Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
ĂlykkĂ€intĂ€ ja kiinnostavinta on uskaltaa tarttua asioihin, uskaltaa olla ihminen ihmiselle ja uskaltaa ottaa asioita vakavasti.
En ole elÀessÀni montaa vastaavaa ihmistÀ tavannut.
Vitsi, olet niin hyvÀnnÀkoinen vaikka ei edes nÀhdÀ. Tekisi mieli pyöriÀ jaloissa ja palvoa. sapphic submissive blushing
Mielistely pilaa ihmisen itsevarmuutta. Se on kuvottavaa.
On myös kuvottavaa nÀhdÀ kuinka ihminen jota piti fiksuna kÀÀntÀÀ selkÀnsÀ ja halveksuu ihmisenÀ tÀysin syyttÀ.
Sokaistuminen ohjaa toiseen suuntaan.
TÀstÀ ei ole enÀÀ paluuta entiseen.
Vierailija kirjoitti:
ĂlykkĂ€intĂ€ ja kiinnostavinta on uskaltaa tarttua asioihin, uskaltaa olla ihminen ihmiselle ja uskaltaa ottaa asioita vakavasti.
MitÀ taas satoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ taas satoja.
Hieno homma, ei nÀy missÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VielĂ€kin hĂ€vettÀÀ, anteeksi. đđ
Joo, se sun avautuminen oli aika noloo. Se muutti mun kÀsitystÀ susta. En edelleenkÀÀn tiedÀ mikÀ pointti siinÀ oli.
Arvelinkin lopulta ettÀ tÀmÀ tÀssÀ oli se todellinen ihminen. Eri
Niin siinÀ taas kÀvi, ettÀ tauko nÀkemisessÀ sai mun aivot itsesuojelumoodiin. En tiedÀ miten suhtautua, jos/kun nÀhdÀÀn taas joskus.
MinÀ taas tiedÀn miten suhtautua kun taas nÀhdÀÀn xD
Vierailija kirjoitti:
Niin siinÀ taas kÀvi, ettÀ tauko nÀkemisessÀ sai mun aivot itsesuojelumoodiin. En tiedÀ miten suhtautua, jos/kun nÀhdÀÀn taas joskus.
Vai itsesuojelumoodi. MitĂ€ pirketin robotteja olette? Muotisanoja viljellÀÀn ja ollaan niin parisuhde psykologeja - helvatan vauva palstalla đ€Łđ€Ł
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai itsesuojelumoodi. MitĂ€ pirketin robotteja olette? Muotisanoja viljellÀÀn ja ollaan niin parisuhde psykologeja - helvatan vauva palstalla đ€Łđ€Ł
NÀille tÀÀ anonyymi-trendsetter-juontaminen muiden piikkiin on koko elÀmÀntyö, ÀlÀ pilkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NÀille tÀÀ anonyymi-trendsetter-juontaminen muiden piikkiin on koko elÀmÀntyö, ÀlÀ pilkkaa.
Hieno puppulause.
Rakkaus on suurinta ja kauneinta koko maailmassa.
Feikkaus on suurinta ja kauneinta koko maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus on suurinta ja kauneinta koko maailmassa.
Se ettÀ pÀÀsee osoittamaan sen toiselle, on kauneinta koko maailmassa.
Se ettÀ pÀÀsee trollaamalla osoittamaan toisen puutteita, on kauneinta koko maailmassa.
Ilkeys ja sadismi on kaunistanut Suomea ja sen neitoja. Onko se kaunistanut myös sinun silmÀlasejasi? Aivot kÀyttöön.
Ajattelen sua, mutta en halua enÀÀ.
No se muutos oli molemminpuolista. Luuletko ettei kÀsityksesi itsestÀsi muuttunut minulla? Tosin totuus oli se mitÀ uumoilinkin. Eli ei tullut suurena yllÀtyksenÀ.
Kiinnostaa mutta ei mitÀÀn arvostusta? Erikoinen logiikka elÀmÀlle. En kehtaisi toimia noin.