Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Dandere-runoilijat voivat juurikin olla asosiaalisia ja etÀisen kylmÀn "hillittyjÀ" tyyppisiÀ, vaikka ovatkin vain ujoja vÀlttelijöitÀ ja estyneitÀ.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua nainen, olen lojaali ja luotettava.
Ihana viesti. Voi saisinpa tuollaisen miehen lĂ€helle đ€©
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuuli ulvoo nurkissa. Taidan ottaa sen viereen rauhoittumaan. PidÀn vaikka kÀdestÀ. Aamulla se on varmasti jo rauhoittunut.
Tuuli vois myllyjÀ vastaan taistella, niin riittÀisi virtaa koko kylÀÀn.
Harrastaa passiivista vastarintaa.
Vierailija kirjoitti:
Miks laitoit jÀitÀ hattuun selkeesti heti, ennen viikonloppua ? Viikonloppuna piti tapahtua.
Peruuttelit aiemmin ja olit kiireisen oloinen
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ yötÀ etÀiselle miehelle x x .
HyvÀÀ yötÀ tÀÀltÀ Sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MÀ luulen ettÀ mÀ ja sÀ oltais sovittu hyvin yhteen mutta sulle meidÀn suuri ikÀero oli jonkin sortin ongelma.
20v mua nuorempana sinulla on koko elÀmÀ vielÀ kokematta. En ottaisi sinulta sitÀ kaikkea pois, mitÀ itse olen jo saanut kokea. Niin rakas kuin olitkin. <3
VÀhÀn outo logiikka. EhkÀ en hae samoja asioita elÀmÀltÀni kuin sinÀ nuorena. EnkÀ usko, ettÀ sinÀ olet kokenut myöskÀÀn tÀtÀ samaa dynamiikkaa kenenkÀÀn kanssa aikaisemmin. Jos nÀin on, toivon todella, ettÀ unohdat, koska haluan olla ensimmÀinen.
Vierailija kirjoitti:
TÀÀ vauvapalstailu ei ihan vakuuta ettÀ piparinleivontahaluja ainakaa miehillÀ olisi.
KyllÀhÀn ne hieroo livenÀ jotka haluaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀÀ vauvapalstailu ei ihan vakuuta ettÀ piparinleivontahaluja ainakaa miehillÀ olisi.
TÀssÀhÀn sinun pitÀisi tietÀÀ, ettÀ jos palstalla miehiÀ onkin niin he ovat rottia tai nyt muutoin jotenkin epÀtoivottuja yhteiskunnan hylkiöitÀ.
Laumahenkinen ole en.
yksin kuljen,
siua nainen vuottelen.
sivusta
Vierailija kirjoitti:
NÀÀ oli nÀitÀ nn juttuja
MitkÀ? Tarkennusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MÀ laittaisin viestin, jos tietÀisin, et se on (edelleen) toivottua.
Tuo itse asiassa selviÀÀ sillÀ, kun laittaa den viestin. Vastaus tai sen puute ja viriÀvÀ viestittely kertoo kuinka on.
Toki nÀin. Mutta etukÀteistieto, ettÀ viesti olisi toivottu laskisi kynnystÀ laittaa sitÀ viestiÀ ensimmÀisenÀ.
Tietenkin sun viesti olisi toivottu, höppÀnÀ
Et oo mun đ§Ą
Vierailija kirjoitti:
HerÀsin eilen vasta klo 23 aikoihin ja ajattelin meitÀ. Unirytmini on edelleen sekaisin, eli laitan kohta nukkumaan. Rustailin Àsken yhden työhakemuksen, mutta tuskinpa tÀrppÀÀ. Ei ole tÀrpÀnnyt kolmeen vuoteen ja kuukauteen - onneksi. Iltapalaksi kaakao ja vehnÀsÀmpylÀ, jonka vÀlissÀ valkosipulia, aprikoosihilloa, taateleita, ketsuppia ja rusinoita. Mansikkajukurttiakin olisi, mutta nyt ei maistu. Minulla on nÀet ikÀvÀ Giorgia Melonin nÀköistÀ naista, sillÀ en nÀhnyt hÀntÀ tÀnÀ aamuna eineskaupassa. KÀvin kuitenkin eineskaupan miestenhuoneessa. Luulen, ettÀ siellÀ ei ole valvontakameraa. Ainakin yksi kameraksi luulemani paljastui nuuskajÀtökseksi. Kevein kulkusin on hyvÀ mennÀ maaten.
