Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (28822)

Vierailija
9041/28822 |
27.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon joutunut outoon limboon missÀ maailma ei tunnu enÀÀ todelliselta. Jokaikinen asia tapahtuu outoina tuplina, triploina jne. Deja vuta deja vun perÀÀn. Tapoin koppakuoriaisen ja kun se kuoli sen alta vierÀhti helmi. Se oli mekostani mitÀ se pyöritti. TÀnÀÀn oli 4. kerta perÀkkÀin kun kaikki menee samoin askelin vaikka eri ihmiset. Kuulen variksen raakuntaa, multa kysytÀÀn mihin olen laittanut botoksia, mietin ettÀ mitÀ hittoa taas tÀÀ kysymys, vastaan samoin sanoin kun muillakin kerroilla, sama tv-sarja mainitaan, alkaa aivastuttaa aivastan kaksi kertaa, pÀÀtÀn sanoa heipat ja lÀhteÀ, mulle tunnustetaan tismalleen sama kummallinen asia mitÀ tekisi mieli tehdÀ, kotimatkalla nÀen aina saman elÀimen. MikÀ tÀn aiheuttaa???? Ja toistuvat numerot myös.

Auheuttaisiko esim psykoosi?

Ei oo alttiutta ja tuskin psykoosissa pystyisi kuvitelemaan vuorosanoja ihmisille normaalissa kanssakÀymisessÀ. Kysyin yhdellÀ kertaa, ettÀ kuuliks ton ja sanoi ettÀ joo varis. Etten sitÀkÀÀn kuvitellut. Nuo toistuvat repliikit hieman ihmetyttÀÀ koska molemmat menee reippaasti yli sellaisesta rajasta minkÀ saan yleensÀ pysymÀÀn helpohkosti. Oon kysellyt ettÀ mikÀs voima sai tuollaista yhtÀkkii ehdottamaan mut en oo vastauksista yhtÀÀn viisaampi. Psykoosi kiinnostaisi kyllÀ mutta taitaa olla liian suoraviivaista kaistaa pÀÀssÀ ettÀ pÀÀsisin ikinÀ testaamaan.

Vierailija
9042/28822 |
27.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aurinkoista iltapÀivÀÀ kaivatulleni !

Aurinkoista? Kauhea myrsky on.

Ei ole myrsky. Se on ihmisen keksimĂ€ sana kovemmalla tuulelle joka on osa normaalia maapallon luontoa. MyrskyĂ€ ei ole, luulet niin đŸ€Š

HÀh. Onhan tuulikin ihmisen keksimÀ sana.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9043/28822 |
27.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Hannes 😘😘

Vierailija
9044/28822 |
27.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

PienipĂ€iselle ja suurisuiselle naiselle 😘 

Vierailija
9045/28822 |
27.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Voiko aikuinen mies olla noin lapsellinen. (Tai nainen. ) Mun piireissÀ, jos on ollut romanttinen suhde, ja se pÀÀttyy/lopahtaa, niin jÀÀdÀÀn ihan normaaleihin vÀleihin ns ystÀviks, kavereiks, hyvÀnpÀivÀn tutuiks, tmv mutta kuitenkin pÀÀasiassa normaaleihin kohteliaisiin ja asiallisiin vÀleihin. Nyt olen törmÀnnyt mieheen, joka toimii toisin. Veikkaan, ettÀ tyypillÀ katkeruus puhuu, kun pisti vÀlit jÀihin tai poikki. Mun mielestÀ tosi outoa kÀytöstÀ aikuiselta ihmiseltÀ, ja tÀmÀ tulee aiheuttamaan kiusallisia tilanteita tulevaisuudessa, koska joudumme nÀkemÀÀn pienen porukan sosialisoinnin yhteydessÀ tÀmÀn tÀstÀ. Kokemuksia aiheesta.

Vierailija
9046/28822 |
27.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sosialisoiminen tarkoittaa kansallistamista, omaisuuden siirtÀmistÀ valtion omistukseen.

Vierailija
9047/28822 |
27.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole myrsky. Se on ihmisen keksimĂ€ sana kovemmalla tuulelle joka on osa normaalia maapallon luontoa. MyrskyĂ€ ei ole, luulet niin đŸ€Š

Ei ole siis mitÀÀn, millÀ on ihmisen keksimÀ nimi. Todellista on siis vain se, millÀ ei ole nimeÀ. Arjessa epÀkÀytÀnnöllistÀ toki. Sivusta.

