Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tÀmÀ nyt tÀysin jÀrjetöntÀ roikkua tÀÀllÀ anonyymissÀ verkossa perÀssÀsi, ja ajautua vielÀ tuntemattomien kanssa rysyyn.
En ole uskaltanut sitĂ€ tÀÀllĂ€ sanoa kun en tiedĂ€ mikĂ€ on totta, ja kun emme tunne irl, mutta tuntuu siltĂ€, ettĂ€ minĂ€ rakastan sinua. Toki, jos koet sen ei-toivottuna niin syön oitis sanani. đ€
Ette tunne, mutta rakastat? Hmm.
Olen mielenvikainen. Sivuuta kommentti. :(
Toin kerran baarista panon kotiin, pantiin ja aamuyöstĂ€ mies sanoi rakastavansa minua. Olin ihan, ettĂ€ sellainen tapaus đ€Ł
No ei tÀmÀ nyt siihen ole verrattavissa kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Todella loppuun kaluttu juttu tĂ€mĂ€ meidĂ€n pelleily nyt. Edes kuolema ei ole nĂ€in kuollut, kun tĂ€mĂ€ juttu, tunnisteena -->đ€Łđ
Tee parempi tunnistekombo. Muut myös.
Vierailija kirjoitti:
Pate đ„đ„
Its bad ..
Vierailija kirjoitti:
Nuku hyvin ihana..
Painajaisia tiedossa... nÀin kaupungilla kulttuurin, tuon rikkaan, edustajan ja vilkaisin salaa hevosen kokoista elintÀ housujen lÀpi. Nyt pelkÀÀn ettÀ yöllÀ halkean sen voimasta.
Nieleskelen edelleen sun tokavikaa viestiÀ wa:ssa. Aika suoraa tekstiÀ kierrellen. Nielisin mieluummin sun spermaa.
Kun seuraava myrsky saapuu menen metsÀÀn ja katoan puun alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanko tunnustaa syntini.
Ole hyvÀ.
Olen yllÀpitÀnyt ns suhdetta, flirttaillut, antanut vÀÀrÀÀ positiivista vibaa, nÀyttÀnyt vihreetÀ valoa tyypille, johon mulla ei ole mitÀÀn aikomusta tai kiinnostusta. Saanko vÀÀrintekoni anteeksi. En tiedÀ miks nÀin tein. Pelleilin ?
No ei kai se niin vakavaa ole - etenkin, jos tiedostat tehneesi vÀÀrin. Joskus vÀlit vain muodostuvat flirteiksi ja sitten sitÀ vaan tottuu siihen leikkiin, ja molemmat vie sitÀ aina hieman pidemmÀlle vaikkei olisi mitÀÀn aikomusta edetÀ oikeaan suhteeseen.
Jep, juurikin nÀin kÀvi.
Vierailija kirjoitti:
Tuuli nuolee nurkkia.
Tuulilla on kieli tÀynnÀ villakoiria.
Joskus rakkaus kuolee itsestÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vtu mikÀÀn tÀstÀ ei ollut totta. MistÀ vetoa? Ja mitÀ minÀ menin tekemÀÀn. Voi juma-
No mitÀ teit?
Niin kerro nyt mitĂ€ teit ? EthĂ€n kertonut erÀÀlle, sain nimittĂ€in paheksuvan katseen erÀÀltĂ€ ja ihmettelin mistĂ€ syystĂ€ đ€Ż
En ole mitÀÀn katseita luonut hÀneen (kun en ole nÀhnyt) myöhÀisen kevÀÀn jÀlkeen, joten ÀlÀ huoli. ap
Vierailija kirjoitti:
Kun seuraava myrsky saapuu menen metsÀÀn ja katoan puun alle.
Eiiii miksi mitÀ pahaa tuuli on tehnyt en kestÀ tollasta
Vierailija kirjoitti:
Onko kaikki ohi?
Toivoisin, et ei ainakaan tÀllÀ tavalla. Jotenkin positiivisemmin sais asiat jÀÀdÀ jos on ohi. P:lle. Joten wa viesti olis tervetullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuuli nuolee nurkkia.
Tuulilla on kieli tÀynnÀ villakoiria.
đ MĂ€ ajattelin ettĂ€ tikkuja
Vierailija kirjoitti:
Tuuli nuolee nurkkia.
Anna Tuulille ruokaa niin ei tarvi muruja kerÀillÀ.
Vierailija kirjoitti:
Joskus rakkaus kuolee itsestÀÀn.
Kenelle kirjoitat?
Mieti miksi teet sitĂ€ mitĂ€ teet. ĂlĂ€ tee mitÀÀn turhaa. Vapauta aikaa. Ajalla on merkitystĂ€. KĂ€ytĂ€ sitĂ€ hyvĂ€ksesi. ElĂ€ tullaksesi vain onnellisemmaksi. Onnellisuus toimii suojelijanasi. Onnellisempana olet vahvemmillasi. Vahvuus on kestĂ€vyyttĂ€. KestĂ€vĂ€mpi jaksaa paremmin. Parempi on huonoa hyvempi. HyvĂ€ on onnellista. Onnellisuus on viisasta. Viisaus asuu meissĂ€. Me olemme osana maailman viisautta. Viisaus on meitĂ€ korkeampi voima. MeitĂ€ korkeampi voima omistaa meidĂ€t. MeidĂ€t omistetaan turvaan kun elĂ€mĂ€mme pÀÀttyy. PÀÀttyminen on uuden alku. Alussa meidĂ€t luotiin. Luoja on lopussa vastuussa. Vastuu on ikuista. Ikuista on myös elĂ€mĂ€. ElĂ€mĂ€ ei pÀÀty koskaan. Koskaan et tiedĂ€ milloin elĂ€mĂ€si pÀÀttyy. PÀÀttyy tĂ€mĂ€ tarina. Tarina kertoo elĂ€mĂ€stĂ€. ElĂ€mĂ€stĂ€hĂ€n ei koskaan tiedĂ€. TiedĂ€ ettĂ€ kannattaa elÀÀ. ElÀÀ ikuisesti jokainen. Jokainen on elĂ€misen arvoinen. Arvosta elĂ€mÀÀ. ElĂ€mĂ€ arvostaa sinua. Sinua hĂ€nkin rakastaa. Rakasta sinĂ€kin hĂ€ntĂ€. HĂ€n olet sinĂ€. SinĂ€ olet elĂ€mĂ€. ElĂ€mĂ€ jatkuu. Jatka tarinaa. Kiitos kun luit.
Vierailija kirjoitti:
Nieleskelen edelleen sun tokavikaa viestiÀ wa:ssa. Aika suoraa tekstiÀ kierrellen. Nielisin mieluummin sun spermaa.
MÀ kommentoin siihen mitÀ sÀ sanoit. Ei ettÀ itse olisin halunnut asioiden menevÀn miten meni.
...Niin mielummin sitÀ
Onko kaikki ohi?