Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

đź’—

Kommentit (28822)

Vierailija
10521/28822 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saanko tunnustaa syntini.

Ole hyvä.

Olen ylläpitänyt ns suhdetta, flirttaillut, antanut väärää positiivista vibaa, näyttänyt vihreetä valoa tyypille, johon mulla ei ole mitään aikomusta tai kiinnostusta. Saanko väärintekoni anteeksi. En tiedä miks näin tein. Pelleilin ? 

No ei kai se niin vakavaa ole - etenkin, jos tiedostat tehneesi väärin. Joskus välit vain muodostuvat flirteiksi ja sitten sitä vaan tottuu siihen leikkiin, ja molemmat vie sitä aina hieman pidemmälle vaikkei olisi mitään aikomusta edetä oikeaan suhteeseen.

Voihan kysymys olla myös arkuudesta. Ettei enää uskalla sitoutua. Jos on vaikka kokenut kovia edellisessä suhteessa. Silloin on helpompi vsin vähän testata toista pienellä flirtillä.

Täysin sivusta 

Vierailija
10522/28822 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dandere-runoilijat voivat juurikin olla asosiaalisia ja etäisen kylmän "hillittyjä" tyyppisiä, vaikka ovatkin vain ujoja välttelijöitä ja estyneitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10523/28822 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää yötä s💕

Vierailija
10524/28822 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan sinua nainen, olen lojaali ja luotettava.

Ihana viesti. Voi saisinpa tuollaisen miehen lähelle 🤩

Vierailija
10525/28822 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuuli ulvoo nurkissa. Taidan ottaa sen viereen rauhoittumaan. Pidän vaikka kädestä. Aamulla se on varmasti jo rauhoittunut.

Tuuli vois myllyjä vastaan taistella, niin riittäisi virtaa koko kylään.

Harrastaa passiivista vastarintaa.

Vierailija
10526/28822 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks laitoit jäitä hattuun selkeesti heti, ennen viikonloppua ? Viikonloppuna piti tapahtua.

Peruuttelit aiemmin ja olit kiireisen oloinen

Vierailija
10527/28822 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä etäiselle miehelle x x .

Hyvää yötä täältä Sinulle. 

Vierailija
10528/28822 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että mä ja sä oltais sovittu hyvin yhteen mutta sulle meidän suuri ikäero oli jonkin sortin ongelma.

20v mua nuorempana sinulla on koko elämä vielä kokematta. En ottaisi sinulta sitä kaikkea pois, mitä itse olen jo saanut kokea. Niin rakas kuin olitkin. <3

Vähän outo logiikka. Ehkä en hae samoja asioita elämältäni kuin sinä nuorena. Enkä usko, että sinä olet kokenut myöskään tätä samaa dynamiikkaa kenenkään kanssa aikaisemmin. Jos näin on, toivon todella, että unohdat, koska haluan olla ensimmäinen.

Vierailija
10529/28822 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää vauvapalstailu ei ihan vakuuta että piparinleivontahaluja ainakaa miehillä olisi.

Kyllähän ne hieroo livenä jotka haluaa 

Vierailija
10530/28822 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää vauvapalstailu ei ihan vakuuta että piparinleivontahaluja ainakaa miehillä olisi.

Tässähän sinun pitäisi tietää, että jos palstalla miehiä onkin niin he ovat rottia tai nyt muutoin jotenkin epätoivottuja yhteiskunnan hylkiöitä.

Laumahenkinen ole en.

yksin kuljen,

siua nainen vuottelen.

sivusta

Vierailija
10531/28822 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää oli näitä nn juttuja

Mitkä? Tarkennusta?

Vierailija
10532/28822 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä laittaisin viestin, jos tietäisin, et se on (edelleen) toivottua.

Tuo itse asiassa selviää sillä, kun laittaa den viestin. Vastaus tai sen puute ja viriävä viestittely kertoo kuinka on.

Toki näin. Mutta etukäteistieto, että viesti olisi toivottu laskisi kynnystä laittaa sitä viestiä ensimmäisenä.

