Ihan oikeasti...Täältä poistettiin rescue koiria koskeva ketju
Kommentit (21)
Tämä palsta on nykyään poliittisten toimijoiden vallassa. Kaikki muut, kuin öyhöttämiseen keskittyvät ketjut poistatetaan heidän toimestaan, koska se saattaa viedä normaalien ihmisten huomion pois tästä vaikuttamistyöstä.
Tavallisesti kaikki asialliset ketjut poistetaan alta aikayksikön. Mitä typerämpi aloitus ja ketju, sitä varmemmin se säilyy.
Olen luullut että tekoäly-mode poistaa ketjuja pyynnöstä, tai jos joku kirjoittaa niihin tauhkaa. Epäonnistunut systeemi jota on helppo manipuloida
Tsunami pyyhkäisi taas palstan yli ja puolet ketjuista lähti.
Vierailija kirjoitti:
Tavallisesti kaikki asialliset ketjut poistetaan alta aikayksikön. Mitä typerämpi aloitus ja ketju, sitä varmemmin se säilyy.
"Korvaa otsikon sana pierulla"
Ei ole mitään tekoäy modea vaan vakavasti sairaasta henkilöstä.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä niin. Se kertoo moden henkisestä tasosta paljon.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään tekoäy modea vaan vakavasti sairaasta henkilöstä.
Sitä suuremmalla syyllä sitten syvästi epäonnistunut moderointikäytäntö
Joku automaatio tällä palstalla on, kukaan ei pysty poistamaan kerralla noin paljon ketjuja. Se aalto tulee muutaman kerran vuorokaudessa.
Miten olisit keskustelua jatkanut? Mikä jäi kesken? Itse olin kirjoittamassa tautiriskeistä, kun ketju olikin kadonnut. Mutta en taida uudestaan viitsiä naputella, kun tämäkin varmaan poistetaan.
Ai sekö viipurin vai minkä venäjän kaupungin. Näin kyllä provosi, mutta en avannut.
Muistan ikuisesti YLEn Rescue Me-sarjan Tapsa-koiran, jonka omistaja oli kyllä sitkein sissi ikinä! :D Tapsa oli ihan villikoira ja varmaan jotain itsenäistä metsästyskoirarotumixiä, mutta niin vain omistaja sai siitä itselleen kaverin, vaikka se olikin "väkivaltainen suhde" eli Tapsa puraista järskäytti aina kun asiat eivät menneet sen mielen mukaan :D Hattua kyllä nostan Tapsan omistajalle!
Vierailija kirjoitti:
Joku automaatio tällä palstalla on, kukaan ei pysty poistamaan kerralla noin paljon ketjuja. Se aalto tulee muutaman kerran vuorokaudessa.
eiköhän se mene niin, että lukijat pitkin päivää ilmoittaa niitä asiattomia haukkumis ja valhe aloituksia ja kommenteja, muutaman tunnin välein mode sitten liipaisee ne ilmoitetut kerralla mäkeen
Vierailija kirjoitti:
Ai sekö viipurin vai minkä venäjän kaupungin. Näin kyllä provosi, mutta en avannut.
Siitähän on ollut jo kauan aikaa sitten ketju, oli aika kuvottavaa luettavaa, varmaan pari/kolme vuotta sitten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitähän on ollut jo kauan aikaa sitten ketju, oli aika kuvottavaa luettavaa, varmaan pari/kolme vuotta sitten
Mutta nyt meni provo mappiin kun tuskin sieltä saa niitä tuoda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eiköhän se mene niin, että lukijat pitkin päivää ilmoittaa niitä asiattomia haukkumis ja valhe aloituksia ja kommenteja, muutaman tunnin välein mode sitten liipaisee ne ilmoitetut kerralla mäkeen
Liian usein menee lapsi pesuveden mukana kun muuten ketjussa oltaisiin kirjoiteltu asiallisesti, mutta pari ääliötä tulevat saastuttamaan typeryyksillään sen kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Miten olisit keskustelua jatkanut? Mikä jäi kesken? Itse olin kirjoittamassa tautiriskeistä, kun ketju olikin kadonnut. Mutta en taida uudestaan viitsiä naputella, kun tämäkin varmaan poistetaan.
Nimenomaan. Monikaan ei viitsi enää kirjoitella hyvin perusteltuja, pitkiä ja fiksuja vastauksia sen harmin takia että ne katoavat kuitenkin ääliömoderoinnin takia.
Pentulive-ketjukin on näköjään poistettu.
Se persläpi Lärsäke nauttii kun saa kiusata muita.