Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (28822)

Vierailija
10701/28822 |
30.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En kerro elÀmÀstÀni juuri mitÀÀn kellekÀÀn koska se on niin sekopÀistÀ ettÀ kuulostaisin hullulta jos yrittÀisin selittÀÀ. Ei ollut tarkoituksellista salailua.

Vierailija
10702/28822 |
30.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aah nainen mullistan sun maailman mun siittimellĂ€. Jatkan sun sukua ja saan sut imettĂ€mÀÀnđŸ€€

EnemmĂ€nkin suljetulta kirjoittelee. 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10703/28822 |
30.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aah nainen mullistan sun maailman mun siittimellĂ€. Jatkan sun sukua ja saan sut imettĂ€mÀÀnđŸ€€

EnemmĂ€nkin suljetulta kirjoittelee. 

Hoitajat kahlitkaa hullut ettei ne lisÀÀnny!

Vierailija
10704/28822 |
30.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana, pitkĂ€ ja kiihkeĂ€ seksiyö hĂ€nen kanssaan, jota te tÀÀllĂ€ kaipaatte 😊

Harmi kun ei kunniamerkkejĂ€ jaella tuollaisista suorituksista, niin voisit vaan kanniskella sellaista tai sulkaa hatussa ja OLLA KIRJOITTAMATTA ASIASTA VAUVALLE. đŸ€«

Vierailija
10705/28822 |
30.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kurvaahan rakas Maria mun luo töiden jĂ€lkeen. Hitaasti ja syvĂ€lle vĂ€lillĂ€ pohjassa pidellen ja paljon kaulasuudelmia. Haluan sua niin paljon ja mikĂ€ rĂ€jĂ€hdys kun purettas tÀÀ vuosien seksuaalinen jĂ€nnite ja hoidettais yhteyttĂ€mme. 🧡 Haluan olla sun vaihtoehto, rakastaja tai sun oma. 🧡 Noin tĂ€ydellisellĂ€ naisella sopisi hyvin olla useampi uros. 🧡

Vierailija
10706/28822 |
30.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuullostas  ihan esimurrrosikĂ€isen poikalapsen höpinöiltĂ€. Oletko, vai oletko kuitenkin reppana aikuinen ukko jonka henkiset kantimet ovat jÀÀneet tasolle esimurkkuikĂ€isen.

Vierailija
10707/28822 |
30.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jees 

Vierailija
10708/28822 |
30.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HerĂ€sin klo 22 aikoihin ja ajattelin meitĂ€. Sitten keitin lanttuteetĂ€, söin pari desilitraa ketsuppia ja rustailin yhden työhakemuksen, mutta tuskinpa tĂ€rppÀÀ. Ei ole tĂ€rpĂ€nnyt kolmeen vuoteen ja kuukauteen - onneksi. KĂ€vin tĂ€nÀÀn kello kahdeksan jĂ€lkeen myös kÀÀntymĂ€ssĂ€ kirjaston ovella. Kirjasto oli ikĂ€vĂ€ kyllĂ€ kiinni ja valvontakamera ehkĂ€ seurasi minua, kun korvasin miestenhuoneen pyörĂ€telineellĂ€.  Rupattelin kotimatkalla hetken aikaa erÀÀn venĂ€lĂ€isen miehen kanssa. En ymmĂ€rtĂ€nyt hĂ€nen puhettaan, mutta eleistĂ€ pÀÀtellen hĂ€n olisi halunnut tarjota minulle patukkaa.  HĂ€nellĂ€ oli mukanaan nainen, jonka taustapuoli nĂ€ytti hieman Giorgia Melonilta.  Sain otettua taustapuolesta kuvan, mutta se jĂ€i hieman epĂ€tarkaksi.  Kulkuset kuitenkin kilisivĂ€t tovi sitten. Kohta iltapalaksi kaakao ja vehnĂ€sĂ€mpylĂ€, jonka vĂ€lissĂ€ punasipulia, tomusokeria, aprikoosihilloa ja taateleita.  SĂ€mpylĂ€t ovat pÀÀsseet taas hieman homehtumaan, mutta sehĂ€n on hyvĂ€ vain, kun suuhun jÀÀ ihan ilmaiseksi aurajuuston maku. Sitten mansikkajukurttia ja ketsuppia jĂ€lkiruoksi. Kevein kulkusin on hyvĂ€ mennĂ€ maaten.

