Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
HyvÀ ettet kÀy siel enÀÀ samaan aikaan. Pystyn keskittyyn paremmin kun sua ei nÀy. Toivottavasti katoot pian myös mun mielestÀ.
Kiva tÀÀllÀ vanhempien luona kÀrvistellÀ miettimÀssÀ ihastuksen munaa.
Vierailija kirjoitti:
Piirtyy kuva netissÀ kÀrkkÀÀsti omat mielipiteensÀ ilmaisevasta ihmisestÀ, jonka ei tartte haastaa itseÀÀn oikein millÀÀn tavalla. Mun mielipiteet ovat nÀmÀ ja piste. KÀytetÀÀn ilmaisuja kuten lol ja cringe. Kaikki (aivo) toiminta keskittyy siihen oman minÀn ympÀrille. Ei minkÀÀnnÀköstÀ mielenkiintoa pohtia tai yrittÀÀ ymmÀrtÀÀ miksi joku toinen ihminen toimii, ajattelee ja tuntee. Ja netti mahdollistaa tÀllaisten ihmisten itseilmaisun ja toimii heidÀn leikkikenttÀnÀÀn. KÀydÀÀn vaan ilmaisemassa se oma mielipide. Ja samalla heitetÀÀn lol tms. EttÀ semmosta keskustelukulttuuria nÀillÀ.
lol ÀlÀ jaksa
Vierailija kirjoitti:
homo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
homo
Hetero!!
Vierailija kirjoitti:
Tosirakkauden teko on tietysti ostaa rakkaalle laadukas roboimuriđ
Ei ainakaan tÀlle rakkaalle. Tai jos löytyy malli, mikÀ kerÀÀ ensin kaikki romut pois lattialta. Osta mielummin sÀnky, missÀ voi nukkua vaikka poikitellen. Sinun kanssa tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
homo
Niin olenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun kaikki on ohi niin varmaan "jumala" tai joku psykedeelinen ryhmÀ konetonttuja (machine-elves) tuonpuoleisessa nÀyttÀvÀt mitkÀ kaikki kohdat harhailustani menivÀt pieleen.
KyllÀ tÀssÀ totuutta on.
Minulle on jo nÀytetty nÀitÀ asioita kuluneesta elÀmÀstÀni, ei aina ihan helppoa kuulla ja nÀhdÀ sekÀ tietÀÀ kaikenlaisia asioita. Omia ja muiden asioita. Fakta.
Salaa uumoilen tĂ€tĂ€ myös. đ
Vierailija kirjoitti:
Soita ihastukselle, ehkÀ hÀn hakee sut sieltÀ pois ja saat miettimisen sijaan ihan muita aktiviteetteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VielĂ€kin hĂ€vettÀÀ, anteeksi. đđ
Joo, se sun avautuminen oli aika noloo. Se muutti mun kÀsitystÀ susta. En edelleenkÀÀn tiedÀ mikÀ pointti siinÀ oli.
MikÀhÀn avautuminen? Sivusta toinen apinaemojeja kÀyttÀvÀ
Ihan turhaan soitat suutas nĂ€illĂ€ "seuraavaks niissen kaa, mut öitĂ€" - viesteillĂ€. Et tunne mua, ja mulla ei aikomusta ole madaltaa tasoani. Miks niin tekisin. Tosi pskaa settiĂ€ tollaset. Toiseks, pelleilin vaan, koska olin kokoajan varuillani, ettĂ€ se viestitys idea oli teidĂ€n molempien sun plus Jiin. Et silleen. TerveisiĂ€ đ
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Seuraako kaivattusi sinua somessa?
Tuskin. Ainakin estÀÀ minua omissa some-sovelluksisssaan.
NÀmÀ palstan trollit ovat tosi noloja. En kato yhtÀÀn trollaamista!
Vierailija kirjoitti:
Eikö se olekaan tyylitietoisen valinta trollata naisena ettÀ melaa miettii? Hö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun kaikki on ohi niin varmaan "jumala" tai joku psykedeelinen ryhmÀ konetonttuja (machine-elves) tuonpuoleisessa nÀyttÀvÀt mitkÀ kaikki kohdat harhailustani menivÀt pieleen.
KyllÀ tÀssÀ totuutta on.
Minulle on jo nÀytetty nÀitÀ asioita kuluneesta elÀmÀstÀni, ei aina ihan helppoa kuulla ja nÀhdÀ sekÀ tietÀÀ kaikenlaisia asioita. Omia ja muiden asioita. Fakta.
Salaa uumoilen tĂ€tĂ€ myös. đ
KyllÀ kenelle tahansa voidaan nÀyttÀÀ asioita ja antaa tietoa.
Jonkun verranhan jokainen kÀsittelee elÀmÀssÀ asioitansa, jokainen aina kuitenkin omalla tavallansa.
Minulla kertomani liittyy tietoiseen opasyhteyteen ja elÀmÀnpuhdistukseen. Olen samalla oppinut paljon monipuolisesti ihmisen toiminnasta. On ollut rankkaa mutta samalla ÀÀrimmÀisen mielenkiintoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soita ihastukselle, ehkÀ hÀn hakee sut sieltÀ pois ja saat miettimisen sijaan ihan muita aktiviteetteja.
Eeeen soita, ja muutenkin vÀlimatka + hÀnkin perheensÀ kanssa atm.
Mulla on kyllÀ tÀÀllÀ useita hyviÀ autoja, ettÀ en mÀ mitenkÀÀn motissa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se olekaan tyylitietoisen valinta trollata naisena ettÀ melaa miettii? Hö.
No ihan NAISENA tÀÀllÀ kiemurtelen perÀkammarin pedissÀ, mitÀ oikein luulit?
Emilia, en ehtinyt tÀnne moneen pv. HyvÀ niin, mutta yhÀ oot mielessÀni. <3