Onko siis oikeasti aikuisia jotka käyttää leggingsejä?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Se ei sovi kellekään julkiselle paikalle. Kotona voi käyttää. Tai talvella housujen alla.
Ok boomer.
Olen antanut vaimolle luvan käyttää, jos alta löytyy stay-up sukat tai avo-sukkahousut. Käyttää edelleenkin täyttäen nuo ehdot, joten kyllä tuo joku vahva muotijuttu on. Ikää hänellä on 29
Mihin luetaan hoivakodin vanhukset? Leggarit ovat helpot pukea päälle. Pitävät tukevasti vaipat paikoillaan.
Aika monikin käyttää. Mitä voisi muuta pukea ison rennon paidan kanssa kun leggingsit?
Pitkähelmainen takamuksen peittävä yläosa ja pehmeät joustavat puuvilla tai viskoosi leggarit kaikkein mukavimmat jalassa. Ei ala kiristämään jos vatsa turpoilee.
Vierailija kirjoitti:
Aika monikin käyttää. Mitä voisi muuta pukea ison rennon paidan kanssa kun leggingsit?
Vaikka farkut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei sovi kellekään julkiselle paikalle. Kotona voi käyttää. Tai talvella housujen alla.
Ok boomer.
En ole vanha. 😁
Ei mulla mahdu enää mikään muu päälle.
Kaapu, leggingsit ja crocsit on mun valinta.
N44
Vierailija kirjoitti:
Eli ns. tikkari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka farkut.
Ei ikinä. Leggingsit paljon mukavammat kun eivät purista.
Toppahameen kanssa ehdottomat, sukkahousuilla ei tarkene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ns. tikkari
En ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Olen antanut vaimolle luvan käyttää, jos alta löytyy stay-up sukat tai avo-sukkahousut. Käyttää edelleenkin täyttäen nuo ehdot, joten kyllä tuo joku vahva muotijuttu on. Ikää hänellä on 29
Aijai! Paha virhe antaa vaimolle noin paljon löysää siimaa. Seuraavaksi se haluaakin sitten pitää tennareita jalassa julkisella paikalla.
Vierailija kirjoitti:
tyhmän persun tyhmä aloitus
Mielisairaan punatautisen örvellys.