÀ. On erikoista vastata ettÀ minulla on tÀysi-ikÀinen lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Olin nuori Àiti mutta tuntuu etten ole juurikaan vanhentunut. Nyt alkaa uusi elÀmÀ. On erikoista vastata ettÀ minulla on tÀysi-ikÀinen lapsi.
Okei sori mut ketÀ kiinnostaa? Tee oma aloitus aiheesta.
Jos sinuun otettaisiin yhteyttÀ, olisiko se sinusta teko, joka nolaa sen yhteydenottajan?