Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (28822)

Vierailija
10621/28822 |
30.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ei tiedÀ toisen ajatuksia, niin ei voi sanoa mitÀÀn. Ei voi edes kysyÀ. SiinÀ todennÀköisesti vain nolaisi itsensÀ ja jopa toisen. Tulisi epÀmukava tunnelma kun naamiot riisuttaisiin.

TÀmmöstÀ tÀÀ on ja nÀillÀ mennÀÀn. HyvÀÀ uutta vuotta.

Jos sinuun otettaisiin yhteyttÀ, olisiko se sinusta teko, joka nolaa sen yhteydenottajan?

Vierailija
10622/28822 |
30.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ElÀmÀÀni mÀÀrittÀvÀt tÀnÀÀnkin sÀÀ ja sÀhkön hinta. Ne katson ensimmÀisenÀ herÀttyÀni.

PörssisÀhkön sijaan sÀhköyhtiöt myyvÀt myös mÀÀrÀaikaista sÀhköÀ.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10623/28822 |
30.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivo ylittÀÀ tiedon rajat. Tuohon pitkÀÀn nn-viestiin sivusta ja omasta kokemuksesta.

Kun totuus paljastuu, se on kuitenkin erittÀin vahvaa lÀÀkettÀ.

Kumpaan suuntaan?

Vierailija
10624/28822 |
30.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mökkihöperöitymiseni saavutti huippunsa.

Ilmiö on todellinen. Olen elĂ€vĂ€ todiste. 

Vierailija
10625/28822 |
30.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus on niin kylmÀ, ettÀ ulkoilmaan voisi mennÀ lÀmmittelemÀÀn.

đŸ„¶ Se on sitten vissiin myös raaka.

Vierailija
10626/28822 |
30.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivo ylittÀÀ tiedon rajat. Tuohon pitkÀÀn nn-viestiin sivusta ja omasta kokemuksesta.

Kumpaan suuntaan?

Irti pÀÀstÀmiseen.

Vierailija
10627/28822 |
30.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Totuus on se, ettĂ€ 

rakastan sinua.

Onko se kylmÀ

vai palava,

raaka vai kypsÀ, hyvÀ vai huono,

sen saat sinÀ pÀÀttÀÀ

ja tehdÀ tiedolla, mitÀ haluat. SiitÀ tiedÀn, mitÀ asia sinulle merkitsee. Kun rakkaus löytÀÀ perille, se tuntee kyllÀ tulleensa kotiin. Jos se jÀÀ harhailemaan eikÀ löydÀ oikeaa sydÀmen ovea, silloin totuus on kylmÀ kuin jÀÀtÀvÀ tihku.

Vierailija
10628/28822 |
30.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En tiedÀ kenelle tai mille tÀmÀ on tarkoitettu, mutta laitanpa kuitenkin.

Vierailija
10629/28822 |
30.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpaan suuntaan?

Irti pÀÀstÀmiseen.

nn, nm, mn, mm?

Vierailija
10630/28822 |
30.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi henkilön joka inhoaa lÀÀkÀreitÀ yli kaiken pitÀs hankkia lÀÀkÀrintodistus? Vaadit liikaa. En hanki.

Ei panoa paljaalla ilman lÀÀkÀrintodistusta - eikö tuo ole ihan normaali kÀytÀntö seksisuhteissa ns. löyhÀmoraalisten keskuudessa?

Kannattaa myös kokeilla parisuhdetta manipuloivan patologisen pettÀjÀn kanssa niin saa kokea miltÀ tuntuu kun ei saa itse tehdÀ minkÀÀnlaista valintaa liittyen asiaan. Oppiipahan 'se ei pelaa joka pelkÀÀ' -asenteen. Sivusta