Vierailija
9048/28822 |
27.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaa olla, ettei sun kannata ruveta hÀnen kanssa vÀÀntÀÀ asiasta jota ei ole.sivu

Vierailija
9049/28822 |
27.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kun taivaanrantaan myrksy kohoaa

minulle se aina meitÀ tarkoittaa

rakkautta joka laske ei luokseen asumaan

jonka kiivaus yhÀ hakee vertaistaan

Vierailija
9050/28822 |
27.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Liisalle Hannekselta lÀmpöisiÀ ajatuksia, miss you but keep your stuff together.

😂

Vierailija
9051/28822 |
27.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mukavaa alkuiltaa kaivatulleni !

Vierailija
9052/28822 |
27.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko aikuinen mies olla noin lapsellinen. (Tai nainen. ) Mun piireissÀ, jos on ollut romanttinen suhde, ja se pÀÀttyy/lopahtaa, niin jÀÀdÀÀn ihan normaaleihin vÀleihin ns ystÀviks, kavereiks, hyvÀnpÀivÀn tutuiks, tmv mutta kuitenkin pÀÀasiassa normaaleihin kohteliaisiin ja asiallisiin vÀleihin. Nyt olen törmÀnnyt mieheen, joka toimii toisin. Veikkaan, ettÀ tyypillÀ katkeruus puhuu, kun pisti vÀlit jÀihin tai poikki. Mun mielestÀ tosi outoa kÀytöstÀ aikuiselta ihmiseltÀ, ja tÀmÀ tulee aiheuttamaan kiusallisia tilanteita tulevaisuudessa, koska joudumme nÀkemÀÀn pienen porukan sosialisoinnin yhteydessÀ tÀmÀn tÀstÀ. Kokemuksia aiheesta.

Ihan normaalia ettei kaikki mene aina kuten toivotaan. Miten tÀmÀ tyyppi sitten toimii? Kuitenkin syytÀt hÀntÀ mutta on tullut huomattua ettÀ nykyisin loukkaannutaan jopa toisten tunteista eikÀ anneta oikeutta ihmisen elÀmÀlle. Ei pidÀ vaatia ketÀÀn toimimaan tai kÀyttÀytymÀÀn kuten itse vain haluaisi. Tuntuu ettei kukaan kestÀ mitÀÀn. Miksi tulisi ongelmia tai miksi ongelmat olisivat niin kamala asia? Joskus tulee ongelmia joista tÀytyy selviytyÀ. TÀmÀ on elÀmÀ.

Vierailija
9053/28822 |
27.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

PoikaystĂ€vĂ€ 😂

Vierailija
9054/28822 |
27.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EntÀ jos juttu pÀÀttyy epÀrehellisissÀ, ilkeissÀ ja epÀselvissÀ merkeissÀ?

Vierailija
9055/28822 |
27.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ÄlĂ€ unohda mua vaikka lĂ€hdenkin. 

Miksi pitÀisi muistaa?

Vierailija
9056/28822 |
27.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PoikaystĂ€vĂ€ 😂

SĂ€ olet viu viu

Vierailija
9057/28822 |
27.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee aiheelle oma ketjunsa niin saat niitÀ kokemuksia aiheesta. TÀmÀ on LÀhetÀ terveisesi kaipaamallesi henkilölle-ketju ja me halutaan pitÀÀ se sen aiheen mukaisena.

Vierailija
9058/28822 |
27.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ÄlĂ€ unohda mua vaikka lĂ€hdenkin. 

Miksi pitÀisi muistaa?

Ei ollut sinulle.

Vierailija
9059/28822 |
27.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sulla on kauniit silmÀt.

Vierailija
9060/28822 |
27.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosialisoiminen tarkoittaa kansallistamista, omaisuuden siirtÀmistÀ valtion omistukseen.

EiköhĂ€n suuri osa tÀÀllĂ€ tiedĂ€ mitĂ€ sosiaaliapu eikö sosialisoiminen o đŸ€ŁđŸ€Ł

Ketju on lukittu.