Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Aah nainen mullistan sun maailman mun siittimellĂ€. Jatkan sun sukua ja saan sut imettĂ€mÀÀnđ€€
EnemmÀnkin suljetulta kirjoittelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aah nainen mullistan sun maailman mun siittimellĂ€. Jatkan sun sukua ja saan sut imettĂ€mÀÀnđ€€
EnemmÀnkin suljetulta kirjoittelee.
Hoitajat kahlitkaa hullut ettei ne lisÀÀnny!
Vierailija kirjoitti:
Ihana, pitkĂ€ ja kiihkeĂ€ seksiyö hĂ€nen kanssaan, jota te tÀÀllĂ€ kaipaatte đ
Harmi kun ei kunniamerkkejĂ€ jaella tuollaisista suorituksista, niin voisit vaan kanniskella sellaista tai sulkaa hatussa ja OLLA KIRJOITTAMATTA ASIASTA VAUVALLE. đ€«
Kurvaahan rakas Maria mun luo töiden jĂ€lkeen. Hitaasti ja syvĂ€lle vĂ€lillĂ€ pohjassa pidellen ja paljon kaulasuudelmia. Haluan sua niin paljon ja mikĂ€ rĂ€jĂ€hdys kun purettas tÀÀ vuosien seksuaalinen jĂ€nnite ja hoidettais yhteyttĂ€mme. đ§Ą Haluan olla sun vaihtoehto, rakastaja tai sun oma. đ§Ą Noin tĂ€ydellisellĂ€ naisella sopisi hyvin olla useampi uros. đ§Ą
Vierailija kirjoitti:
Kuullostas ihan esimurrrosikÀisen poikalapsen höpinöiltÀ. Oletko, vai oletko kuitenkin reppana aikuinen ukko jonka henkiset kantimet ovat jÀÀneet tasolle esimurkkuikÀisen.
Vierailija kirjoitti:
HerÀsin klo 22 aikoihin ja ajattelin meitÀ. Sitten keitin lanttuteetÀ, söin pari desilitraa ketsuppia ja rustailin yhden työhakemuksen, mutta tuskinpa tÀrppÀÀ. Ei ole tÀrpÀnnyt kolmeen vuoteen ja kuukauteen - onneksi. KÀvin tÀnÀÀn kello kahdeksan jÀlkeen myös kÀÀntymÀssÀ kirjaston ovella. Kirjasto oli ikÀvÀ kyllÀ kiinni ja valvontakamera ehkÀ seurasi minua, kun korvasin miestenhuoneen pyörÀtelineellÀ. Rupattelin kotimatkalla hetken aikaa erÀÀn venÀlÀisen miehen kanssa. En ymmÀrtÀnyt hÀnen puhettaan, mutta eleistÀ pÀÀtellen hÀn olisi halunnut tarjota minulle patukkaa. HÀnellÀ oli mukanaan nainen, jonka taustapuoli nÀytti hieman Giorgia Melonilta. Sain otettua taustapuolesta kuvan, mutta se jÀi hieman epÀtarkaksi. Kulkuset kuitenkin kilisivÀt tovi sitten. Kohta iltapalaksi kaakao ja vehnÀsÀmpylÀ, jonka vÀlissÀ punasipulia, tomusokeria, aprikoosihilloa ja taateleita. SÀmpylÀt ovat pÀÀsseet taas hieman homehtumaan, mutta sehÀn on hyvÀ vain, kun suuhun jÀÀ ihan ilmaiseksi aurajuuston maku. Sitten mansikkajukurttia ja ketsuppia jÀlkiruoksi. Kevein kulkusin on hyvÀ mennÀ maaten.
Yö meni pelaillessa mobiilipelejÀ. Kello 4 aikaan katselin puhelimeltani lÀhieineskaupan kausityöntekijÀÀ, joka oli vielÀ tapanina töissÀ. HÀnhÀn nÀyttÀÀ Giorgia Melonilta. TÀssÀ yhteydessÀ kulkuset kilisivÀt. Radiotakin kuuntelin. Erityisen mukava kuulla 60-luvun sÀveliÀ: Mauno Kuusisto, Ralf Bendix, Ernie Freeman. Olisitpa tÀssÀ niin keittÀisin sinulle kaakaot ja tarjoaisin vehnÀsÀmpylÀn herkkutÀytteillÀ. Haluaisitkohan sÀmpylÀn vÀliin mansikkajukurttia, keskiolutuutetta ja ketsuppia?
Jos kÀvisi niin onnekkaasti, ettÀ jÀisit työttömÀksi, meillÀ olisi paljon yhteistÀ aikaa. Voisimme vaikka pelailla öisin yhdessÀ mobiilipelejÀ. Tai ehkÀ sinÀ voisit ostaa meille Playstationin? Voisimme ehkÀ myös keskustella Giorgia Melonista? Tai jos sinÀ lueskelet KiplingiÀ, niin minÀ luen samaan aikaan Veikko Ennalan novelleja tai katselen kuvia Urkki-aikakauslehdestÀ - yhteisen peiton alla. Oi, olisitpa jo huomenaamulla keittiössÀni keittÀmÀssÀ lanttuteetÀ ja puolukkasoppaa ja hyrÀilemÀssÀ Lasse Liemolaa samalla, kun tiskailet.