Vierailija
10631/28822 |
30.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mieti miksi teet sitĂ€ mitĂ€ teet. ÄlĂ€ tee mitÀÀn turhaa. Vapauta aikaa. Ajalla on merkitystĂ€. KĂ€ytĂ€ sitĂ€ hyvĂ€ksesi. ElĂ€ tullaksesi vain onnellisemmaksi. Onnellisuus toimii suojelijanasi. Onnellisempana olet vahvemmillasi. Vahvuus on kestĂ€vyyttĂ€. KestĂ€vĂ€mpi jaksaa paremmin. Parempi on huonoa hyvempi. HyvĂ€ on onnellista. Onnellisuus on viisasta. Viisaus asuu meissĂ€. Me olemme osana maailman viisautta. Viisaus on meitĂ€ korkeampi voima. MeitĂ€ korkeampi voima omistaa meidĂ€t. MeidĂ€t omistetaan turvaan kun elĂ€mĂ€mme pÀÀttyy. PÀÀttyminen on uuden alku. Alussa meidĂ€t luotiin. Luoja on lopussa vastuussa. Vastuu on ikuista. Ikuista on myös elĂ€mĂ€. ElĂ€mĂ€ ei pÀÀty koskaan. Koskaan et tiedĂ€ milloin elĂ€mĂ€si pÀÀttyy. PÀÀttyy tĂ€mĂ€ tarina. Tarina kertoo elĂ€mĂ€stĂ€. ElĂ€mĂ€stĂ€hĂ€n ei koskaan tiedĂ€. TiedĂ€ ettĂ€ kannattaa elÀÀ. ElÀÀ ikuisesti jokainen. Jokainen on elĂ€misen arvoinen. Arvosta elĂ€mÀÀ. ElĂ€mĂ€ arvostaa sinua. Sinua hĂ€nkin rakastaa. Rakasta sinĂ€kin hĂ€ntĂ€. HĂ€n olet sinĂ€. SinĂ€ olet elĂ€mĂ€. ElĂ€mĂ€ jatkuu. Jatka tarinaa. Kiitos kun luit.

Vierailija
10632/28822 |
30.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mukavaa pÀivÀÀ kaivatulleni !

Vierailija
10633/28822 |
30.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi henkilön joka inhoaa lÀÀkÀreitÀ yli kaiken pitÀs hankkia lÀÀkÀrintodistus? Vaadit liikaa. En hanki.

Ei panoa paljaalla ilman lÀÀkÀrintodistusta - eikö tuo ole ihan normaali kÀytÀntö seksisuhteissa ns. löyhÀmoraalisten keskuudessa?

Kannattaa myös kokeilla parisuhdetta manipuloivan patologisen pettÀjÀn kanssa niin saa kokea miltÀ tuntuu kun ei saa itse tehdÀ minkÀÀnlaista valintaa liittyen asiaan. Oppiipahan 'se ei pelaa joka pelkÀÀ' -asenteen. Sivusta

Hienoa jos kantaa vastuunsa omista valinnoista kun liian useasti kuulee vain valittamista ja uhriutumista omien valintojen takia.

Vierailija
10634/28822 |
30.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpaan suuntaan?

Irti pÀÀstÀmiseen.

nn, nm, mn, mm?

Se samainen nn-horisija olen. IkÀero myös.

Vierailija
10635/28822 |
30.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ihan Àhky. Söin sua silmillÀni jÀlkiruoaksi. Ens kerralla alkupalaksi. Kiitos lounaasta :*

Vierailija
10636/28822 |
30.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tyttö 18 tÀnÀÀn. Ihan kÀsittÀmÀtöntÀ ettÀ nyt sekin tilanne on saapunut. Olen kÀsitellyt tÀtÀ asiaa ja kaikki on hyvin. Muistelin juuri ajatuksiani asiasta niiltÀ ajoilta kun tyttö syntyi ja ajoilta tuossa vÀlissÀ. Ihan hyvin menee.

Vierailija
10637/28822 |
30.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Oot aikas ihanađŸ»

Vierailija
10638/28822 |
30.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttö 18 tÀnÀÀn. Ihan kÀsittÀmÀtöntÀ ettÀ nyt sekin tilanne on saapunut. Olen kÀsitellyt tÀtÀ asiaa ja kaikki on hyvin. Muistelin juuri ajatuksiani asiasta niiltÀ ajoilta kun tyttö syntyi ja ajoilta tuossa vÀlissÀ. Ihan hyvin menee.

Ja poikakin niin fiksu koulun aloittanut lapsi. Ensi kuussa jo 8 vuotta. Olen hÀnestÀkin hyvin ylpeÀ.

Vierailija
10639/28822 |
30.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olin nuori Ă€iti mutta tuntuu etten ole juurikaan vanhentunut. Nyt alkaa uusi elĂ€mĂ€. On erikoista vastata ettĂ€ minulla on tĂ€ysi-ikĂ€inen lapsi. 

Vierailija
10640/28822 |
30.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin nuori Ă€iti mutta tuntuu etten ole juurikaan vanhentunut. Nyt alkaa uusi elĂ€mĂ€. On erikoista vastata ettĂ€ minulla on tĂ€ysi-ikĂ€inen lapsi. 

Okei sori mut ketĂ€ kiinnostaa? Tee oma aloitus aiheesta. 

Ketju on lukittu.