Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

đź’—

Kommentit (28822)

Vierailija
10621/28822 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ei tiedä toisen ajatuksia, niin ei voi sanoa mitään. Ei voi edes kysyä. Siinä todennäköisesti vain nolaisi itsensä ja jopa toisen. Tulisi epämukava tunnelma kun naamiot riisuttaisiin.

Tämmöstä tää on ja näillä mennään. Hyvää uutta vuotta.

Jos sinuun otettaisiin yhteyttä, olisiko se sinusta teko, joka nolaa sen yhteydenottajan?

Vierailija
10622/28822 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämääni määrittävät tänäänkin sää ja sähkön hinta. Ne katson ensimmäisenä herättyäni.

Pörssisähkön sijaan sähköyhtiöt myyvät myös määräaikaista sähköä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10623/28822 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivo ylittää tiedon rajat. Tuohon pitkään nn-viestiin sivusta ja omasta kokemuksesta.

Kun totuus paljastuu, se on kuitenkin erittäin vahvaa lääkettä.

Kumpaan suuntaan?

Vierailija
10624/28822 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkihöperöitymiseni saavutti huippunsa.

Ilmiö on todellinen. Olen elävä todiste. 

Vierailija
10625/28822 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus on niin kylmä, että ulkoilmaan voisi mennä lämmittelemään.

🥶 Se on sitten vissiin myös raaka.

Vierailija
10626/28822 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivo ylittää tiedon rajat. Tuohon pitkään nn-viestiin sivusta ja omasta kokemuksesta.

Kumpaan suuntaan?

Irti päästämiseen.

Vierailija
10627/28822 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on se, että 

rakastan sinua.

Onko se kylmä

vai palava,

raaka vai kypsä, hyvä vai huono,

sen saat sinä päättää

ja tehdä tiedolla, mitä haluat. Siitä tiedän, mitä asia sinulle merkitsee. Kun rakkaus löytää perille, se tuntee kyllä tulleensa kotiin. Jos se jää harhailemaan eikä löydä oikeaa sydämen ovea, silloin totuus on kylmä kuin jäätävä tihku.

Vierailija
10628/28822 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kenelle tai mille tämä on tarkoitettu, mutta laitanpa kuitenkin.

Vierailija
10629/28822 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpaan suuntaan?

Irti päästämiseen.

nn, nm, mn, mm?

Vierailija
10630/28822 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi henkilön joka inhoaa lääkäreitä yli kaiken pitäs hankkia lääkärintodistus? Vaadit liikaa. En hanki.

Ei panoa paljaalla ilman lääkärintodistusta - eikö tuo ole ihan normaali käytäntö seksisuhteissa ns. löyhämoraalisten keskuudessa?

Kannattaa myös kokeilla parisuhdetta manipuloivan patologisen pettäjän kanssa niin saa kokea miltä tuntuu kun ei saa itse tehdä minkäänlaista valintaa liittyen asiaan. Oppiipahan 'se ei pelaa joka pelkää' -asenteen. Sivusta

Vierailija
10631/28822 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti miksi teet sitä mitä teet. Älä tee mitään turhaa. Vapauta aikaa. Ajalla on merkitystä. Käytä sitä hyväksesi. Elä tullaksesi vain onnellisemmaksi. Onnellisuus toimii suojelijanasi. Onnellisempana olet vahvemmillasi. Vahvuus on kestävyyttä. Kestävämpi jaksaa paremmin. Parempi on huonoa hyvempi. Hyvä on onnellista. Onnellisuus on viisasta. Viisaus asuu meissä. Me olemme osana maailman viisautta. Viisaus on meitä korkeampi voima. Meitä korkeampi voima omistaa meidät. Meidät omistetaan turvaan kun elämämme päättyy. Päättyminen on uuden alku. Alussa meidät luotiin. Luoja on lopussa vastuussa. Vastuu on ikuista. Ikuista on myös elämä. Elämä ei pääty koskaan. Koskaan et tiedä milloin elämäsi päättyy. Päättyy tämä tarina. Tarina kertoo elämästä. Elämästähän ei koskaan tiedä. Tiedä että kannattaa elää. Elää ikuisesti jokainen. Jokainen on elämisen arvoinen. Arvosta elämää. Elämä arvostaa sinua. Sinua hänkin rakastaa. Rakasta sinäkin häntä. Hän olet sinä. Sinä olet elämä. Elämä jatkuu. Jatka tarinaa. Kiitos kun luit.

Vierailija
10632/28822 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa päivää kaivatulleni !

Vierailija
10633/28822 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi henkilön joka inhoaa lääkäreitä yli kaiken pitäs hankkia lääkärintodistus? Vaadit liikaa. En hanki.

Ei panoa paljaalla ilman lääkärintodistusta - eikö tuo ole ihan normaali käytäntö seksisuhteissa ns. löyhämoraalisten keskuudessa?

Kannattaa myös kokeilla parisuhdetta manipuloivan patologisen pettäjän kanssa niin saa kokea miltä tuntuu kun ei saa itse tehdä minkäänlaista valintaa liittyen asiaan. Oppiipahan 'se ei pelaa joka pelkää' -asenteen. Sivusta

Hienoa jos kantaa vastuunsa omista valinnoista kun liian useasti kuulee vain valittamista ja uhriutumista omien valintojen takia.

Vierailija
10634/28822 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpaan suuntaan?

Irti päästämiseen.

nn, nm, mn, mm?

Se samainen nn-horisija olen. Ikäero myös.

Vierailija
10635/28822 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ähky. Söin sua silmilläni jälkiruoaksi. Ens kerralla alkupalaksi. Kiitos lounaasta :*

Vierailija
10636/28822 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö 18 tänään. Ihan käsittämätöntä että nyt sekin tilanne on saapunut. Olen käsitellyt tätä asiaa ja kaikki on hyvin. Muistelin juuri ajatuksiani asiasta niiltä ajoilta kun tyttö syntyi ja ajoilta tuossa välissä. Ihan hyvin menee.

Vierailija
10637/28822 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot aikas ihana🏻

Vierailija
10638/28822 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttö 18 tänään. Ihan käsittämätöntä että nyt sekin tilanne on saapunut. Olen käsitellyt tätä asiaa ja kaikki on hyvin. Muistelin juuri ajatuksiani asiasta niiltä ajoilta kun tyttö syntyi ja ajoilta tuossa välissä. Ihan hyvin menee.

Ja poikakin niin fiksu koulun aloittanut lapsi. Ensi kuussa jo 8 vuotta. Olen hänestäkin hyvin ylpeä.

Vierailija
10639/28822 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuori äiti mutta tuntuu etten ole juurikaan vanhentunut. Nyt alkaa uusi elämä. On erikoista vastata että minulla on täysi-ikäinen lapsi. 

Vierailija
10640/28822 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin nuori äiti mutta tuntuu etten ole juurikaan vanhentunut. Nyt alkaa uusi elämä. On erikoista vastata että minulla on täysi-ikäinen lapsi. 

Okei sori mut ketä kiinnostaa? Tee oma aloitus aiheesta. 

Ketju on lukittu.