Tietenkin sun viesti olisi toivottu, höppänä

Et oo mun 🧡

Vierailija
10533/28822 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräsin eilen vasta klo 23 aikoihin ja ajattelin meitä. Unirytmini on edelleen sekaisin, eli laitan kohta nukkumaan. Rustailin äsken yhden työhakemuksen, mutta tuskinpa tärppää. Ei ole tärpännyt kolmeen vuoteen ja kuukauteen - onneksi. Iltapalaksi kaakao ja vehnäsämpylä, jonka välissä valkosipulia, aprikoosihilloa, taateleita, ketsuppia ja rusinoita.  Mansikkajukurttiakin olisi, mutta nyt ei maistu. Minulla on näet ikävä Giorgia Melonin näköistä naista, sillä en  nähnyt häntä tänä aamuna eineskaupassa. Kävin kuitenkin eineskaupan miestenhuoneessa. Luulen,  että siellä ei ole valvontakameraa. Ainakin yksi kameraksi luulemani paljastui nuuskajätökseksi. Kevein kulkusin on hyvä mennä maaten.

Yö meni pelaillessa mobiilipelejä. Lisäksi katselin retroaikuisviihdettä intrnetistä.  Sen jälkeen ajattelin lähieineskaupan kausityöntekijää, joka oli vielä tapanina töissä. Hänhän näyttää Giorgia Melonilta. Onnistuin nappaamaan hänestä jouluaattoaamuna muutaman valokuvan.  Katselin niitä klo 5 jälkeen pitkään ja hartaasti ja tässä yhteydessä siis kulkuset kilisivät.   Radiotakin kuuntelin. Erityisen mukava kuulla 50-luvun säveliä: Sonny Rollins, Marty Robbins ja Erkki Junkkarinen. Olisitpa tässä niin keittäisin sinulle kaakaot ja tarjoaisin vehnäsämpylän herkkutäytteillä. Haluaisitkohan sämpylän väliin kaurahiutaleita, keskiolutuutetta ja ketsuppia?

Jos sattumoisin jäisit työttömäksi, meillä olisi paljon yhteistä aikaa. Voisimme vaikka pelailla öisin yhdessä mobiilipelejä. Tai ehkä sinä ostat meille Playstationin? Tai jos sinä lueskelet Kawabataa, niin minä luen samaan aikaan Veikko Ennalan novelleja  tai katselen kuvia FIB aktuellt-aikakauslehdestä - yhteisen peiton alla. Oi, olisitpa jo huomenaamulla keittiössäni keittämässä lanttuteetä ja puolukkasoppaa ja hyräilemässä Juha Eirtoa
samalla, kun tiskailet.

A-mies

Oletpa ihana. 🥰 Kaipaatko A-naista?

Vierailija
10534/28822 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaathan mulle vielä? Ikävöin hirvittävästi 

Vierailija
10535/28822 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää oli näitä nn juttuja

Mitkä? Tarkennusta?

Siinä edellä olleet.

Vierailija
10536/28822 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän ne hieroo livenä jotka haluaa 

Sinä haluat haaveilla. -sivu

Vierailija
10537/28822 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuuli ulvoo nurkissa. Taidan ottaa sen viereen rauhoittumaan. Pidän vaikka kädestä. Aamulla se on varmasti jo rauhoittunut.

Tuuli vois myllyjä vastaan taistella, niin riittäisi virtaa koko kylään.

Harrastaa passiivista vastarintaa.

Eipäs! vai menikö se noin? En huomannut että se oli vastarintaa. Ehkä lamaantumista ja omaan yksinäisyyteen hautautumista

Vierailija
10538/28822 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa laittaa viestiä. Itse en nyt laita, monta syytä. Hyvää yötä! 

Vierailija
10539/28822 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piparitalon nurkkia?

Piparit on vielä leipomatta.

Asiain tila on muutettava.

Saattaa taikina vanheta ennen kuin ehtii.

Uutta taikinaa pyttyyn ja leipomaan. Voilla ja voista.

Vierailija
10540/28822 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuku hyvin. Rakastan sua.

Ketju on lukittu.