Yö meni pelaillessa mobiilipelejÀ. LisÀksi katselin retroaikuisviihdettÀ intrnetistÀ. Sen jÀlkeen ajattelin lÀhieineskaupan kausityöntekijÀÀ, joka oli vielÀ tapanina töissÀ. HÀnhÀn nÀyttÀÀ Giorgia Melonilta. Onnistuin nappaamaan hÀnestÀ jouluaattoaamuna muutaman valokuvan. Katselin niitÀ klo 5 jÀlkeen pitkÀÀn ja hartaasti ja tÀssÀ yhteydessÀ siis kulkuset kilisivÀt. Radiotakin kuuntelin. Erityisen mukava kuulla 50-luvun sÀveliÀ: Sonny Rollins, Marty Robbins ja Erkki Junkkarinen. Olisitpa tÀssÀ niin keittÀisin sinulle kaakaot ja tarjoaisin vehnÀsÀmpylÀn herkkutÀytteillÀ. Haluaisitkohan sÀmpylÀn vÀliin kaurahiutaleita, keskiolutuutetta ja ketsuppia?
Jos sattumoisin jÀisit työttömÀksi, meillÀ olisi paljon yhteistÀ aikaa. Voisimme vaikka pelailla öisin yhdessÀ mobiilipelejÀ. Tai ehkÀ sinÀ ostat meille Playstationin? Tai jos sinÀ lueskelet Kawabataa, niin minÀ luen samaan aikaan Veikko Ennalan novelleja tai katselen kuvia FIB aktuellt-aikakauslehdestÀ - yhteisen peiton alla. Oi, olisitpa jo huomenaamulla keittiössÀni keittÀmÀssÀ lanttuteetÀ ja puolukkasoppaa ja hyrÀilemÀssÀ Juha Eirtoa
samalla, kun tiskailet.
A-mies
Oletpa ihana. đ„° Kaipaatko A-naista?
Vastaathan mulle vielÀ? IkÀvöin hirvittÀvÀsti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NÀÀ oli nÀitÀ nn juttuja
MitkÀ? Tarkennusta?
SiinÀ edellÀ olleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KyllÀhÀn ne hieroo livenÀ jotka haluaa
SinÀ haluat haaveilla. -sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuuli ulvoo nurkissa. Taidan ottaa sen viereen rauhoittumaan. PidÀn vaikka kÀdestÀ. Aamulla se on varmasti jo rauhoittunut.
Tuuli vois myllyjÀ vastaan taistella, niin riittÀisi virtaa koko kylÀÀn.
Harrastaa passiivista vastarintaa.
EipÀs! vai menikö se noin? En huomannut ettÀ se oli vastarintaa. EhkÀ lamaantumista ja omaan yksinÀisyyteen hautautumista
Saa laittaa viestiÀ. Itse en nyt laita, monta syytÀ. HyvÀÀ yötÀ!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piparitalon nurkkia?
Piparit on vielÀ leipomatta.
Asiain tila on muutettava.
Saattaa taikina vanheta ennen kuin ehtii.
Uutta taikinaa pyttyyn ja leipomaan. Voilla ja voista.
Voihan kysymys olla myös arkuudesta. Ettei enÀÀ uskalla sitoutua. Jos on vaikka kokenut kovia edellisessÀ suhteessa. Silloin on helpompi vsin vÀhÀn testata toista pienellÀ flirtillÀ.
TĂ€ysin sivusta