Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylmä fakta on se, että ihminen näyttää niin paljon paremmalta kun ei ole ylipainoinen.

Vierailija
22.09.2026 |

Ovatko ylipainoiset löytäneet niin syvän sisäisen rauhan, että heitä ei kiinnosta tällaiset maalliset asiat

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten Kelly Ozbourne

Vierailija
2/19 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämässä on ainakin 100 tärkeämpää asiaa, kuin mun ulkonäkö. Eli joo, aika zen. Saat olla mitä mieltä haluat, mulle on ihan sama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava nainen on näkymätön.

Vierailija
4/19 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se mikään kylmä fakta ole. Monen naisen kasvot olisivat kauniimmat jos niissä olisi pikkuisen luonnollista pyöreyttä. 

Vierailija
5/19 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä fakta on, että ihminen voi paljon paremmin kun antaa itsellensä luvan syödä mitä parhaiten maittaa, niin paljon kuin haluaa.

Vierailija
6/19 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä ole. 

Vierailija
7/19 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylmä fakta on, että ihminen voi paljon paremmin kun antaa itsellensä luvan syödä mitä parhaiten maittaa, niin paljon kuin haluaa.

No NYT

Vierailija
8/19 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksi tuttu oli laiha ja kaukaa näytti hyvältä mutta läheltä niin valtavan ryppyiset kasvot. Eli ei se aina kaunista.

Vierailija
9/19 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä fakta on, että sota-aikana ja poikkeusaikoina ylipainoiset ovat tämän maan tulevaisuus, koska vain eloon jääneet voivat siirtää elämää eteenpäin tuleville sukupolville. Ylipaino edistää eloon jäämistä, koska elimistöllä on tarpeeksi ravintoa pitkiksi ajoiksi ja myös tuleville jälkeläisille.

Vierailija
10/19 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

Suurimmassa tapauksissa tuo on totta. Entä sitten?

Se ei anna sinulle eikä kenellekään muulle silti oikeutta arvostella kenenkään ulkonäköä tai tehdä päätelmiä ihmisestä sen perusteella.

Vierailija
11/19 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ap joku pakkomielle tähän asiaan? 

Vierailija
12/19 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelet varmaan, että tuo on joku harmituksen aihe.

Olin ekat 35 vuotta hoikka ja kaunis. Joka paikassa miehet tunki keskustelemaan. Julkisissa liikennevälineissä on revitty jopa walkmanit päästä kun en kuullut mitä joku ukko halusi puhua. Hulluinta oli että joku täysin tuntematon vanhempi mies KOSI minua bussissa välillä Joensuu-Kajaani.

Nuo tilanteet oli aina ahdistavia.

Nykyisin olen normaalipainon ylärajalla ja liki 50. On ihan mahtavaa, että kukaan ei häiritse.

Vierailija
13/19 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jonkun pitäisi näyttää paremmalta. Ei kaikki ole parisuhteessa tai menossa siihen.

Vierailija
14/19 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdalla ehdottomasti totta. Mua ei pue ylimääräiset kilot ollenkaan 😔

Vierailija
15/19 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelet varmaan, että tuo on joku harmituksen aihe.

Olin ekat 35 vuotta hoikka ja kaunis. Joka paikassa miehet tunki keskustelemaan. Julkisissa liikennevälineissä on revitty jopa walkmanit päästä kun en kuullut mitä joku ukko halusi puhua. Hulluinta oli että joku täysin tuntematon vanhempi mies KOSI minua bussissa välillä Joensuu-Kajaani.

Nuo tilanteet oli aina ahdistavia.

Nykyisin olen normaalipainon ylärajalla ja liki 50. On ihan mahtavaa, että kukaan ei häiritse.

Unohdin myös mainita kerran, kun opiskelupaikkakunnalle mennessä luin junassa tenttiin. Kaksi minun ikäistä opiskelijamiestä tuli ja repi kirjaston kirjan kädestäni, sanoen että saan sen vasta kun annan jommalle kummalle puhelinnumeron ja lupaudun treffeille opiskelupaikkakunnalla (he näki kirjaston nimestä ja minne juna oli menossa).

Ja yliopiston ruokalassa oli creepy mies, joka aina tunki samaan pöytään syömään juttelemaan, "koska et kuitenkaan voi lähteä pois ennen kuin olet syönyt".

Jatkanko? 

Näkymättömyys on naiselle suurin lahja minkä voi saada.

Vierailija
16/19 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä ei ainakaan kiinnosta tippaakaan mitä miehet minusta ajattelevat. Mitä vähemmän minua himoitsevat sen parempi.

Vierailija
17/19 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, ja kun mitään syytä ei olevolla.

Vierailija
18/19 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla kohdalla ehdottomasti totta. Mua ei pue ylimääräiset kilot ollenkaan 😔

Älähän sano. Pää pystyyn vaan! Olet tämän maan tulevaisuus!

Vierailija
19/19 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen päättäjille on ihan yksi hailee se, että onko joku yksilö ylipainoinen, vai ei. Kukaan poliitikko ei vielä tähän päivään mennessä ole häätänyt ylipainoisia pois juttelemasta kanssaan, eikä ole arvostellut ulkonäköä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän