Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa, kun kaivattu kilahti viikonloppuna. Liikaa temperamenttia, tuli riitaa jo puhelimessa.
Ja edelleen miehet haluaa tempperamenttisen naisen. Ja ihailee sellasta. Tempperamentin miehet kÀsittÀÀ juurikin vÀÀrin. Riidanhakua/halua tuo on jos ajautuu konfliktiin, eikÀ mitÀÀn tempperamenttia.
MÀ luulen ettÀ se sana mitÀ tuossa haette on intensiivisyys. Rauhallisellakin voi olla aina vÀhÀn nupit kaakossa ja asetukset maxilla. SiinÀ on ilmeisesti jotain mikÀ kiehtoo vaikka se olis sit luokkaa jee jee everything's ruined, eikÀ sen kummempaa riitaa tuu mut mikÀ tulee tulee voimalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ĂllöttĂ€vÀÀ ne mun jutut kun laittaa tĂ€hĂ€n kontekstiin. ARGHH miten miten Ă€h oma syy kun oletan voi perkele.
MitÀ vÀliÀ jos yhteyttÀ ei kerran ole. Ei hÀn sun ajatuksista tiedÀ.
Jos olisi tunnistanut jostain ketjukommenteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ĂllöttĂ€vÀÀ ne mun jutut kun laittaa tĂ€hĂ€n kontekstiin. ARGHH miten miten Ă€h oma syy kun oletan voi perkele.
Voi hĂ€rregyyd đ€Š
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hĂ€rregyyd đ€Š
IhmisillÀ on tunnisteita.
Mulla on kolmio kummulla. En ole ikinÀ tykÀnnyt tÀysposliinista, nÀyttÀÀ silmÀÀni tylsÀltÀ ja oudolta. Huulet tykkÀÀn ajella kun haluan nÀköyhteyden niihin. VÀlillÀ annan ihan rehottaa, mutta harmittaa kun se vÀlivaihe on niin inhottava ja pistelevÀ ja pehkon kasvattaminen vie aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole mielikuvitusolento, mutta olen törmÀnnyt asioihin, joille on vaikea löytÀÀ selitystÀ tÀstÀ todellisuudesta. EhkÀ todellisuus on moniulotteisempi, kuin kaikki kuvitelmamme siitÀ. Silti tykkÀÀn konkretiasta hyvin paljon vaikka mieleni vaelteleekin toisinaan pilvilinnoissa.
Jotain outoa tÀssÀ "mestassa" (universumi) todella on. Lahjakkaasti onnistui ainakin ruokkimaan monenmoisia harhojani erilaisilla todella osuvilla, suorastaan pelottavillakin, sattumilla. Tai sitten olen vain tyhmÀ.
On yksi asia jos nuo johtaisivat johonkin, mutta kun kaikki lopulta nollaantuu.
HyviÀ oivalluksia. On myös samanlaisia kokemuksia taustalla. Voimme suunnitella vaikka koko loppuelÀmÀmme ja se kaikki voidaan viedÀ yhtÀkkiÀ pois. Fakta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kolmio kummulla. En ole ikinÀ tykÀnnyt tÀysposliinista, nÀyttÀÀ silmÀÀni tylsÀltÀ ja oudolta. Huulet tykkÀÀn ajella kun haluan nÀköyhteyden niihin. VÀlillÀ annan ihan rehottaa, mutta harmittaa kun se vÀlivaihe on niin inhottava ja pistelevÀ ja pehkon kasvattaminen vie aikaa.
Aren't you a doll
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hÀn olisi nyt tÀssÀ, niin voisi vetÀÀ jalkani erilleen ja työntyÀ sisÀÀn :P
Aivan niin, Arto.
Heh heh, kyllÀpÀs nyt oli sutkautus!
Vierailija kirjoitti:
18-vuotias on juridisesti aikuinen mutta vielÀ raakile aikuiseksi, elÀmÀÀ harjoitteleva ja oppiva nuori ihminen. Ei saa pÀÀstÀÀ irti ja antaa mennÀ, mutta ei saa jÀÀdÀ myöskÀÀn roikkumaan. Nuori aikuinen on kuin kÀvelemÀÀn opetteleva lapsi, tarvitsee taustatukea ja elÀmÀn perspektiivi on vielÀ kovin lyhyt, vaikka olisi kuinka fiksu tahansa. MeillÀ Suomessa lasten tÀytyy aikuistua aikaisin. Se on hyvÀ ja huono asia. Moni oireilee parikymppisenÀ ja sen jÀlkeen, kun paineet ovat kovat. Nuoren ihmisen ei tarvitse olla valmis. Aivotkin kehittyvÀt 25-vuotiaaksi asti.
Toi "aivot kehittyy 25v asti ja sitten on valmista" on myytti. Neurologit ei allekirjoita sitÀ eikÀ edes ymmÀrrÀ mistÀ se on lÀhtöisin. Todellisuudessa aivot kehittyy lÀpi elÀmÀn mutta elastisuus alkaa heikentyÀ 30-jotain iÀssÀ.
Vaimotkin kehittyy lÀpi elÀmÀn mutta elastisuus ihmisten huonolle kÀytökselle alkaa heikentyÀ siinÀ 30v korvilla
ĂĂ€liöt taas tahallaan pilaamassa ketjun ohispaskallađ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole mielikuvitusolento, mutta olen törmÀnnyt asioihin, joille on vaikea löytÀÀ selitystÀ tÀstÀ todellisuudesta. EhkÀ todellisuus on moniulotteisempi, kuin kaikki kuvitelmamme siitÀ. Silti tykkÀÀn konkretiasta hyvin paljon vaikka mieleni vaelteleekin toisinaan pilvilinnoissa.
Jotain outoa tÀssÀ "mestassa" (universumi) todella on. Lahjakkaasti onnistui ainakin ruokkimaan monenmoisia harhojani erilaisilla todella osuvilla, suorastaan pelottavillakin, sattumilla. Tai sitten olen vain tyhmÀ.
On yksi asia jos nuo johtaisivat johonkin, mutta kun kaikki lopulta nollaantuu.
Niin. Tulee olo, ettÀ mitÀklhÀn ei vielÀ van tavoita..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hÀn olisi nyt tÀssÀ, niin voisi vetÀÀ jalkani erilleen ja työntyÀ sisÀÀn :P
YritÀ nyt ymmÀrtÀÀ vanha varattuja kierosti pehmittÀvÀ ho ro, ettÀ sÀ olet ammattiavun tarpeessa. Olet kuvottava.
Tunnen tuon varattujen perÀssÀ roikkuvan lun tun ja se kirjoittelee muuten suljetulta, ihan tiedoksesi. Niin pahat mt ongelmat ettÀ tuskin pÀÀsee sieltÀ pois eikÀ normaali elÀmÀ tuu ikinÀ onnistumaan.
No hyvÀ, itse olet viereisellÀ?
Ihana, pitkĂ€ ja kiihkeĂ€ seksiyö hĂ€nen kanssaan, jota te tÀÀllĂ€ kaipaatte đ
Vierailija kirjoitti:
Ihana, pitkĂ€ ja kiihkeĂ€ seksiyö hĂ€nen kanssaan, jota te tÀÀllĂ€ kaipaatte đ
Arton kanssa?? đłđłđł
Aah nainen mullistan sun maailman mun siittimellĂ€. Jatkan sun sukua ja saan sut imettĂ€mÀÀnđ€€
Ei. Vaan naiselta naiselle.