Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Kuka nielisi mielellÀÀn ja kenen spermaa? Se sarjaihastujako?
Vierailija kirjoitti:
Valoa pimeyteen đIhanaa kun on lunta maassa, kaivattu mielessĂ€ nenĂ€npÀÀ jÀÀssĂ€.
Tuu lĂ€mmittÀÀ mun nenÀÀ đ„¶
n 2 n
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa jÀÀdÀ sovinto ja hyvÀt vÀlit haaveeks. Siks oon ollut aina varovainen ketÀ pÀÀstÀn lÀhelle. Kaikki ei osaa "erota" sovussa.
Miksi? MĂ€ en ollut edes varma oliko koko "ero" tarpeellista
Niin, en minĂ€kÀÀn đ€
Vierailija kirjoitti:
Kuka nielisi mielellÀÀn ja kenen spermaa? Se sarjaihastujako?
Arto A-man ja mitÀ nÀitÀ nyt on...
IE. Olet mun rakas, vielÀkin. HyvÀÀ yötÀ jo nyt! -joku toisesta maailmasta-
Tuuli ulvoo nurkissa. Taidan ottaa sen viereen rauhoittumaan. PidÀn vaikka kÀdestÀ. Aamulla se on varmasti jo rauhoittunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piparitalon nurkkia?
Piparit on vielÀ leipomatta.
Asiain tila on muutettava.
Vierailija kirjoitti:
IE. Olet mun rakas, vielÀkin. HyvÀÀ yötÀ jo nyt! -joku toisesta maailmasta-
Noin helppoa se on, kun haluaa.
Sivuhuomio
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀÀ vauvapalstailu ei ihan vakuuta ettÀ piparinleivontahaluja ainakaa miehillÀ olisi.
TÀssÀhÀn sinun pitÀisi tietÀÀ, ettÀ jos palstalla miehiÀ onkin niin he ovat rottia tai nyt muutoin jotenkin epÀtoivottuja yhteiskunnan hylkiöitÀ.
MÀ koen itsekin sisÀisesti ettÀ oon jonkinsortin hylkiö tai liian outo sopimaan sinne minne pitÀisi sopia ja omituisten otusten kerhossa on kai aina tilaa? Vai ootteko niin julmia ettette hyvÀksy mua mukaan? <3rotat
Heidille hyvÀÀ uutta vuotta! Ja toki kaikkea muutakin hyvÀÀ niin paljon, ettÀ olo on onnesta kyllÀinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helvetinmoisia lame asseja maailma tÀys.
Et kuulosta itsekÀÀn kovin fressiltÀ.
No en kai mÀ tÀllaisella palstalla kÀvisi, jos olisin totally fresh?Oisko niin, ettÀ jos suhtautuu ihmisiin lÀhtökohtaisesti avoimen hyvÀksyvÀsti, kohtaa mukavia ihmisiÀ?
HÀh? EnhÀn minÀ sellaista ole vÀittÀnytkÀÀn, etten kohtaisi mukavia ihmisiÀ? KyllÀhÀn suurin osa ihmisistÀ on perusmukavia. Ei se tee kenestÀkÀÀn mielenkiintoista, ÀlÀkÀ oleta omiasi jostain mun kohtaamisesta (osaan kÀyttÀytyÀ..)
Vierailija kirjoitti:
Analysoi vÀhemmÀn, elÀ enemmÀn.
ElÀmÀn viisauksia.
TÀmÀ oli se viimeinen viisaus johon lopulta pÀÀdyin ja sen seurauksena filosofiset ulostuloni netissÀ vÀhenivÀt ja kykyni heikkenivÀt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valoa pimeyteen đIhanaa kun on lunta maassa, kaivattu mielessĂ€ nenĂ€npÀÀ jÀÀssĂ€.
Tuu lĂ€mmittÀÀ mun nenÀÀ đ„¶
n 2 n
tuun mielellĂ€ni đ
Rakastan sinua nainen, olen lojaali ja luotettava.
Vierailija kirjoitti:
Tuuli ulvoo nurkissa. Taidan ottaa sen viereen rauhoittumaan. PidÀn vaikka kÀdestÀ. Aamulla se on varmasti jo rauhoittunut.
Tuuli vois myllyjÀ vastaan taistella, niin riittÀisi virtaa koko kylÀÀn.
HyvÀÀ yötÀ kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piparitalon nurkkia?
Piparit on vielÀ leipomatta.
Asiain tila on muutettava.
Saattaa taikina vanheta ennen kuin ehtii.
Miks laitoit jÀitÀ hattuun selkeesti heti, ennen viikonloppua ? Viikonloppuna piti tapahtua.
NĂ€in on.