Yö meni pelaillessa mobiilipelejĂ€. Kello 4 aikaan katselin puhelimeltani lĂ€hieineskaupan kausityöntekijÀÀ, joka oli vielĂ€ tapanina töissĂ€. HĂ€nhĂ€n nĂ€yttÀÀ Giorgia Melonilta. TĂ€ssĂ€ yhteydessĂ€ kulkuset kilisivĂ€t.   Radiotakin kuuntelin. Erityisen mukava kuulla 60-luvun sĂ€veliĂ€: Mauno Kuusisto, Ralf Bendix, Ernie Freeman. Olisitpa tĂ€ssĂ€ niin keittĂ€isin sinulle kaakaot ja tarjoaisin vehnĂ€sĂ€mpylĂ€n herkkutĂ€ytteillĂ€. Haluaisitkohan sĂ€mpylĂ€n vĂ€liin mansikkajukurttia, keskiolutuutetta ja ketsuppia?  

Jos kĂ€visi niin onnekkaasti, ettĂ€ jĂ€isit työttömĂ€ksi, meillĂ€ olisi paljon yhteistĂ€ aikaa. Voisimme vaikka pelailla öisin yhdessĂ€ mobiilipelejĂ€. Tai ehkĂ€ sinĂ€ voisit ostaa meille Playstationin? Voisimme ehkĂ€ myös keskustella Giorgia Melonista? Tai jos sinĂ€ lueskelet KiplingiĂ€, niin minĂ€ luen samaan aikaan Veikko Ennalan novelleja tai katselen kuvia Urkki-aikakauslehdestĂ€ - yhteisen peiton alla.  Oi, olisitpa jo huomenaamulla keittiössĂ€ni keittĂ€mĂ€ssĂ€ lanttuteetĂ€ ja puolukkasoppaa ja hyrĂ€ilemĂ€ssĂ€ Lasse Liemolaa samalla, kun tiskailet.

Ihana mies. đŸ„°

Vierailija
10709/28822 |
30.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimotkin kehittyy lÀpi elÀmÀn mutta elastisuus ihmisten huonolle kÀytökselle alkaa heikentyÀ siinÀ 30v korvilla

Jees..  nyt 30+ ei jaksa enÀÀ yhtÀÀn mitÀÀn turhaa baskaa tai kiinnosta kuunnella esim. randomeiden tai puolituttujen avautumisia illanistujaisissa. Haluan keskittyĂ€ mukaviin asioihin ja hauskanpitoon, muita asioita kuuluu elĂ€mÀÀn anyway. SitĂ€kÀÀn ei kaikki tajua millaisia asioita ihmisten elĂ€mÀÀn voi kuulua, kun mullekin joku jossain illanvietossa alkoi pĂ€temÀÀn siihen tyyliin kuin elĂ€mĂ€ssĂ€ni ei olisi koskaan mitÀÀn ikĂ€vÀÀ ollut 😂

Vierailija
10710/28822 |
30.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mukavaa iltapÀivÀÀ kaivatulleni !

Vierailija
10711/28822 |
30.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvottaa tÀmÀ koko harha. Kuvottaa. Olisit sanonut jotain, jos todella olit tÀÀllÀ ja huomasit. nn

SelvitÀ asia irl

En voi. Ei ole yhteyttÀ ja sen luominen johtaisi vaikeuksiin. Olen sekaisin ja tÀmÀ on ihan perseestÀ. EhkÀ huudan tyhjiöön ja lopetan lopulta. Oli vain niin erilainen kuvitelma...