Ihana mies. đ„°
Vierailija kirjoitti:
Vaimotkin kehittyy lÀpi elÀmÀn mutta elastisuus ihmisten huonolle kÀytökselle alkaa heikentyÀ siinÀ 30v korvilla
Jees.. nyt 30+ ei jaksa enÀÀ yhtÀÀn mitÀÀn turhaa baskaa tai kiinnosta kuunnella esim. randomeiden tai puolituttujen avautumisia illanistujaisissa. Haluan keskittyĂ€ mukaviin asioihin ja hauskanpitoon, muita asioita kuuluu elĂ€mÀÀn anyway. SitĂ€kÀÀn ei kaikki tajua millaisia asioita ihmisten elĂ€mÀÀn voi kuulua, kun mullekin joku jossain illanvietossa alkoi pĂ€temÀÀn siihen tyyliin kuin elĂ€mĂ€ssĂ€ni ei olisi koskaan mitÀÀn ikĂ€vÀÀ ollut đ
Mukavaa iltapÀivÀÀ kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvottaa tÀmÀ koko harha. Kuvottaa. Olisit sanonut jotain, jos todella olit tÀÀllÀ ja huomasit. nn
SelvitÀ asia irl
En voi. Ei ole yhteyttÀ ja sen luominen johtaisi vaikeuksiin. Olen sekaisin ja tÀmÀ on ihan perseestÀ. EhkÀ huudan tyhjiöön ja lopetan lopulta. Oli vain niin erilainen kuvitelma...
SelvitÀ yhteys ja ota yhteyttÀ. Mulla samanlainem tilanne ja toivoisin sitÀ yhteydenottoa. Vastaan varmasti.
En enÀÀ uskalla. Olen oikeasti ollut psykoosissa ja sen hÀn ainakin tietÀÀ. Jos siis ihminen, jota mietit ei ole kertonut sinulle mitÀÀn tÀllaista niin en ole hÀn.
Vierailija kirjoitti:
En kerro elÀmÀstÀni juuri mitÀÀn kellekÀÀn koska se on niin sekopÀistÀ ettÀ kuulostaisin hullulta jos yrittÀisin selittÀÀ. Ei ollut tarkoituksellista salailua.
TÀysin samat fiilikset tÀÀllÀ.
Muistan n 25v sitten, kun samassa kerrostalossa asuva nainen meni psykoosiin ja juoksi taloa ympÀri Eevan asussa. Saatiin sitten lanssin kyydillÀ hÀnet hoidon piiriin. YllÀttÀvÀ tilanne ja laittoi kovin mietteliÀÀksi.
Vierailija kirjoitti:
Muistan n 25v sitten, kun samassa kerrostalossa asuva nainen meni psykoosiin ja juoksi taloa ympÀri Eevan asussa. Saatiin sitten lanssin kyydillÀ hÀnet hoidon piiriin. YllÀttÀvÀ tilanne ja laittoi kovin mietteliÀÀksi.
Olen itse sooloillut kaikenlaista pihapiirissÀni. Se on juuri sitÀ. Ja muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Psyykkisesti sairaita nÀmÀ ja jo henkistÀ sairastumista. Ei tervettÀ toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimotkin kehittyy lÀpi elÀmÀn mutta elastisuus ihmisten huonolle kÀytökselle alkaa heikentyÀ siinÀ 30v korvilla
Jees.. nyt 30+ ei jaksa enÀÀ yhtÀÀn mitÀÀn turhaa baskaa tai kiinnosta kuunnella esim. randomeiden tai puolituttujen avautumisia illanistujaisissa. Haluan keskittyĂ€ mukaviin asioihin ja hauskanpitoon, muita asioita kuuluu elĂ€mÀÀn anyway. SitĂ€kÀÀn ei kaikki tajua millaisia asioita ihmisten elĂ€mÀÀn voi kuulua, kun mullekin joku jossain illanvietossa alkoi pĂ€temÀÀn siihen tyyliin kuin elĂ€mĂ€ssĂ€ni ei olisi koskaan mitÀÀn ikĂ€vÀÀ ollut đ
Huom: ankeuksissa kierivÀt ihmiset ja avautujat saa onneksi myös olla sellaisia kuin ovat, ja pyöriÀ omissa porukoissaan keskenÀÀn aivan vapaasti sillÀ tavalla kuin haluavat..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psyykkisesti sairaita nÀmÀ ja jo henkistÀ sairastumista. Ei tervettÀ toimintaa.
Lukeneita, hyvin taloudellisesti toimeentulevia ja töissÀ oleva pariskunta. Ei olisi voinut ulkopuolinen aavistaa. Psyykkinen problematiikka leimataan usein. NÀin asian ei pitÀisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa iltapÀivÀÀ kaivatulleni !
Kiitos samoin, edes yksi asiaan kuuluva viesti nÀiden muiden joukossa.
Turhautunut. Kelpaamaton ja nÀkymÀtön. Sellainen fiilis tÀnÀÀn pÀÀllimmÀisenÀ. TiedÀnpÀ ainakin ettÀ yritin.
En kerro elÀmÀstÀni juuri mitÀÀn kellekÀÀn koska se on niin sekopÀistÀ ettÀ kuulostaisin hullulta jos yrittÀisin selittÀÀ. Ei ollut tarkoituksellista salailua.