SelvitÀ yhteys ja ota yhteyttÀ. Mulla samanlainem tilanne ja toivoisin sitÀ yhteydenottoa. Vastaan varmasti.

En enÀÀ uskalla. Olen oikeasti ollut psykoosissa ja sen hÀn ainakin tietÀÀ. Jos siis ihminen, jota mietit ei ole kertonut sinulle mitÀÀn tÀllaista niin en ole hÀn.

Vierailija
10712/28822 |
30.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

T oon hulluna suhun. 
T

Vierailija
10713/28822 |
30.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kerro elÀmÀstÀni juuri mitÀÀn kellekÀÀn koska se on niin sekopÀistÀ ettÀ kuulostaisin hullulta jos yrittÀisin selittÀÀ. Ei ollut tarkoituksellista salailua.

TĂ€ysin samat fiilikset tÀÀllĂ€. 

Vierailija
10714/28822 |
30.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Muistan n 25v sitten, kun samassa kerrostalossa asuva nainen meni psykoosiin ja juoksi taloa ympÀri Eevan asussa. Saatiin sitten lanssin kyydillÀ hÀnet hoidon piiriin. YllÀttÀvÀ tilanne ja laittoi kovin mietteliÀÀksi.

Vierailija
10715/28822 |
30.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan n 25v sitten, kun samassa kerrostalossa asuva nainen meni psykoosiin ja juoksi taloa ympÀri Eevan asussa. Saatiin sitten lanssin kyydillÀ hÀnet hoidon piiriin. YllÀttÀvÀ tilanne ja laittoi kovin mietteliÀÀksi.

Olen itse sooloillut kaikenlaista pihapiirissÀni. Se on juuri sitÀ. Ja muutakin.

Vierailija
10716/28822 |
30.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psyykkisesti sairaita nÀmÀ ja jo henkistÀ sairastumista. Ei tervettÀ toimintaa.

Vierailija
10717/28822 |
30.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimotkin kehittyy lÀpi elÀmÀn mutta elastisuus ihmisten huonolle kÀytökselle alkaa heikentyÀ siinÀ 30v korvilla

Jees..  nyt 30+ ei jaksa enÀÀ yhtÀÀn mitÀÀn turhaa baskaa tai kiinnosta kuunnella esim. randomeiden tai puolituttujen avautumisia illanistujaisissa. Haluan keskittyĂ€ mukaviin asioihin ja hauskanpitoon, muita asioita kuuluu elĂ€mÀÀn anyway. SitĂ€kÀÀn ei kaikki tajua millaisia asioita ihmisten elĂ€mÀÀn voi kuulua, kun mullekin joku jossain illanvietossa alkoi pĂ€temÀÀn siihen tyyliin kuin elĂ€mĂ€ssĂ€ni ei olisi koskaan mitÀÀn ikĂ€vÀÀ ollut 😂

Huom: ankeuksissa kierivĂ€t ihmiset ja avautujat saa onneksi myös olla sellaisia kuin ovat, ja pyöriĂ€ omissa porukoissaan keskenÀÀn aivan vapaasti sillĂ€ tavalla kuin haluavat.. 

Vierailija
10718/28822 |
30.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psyykkisesti sairaita nÀmÀ ja jo henkistÀ sairastumista. Ei tervettÀ toimintaa.

Lukeneita, hyvin taloudellisesti toimeentulevia ja töissÀ oleva pariskunta. Ei olisi voinut ulkopuolinen aavistaa. Psyykkinen problematiikka leimataan usein. NÀin asian ei pitÀisi olla.

Vierailija
10719/28822 |
30.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavaa iltapÀivÀÀ kaivatulleni !

Kiitos samoin, edes yksi asiaan kuuluva viesti nĂ€iden muiden joukossa. 

Vierailija
10720/28822 |
30.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Turhautunut. Kelpaamaton ja nĂ€kymĂ€tön. Sellainen fiilis tĂ€nÀÀn pÀÀllimmĂ€isenĂ€. TiedĂ€npĂ€ ainakin ettĂ€ yritin. 

Ketju on lukittu.